Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Consequence Lyrics


1st Time There’s a first time for everything There’s a first time for…
Anything Some may say there ain't no way Your dream's gonna see…
Callin' Me (Consequence:) Wait a minute now, get it get it now (x3) N…
Career Killer Consequence, the career killer The career killer cause the c…
Childish Games Why you wanna play your games on me? Why you wanna…
Comic Book Flow Let's take it from the top I don't wear a cape…
Da Math {Radio} "How many niggas do you know Like this" - Xzibit 'Paparazzi'…
Disperse (feat. GLC, Really Doe) [Intro: Consequence] Let me hear…
Don Man I promise, when I get old enough I'mma buy you…
Don't Forget 'Em I hope you forget me not 'Get me not I won't forget…
Don't Forget Em Man I promise, when I get old enough I'mma buy you…
Dont Forget Em Man I promise, when I get old enough I'mma buy you…
Feel This Way [Consequence:] Now how we 'sposed to really carry on as a…



Getting out the Game (feat. Kanye West, John Legend) [Kanye West] There's onl…
Good News Bad News The time is right You hold me tight And love's got…
Grammy Family Oh it can't Be G.O.O.D. music my Grammy family Used to bump…
I This is a warning, that you need to take into Otherwise…
I Hear Footsteps [Hook] This is a warning, that you need to take into Other…
I See Now (Intro: Kanye West) Aww Yeah, 9th Wonder on the beat (Aww)…
I'm V.I.P. Who rock grooves and make moves With all the mamas? (I'm…
It's The Cons Fool …just a lion heart, so that’s when the conspiracy and…
Job Song (Excuse me, uh beg your pard? Nah wait hold up,…
Looka Here Baby Hook: Looka here, baby Don’t you overreact! Looka here, baby…
Night Night You faggot-ass muh'fucker Knock this nigga the fuck out Word…
On Break The time is right You hold me tight And love's got…
Pretty Little Sexy Mama [Consequence:] Pretty, pretty, little, sexy, mama, mama, ma…
Rock 'n' Roll What the fuck Matthew? (You know how this) You know how the…
Screenshot My screen shot is un undisclosed .. block Why they are…
So Soulful Intro [Kanye West]: Yeah. DC. Stand up for your boy ? Oh,…
So Soulful (feat. Kanye West & Khayree) Intro [Kanye West]: Yeah. DC. Stand up for your boy ? Oh,…
Spaceship I've been workin' this grave shift and I ain't made…
Take It As A Loss This is a story about uh ballers and Players the same…
The Consequence Kill without consequence…
The Good the Bad the Ugly Ayyo, good morning, America, good morning to Erica Who gave …
Turn Ya Self In [Intro] [Consequence Talking]: You're in a privileged posit…
Turn Yourself In You're in a privileged position to Learn a thing or two You…
Uncle Rahiem [Intro:] What the fuck, y'all niggaz supposed to be family …
Up Against The Wall Crack's in your pocket weed in your pocket Dope in your…
Uptown [Intro:] Uh-uh, uhh, uhh, uhh, yeah Now lemme hear you say…
Weekendz Check it out Her name was Knick-Knack-Patty Wack Her ass smo…
Whatever U Want Okay, good music has arrived You and your girls can finally…
Who Knew My Luck Would Change (I know a nigga seen me and how my change…
Yard 2 Yard Yo, this is a A Mark Ronson and Kanye West joint And…
Yo Dex! The time is right You hold me tight And love's got…


More Versions