Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Dr. Dre Lyrics


"Forgot About Dre" Y'all know me, still the same O.G. but I been…
03) Let Me Ride Biatch Eeh? W'appen nuh, baby? You look good inna yuh car, …
05-Nuthin' But A G Thang One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
07. What's The Difference What's the difference between me and you? Back when Cube, w…
10 Time to snap out of it, welcome to the real…
11 The Next Episode La-da-da-da-dah It's the motherfucking D-O-double-G (Snoop D…
14.-The car bomb And now, the car bomb Yo, Re-Re, come on man, let's…
15 Scottie,scottie Scottie,scottie (andre nickatina) Put the p…
17. Some L.A Niggaz Yeah nigga, MC Ren up in this motherfucker (West West y'all)…
187 Hit this mothafucka', G Naw man, I can't fuck with that. Man…
2 Live Angel loshe beat John Dre pon the sing song Issa late night…
3- The Hard Way They say that hip hop's dead I bring it back when…
5 big ego`s I got mo' class than most of 'em, ran wit'…



8 Ball I don't drink brass monkey like to be funky Nickname…
A Nigga Witta Gun Yeah, nigga what's up with all that motherfuckin' shit you…
A Star Is Born Christ is born this day A king is born in Bethlehem Let…
A Story to Tell I'm living for today Cuz it's not over I'm living for today …
Ackrite It's fuckin ackrite Question is can I get some? Know what…
Ackrite (feat. Hittman) [Hittman] It's fuckin ackrite Question is - can I get some? …
Ackrite ) It's fuckin ackrite Question is can I get some? Know what…
Afro Puffs I rock rough and stuff with my afro puffs (Rage!) Rock…
After U Die Now won't you listen honey, while I say, How could…
Aftermath This is dedicated to the niggaz that was down from…
Ain't No Fun Yeah, wassup? Lil' Jon and my muthafuckin' nigga Mac muthafu…
Ain't Nothin But a G Thang One, two, three and to the fo' Snoop Doggy Dogg and…
Ain't Nuthin But A G-Thang One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
All I Need I'm about to lose my mind You've been gone for so…
All in a Day's Work Sittin' 'bout a hundred stories up, like what the fuck? And…
All My Niggas Hi Jason I love you Yeah I gave you all my…
Animals These old sneakers, faded blue jeans No tricks no gimmicks, …
Anotha 'G' Thang One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
As the World Keeps Turning As the world keeps turning chronic keeps burning (This…
Ask Yourself A Question featuring Dr. Dre Kurupt: Check it out Here's a penn…
B**** Please II Yeah, what up, Detroit? Nu-uh, nu-uh nuh, no, he didn't Th…
Bad Guys The wild, Gotham The Wild West Ha ha, ride All you see …
Bad Guys Always Die The wild, Gotham The Wild West Ha ha, ride All you see is…
Bad Guys Always Die (feat. Eminem) The Wild.. Gotham The Wild.. West {*BANG BANG, BANG*} Ha ha,…
Bad Intentions (Super ugly) Put your cups up, get your smoke in Baby, we…
Bad Intentions-FIX (Super ugly) Put your cups up, get your smoke in Baby, we…
Bang Bang Everywhere I go, all I ever seem to hear is Bang…
Bar One [Ms. Roq]Damn girl, it is hotter than a motherfucker up…
Been There And Done That [Chorus: Repeat 2X] I been there - been there Done that…
Big Ego I got mo' class than most of 'em, ran wit'…
Big Ego's Los Angeles approach control This is Cessna 0281-Echo-119.3,…
Big Ego's (feat. Hittman) [Dr. Dre] I got mo' class than most of em, ran…
Big Ego's (Instrumental) I got mo' class than most of em, ran wit…
Big Ego's Instrumental I got mo' class than most of 'em, ran wit'…
Bitch Niggas [Snoop Dogg:] Check it out, Dogg; This game is a muthafuc…
