THIS TRACK

Shady Narcotics [Clean] (Album Version (Edited)) 0:00 / 5:05

Eminem Track 1/14

Shady Narcotics )
by Eminem

We have lyrics for these tracks by Eminem:

'97 Bonnie & Clyde Just the two of us C'mon hai-hai, we goin' to the…
'Till I Collapse 'Cause sometimes you just feel tired, you feel weak And whe…
'Till I Collapse (feat. Nate Dogg) [Intro:] Cause sometimes you just feel tired. You feel weak …
'Till I Collapse ) 'Cause sometimes you just feel tired, you feel weak And whe…
******* I came to the world at a time when it…
02-My Name Is Hi! My name is (what?) My name is (who?) My name is Slim…
03 Never Enough There's not much you could do or say to phase…
04 Yellow Brick Road What we have to do is deal with it when…
05 Square Dance People! It feels so good to be back Ladies and Gentlemen,…
07. '97 Bonnie & Clyde Just the two of us C'mon hai-hai, we goin' to the…
08 Say Goodbye To Hollywood Say goodbye, say goodbye to Hollywood Say goodbye, say good…
1 Day At A Time Sometimes it's hard to wake up in the mornin' Mind full…
1. Cold Wind Blows 'Cause some things just don't change It's better when they …
11 paul rosenberg Em, it's Paul Listen, Joel just called me And he told…
11. Cinderella Man Yeah, You know technically I'm not even supposed to be her…
12-Em Calls Paul Paul, yo, um So I got your message, I wish you…
15-Just Don Whoa! A get your hands in the air, and get to…
2.0 Boys [Royce Da 5'9'] Ryan's a homocidal misfit I write the solu…
25 to Life Too late for the other side Caught in a chase Twenty five…
3 a.m There is no escaping (Yo) There's no place to hide (Ayo) Y…
3 Verses I'm the illest rapper to hold a cordless Patrolling corners …
313 Now what you know about a sweet MC From the 313? None…
313 (feat. Eye-Kyu) Eye-Kyu: Now what you know about a sweet MC, from…
3AM There is no escaping (Yo) There's no place to hide (Ayo) Y…
3hree 6ix 5ive [Chorus] [Skam] Yo, I'm tryin' to be the man of the day T…
5 Star Generals Shabaam Shadeeq] Of course I rap till I'm hoarse Add the sau…
6. Going Through Changes I'm going through changes, I'm going through changes Late…
8 Mile Sometimes I just feel like Quitting I still might Why do I…
8 Mile ) Sometimes I just feel like Quitting I still might Why…
8 Mile Freestyles Sometimes I just feel like Quitting I still might Why do I…
8 Miles and Runnin' Yeah Renegades is back and the beat is sick, Jay Z,…
8 Miles And Running Sometimes I just feel like Quitting I still might Why do I…
9-11 Featuring Eminem and B Real [ Eminem ] WAAAHHHOOOOOO , h…
97 Just the two of us C'mon hai-hai, we goin' to the…
A** Like That The way you shake it, I can't believe it I ain't…
Adrenaline Rush Get the fuck up Ayo, when I step up in the…
Airplanes part 2 Can we pretend that airplanes In the night sky Is like sho…
All I See Niggas know what I'm about out here I don't toot my…
All My Life My life, my life Makes me wanna run away There's no place…
All She Wrote [Chorus] Now I don't really care what you call me You can…
Almost Famous I can almost taste it This shit makes no sense to…
American Psycho 2 I'm a little bit off the chain, You can call…
Amityville (Kill, kill, kill) (Kill, kill, kill (Kill, kill, kill) …
Amityville (feat. Bizarre) (kill kill kill) Dahh-dum, dahh-dum.. dum Dahh-dum, dahh-dum…
Amityville ) (Kill, kill, kill) (Kill, kill, kill (Kill, kill, kill) …
Any Man Hi! Original Bad Boy on the case cover your face…
As the World Turns I don't know why this world keep turning (Yes man) Round…
Ass Like That The way you shake it, I can't believe it I ain't…
Ass Like That (Produced By Dr. The way you shake it, I can't believe it I ain't…
Ass Like That ) The way you shake it, I can't believe it I ain't…
Asshole Came to the world at a time when it was…
B Yea, (oh, oh), yea yea, oh I feel like dancing I feel…
B**** Please II Yeah, what up, Detroit? Nu-uh, nu-uh nuh, no, he didn't Th…
