Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Let's Skip to the Wedding
Eyedress Lyrics


You got that look in your eyes
It′s about that time
Let's skip to the wedding
Let′s stay past the ending

You got that look in your eyes
It's about that time
Let's skip to the wedding
Let′s stay past the ending

I′m gonna be good to you
If you're just good to me
Imma be good to you
If you′re good to me

You got that your look in your eyes
It's about that time
Let′s skip to the wedding
Let's stay past the ending

You got that look in your eyes
It′s about that time
Let's skip to the wedding
Let's stay past the ending

Writer(s): Idris Vicuna

Contributed by Isabella J. Suggest a correction in the comments below.
To comment on specific lyrics, highlight them
Most interesting comments from YouTube:

Eli Zarate

You got that look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

You got that look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

I’m gonna be good to you
If you’re just good to me
Imma be good to you
If you’re good to me

You got that your look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

You got that your look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending



I wuaß et

Lyrics:
You got that look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

You got that look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

I’m gonna be good to you
If you’re just good to me
Imma be good to you
If you’re good to me

You got that your look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

You got that your look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending



roselyn

You got that look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

You got that look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

I’m gonna be good to you
If you’re just good to me
Imma be good to you
If you’re good to me

You got that your look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending

You got that your look in your eyes
It’s about that time
Let’s skip to the wedding
Let’s stay past the ending



All comments from YouTube:

Trevor F

Just discovered Eyedress. Love the lofi post-punk feel

ʚ𝚖𝚒𝚜𝚜𝚢ɞ

Welcome 🙏 I’m glad you enjoy his music!

Lol Cool

same

Kevin Dube

@ELEGANTE damn Daniel you a time traveler now?!!!!?

Kay H

@xOqw14x gone for 1 month tr

14 More Replies...

Squishy Friend

In 2018 when he was touring I got to see him in BK for my birthday. I was able to hang out with him after the show and even invited me and my friends to hang out at his airb&b and he was so polite and kind. At midnight it became my birthday so I asked for a kiss on teh cheek and he did it haha, we platonically dmd each other like twice and I didn’t expect anything out of him I know he meets alotta ppl on tours. I’m just happy I got to meet him and I respect him more now that I know he wasn’t a creep. I’m so happy he met someone forever and I’ll always be a fan <3

Squishy Friend

@J MB nope :) I have pics of getting to meet him and if I still had out ig convo I’d show it. If you followed him during that time you’d have seen he posted (then deleted) my sweatshirt of Mickey Mouse getting crossfaded. My friend that got to meet him too that night might still have their convo

J MB

This gotta be fucking cap

Squishy Friend

@v I meant BK as in Brooklyn New York lolll. Where he played a show !

v

YOU MET HIM AT BURGER KING???

More Comments

More Videos