Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Intro
The Game Lyrics


Ay, my nigga, you know this nigga?
Who?
This nigga right there, nigga
Hell nah, turn that mothafuckin' music down and pass me my mothafuckin' heat, blood
This nigga walk up on this mothafuckin' car, I'mma smoke his ass
What's brackin' nigga?
Which one of you niggas fucking my bitch?
Must be one of you Compton niggas
Ay, you must not know who the fuck you talkin' to
Whatchu gon' do, nigga?

Lyrics © DistroKid, Songtrust Ave
Written by: Rico Evans, Michael Hernandez

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Most interesting comments from YouTube:

Darkbloxs

2020: comes

CORONAVIRUS: time to play the game

RUSSIA: "ME BITCH"
CORONAVIRUS: RKO'S RUSSIA "anyone else?
every country in the in the north: uhh no plz spare me......
every country in the west: "BITCH TRY ME" usa makes a CORONAVIRUS: NOOOOOOOOOOOOooooOOOOOO *dead
every country: go's to a bar and make cheers and killing gods super weapon every country: YAAAAAAA



Hat bros gaming

It's time to play the game
Time to play the game! Hahaha
It's all about the game and how you play it.
All about control and if you can take it.
All about your debt and if you can pay it.
It's all about pain and who's gonna make it.
I am the game, you don't want to play me.
I am control, no way you can change me.
I am heavy debt, no way you can pay me.
I am the pain and I know you can't take me.
Look over your shoulder, ready to run.
Like a good little bitch, from a smokin gun.
I am the game and I make the rules.
So move on out here and die like a fool.
Try to figure out what my move's gonna be.
Come on over sucker, why don't you ask me?
Don't you forget that the price you can pay
Cause I am the game and I want to play
It's time to play the game, hahaha
Time to play the game!
It's all about the game and how you play it.
It's all about control and if you can take it.
It's all about your debt and if you can pay it.
It's all about pain and who's gonna make it.
I am the game, you don't want to play me.
I am control, there's no way you can change me.
I am your debt, and you know you can't pay me.
I am your pain and I know you can't take me.
Play the game
Your gonna be the same
Your gonna change your name
Your gonna die in flames
Hahaha
Time to play the game!
It's time to play the game
It's time to play the game
It's time to play the game
Time to play the game! Hahaha



All comments from YouTube:

JOD

dude this song is a whole vibe bro

GORA

@Emily Berkovsky So use it's vibe and enjoy yourself.

Carol Gunnell

@Johngallagher89 X
You have 202 subs I have 2.4

coldnail

Нр

changwani style

@Emily Berkovsky 5

Francesco Stanglini

@Aryan Rao itjfjhgbnbmmvmydc

72 More Replies...

Xelonidis YT

0:06 when you finish your homework

VINTAGExTEABAGx

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Angry birds and WWE fan

IKR

Adam Richardson

ahahah

More Comments

More Videos