Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Bloodshed
Denzel Curry Lyrics


We have lyrics for 'Bloodshed' by these artists:

Agressor [Music & Lyrics : Alex COLIN-TOCQUAINE] Rains of fire fal…
Amon Amarth Midgard's cold and hatred reigns Hunger and disease Fenris i…
Amon Amarth [Live Music Hall Cologne – 16.08.2005] Midgard's cold and hatred reigns Hunger and disease Fenris…
Black path Veins filled with hatred came by our father's death Fatal si…
Blood for Blood Blood for blood defeats! Straight from the streets If you ai…
First Degree Your friends fucking fled. After blood was shed. You weren't…
FN DaDealer & Young Stoner Life Uh, ayy Skipped my alphabets, and I picked up a cable,…
GiiRL All this pressure all this weight Led me to the vows…
Grave Another body emptied from soul Engulfed by my infernal brea…
Gravediggaz [Intro: Poetic] I'ma dedicate this one to all my cats that's…
Hackneyed Inhale. Want to lick it We're passing Face to face on str…
Hocico Innocently they got there On that night of rage Through th…
Megaromania 俯く君…見つめながら 流れ去る今 時間と血が… 穢れ知る精神の傷は広がる Falls in the night bloo…
Mortician Mangled bodies Mutilation Rotting Corpses Burned and torture…
Ravensblood I'm alone on the mighty mountain Facing the cold nord winds…
Soulfly Fire, the burning path Downstroy the weak minds Rising natur…
The Bruisers Fighting in the street The strong survive you'll see Pac…
The Screaming Jets To fill your mind up full of views All you…
YFN Lucci Yeah yeah YFNBC bitch BMG Yeah In the street I'm in the stre…

We have lyrics for these tracks by Denzel Curry:

32 Ave Intro Up on the Three Two Ave I wake up every morning…
A Day in the Life of Denzel Curry Part 2 I do this for my niggas I do this for myself Enter…
Benz I ride down 27 with a mixed bitch Looking like LisaRaye My…
BIRDZ Feat. Rick Ross Lets start it over I, a Jehovah Come take a look at…
BLACK BALLOONS 13LACK 13ALLOONZ Hot pink, Valentine red Black balloons, over my head Let it …
BLACK BALLOONS | 13LACK 13ALLOONZ Hot pink, Valentine red Black balloons, over my head Let i…
BLACK METAL TERRORIST l 13 M T Finish 'em, Zel, finish 'em, Zel I give 'em hell, won't…
BUSHY B INTERLUDE Now you wanna fuck at the wrong timin' But you wasn't…
Carolmart You know, being from Dade County We do the fly shit…
CASH MANIAC | CAZH MAN1AC Moving up like escalators I can't see the floor, stacking mo…
Chief Forever Carol, Carol City I'ma chief forever, nigga Roll my, roll my…
Clout Cobain Clout Co13a1n I just wanna feel myself, you want me to kill…
Dynasties & Dystopia Ooh, yeah, he mad I'm racking up white diamonds Throw me in…
Envy Me I'ma keep balling to the end nigga 21 guns for my…
Equalizer Equalizer, synthesizer Ultimately I will brutalize ya I got …
Gook I'm a gook If I told you that I wasn't then…
Ice Age Told her it's an Ice Age With a cold blooded nigga…
Intro Blood in, blood out…
Lemonade They just squeeze my brain, gettin' off on pain Drippin' dow…
Let It All Hang Out Oh-oh Let it all hang out Let it all hang out, ow,…
Live From The Abyss Overnight, Minneapolis on fire Protestors leaving an auto pa…
Lord Vader Kush II Lord Vader Kush, staying all black Niggas wanna be with it…
MAD I GOT IT l MAD 1 GOT 1T Big cheese pilin' (big cheese pilin') You speed dialin', you…
Me Now It's like my world is reversing Even the pain couldn't hurt…
P.A.T. I'm finna show you fuck niggas how .40 go hell,…
Parents Your momma ain't shit, your daddy ain't shit And then you…
PERCS | PERCZ Okay! All y'all niggas fu' as fuck! I'm ULT and I…
Pyro (No, wait) (Woah, Kenny) (Don't be shy) (I'm going to show y…
RICKY First they knockin', now they hoppin' All on the wave 'cause…
Shake 88 Nothin' but tutti-fruity Get on the floor if you got that…
Sick & Tired Man, fuck that I've been out here all day man Let…
SIRENS | Z1RENZ Babe, when you hear the siren sounds When the karma come…
Skywalker Oh my god, Ronny I keep the heat so let me…
SPEEDBOAT I went from sticking pennies in the jar To offshore bank…
Sumo Zumo Ayy, okay, okay G-g-g-good work, Charlie Pockets too big, t…
SUPER SAIYAN SUPERMAN l ZUPER ZA1YAN ZUPERMAN Super Saiyan, nah Curry got the hair like a Super Saiyan,…
SWITCH IT UP l ZWITCH 1T UP That nigga nice, that nigga mean, switch it up That nigga…
TABOO l TA13OO Denny Cascade Denny Cascade Mm Yeah, yeah Welcome to the da…
Take_it_back_v2 (Woah, Kenny) Like Frederick Douglass, it's time to pick my…
Talk That Sh**T Niggas wanna talk that shit Always say you a gangsta But r…
Talk That Shit alk That Shit Denzel Curry Niggas wanna talk that shit Alway…
THE BLACKEST BALLOON l THE 13LACKEZT 13ALLOON Ooh, ooh, feel like a horror movie Ooh, ooh, why my…
The Game Before you judge do your research, nigga, we hurt Before I…
This Life Didn't notice, but as of late, I think I've changed Not…
Threatz Nigga Klan be the set, we don't take kindly to…
ULT This is the wrath of Aquarius I am the black metal…
Ultimate (Ronny J, listen up) I am the one, don't weigh a…
Vengeance | Vengeance Ultimate, Ultimate I feel the pain, kill the brain 'Cause, …
Widescreen Yesterday I had a talk with my reverend About how I…
Wish He's heating up Oh damn Dreads to the top, gold in my…
YOO Haha, shh, shh, hey, listen, listen watch watch watch Listen…
Zeltron 6 Billion Ultimate, ultimate, ultimate, ultimate, yeah Welcome to the…
Zenith Catch me, catch me Catch me, catch me Catch me, catch…
Zone 3 LG LG LG LG LG LG LG, everyday LG LG LG…
ZUU 305, we in the house M's all on my belt, I'm…