Bitch Niggaz That's some good-ass weed Check it out Dawg, this game is…
Bitch Niggaz (feat. Snoop Dogg, Hittman & Six-Two) (feat. Snoop Dogg, Hittman & Six-Two) [Dre] Some good-a…
Bitch Please Yeah, what up, Detroit? Nu-uh, nu-uh nuh, no, he didn't Th…
Bitches Ain't Shit Bitches ain't shit but hoes and tricks Bitches ain't shit b…
Blow It Remix When the world feels like it's in disarray I hit pause,…
Blunt Time DEAD! INTRO (Blunt time-pull out your philly)Ha ha,mighty …
Boyz-n-the-Hood [Dr. Dre] Hey yo, remember that shit Eazy did a while…
Bridgette There once was this girl i knew named Bridgette She asked…
Cabbage Patch Y′all know me, still the same O.G. but I been…
California love California love California knows how to party California kno…
Candy Some say that love is sweet as a rose, Some say…
Cant C Me Well I can't stop (won't stop) Can't stop shaking Can't stop…
Car Bomb And now, the car bomb Yo, Re-Re, come on man, let's…
Chevy Ridin High This is, this is, this is, this is Chevy ridin' high…
Choices Ah, yeah Ah, ah Ah yeah [Verse 1] Time and time again knew o…
Chronic This is dedicated to the niggas that was down from…
Church Do that shit a little better Put a little emphasis in…
Compton Now everybody serenade the new faith of Kendrick Lamar This …
Crooked Cop I speak on behalf of y'all Think I ever gave a…
D Yeah, nigga I'm still fuckin' with ya Still waters run deep …
Darkside Gone Where you at? Where you from? What you doing over here…
Dead Wrong (How you do that SAV?) Meet your Maker Mucho Mota From Jamai…
Deeez Nuuuts Just let me call this old bitch, see what this…
Deep Cover Hit this motherfucker, G (N-naw, man, I can't fuck with that…
Deep Cover (feat. Snoop Dogg) SDD] {*Snoop inhales*} Hit this motherfucker G [Cop] No, naw…
Deep Cover (ft. Snoop Dogg) Hit this motherfucker G No, naw man, I can't fuck with…
Deep Water I heard you talking about respect, I gave you niggas…
Deez Nuuuts Let me call this old bitch See what this bitch doin' Call…
Detox Is Done What, wait, hold up, pass Time to roll another bag Time to…
Do 4 Love Hmm, hmm, mm You make me do, do, yeah girl (Yeah) I never…
Do You You got a smile so bright You know you should've been…
Do You Know What You Talkin About Do you know what it means to miss New Orleans And…
Doggy Dogg World We'd like to welcome y'all to the fabulous Carolina West I…
Don't Sleep Chilling, vibe and flow She wanna cake, no way Chilling, vib…
Don't Stop Well let me introduce myself A young go getter mind locked…
Don't Talk Don't Talk To Me People try to tell me, they're all…
Dr Dre His moms and pops met in Compton Pops was from Nutty…
Dr. Dre- Still D.R.E Yeah, nigga I'm still fuckin' with ya Still waters run deep …
Dr. Dre- Still D.R.E. Yeah nigga I'm still fucking with ya Still waters run deep S…
Dre Yeah, nigga I'm still fuckin' with ya Still waters run deep …
Dre Day Yeah, hell yeah, know what I'm sayin'? Yeah Mista Busta, wh…
Dre's Beat Stamping with my feet gospel tramples with my words At cross…
Dwayne I'm sitting back Maxing relaxing Chatting bout how we gone m…
East Coast / West Coast Killas East coast killer, West coast killer [x8] [RBX] While child…
Ed-Ucation Aww they say uhh A black man is a pimp Well let…
ED-Ucation (feat. Eddie Griffin) [Eddie Griffin] Aww they say uhh.. .. a black man is a…
Education Aww they say uhh A black man is a pimp Well let…
Elements There's antimony, arsenic, aluminum, selenium, And hydrogen …
ETA Ay, I think my shit kickin' in What's the perfect hue…