Baby One thousand different houses and munchausen I'mma make you …
Back Down Royce You can sound the alarm You can call out your guards You…
Backstabber Attention all units, attention all units We have an all-poi…
Bad Guy It's like I'm in the dirt, digging up old hurt Tried…
Bad Guys Always Die The wild, Gotham The Wild West Ha ha, ride All you see …
Bad Husband We never saw from each other's sides, or eye to…
Bad Influence [Chorus: x2] {Just pull the plug!} People say that I'm a b…
Bad Meets Evil I reckon you ain't familiar with these here parts You…
Bad Meets Evil (feat. Royce da 5'9") [intro] [Cowboy] I reckon you ain't familiar with these her…
Bagpipes from Baghdad Oh! It's music to my ears, oh man! How can I…
Ballin Uncontrollably Ballin' Uncontrollably Ballin' Uncontrollably Ballin' Uncont…
Battle {*scratched: "What? You want to battle ME?"*} {*scratched: …
Be Careful What You Wish For So this is it This is what I wished for Just isn't…
Beatiful Lately I've been hard to reach I've been too long on…
Beautiful Pain I can feel the heat rising Everything is on fire Today is…
Believe And I started from the bottom Like a snowman, ground-up Li…
Berzerk Now this shit's about to kick off, this party looks…
Best Friend Ain't never been much of the church type But I believe…
Better Get Back [Eminem] Get back, get back You better get back, get back,…
Big Weenie I don't understand Why are you bein' so mean!? You're a me…
Big Weenie ) I don't understand Why are you bein' so mean!? You're a mean…
Bitch Justin? It's Zoe Um, Kelly did not have me call, however I…
Bitch Please Yeah whattup Detroit? Nu-uh, nu-uh nuh-no he didn't! Ahhh! …
Bitch Please II Yeah, what up, Detroit? Nu-uh, nu-uh nuh, no, he didn't Th…
Bitch Please II (feat. Dr. Dre, Snoop Dogg, Xzibit & Nate Dogg) [Dre] Yeah whattup Detroit? [Snoop] Nu-uh, nu-uh nuh-no he d…
Bitch Please II (Feat. Dr.... Yeah what-up Detroit? Nu-uh, nu-uh nuh-no he didn't! Ah! T…
Biterphobia [DJ scratching] - "Do it!" [Eminem] Sneakin in through…
Bonnie & Clyde Just the two of us... [Repeat: x8] [Eminem] Baby your da…
Bonus Track Look If you had One shot Or one opportunity To seize eve…
Brain Damage "Scalpel" "Here" "Sponge" "Here" "Wait he's convulsing!"…
Brainless Eminem Has a full line of chainsaws Eminem Marshall Mathers,…
Buffalo Bill It fits perfect Better watch out sucka now I got ya…
Buisness Marshall, sounds like an S.O.S. Holy whack unlyrical lyrics…
Bully Yo, check it out, it's fucked up, and I don't…
Bump Heads [50 Cent and Eminem] Yeah... Shady Haha (Wooo) 50 Cent...…
Bump Heads (feat. 50 Cent Tony Yayo & Lloyd Banks) [50 Cent] Yeah, Shady, Hahahaha G G G G G G G…
Bus a Rhyme Artist: Missy 'Misdemeanor' Elliott f/ Eminem [Missy] Slim S…
Busa Rhyme Slim Shady Slim Shady Slim Shady Slim Shady Well I…
Business Marshall, sounds like an S.O.S. Holy whack unlyrical lyrics…
Business (a cappella) Marshall... sounds like an S.O.S. Holy wack unlyrical lyrics…
Business (feat. Mack 10) (remix) ((Dre)) Marshall...sounds like an S.O.S. ((Eminem)) Holy wa…
Business (instrumental) Marshall... sounds like an S.O.S. Holy wack unlyrical lyrics…
Business ) Marshall, sounds like an S.O.S. Holy whack unlyrical lyrics…
By My Side OH! Stat Quo Here we go Come on, come on You ready? L…
Ca$his- Pistol Poppin Feat. Eminem Haha Ca$his, Ca$his Yeah! King Mathers C'mon! Pistol po…
Call Me Slim (Intro) Yeah, can't stop now... This maybe the last chance …
Calm Down Turn my mic up Turn my mic up (Steady on the right)…
Can a Bitch Uncle Marshall! Will you tell us a bedtime story? Here we …
Can I Bitch Uncle Marshall! Will you tell us a bedtime story? Here we g…
Careful What You Wish For So this is it This is what I wished for Just isn't…
Castle I built this castle, now we are trapped on the…
Celebrity I just touched down, Ferrari to concrete I ain't even home…
Cheddar Bob Freestyle Cheddar, I can rip you to a shredder Cheddar cheese, there'…
