Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
PEACH FUZZ
by Tyler the Creator

It's 9:23 A.M
And uh, an idea
Summer feeling idea
Yeah, I don't know

You said keep it short, this is peach fuzz
Contact, couple months, then we out
You said keep it short, this is peach fuzz
Contact, couple months, then we out
It's nothing serious (I wanna be your man)
It's nothing serious (I wanna be your man)

Yeah, mama, yeah, mama, I'm daddy, no, I'm not
You're a lot of fucking problems, you gon’ prolly show true colors
By the time we tie the knot up, Tyler, Tyler, he got caught up
Now they taking my ricotta, bunch of lawyers and ‘your honors’
I mean, it's no mama, more father but my fanbase that's from Goblin
Don't believe me, I been saying since 13 but they blinded
But whatever, I'm reminded that I slightly got off topic of this song, shit
Shout out Prophet, okay
Could you tell me how far in the future do you see us?
You can make decision while your lips graze on my peach fuzz
Pull out the guitar and learn some new chords from Anita Baker
Baker got some acres out the window when you wake up
I'm a fish sign my b-day march and put its knee up
Bunch of yes sergeants 'till we barge in on them tea cups
But guarantee that I will get my stripes just like Adidas
Nah, we don't wear those its UNOs when we put feet up, yeah

You said keep it short, this is peach fuzz
Contact, couple months, then we out
You said keep it short, this is peach fuzz
Contact, couple months, then we out
It's nothing serious (I wanna be your man)
It's nothing serious (I wanna be your man)

Yo, shout out Stones Throw man
Shout out Prophet
Album's beautiful
Summer flings and shit
It's nothing serious, just, you know

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Kobalt Music Publishing Ltd.
Written by: Anthony Ray Butler, Marcus Sweeney, Ringgo Ancheta, Tyler Gregory Okonma

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

Slappybag46

Tyler: Guys for real, I'm gay
Everyone: lol make Yonkers 2

Jon Murtha

Fuck. Now I want a Yonkers 2.

Aleksei Brusilov

The absolute fuck is this trainwreck

jamya roach

@You'r Mom he corrected him cause theres a difference between bi and gay

—T —

You'r Mom do you have low emoji iq?

*Catastrophic*

@Ryan Hughes you ok there?

8 More Replies...

FG

tyler's throwaways are better than some rappers full albums

swifty stabs

Whoa forever gambino is a tyler fan too? 🤔

Sang Bùi Quốc

FG yeah, do Steve Lacy

Ramen Noodles

I can’t tell if this is the orignal or the stolen one

More Comments

More Videos