Everyday Uh, word you don't get this everyday, word With so much…
Evon Is On Ey Dre can you feed me beats so I can…
Explosive Hey Travvvv You know it's me I got my pockets on…
F*** You Wait Its you And at the end of it all its you And…
F**k You (Instrumental) Hi baby I know your under a lot of pressure at…
Fame Fame makes a man take things over Fame lets him loose,…
Fast Lane [Bilal] Hey, living in the fast lane Driving fast 'broads' W…
Firm Family A tale of two cities. Right here It's time we set…
Flirt (Oh yeah) (Flirt) (flirt) (flirt) (flirt) (flirt)... (Oh ye…
For the Love of Money For the love of money It's beautiful outside Looks like it'…
Forget About Dr. Dre Dr. Dre: Y'all know me, still the same ol' G, but…
Forget about Dre Y'all know me, still the same O.G. But I been low-key Hated…
Forgot About Dre (feat. Eminem) {Dr. Dre} {First Verse} Y'all know me, still the same ole…
Forgot About Dre ) Y'all know me, still the same O.G. but I been…
Four in the morning What's that Ion know grab the Glocks nigga Who's there It's…
Freestyle Money, power, and respect Keep my foes in check and Kill eve…
Friday Once I was a lonely boy worked hard every day Never…
Fuc Wit Dre Day Yeah, hell yeah, know what I'm sayin'? Yeah Mista Busta, wh…
Fuck Wit Dre Day (And Everybody's Celebratin') Yeah, hell yeah, knowhatI'msayin, yeah [Verse One: Dr. Dre]…
Fuck Wit' Dre Day Yeah, hell yeah, know what I'm sayin'? Yeah Mista Busta, wh…
Fuck You I just wanna fuck bad bitches All them nights I never…
Fuck You (feat. Devin the Dude & Snoop Dogg) [answering machine girl] Hi baby I know your under a lot of…
Fuck You Feat. Tray-Dee & Snoop Dogg I just wanna fuck bad bitches All them nights I never…
Funky Chicken Yeah, you know what i like the playettes No diggity, no…
Funky Flute Listen as he executes the funky flute He can play…
Game Over Man, what's up with these niggas out here Mad at us…
Gang Bang 'Flow my tears', the new Police song The slogan of peace…
Genocide Stone cold killers in these Compton streets One hand on the…
Get It On You gotta get it get it get it playa Count all…
Gin Heah hah hah! I'm serious nigga one of y'all niggaz got…
Gorilla Pimpin (feat. 6 Two) [Verse 1: The D.O.C.] big baller, of blind diggy black foe d…
Got Me Open Ah Ah-yo butter is, uh, hands-on in the house Well check…
Guilty Conscience Meet Eddie, 23 years old Fed up with life (damn) And the…
Gz & Hustlas This is for the Gz, and this is for the…
Hands On Spend all my time, yes Spend all my time, yes Spend all…
Hard Liquor (Hard liquor) Dre you must've been of the hennessy when he…
Hardest Man in Town Now handsome guys get girls that are pretty Other guys get…
Hell Breaks Loose I want you to understand something That when I come up…
Here We Go Again Yo, Yo, Here we go Spitting these rhymes cuz its all…
High Powered Yo, yo, what's up? Yo man, give me some of that…
House Calls Hello this is Dr. Dre. I'm not in right now but…
House Wife Now this this is one of them occasions Where the homies…
Housecalls Hello this is Dr. Dre. I'm not in right now but…
Housewife Now this this is one of them occasions Where the homies…
Housewife (feat. Kurupt & Hittman) Chorus: Kurupt Now this this is one of them occasions where…
I Just Wanna Fuck you I dont want you To be no slave I dont want you To…
I Know Sound The ambassador of sound, the bridge between the AI and…
I need a Doctor I'm about to lose my mind You've been gone for so…
I Need A Doctor (Prod. by Alex D Skylar Grey: I'm about to lose my mind You've been …