Chemical Warfare You are now listening to the sounds of...Shady and...Alchemi…
Chloraseptic Instinctive nature to bring the anguish (yeah) To the Engli…
Chonkyfire [Intro] You wanna start with the hook first? You wanna start…
Cinderella Man Yeah, You know technically I'm not even supposed to be her…
Cinderella Man Ft. Tuk Yeah, You know technically I'm not even supposed to be here …
Clean Out My Closet Where's my snare? I have no snare on my headphones There y…
Cleanin' Out My Closet Intro: Where's my snare I have no snare on my headphones The…
Cleanin' Out My Closet Version ) Where's my snare? I have no snare in my headphones there y…
Cocaine [Alicia Keys] ...yeah I made it I'm addicted [Eminem - …
Cold Wind Blows 'Cause some things just don't change It's better when they …
Come on Everybody Yo, mic check Testing one, two, um, twelve My favorite…
Come on In Good mornin Haha, wake your mother fuckin arses up Yo what…
Conscience Meet Eddie, twenty-three years old Fed up with life and the…
Countdown Make up your mind, We're hurting inside, Every single breath…
Crack A Bottle Ladies and gentlemen The moment you've all been waiting fo …
Crack a Bottle (feat. Dr. Dre & 50 Cent) oh!oh! ladies and gentlemen, the moment you've all been wait…
Crack A Bottle ) Ladies and gentlemen The moment you've all been waiting fo …
Crack A Bottle feat. Dr. Dre & 50 Cent Ladies and gentlemen The moment you've all been waiting for…
Crackers 'n' Cheese If you really loved me the way you say you…
Crazy In Love Tell myself that I was doin' all right There's nothin' left…
Criminal A lot of people ask me, stupid fuckin' questions A lot…
Criminal ) A lot of people ask me, stupid fuckin' questions A lot…
Cry Now Niggas didn't kill me Now a niggas gon' get Peel my cap…
Cum on Everybody Yo, mic check Testing one, two, um, twelve This is my danc…
Curtain's Close Is this thing on? Where'd everybody go? Guess who's back? …
Curtains Close %5Bskit%5D Uh nmm This thing on? Where'd everybody go? Uhh Guess …
Curtains Close ) Is this thing on? Where'd everybody go? Guess who's back? …
Curtains Down (Feat. Dr. Dre & Sh-sh-sh-shady Aftermath, haha G-G-G Unit, haha 'Cause …
Curtains Up Yo, is the mic on? Check, check, check A'ight, let's go L…
Curtains Up ) (Check check check) (Aight lets go) (Lets go c'mon)…
D12- Git Up 10, 9, 8, 7, 6, 5 ,4, 3, 2, 1 Ready…
D12- How Come How come we don't even talk no more And you don't…
Dead Wrong Bad boy baby Yeah, yeah Junior M.A.F.I.A., yeah Yeah, B.I…
Deja Vu As I fall deeper into a manic state I'm a prime…
Desperation Girl you gimme writers block I’m at a loss for words My…
Despicable Fuck an intro man, let's go I come around like what…
Detroit Rap City [ Chorus - Eminem ] Where's my gangstas and all my…
Detroit Vs. Everbody Tell 'em if they want it, they can come get…
Die Alone I roll over and go to reach for you, you're…
Die Another Day One day I woke up woke up knowing today is…
Difficult They ask me am I ok? They ask me if I'm…
Doe Rae Me Get on your knees nigga Get on your knees and pray,…
Don't Approach Me [X] Pssh, man I need a lighter man [E] Right here [X]…
Don't Call Me Marshall (Intro) I dunno man, just feels like, well alot different K…
Don't Front Used to get, bent, now I represent to the fullest Pencil…
Don't Give a Fuck Whoa! A get your hands in the air, and get to…
Don't Push Me I need you to pray for me and I need you…
Don't Push Me (feat. 50 Cent) [50 Cent] I need you to pray for me (and) I need…
Down "I'm low down and dirty, but not ashamed" I'm low down…
Dr. Dre- Say What You Say Feat. Eminem So I'm out the game, huh? Yo, Dre, we ridin'? Whatever Ha…
Dr. West Morning, Marshall Morning, Doc So we're discharging you to…
Drips Obie, yo I'm sick Damn, you straight dog? Bitches Gettin…
Drips (feat. Obie Trice) Obie, yo', i'm sick, damn, you straight dog... [CHORUS] Th…
Drips ) Obie, yo I'm sick Damn, you straight dog? Bitches Gettin…
