Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Don't Let Go
En Vogue Lyrics


Oh, yeah

Ooh, ooh
Oh, oh
Hey

What's it gonna be 'cause I can't pretend?
Don't you wanna be more than friends?
Hold me tight and don't let go (don't let go)
You have the right to lose control (don't let go)

I often tell myself that we could be more than just friends
I know you think that if we move to soon it would all end
I live in misery when you're not around
And I won't be satisfied till we're taking those vows

There'll be some love making, heartbreaking, soul shaking
Oh, lovemaking, heartbreaking, soul shaking

What's it gonna be 'cause I can't pretend?
Don't you wanna be more than friends? (don't you wanna be)
Hold me tight and don't let go (don't let go)
You have the right to lose control (don't let go)

I often fantasize the stars above are watching you
They know my heart and speak to yours like only lovers do
If I could wear your clothes
I'd pretend I was you
And lose control

There'll be some love making, heartbreaking, soul shaking
Oh, love making, heartbreaking, soul shaking (oh yeah)

What's it gonna be 'cause I can't pretend?
Don't you wanna be more than friends?
Hold me tight and don't let go (don't let go)
You have the right to lose control (don't let go)

Running in and out my life has got me so confused
You gotta make the sacrifice, somebody's got to choose
We can make it if we try, for the sake of you and I
Together we can make it right

What's it gonna be 'cause I can't pretend?
Don't you wanna be more than friends? (Oh)
Hold me tight and don't let go (don't let go) (yeah)
You have the right to lose control
You got the right, you got the right (don't let go)

I said you got the right to lose control, yeah, ooh
Don't let go, ooh, hey, oh, oh
Don't let go cause I can't pretend

What's it gonna be cause I can't pretend?
Don't you wanna be more than friends?
And hold me tight and don't let go (don't let go)
Have the right to lose control, don't let go

Lose control, yeah

What's it gonna be?
Don't let go
Don't let go (don't you wanna be?)
Don't let go
Hold me tight and don't let go (don't let go) (don't let go)
Don't let go

Lyrics © BMG Rights Management, Universal Music Publishing Group, Warner Chappell Music, Inc.
Written by: Ivan A. Matias, Andrea Martin, Marqueze M. Ethridge, Rico Renard Wade, Patrick Gerard Brown, Raymon Murray

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

Mr. Amor

This generation will never understand how DOPE the 90's were.

Anetra Goolsby

@Naomi Boyd me too and the 80s and 90s is still my go to when I want to feel good and just want to have a good time, even if I'm going trough something. Everything was better in the 80s and 90s.

Anetra Goolsby

💯💯💯💯

Angry Whistling Cock

Aretha Franklin had the power of the gods driving her voice. There were a lot of gifted vocalists in that era.

Arcade Collectors Europe

And your generation will never understand that the 80's were the real deal and the crappy music started in the 90's.....

Natasha Jagadhish

Hey I’m in Gen Z and I love the 90’s ever heard of digable planets

125 More Replies...

Just Your Average Introvert

This is an all time classic that will never get old........ can’t deny the way this song (words and beat) can hit a nerve deep inside and get you moving. It’s 2021 and it’s just as hot as it was when it came out 21years ago!

Joe Schmoe

@Jetman JayJay can't get image of old bra out of my head after all that.

Jetman JayJay

It gets old bra when you realize life is progressive and that there are more glorious things of which we've never scratched the surface in music that will suddenly obliterate our so called 90's music whether hip pop, blues or whatever they are called. I am only saying this because I was in the spirit taken there very briefly and the songs sang to the praise of God in heaven makes every song sang on earth seem non-existence and so filthy except hymns and praises sang with a pure heart and led by the Spirit of God according to the tune/instruments used in heaven to praise God (Ephesians 5:19, Psalm 150:3-6). So trust me, these songs are not just old with this old world as the scripture terms it but passing by along with everything in this old world. This one of the reason I believe God said He will make a new heaven and a new heaven where lives and things will remain new and never old forever (Isaiah 65:17, Revelation 21:1). "And he answered and said unto them, I tell you that, if these (referring to people) should hold their peace, the stones would immediately cry out (in worship and praise to God because He is marvelous and exceeding glorious to know (John 17:3).

Caramel1806

@Gazmeister Wongatron I was about to put that on here. I'm partial about stuff like that.

More Comments

More Videos