Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Bree Runway Lyrics


2ON Biiiitch Oh! Like a check, I've gone clear, gone clear And…
4 NICOLE THEA & BABY REIGN Just for a minute, uh Just for a minute, uh-huh Let…
Ain't It This is for the people who ain't it, ain't It, ain't…
All Night All night Play me like a video all night Ride you like…
Apeshit Apeshit This is for my niggas who ain't shit Ain't shit Ain'…
ATM (Do you like money?) A-T-M, A-T-A-T-M (yes) A-T-M, A-T-A-T-M…
Be The One No, I can't slip away in the night Maybe someday, you'd…
Big Racks Only talk big racks honey, that's big facts You say I’m…
Butterfly Baby, are you high or low? Baby, are you yes or…
DAMN DANIEL (Damn, Keisha) (What do you mean your ass saw me with…
Gucci Gucci wants a girl they can call, they can call Gucci,…
HOT HOT You think you hot, hot You ain't got it like me Don't…
LITTLE NOKIA I don't like, I don't like, I don't like Little Nokias,…



NO SIR Oh my God! Wa-woha, woo ha? Woo ha What the hell am…
Pressure I'm finna give they hoes what they want, yeah Shine like…
Relevant Relevant, relevant Give you life, hell of it (yeah) Arrogant…
ROLLS ROYCE We in the Rolls and it ain't rented When we pull…
Somebody Like You Ooh, somewhere in the water In the darkness so far away Ther…
Stay with Me Oh, oh, won't you stay with me? Nastylgia Oh, oh, won't…
THAT GIRL Been that girl Been that girl Been that girl Been that girl …
The Vibe Hope y'all havin' a good time right now Hope y'all feelin'…
What Do I Tell My Friends? Hold me, don't let me go I'm fragile, I'm gonna fall Right…
When Leomie Calls I know I said I wasn't gonna Write cute love songs…
X2C Ecstasy That's how you feel when you’re next to me Don't try…
XS More Hey, I want it all, don't have to choose And when…


More Versions