Drop The Bomb Yeah boy, Better ring the alarm boy, Dem know what's comin…
Drop The World I got ice in my veins, blood in my eyes Hate…
Drug Ballad Yeah, haha, whoo, shit (Aight, guess what? I ain't coming i…
Drug Ballad ) Ooh shit (ooh hey ooh) Guess what? I ain't coming…
Drunken Life Little did I know it then The pictures on the heads…
Echo [Chorus] Oh, all around the World, There's an echo As he …
Elevator All aboard, okay, next stop, my basement, haha I'll meet you…
Em Call Paul Paul, yo, um So I got your message, I wish you…
Em Calls Paul ) Yo Paul It's Em I got your call about the Michael Jackson…
Em Calls Paul (skit) [Aye yo Paul, It's Em I got your call about the…
Em Calls Paul - Skit Paul, yo, um So I got your message I wish you would…
Eminem Artist: tony touch f/ eminem [eminem] If I'm elected…
Eminem Feats. Dido Check Check, 1-2 , 1-2 1-2 (it's rolling) Yea yea yea…
Eminem featuring Basta Rhymes Artist: tony touch f/ eminem [eminem] If I'm elected…
Eminem- Guilty Conscience Meet Eddie, twenty-three years old Fed up with life and the…
Eminem-Not Afraid I'm not afraid, I'm not afraid (yeah) To take a stand,…
Eminem_-_I_Remember_ Ya mother...fuckin' faggot. Hey yo...this next song is de…
Emulate [Talking: Obie Trice] New shit Obie Trice, Eminem Get fami…
Encore Shady! Aftermath Ha ha, g-g-g-g, G-Unit! Ha ha! (Ha ha) …
Encore (feat. Dr. Dre & 50 Cent) / (Curtains) (feat. Dr. Dre, 50 Cent) [50 Cent] Sh-sh-sh-shady Aftermath…
Encore / Shady! Aftermath Ha ha, g-g-g-g, G-Unit! Ha ha! (Ha ha) …
Encore / Curtains Up Duh, duh, duh, duh, duh, we still on? Yo, is the…
Encore feat. Dr. Dre & 50 Cent Sh-sh-sh-shady Aftermath, haha G-G-G Unit, haha 'Cause …
Encore/Curtains Down Shady! Aftermath Ha ha, g-g-g-g, G-Unit! Ha ha! (Ha ha) …
Everything Is Shady Yeah, we should do something like that Boom boom chuck, b…
Evil Deeds Lord please forgive for what I do For I know not…
Evil Twin Yeah, trying to figure out the difference But I think I…
Eye of the Tiger Rising up, back on the street Did my time, took my…
Fack Ah ah ah ahhh (Oh god damn)(Ooh) I'm gonna fackin cum…
Fall You know, everybody's been tellin' me what they think about…
Fast Lane Royce Da 5'9": (Uh) First verse, uh, I'm on till I'…
Fight Music Yo! [Hook: Eminem] This kind of music, use it, and you get…
Final Thought I almost forgot You're comin' with me That's him baby, l…
Final Thought (skit) [People chanting eminem] [Paper folding/tearing] [Footsteps]…
Fine Line Another day, another hotel, the inside of it's nice though O…
First Words [Eminem] Whatever. Dre, just let it run Aiyyo turn the be…
Fly Away [Just Blaze - Chorus] Some people ask me, where I?ve been…
Flyest Material Intro: (scratches) (Eminem)- "Shady!" (Eminem)- "that's me" …
Foolish Pride *Basement Recording that Eminem and his friend did in the…
Forever It may not mean nothing to y'all But understand nothing was…
Forget About Dre Y'all know me, still the same O.G. but I been…
Framed Feeling kinky, lip syncing to Too $hort's "Freaky Tales" (Bi…
Freestyle [Eminem - talking] I'd be a horrible mixtape DJ I would be…
Freestyle Gone Crazy Daddy what are you doing? Okay then! Everybody listen up! …
Fuck Whoa! A get your hands in the air, and get to…
Fuck Off A shimmy shimmy go go motha fuckin pop It's the K-K-Kid…
Fucking Crazy Eminem Fucking Crazy Hi! Oringinal bad boy on the case…
Gatman Ft. 50cent Gee wilikers Gatman they got me surrounded I'm on my way …
Get Low Yeah! Stat Quo Doc Dre I representin' the A town A town …
Get Money [Intro] Yeah, yeah, I get it I run this rap shit, now…
Get My Gun [eminem] iand'm gonna get my gun! (interlude) eminem: thi…
Get You Mad Yo Mic check (my dick!) Testing, one, two, fuck (My dick)…
Girls Artist: tony touch f/ eminem [eminem] If I'm elected…
Girls (Limp Bizkit Diss) [Eminem] Hey yo dawg I got some shit on my motherfuckin ches…
Git Up 10, 9, 8, 7, 6, 5 ,4, 3, 2, 1 Ready…