I Need a Doctor (feat. Eminem I'm about to lose my mind You've been gone for so…
I'm Back Yeah, this is Dr. Dre And this is the next Aftermath…
Imagine Yo Doc, what up my nigga? Snoop Dogg, this what…
In Da Club My head in the clouds, my face in the cup They…
innovator Innovator. Indicator. Regulator. The tone. Diamonds. Skeleto…
Instrumental Ackrite It's fuckin ackrite Question is can I get some? Know what…
Instrumental Still Dre Yeah, nigga I'm still fuckin' with ya Still waters run deep …
Instrumental The Message This one is for my brother, Tyree, R.I.P A message to…
Interlude Maafi dena yaaro mujhe kar rha bhool chook Shuru karu yeh sa…
Intro Goddamn, wassup, nigga? Oh, shit Wassup? Hey, that motherfuc…
Issues From close range we official Cocaine, money and pistols Godd…
It's All on Me Family problems, it ain't easy handling those needs (Sometim…
It's Bad You don’t really Wanna pop shit rock shit I just want u…
It's Funky Enough One, and here comes the two to the three and…
It's Not Over Honestly girl you a lot to handle But i knew all…
It's On Family problems, it ain't easy handling those needs (Sometim…
It's On Remix When the world feels like it's in disarray I hit pause,…
Its You I Adore Your call has been forwarded to an automated voice message…
it`s funky enough One, and here comes the two to the three and…
Juice Alright kid, here's the deal At any given time, there are…
Keep Their Head Ringing Yeah, what up, this is Dr. Dre The party's goin' on Thank…
Keep Their Heads Ringing Yea, What up this is Dr. Dre The party's goin' on…
keep they heads ringin Yeah, what up, this is Dr. Dre The party's goin' on Thank…
Knoc feat. Knoc-Turn'al & Missy Elliot Whatchu want? Whatchu want? Get off me I pull quick, it's u…
Kush Roll up, wait a minute Let me put some kush up…
Kush (Ft.Snoop Dogg Hold up, wait a minute Let me put some kush up…
Kush ft. Snoop Dogg & Akon Roll up, wait a minute Let me put some kush up…
l.a. is the place Free and easy, that's my style Howdy-do me, watch me smile F…
L.A.W It's like it's like this Word up knowhutI'msayin?…
L.A.W. It's like it's like this Word up knowhutI'msayin?…
LAW It's like it's like this Word up knowhutI'msayin?…
Lay Low (D. Locorriere) Well I've been runnin' so long I'm ready to…
Let Me Ride Biatch Eeh? W'appen nuh, baby? You look good inna yuh car, …
Let Me Ride feat Ruben Jewell & Snoop Dogg Creepin' down the back street on Deez I got my glock…
Let's Get High All these niggas and all these hoes in here, somebody…
Let's Get High (feat Hittman (all together) All these niggaz and all these hoes in here …
Let's Get High (feat. Hittman, Kurupt & Ms. Roq) [all together] All these niggaz and all these hoes in here S…
Let's Jam As I walked into the room, I seen a beautiful…
Let´s Get High All these niggas and all these hoes in here, somebody…
Light Hey, yo whassup? My name is Dre Can I blaze some chronic…
Light Speed (feat. Hittman) [Dr. Dre] Hey, yo whassup? My name is Dre Can I blaze some…
Light Speed ) Hey, yo whassup? My name is Dre Can I blaze some chronic…
Lil So, all of you Africans, all of you Africans That…
Lil Ghetto Boy Wake up, jumped out my bed Hung in a 2 man…
Lil' Ghetto Boy So, all of you Africans, all of you Africans That…
Lil' Ghetto Boy (remix) [Featuring Snoop Doggy Dogg] The Ghetto x8 Snoop Doggy Dogg:…
Lil' Ghetto Boy Feat. Daz & Snoop Dogg So, all of you Africans, all of you Africans That…
Listen to the Gang Bang Story 'Flow my tears', the new Police song The slogan of peace…
Loc It Up Trap aye aye aye aye If its something that you need…
