Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Cyber Sex
Doja Cat Lyrics


I wanna touch on you
You see me in my room
Wish you were here right now
All of the things I'd do
I wanna get freaky on camera
I love when we get freaky on camera

We freak on the cam
Love at first sight, just a link to the 'Gram
Pussy all pink with a tan
And I play with it 'til my middle fingers are cramped up
Swipe right 'cause he thick and he handsome
Love a sneak peek when you freak, can we cam up?
No shot to the screen, put your hands up
Make it pop in your face like a Samsung
And that's my nigga, better yet, that's my hitta
He don't lick goons and if you do you could go missin'
Met him on Tinder, he just swiped left on bitches
And he don't even scroll through Insta
'Less he going through my pictures

I wanna touch on you
You see me in my room
Wish you were here right now
All of the things I'd do
I wanna get freaky on camera
I love when we get freaky on camera

Is you into that? (Into that, is you into that? Uh-huh)
Let's break the internet (internet, on the internet, oh ohh)
We do it the best (it the best, doin' it the best, uh-uhh)
When we have cybersex (cybersex, havin' cybersex)
(Oh-ooh)

When he off work, he calling me on Skype (yeah!)
Trust me when I meet him, I'm fucking him on sight (yeah)
Lemme see you can beat it, I'm feelin' just like Mike (okay, okay)
Huh-oh, stuff that 'til I drown in all of your pics
Can't scroll down 'cause some of them dicks
Nigga, my parents going through my shit (my shit, my shit)
Huh-oh, can't give head, you give me the Facetime
Nigga, you a creep, I saw you on Dateline
You ain't gettin pussy, you fucking a A.I
Huh-oh, what a time to be alive
Living in the future, blinging on my hotline

I wanna touch on you
You see me in my room
Wish you were here right now
All of the things I'd do
I wanna get freaky on camera
I love when we get freaky on camera

I wanna touch on you
You see me in my room
Wish you were here right now
All of the things I'd do
I wanna get freaky on camera
I love when we get freaky on camera

Is you into that? (Into that, is you into that? Uh-huh)
Let's break the internet (internet, on the internet, oh oh)
We do it the best (it the best, doin' it the best, uh-uh)
When we have cybersex (cybersex, havin' cybersex)
(Oh-ooh)

Lyrics © Kobalt Music Publishing Ltd., Warner Chappell Music, Inc.
Written by: Allan Grigg, Amala Dlamini, David Sprecher, Gerard Powell II, Lydia Asrat

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Most interesting comment from YouTube:

pattratuak

23:23 Hermosa elección SEXTEEN.UNO
los mortales abian apreciado tan hermosa mujer

10:10 Hopi:
Sweeter
11:12 Sun:
Hotter
00:18 Joonie:
Cooler
18:00 Yoongy:
Butter
23:23 Son unos de los mejores conciertos
mañas no se la

Las elecciones cinematográficas y artísticas son brillantes. Referencias culturales europeas realmente interesantes. Ojalá la cultura europea se representara más a menudo tan bellamente. No puedo dejar de decir "oh, esto es hermoso" a lo largo del video. Luz, en serio... el que se encargue de la iluminación, genial..



All comments from YouTube:

• pansexual agenda •

I still don’t get how girls can be straight when Doja exists

Mirabel Madrigal

Exactly

Natalie Thomas

@Beth im lez tho

Mango Bunni

Yeah and thats why im not

Delesalin Johnson

I question it everytime I see her

Coney

Nah disgusting

188 More Replies...

jungkook♡soobin

Her voice: 💫💗🌈🌸
Her lyrics: 😈🖤⛓️⚠️

Edit: tysm for likes (≧∇≦)/

Renz Sarmiento-Calamiong

@Nixghtmae wydm the p word is not a bad word 💀

Renz Sarmiento-Calamiong

@Samantha LMAO

jungkook♡soobin

@Thien An Ho 💀✋

More Comments

More Videos