The lyrics can frequently be found in the comments below or by filtering for lyric videos.
Most interesting comment from YouTube:

Iriz

"Put the ill in the Iliad
Fuck that I'm taking the odd out of Odyssey
Denzel got a murdering policy
With no remorse, not accepting apologies
No jewelries, speaking tomfoolery
Fuck the rap game imma speak at my eulogy
Bury them, like a smoothie my nigga I bury them
In this world I feel like a terrarium
Out of my cranium, back in my stadium, starship
Giving you all of my hardship
Don't give a fuck about a car, whip, slip"
(Bridge)
(Hook)

THIS SHIT IS WILD



All comments from YouTube:

Iriz

"Put the ill in the Iliad
Fuck that I'm taking the odd out of Odyssey
Denzel got a murdering policy
With no remorse, not accepting apologies
No jewelries, speaking tomfoolery
Fuck the rap game imma speak at my eulogy
Bury them, like a smoothie my nigga I bury them
In this world I feel like a terrarium
Out of my cranium, back in my stadium, starship
Giving you all of my hardship
Don't give a fuck about a car, whip, slip"
(Bridge)
(Hook)

THIS SHIT IS WILD

Michael Aquino

Iriz
hhhh

King Keelo13

Went TF in!! This is why IFW D.C. heavy. Fuck all that mumble rap shit. I wanna hear bars.

Graham Barnes

I love how gritty his delivery and flow is. Probably my favorite aspect of him as a rapper

A G

Rap isent all about flow

Helen 1O1

Artist*

SIPPIN ON THIS AC DONT KNOW HOW TO ACT

Best flow in the game

nationofmillions

You have to be criminally insane to flow like this

sausagesizzler649

@Anonemus ahhh sarcasm hard to read my bad

Konthaarvlechter

@Aemilius Aemi the most rappers these days just CANT do this shit

12 More Replies...
More Comments

More Videos