Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Lust for Life
Drake Lyrics


I'm tryna do it all tonight, I got plans
I got a certain lust for life, and as it stands
Everything is going as right as it can
They tryna shoot down my flight, before it lands

Before it lands, but you could miss me with all that
Diss me, then crawl back
I really wish y'all would fall back
But gettin' rich supposed to solve that
And these days women make offers
And who the hell am I to say no, no, no?
My ex send late night texts
'Cause she don't know how to let go, go, go
Uh, she in love
And as for them pretty light-skinned models
Standin' in the cold, ah, yeah, they with us
Let them girls in for a drink and I'm all in they ear
Saying she should be the one I see every time that I'm here
But when am I really even here?

Black Surburban with the tint on it
Fresher than a pillow with a mint on it
The game got these old handprints on it
But I'ma be the one to pour cement on it
Uh, and start over
And show up in a Margiela tux, I don't really give a fuck
And we only gettin' older
So what I tend to do is to think of today as the past
It's funny when you comin' in first, but you hope that you last
You just hope that it last

Throw your ones up in the air
Throw your ones up in the air for her, oh
Throw your ones up, in the air
Throw your ones up

Lyrics © BMG Rights Management, Kobalt Music Publishing Ltd.
Written by: Aubrey Drake Graham, Noah Shebib

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

Very Charming

so far gone is timeless. Brings me right back to a specific time and place.

kao380

Music is probably the closest thing we have to a time machine.....The only thing we have that can literally transport us back to a certain period in our lives......emotionally mostly.

J *

Did you achieve what you set out to from when u used to listen this mixtape?

SeenBeen

couldn't agree more !

damn beezy

Crazy how certain songs could bring you back to certain times in your life, and you can sit and reflect deeply in the past, I'm a ninety three baby so this came around highschool days, but damn yo this song reminds me of a girl I use to talk to back in the day, shits crazy, just vibing, 2am, can't sleep scrolling through my phone in the dark type of nights

Nah Cuzz

I was broke as fuck in my senior year when I heard this. lol. I didn’t expect to come back to it 8 years later. I miss those days when life was stressful but songs like this brought me to a place in my subconscious that was calm and chill.

3 More Replies...

Bethany S.

Always find myself coming back to this song when life gets a lil rough. Always feels like the first time hearing it, classic.

TSquared52

On god!

Damarion Smith

A little rough💔? Nah you gotta listen to this when you letting all the built up pain and shit out

Lamar Bratten

Someone else please likes this. I’m so sorry I put it at 666

More Comments

More Videos