Lolo Goddamn, wassup, nigga? Oh, shit Wassup? Hey, that motherfuc…
Lolo Version ) Goddamn, wassup, nigga? Oh, shit Wassup? Hey, that mother…
Loose Cannons All my life, I've been down to ride Till I kept…
Love Letters 2 26 95 Nicole Hopefully you doing well and you realized y…
Lovers La da da di da da da da La da da…
Lyrical Gangbang This should be played at high volume Preferably in a residen…
Medicine Man Don't let me find out, the bitch in you Don't let…
Message This one is for my brother, Tyree, R.I.P A message to…
Mind Made Up I got my mind made up, come on get in Get…
Mo Friends and family start to call Snowflakes flutter see them…
Money For the love of money It's beautiful outside Looks like it'…
Murder When darkness be closin in I'm motivated, with the howlin wi…
Murder Ink (feat. Hittman & Ms. Roq) [Hitman] When darkness be closin in I'm motivated, with the …
Murder Was the Case As I look up at the sky My mind starts tripping A…
Must Be the Music Sometimes, I wonder just what I am fighting for I win…
My Dogs I'm walking all around the town I'm seeing all the people…
My Life Just smokin' weed for hours Drinking Hennessy for hours Tha…
My Name Is You know I ain't stupid And I know you're not a…
Nas वो हम न थे वो तुम न थे वो हम न…
Nasty She love it She love it Ouuu yea yea Uh huh Yo she really…
Nationowl (All right is everybody ready yeah!) (Alright now …
Natural Born Killaz Shit, I'm tired as fuck Come on, baby, let's get the…
Natural Born Killaz (feat. Ice Cube) Artist: Dr. Dre & Ice Cube (Dr. Dre) Journey with me Into th…
New West Rising Shadowstrider rising, in the Dark, I'm grinding Seeker of Tr…
Next Episode La-da-da-da-dah It's the motherfucking D-O-double-G (Snoop D…
Next Episode 2006 Da da da da da It's the one and only D-O…
Nicety (Intro: x6) Nice and... (James Brown:) ("Nasty! ") (Ho!) ("H…
Nigga with a Gun Yeah, nigga what's up with all that motherfuckin' shit you…
No Diggity Yeah You know what I like the playettes No diggity, no doubt…
No More Lies Hello? Hello? Hello? 'Course you're the only girl. You're…
No One I no longer feel pain I am no longer the same Anymore…
No Second Chance (* Group Harmonizing *) (Chorus 1 x2) Na na na, Na na…
Nothin' But A G'Thang- Feat. Snoop doggy Dogg One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
Nothin' to It I used to carry a Glock on the waist line,…
Nothing But A G Thing One, two, three and to the fo' Snoop Doggy Dogg and…
Numb Encore Sh-sh-sh-shady Aftermath, ha ha (G-G-G-G-G-Unit ha ha) I've…
Nuthin One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
Nuthin but a 'G' Thang (club mix) (feat. Daz, Snoop Dogg) [Snoop] Now I be mobbing like a moth…
Nuthin but a 'G' Thang (Freestyle remix) One, two, three and to the fo' Snoop Doggy Dogg and…
Nuthin but a 'G' Thang (LP version) (feat. Daz, Snoop Dogg) [Snoop] Now I be mobbing like a moth…
Nuthin but a G Thang One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
Nuthin' But a "G" Thang/Snoop Dogg One, two, three and to the fo' Snoop Doggy Dogg and…
Nuthin' But A 'G' Thang One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
Nuthin' But A G Thang Feat. Snoop Dogg One, two, three and to the fo' Snoop Doggy Dogg and…
Nuthin' but a G Thing One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
Nuthin' But a G'Thang One, two, three and to the fo' Snoop Doggy Dogg and…
Nuthing But a G Thang One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
Nuthin’ But A “G” Thang 1, 2, 3 and to the 4 Snoop Doggy Dogg and…
