Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Jeanny
Hurts & Falco Lyrics


Jeanny, komm', come on
Steh' auf, bitte
Du wirst ganz nass
Schon spät, komm'
Wir müssen weg hier
Raus aus dem Wald
Verstehst du nicht?
Wo ist dein Schuh?
Du hast ihn verloren
Als ich dir den Weg zeigen musste
Wer hat verloren?
Du, dich?
Ich mich?
Oder
Oder, wir uns?

Jeanny, quit livin' on dreams
Jeanny, life is not what it seems
Such a lonely little girl in a cold, cold world
There's someone who needs you
Jeanny, quit livin' on dreams
Jeanny, life is not what it seems
You're lost in the night
Don't wanna struggle and fight
There's someone who needs you (hey, babe)

Es ist kalt
Wir müssen weg hier, komm'
Dein Lippenstift ist verwischt
Du hast ihn gekauft und
Und ich habe es gesehen
Zuviel rot auf deinen Lippen
Und du hast gesagt: „Mach mich nicht an“
Aber du warst durchschaut
Augen sagen mehr als Worte
Du brauchst mich doch, hmm?
Alle wissen, dass wir zusammen sind ab heute
Jetzt hör' ich sie
Sie kommen
Sie kommen dich zu holen
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden
Du bist bei mir

Jeanny (Jeanny), quit livin' on dreams
Jeanny (Jeanny), life is not what it seems
Such a lonely little girl in a cold, cold world
There's someone who needs you (there's someone who's gonna need you, baby)
Jeanny (Jeanny), quit livin' on dreams
Jeanny (Jeanny), life is not what it seems
You're lost in the night
Don't wanna struggle and fight
There's someone who needs you (there's someone who's gonna need you, baby)
(Na na, Jeanny)

„Newsflash
In den letzten Monaten
Ist die Zahl der vermissten Personen dramatisch angestiegen
Die jüngste Veröffentlichung der lokalen Polizeibehörde
Berichtet von einem weiteren tragischen Fall
Es handelt sich um ein neunzehnjähriges Mädchen
Das zuletzt vor vierzehn Tagen gesehen wurde
Die Polizei schließt die Möglichkeit nicht aus
Dass es sich hier um ein Verbrechen handelt“

Hey ah
As long as someone's gonna need you, babe, na na
Jeanny, quit livin' on dreams
Jeanny, Jeanny, Jeanny
You're lost in the night
Don't wanna struggle and fight
Just know, there's someone who's gonna need you, baby
Jeanny (Jeanny), quit livin' on dreams
Jeanny (Jeanny), life is not what it seems
Such a lonely little girl in a cold, cold world
There's someone who needs you (there's someone who's gonna need you)
Jeanny (Jeanny), quit livin' on dreams (quit living on dreams now)
Jeanny, life is not what it seems
You're lost in the night
Don't wanna struggle and fight
There's someone who's gonna need you
Jeanny (Jeanny), quit livin' on dreams
Jeanny (Jeanny), life is not what it seems
Such a lonely little girl in a cold, cold world (cold world)
There's someone who needs you (there's someone who's gonna need you)
Jeanny (Jeanny), quit livin' on dreams

Lyrics © Budde Music Publishing GmbH, Sony/ATV Music Publishing LLC, Downtown Music Publishing, Warner Chappell Music, Inc.
Written by: Johann Hoelzel, Robert Bolland, Ferdinand Bolland

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

sashathepanda

I cant get this song out of my head! I love it! xD

blackroses84

I gotta be honest about something. I listened to it a couple of times and I was horrified by the song. Such a beautiful song and what they've done to it! The only positive thing I could think of was I liked the background music. A few more listens and I've warmed up to the vocals and the whole song. Don't get me wrong: The original Jeanny is a complete masterpiece. But I have to admit they've done a nice job with it. And thank you for uploading the song! I've got my Deluxe edition ordered.

Melcy B

Think some one could choreograph a good ice dance to this! RIP Falco!

blackroses84

I'm in America so the copy doesn't come out until the 26th I believe. I really couldn't wait that long to hear it and the extended mixes I haven't heard. For all you that already have your copies: What do you think of the set? I'm reading about the dvd and it sounds like a few are disappointed. I'm still thrilled because I think the dvd will actually play on the American dvd players! How's the cd booklet? Does it look nice?

Tony Marvin

It is Theo doing the verses. You can guess by the way Theo naturally sounds but also the lyrics Theo uses are not abbreviated sounds like Falco used... e.g. Theo... oder fur uns... Falco oder 'uns

Tony Marvin

Falco did do an English version but really didn't capture the drama of the story he was telling

Agnese

I want this in my player? Do somebody would like to send me mp3? Pretty Please???? *puppyeyes* LOVE HURTS SOOOOO MUCH! When was this recorded btw?

kosta024

Theo does not sing on this version. It's Falco. Hurts did this remix of the song

LadysMaid

JEANNY! Du bist bei mir... *flail* I really like this

Rosa Tenorio

Sing mein engel !!!!!!!! eres Sensacional y. Solo Falcooooooooooooooo ich liebe dich !!!

More Comments

More Videos