Go To Sleep I ain't gonna eat, I ain't gonna sleep Ain't gonna breathe,…
Going Crazy [Eminem] Fame, fame, fame I think it's got me goin' crazy …
Going Through Changes I'm going through changes, I'm going through changes Late…
Good Guy Here we go, again, from heroes to villains Used to be…
Greatest Motherfuckers talkin' crazy (yeah), sayin' I should quit (ye…
Green & Gold What would it take to push a man, Far enough to…
Greg Met a retarded kid name Greg, with a wooden leg Snatched…
Groundhog Day What is a nightmare? The dictionary tells us it is a…
Guilty Conscience Meet Eddie, twenty-three years old Fed up with life and the…
Guilty Conscience Version ) Meet eddie, twenty-three years old. Fed up with life and th…
Guilty Conscience (feat. Dr. Dre) (album version) ''[Narrator:]'' Meet Eddie, 23 years old. Fed up with life a…
Guilty Conscience ) Meet Eddie, twenty-three years old Fed up with life and the…
Guilty Conscience f/Dre Meet Eddie, twenty-three years old. Fed up with life and the…
Guilty Consience Narrator Meet Eddie, 23 years old. Fed up wi…
Gun in Your Grill i'll shove a gun in your grill grease it and heat…
Guts Over Fear Feels like a close, it’s coming to Fuck am I gonna…
Hail Mary Everybody wants to make comparisons to Pac, and X, and…
Hail Mary (feat. 50 Cent & Busta Rhymes) [Intro: Eminem] Makaveli, rest in peace Irv Gotti, too much …
Hail Mary -easymp3s Everybody wants to make comparisons to Pac, and X, and…
Hailie Yo, I can't sing good I feel like singin' I wanna fuckin'…
Hailies Song Yo, I can't sing good I feel like singin' I wanna fuckin'…
Hailie`s Song Yo, I can't sing good I feel like singin' I wanna fuckin'…
Hands on You [Obie Trice] Babe uh, yeah! Girl, you my only one though a…
Having A Relapse Damn it feels good to be back I'm having a relapse How…
Hazardous Youth It's like this and like that and like this I'm the…
Headlight Mom I know I let you down And though you say the…
Heat Lady, you remind me of my raps on that Relapse…
Hell Bound [Eminem] Yo, Slim Shady! Yo, I'll fuckin, I'll I'll puke,…
Hell Breaks Loose I want you, to understand something That when I come up…
Hellbound [Eminem] Yo, Slim Shady! Yo, I'll fuckin, I'll I'll puke,…
Hellbound (clear remake) (Announcer) Welcome back, to the stage of history (Eminem…
Hello Hello (Hello) allow me to introduce myself (myself) My name …
Hi... My Name Is Hi! My name is (what?) My name is (who?) My name is Slim…
Hit Me With Your Best Shot Chorus: Hit me with your best shot, hit me with your…
How Come How come we don't even talk no more And you don't…
Hustlers & Hardcore [Intro] Yo check this out! In life, you got your want…
I I make rappers wanna turn into singers I keep hoes licking…
I Get Money Check Check, 1-2 , 1-2 1-2 (it's rolling) Yea yea yea…
I Love The Way You Lie Just gonna stand there and watch me burn But that's alright…
I Love You More [Intro] You still love me? Take this. [2 guns cock] You r…
I Need A Docter I'm about to lose my mind You've been gone for so…
I Need A Doctor I'm about to lose my mind You’ve been gone for so…
I Remember Ya mother...fuckin' faggot. Hey yo...this next song is de…
I Run Rap Last month I spent two weeks on a vacation I had…
I Still Don't Give A Fuck A lot of people ask me, am I afraid of…
I Still Dont Give A Fuck A lot of people ask me Am I afraid of death Hell…
I'll Shit On You I'll shit on you, da da, da da, da da I'll…
I'm Back That's why they call me Slim Shady (I'm back) I'm back…
I'm Gone Yeah, it's my life My own words, I guess Have you ever…
I'm Havin' A Relapse Damn it feels good to be back I'm having a relapse How…

and many more tracks by Eminem.

The lyrics can frequently be found here (check the full description and comments) or by filtering for lyric videos.

Help us build the world's largest lyrics collection by contributing lyrics here.
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found