Nutthin But A G Thang One, two, three and to the four Snoop Doggy Dogg and…
Old Time's Sake Good evening! This is your fucking captain speaking We will …
On The Boulevard You in the office of the good doc again, let's…
One Eight Seven I wake in the morning and see the sun is…
One Shot One Kill Guess who's back, it ain't a fuckin' question They know the…
Oooh My God! Hello my God Hello my God I just want to say You're beautifu…
Original Bad Boys TS terror Squad Yeah uh It's another one bad Boy Kool & Dre…
Out Of Control Whoa-whoa-whoa-whoa-whoa Inaudible* yeah, yeah I can't contr…
Outro Who you Dr. Dre? Haha Are you a real doctor dude? I mean…
Paid For It Making it look easy when it's hard as hell Don't know…
Paradise I thought the Light would be my saving grace A sanctuary…
Pause 4 ***** Y'all ready to get nasty? Yeah! Shit! Yeah! Oh Damn! Oh…
Pause 4 Porno (feat Jake Steed Y'all ready to get nasty? Yeah! Shit! Yeah! Oh Dam…
Pause 4 Porno (feat. Jake Steed) (feat. Jake Steed) (Jake Steed's lines are in {}'s) (Y抋ll …
Pause for Porno Y'all ready to get nasty? Yeah! Shit! Yeah! Oh Damn! Oh…
Phone Tap Yo, this Esco, who this? What's the deally, I just touched…
Please Yeah, what up, Detroit? Nu-uh, nu-uh nuh, no, he didn't They…
Popped Off Ay, [Hook] See a party aint a party til the Doc walk…
Prelude The night is upon us The choir is in place we've gathered…
puffin' on blunts and drankin' tanqueray [Lady Of Rage] All ways and forever, forever and all ways th…
Puppet Master I spark like a blunt's tip, somethin cavi Makin Greene like…
Put It on Me [Dr. Dre] Why'all ready to get dirty? Do why'all really want…
Rat-Tat-Tat-Tat "You really don't understand do you? Hey man, don't you real…
Rat-Tat-Tat-Tat Feat. Snoop You really don't understand do you? Hey man, don't you reali…
Rat‐Tat‐Tat‐Tat "You really don't understand do you? Hey man, don't you real…
Revelation We got the power to be better this ain't overstepping Come…
Ring Ding Dong (Ha Ha) Yeh, What up, this is Dr. Dre The…
Satisfiction Simple pleasures, rockstar living Drugs and mansions, hit th…
Say What U Say So I'm out the game, huh? Yo, Dre, we ridin'? Whatever Haha,…
scream Filling these sidewalks Everyday after five Choking for spac…
Serial Killa Six million ways to die, choose one It's time to escape,…
Set It Off Late night when it get dark Thats when the demons walk You…
Sex Butt sex, penis in the ass sex Let's go get a…
Sexy Dance Would you like a table dance? (Repeated in background) A…
Sh**tin' on the World Yes yes y'all, ooh funk Yes yes y'all, to the beat…
She She's my kind of rain Like love in a drunken sky She's…
She's the One She's the one, don't let her get away She's the one,…
Shittin' on the World Intro: Yes yes y'all, ooh funk.... Yes yes y'all, to the be…
Some L.A. Niggaz Yeah nigga, MC Ren up in this motherfucker (West West y'all)…
Some LA Niggaz (feat. DeFari, Xzibit, Knoc-Turn'al, Time Bomb, King T, MC Ren & Kokane) [MC Ren] Yeah nigga, MC Ren up in this motherfucker (West We…
Standard I've walked the line and Shadowed Souls Seen the lows and…
Still Yeah nigga I'm still fucking with ya Still waters run deep S…
Still D R E Yeah, nigga I'm still fuckin' with ya Still waters run deep …
Still D.R.E. (Instrumental) Instrumental Instrumental Instrumental Instrumental Instrume…
Still D.R.E. ) Yeah nigga I'm still fucking with ya Still waters run deep…
Still D.R.E. ft. Snoop Dogg Yeah, nigga I'm still fuckin' with ya Still waters run deep …
STR-8 Gone Haa Woo Dedicated to the up city Straight West Coast nigga,…
