Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Intro.Decadence
Ghostemane Lyrics


We have lyrics for these tracks by Ghostemane:

666FeetDeep It's over, over, just over It's over, o-o-over now It's over…
Acrylic I guess I’m awake Fuck Why me? Couldn’t he just take me in…
AI (When you die, ain't nobody gonna remember you) (When you di…
Andromeda I don't really want no weed (hell yeah) I don't really…
As Above so Look out Below Slidin 'round the city with the mark of the beast Got…
Axis This is a welcome to my mind What am I? I'm divine…
Blackmage Bitch I'm breakin out my mothafuckin chains I'm a black…
Bonesaw I'm in a million fucking pieces Pick me up off the…
Caligula Take seven steps back I don't give a damn if a…
Cyanide Cut my neck, the blood fresh Got a check, still depressed Be…
D(R)Own Why won't (Time) Slow down (Why won't) Why won't (Time) Slow…
DEATHWRAP I think about swingin from a tree and carvin my…
DOwn Hey you, where'd you go? Your side of the bed has…
Exhumed See I'm a suicidal kid with no future I'm quicker to…
Fed Up Ayy, ayy Fed up, I'm fed up, ayy, ayy, ayy Fed up,…
Flesh Stuck in my mind Get me out I been sad, I been…
Gatteka See I just can't relate You try to pretend we're the…
Granada Hotel Take a step Near the edge Don't look back I made a pledge M…
Hades Cannibal Cannibal Cannibal Cannibal Cannibal Cannibal Cannib…
Heavens Gate Has The Best Punch So you thinkin' you a edgy motherfucker with yo been…
Hellrap Yeah, I just wanna kill somethin' Ottawa, Prague, Warszawa,…
Hexada I was in the wrong place at the wrong time Like…
Hydrochloride You've taken all my pain away And gave me shiny chains You'v…
Intro.Destitute Entering ANTI-ICON It all started when you It all started w…
JOHN DEE Fuck everything I'm gone Leave it alone Everytime I get so c…
Kronol Smoking shit, drinking Henny Tripping shrooms, I fuck a lot …
Lazaretto I don't know where to begin, I think I'm (Moments away) From…
Leprosy You say that you got your own shit But you got…
Melanchoholic Today I found a way out of my bed Yet I'm…
Mercury Ask me if I give a fuck about a clique,…
Nihil I been in a rut Ducked off from the sun Bit my…
Plague Doctor Mask Look 'em in the face say rest in peace Blood on…
Plagues One day I'ma end up in a urn on a…
Polaris Pardon my soul Welcome to the end of the rope Here I…
Rake Find me face down in a fucking gutter, throw me…
Smog (City of Angeles) There's airborne sin in this city i'm in I inhale, lose…
Squeeze Yuh, ayy, ayy Ayy, ayy, ayy (fuck me) I fucked around and…
StarterJacket Versace pip boy stuntin on ya old boy Kepler about to…
Swan Don't go to clubs and I damn sure stay low-key Still…
The Science Behind Why We're Doomed from the Start OJ wit da OE while I k r double e…
The Singularity I let you pin me against the wall again Stuck in…
The Whole Where My Head Once Lived I can remember a time when I used to open…
To Whom It May Concern I broke the law in Madrid And I'd do it again I…
Trench Coat Riding around town with no lights on Bumpin' DarkThrone out …
Until The Light Takes Us I packed my shit up I called a Lyft Then I took…
Vagabond It all started when you Left me for dead, now I've…
Venom Uh, ayy Fuck 'em Yeah Ayy, keep that shit goin' mane Ayy, ay…
Wade Wilson Can't Die Loco to the bone Chillin′ at home all alone There go the…

The lyrics can frequently be found in the comments below or by filtering for lyric videos.

u


on Hades

Cannibalism and the meaning of flesh