London Funk Allstars, Represent: We need your help!

  • I can comment on it

  • I know the meaning

  • I can review it

  • I can add the lyrics

Skip to video »
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Represent
by London Funk Allstars

We have lyrics for 'Represent' by these artists:

( Hed ) P.E. Let's get this shit started Yeah where my dogs at Get yo…
1-20 Throw yo hood up if you representin (Northside, Westside, So…
15. Nas Represent, represent! Represent, represent! Represent, rep…
A-1 Sick Wid It Sick Wid It [Bone] Niggas act like we don't…
A.G./Show & A.G. [Chorus] (I'm the calm one, but my crew is sorta sick) Yea…
A.Y.E. Let's get this shit started Yeah where my dogs at Get yo…
Apathy [Hook] - 4X Represent Represent [Verse 1 - Apathy] As s…
B.G. [B.G.](BulletProof) V.L (Team up) V V.L (Team up, team up) …
Big C [mia x] See niggas be screamin tru like it's the new…
Bubba Sparxxx I'm supposed to represent [Verse 1] I'm too motherfuckin…
Celph Titled [Intro] [Apathy] Motherfuckers don't understand. Demigodz b…
Chingy Throw yo hood up if you representin (Northside, Westside, So…
Crime Mob Diamond Know you wanna know who I am and what I…
D.W.I. Yeah, What (repeat 7x) Lil' Flip, David Banner, Three Six…
dj j. period Represent, represent! Represent, represent! Represent, rep…
DJ J.Period Represent, represent! Represent, represent! Represent, repre…
DJ Magic Mike and the Royal Posse [Chorus: x8] We representin', kid, we representin', what? …
Dom Kennedy I had passed on this beat when I first heard…
Earth A.D. Yeah, What (repeat 7x) Lil' Flip, David Banner, Three Six…
EDL The sun's amber light ignites the day anew, as a…
Elzhi Ya' listenin' to Elmatic Fire that weed up and put it…
Ese Lil.one [Chorus] (I'm the calm one, but my crew is sorta sick) Yea…
Genetikk Eyau, yau, let's go, deine ganze Crew besteht aus Crack-Ho's…
Grand Daddy I.U. [Intro/Chorus] (Represent yo!) You know I represent (aight!…
Heather Headley/Orishas Represent, Represent, Cuba, Orishas underground de Havana …
hed pe Let's get this shit started Yeah where my dogs at Get yo…
I-20/Shawnna/Tity Boi Throw yo hood up if you representin (Northside, Westside, So…
J Period and Nas Represent, represent! Represent, represent! Represent, rep…
J.Kas Represent, represent! Represent, represent! Represent, repre…
J.Period & Nas Represent, represent! Represent, represent! Represent, rep…
Ja Rule I represent Gangsta Shit Niggas that spent time on the…
Knight Owl [Young Sicc] Oh yeah Back up in the house for that Y2K…
Konshens chorus Bigger problem we link them Represent we link the…
Lacrae/Tedashii [Chorus] Represent! Get Krunk! Represent! Get Krunk! If yo…
Lange Frans & Baas B Baas B. Ik represent de shopdippers, de naar de toptrippers…
Lecrae [Chorus] Represent! Get Krunk! Represent! Get Krunk! If yo…
Lil Flip ft Three 6 Mafia Yeah, What (repeat 7x) Lil' Flip, David Banner, Three Six…
Machel Montano We going down the road And seeing in there People everywhere…
Master P [Master P *talking*] (oh ooh) don't be scared Haha, ain't no…
MC Eiht Intro: G'yeah how we gon' get on this one? (Westside)…
Mr. Capone-E & Mr. Criminal [Young Sicc] Oh yeah Back up in the house for that Y2K…
Nas Represent, represent! Represent, represent! Represent, rep…
Nas featuring Will.I.Am Represent, represent! Represent, represent! Represent, repre…
Orisha Represent, Represent Cuba, Orishas son del lao de La Habana…
Orishas/Heather Headley Represent, Represent, Cuba, Orishas underground de Havana …
Papa Reu Yeah, What (repeat 7x) Lil' Flip, David Banner, Three Six…
Scratch Perverts [Chorus] (I'm the calm one, but my crew is sorta sick) Yea…
Silkk The Shocker Feat. Master P [Master P *talking*] (oh ooh) don't be scared Haha, ain't no…
Slick Shoes I've walked this road a thousand times before And never…
The Red Jumpsuit Apparatus A kid came up to me now just the other…
The Roots (B. Bonvoisin N. Krief M. Chemlek) J'ai rod pas mal de…
Trick Uh huh uh huh Don't be scared, represent it Yo county, yo…
Weezer I'm sick and tired of everybody tryna tell me what…
xDeathstarx United we stand Divided we fall Together my friend To the bi…
СД ft. ТиЭкс Yeah, What (repeat 7x) Lil' Flip, David Banner, Three Six…
♪♫ The Red Jumpsuit Apparatus A kid came up to me now just the other…

The lyrics can frequently be found here (check the full description and comments) or by filtering for lyric videos.

Help us build the world's largest lyrics collection by contributing lyrics in the comments below.

More Videos