Stranded on Death Row "Yes, it is I," says me And all who agree are…
Sunshine Ft. Snoop Dogg Flex I'll be late night cruising Flex I'll be late night cru…
Surgery Records... Mixer... Turntables... Speakers [Repeat x 2] How…
SURVIVOR Let me tell you a story About this boy called James It…
Sweat I've been swinging from telephone wires just to catch a…
Sweet It's tough but still here we play We're shocked you're still…
Talk About It I don't give one fuck, off the top I wish…
Talking to My Diary I just need y'all to try to bear with me…
Tha Next Episode You thought it was gone But it's on once again light…
Tha Shiznit Popping, stopping, hopping like a rabbit When I take the Nin…
That’s What It Is Hey hey hey Hey hey hey D-Dre's on the beat Pack out the…
The $20 Sack Pyramid Damn, it seems its always something, fucking TV, man Motherf…
The Car Bomb And now, the car bomb Yo, Re-Re, come on man, let's…
The Car Bomb (feat. Mel-Man & Charis Henry) (feat. Mel-Man & Charis Henry) And now, The Car Bomb. …
The Car Bomb feat. Mel-Man Charis Henry And now, the car bomb Yo, Re-Re, come on man, let's…
The Chronic This is dedicated to the niggas that was down from…
The Day the Niggaz Took "I'ma say this and I'ma end mine If you ain't down…
The Doctor Yes may I help you? Hello I had a twelve o'clock…
The Doctor's Offices Yes may I help you Hello I had a 12 o'…
The Fly Close your eyes into this life l need you to…
The Formula High energy flowin' with the wisdom Sense of a rich man,…
The Future Don't know what the future holds Just hope that we get…
The Future Part One Rüyalar masallar kovalamıştı beni Seni bulana kadar Uçan h…
The Grand Finale [Dr. Dre] Check this out, we've come to the last and…
The Greatest It's Spittaa with 2 As don't forget it MVRRO made it…
The Juice Alright kid, here's the deal At any given time, there are…
The Kush Roll up, wait a minute Let me put some kush up…
The Message This one is for my brother, Tyree, R.I.P A message to…
The Message (feat Mary J Blige [Dr. Dre:] This one is for my brother, Tyree, R.I.P. A mes…
The Message (feat Mary J. Blig This it's for my brother, Tyree, R.I.P A message to God Sin…
The Message (feat. Mary J. Blige & Rell) [Dr. Dre] This one is for my brother, Tyree, R.I.P. .. {*Mar…
The Next Episode La-da-da-da-dah It's the motherfucking D-O-double-G (Snoop D…
The Next Episode (feat Snoop La-da-da-da-dahh It's the motherfuckin D-O-double-G (SNOOP D…
The Next Episode (feat. Snoop Dogg) La da da da daaaaa It's the motherfuckin D-O-double-G (SNOOP…
The Next Episode (instrumental) [(Snoop Dogg)] Da da da da da. It's the motherfuckin' D-O-do…
The Next Episode ) La-da-da-da-dah It's the motherfucking D-O-double-G (Snoop D…
The Next Episode Featuring Snoop Dogg La-da-da-da-dahh It's the motherfuckin D-O-double-G (SNOOP …
The Next Episode ft. Snoop & Nate Dogg La-da-da-da-dah It's the motherfucking D-O-double-G (Snoop D…
The Next Episode Remix La-da-da-da-dahh It's the motherfuckin D-O-double-G (SNOOP D…
The Office Yes may I help you? Hello I had a twelve o'clock…
The Planet It's me Tokyo Let's get it! I won't deny it I really wanted …
The Real Slim Shady I'm a pacifist, unless there’s ass to kick It'll be tragic…
The Roach Cannabis Sativa, haha Or in the heart of LA known as…
The Roach (The Chronic Outro) [Dr Dre] Cannabis ???? Oh in the heart of LA known as…
The Roach {The Chronic Outro} Cannabis Sativa, haha Or in the heart of LA known as…
The Streets She gone bust it down for a nigga yea She gone…
The Wash As the wheels turn city to city, hundred-spoke Chronic smoke…
The Watcher Things just ain't the same for gangstas Times is changing, y…
The Watcher (Instrumental) Things just ain't the same for gangsters Times is changin, y…
The Watcher ) Things just ain't the same for gangstas Times is changing, y…
the watcher 2 (The watcher) Jeah, uhh Shit I do for a livin' nigga Shit I…
The Way I Be Pimpin Well here it is , my time has come Won't be…
The%20$20%20Sack%20Pyramid [Dr. Dre:] Damn, it seems that always is somethin' with the…
There They Go There i go, there i go, there i go again Seeing…
Throwback House Party Domino motherfucker what's happenin'? Ahh nigga eat a dick …
Time To Mak Ends Oooh, ooh, ooh Oooh, ooh, ooh Oooh, ooh, ooh Oooh, ooh, ooh …
Tone It Down Yeah ya don't stop In the motherfuckin house and ya don't…
Topless My motto is "live by the bottle" So why is my…
Trouble On My Mind Oo, wet Yeah I pull up with the gang, free da…
Turn Off the Lights Turn Off The Lights Hey what's happening baby I'm the one wh…
U Know [Xzibit] Most niggaz get it confused right? Huh They think …
Wait I walk with you everywhere I go But it don't seem…
Watch Me Yeah Uh uh uh-uh, boom boom boom D-R-E Say it with me niggaz…
Watcher Things just ain't the same for gangstas Times is changing, y…
Westcoast You as hot as summer Hearts colder than winter Girl you a…
What So I'm out the game, huh? Yo, Dre, we ridin'? Whatever Ha…
What I Like I don't like you No I don't like you No Did you get ready…
What's The Difference What's the difference between me and you? (Me and you) What'…
What's the Difference (feat. Eminem & Xzibit) [Dr. Dre] Back when Cube was rollin wit Lorenzo in a…
What's The Difference feat. Eminem Xzibit & Time Bomb What's the difference between me and you? Back when Cube,…
What's Your Sign What is your feminism even for if it isn't intersectional? N…
What'sThe Difference What's the difference between me and you? Back when Cube, w…
What’s The Difference What's the difference between me and you? (Me and you) What'…
Where I'm From I'ma be-L-double-O-D Been on songs with S-N-double-O-P Insid…
Who Am I See the sun shining While going through groceries The city s…
Who's Phuckin' Who Who's the man (yea, yea) Who's the man (check this out) Who'…
Wild Boy There was a wild colonial boy, Jack Doolan was his…
Wit Dre Day Yeah, hell yeah, know what I'm sayin'? Yeah Mista Busta, wh…
Wit Dre Day (And Everybody's Celebratin') Yeah, hell yeah, kno what I'm sayin, yeah One: Dre Mista B…
World Class We call him Yella, he is the best He rocks the…
X Time to snap out of it, welcome to the real…
Xplosive (Hittman) Explosive, West coast shit My niggerish ways att…
Xxplosive Xxplosive West coast shit My nigga-ish ways attract girls th…
Xxplosive (feat Hittman (Hittman) Explosive, West coast shit My niggerish ways att…
Xxplosive (feat. Hittman, Kurupt, Nate Dogg & Six-Two) [Hittman] Xxplosive, West coast shit My nigguh-ish ways attr…
Xxplosive (Featuring Hittman A (Hittman) Explosive, West coast shit My niggerish ways att…
Xxplosive (Instrumental) Explosive, West coast shit My niggerish ways attract girls t…
Xxplosive ) Xxplosive West coast shit My nigga-ish ways attract girls …
XXplosive ft. Hitman Kurupt Nate Dogg & Six-Two Xxplosive West coast shit My nigga-ish ways attract girls th…
Your Wife Your wife, my bitch Your love, my trick Her mouth, my dick…
Zoom I got my mind made up, come on get in,…


Ermis


on Fuck You

best dr.dre song and that phone call in the beginning funny ash

More Versions