Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Ghostface Killah Lyrics


260 Yeah, scandalous Yeah miraculous, the arsonists Yo, kicked …
260 (feat. Raekwon) Cat I got to take him off of here, that's…
2getha Baby "Together baby together baby" "Baby just you and me (just y…
3. Yolanda's House [Joi Starr (Ghostface Killah)] I, can't, leave these streets…
4Th Chamber Choose the sword, and you will join me Choose the ball,…
9 Milli Bros The burners in the stash, we about the cash We got…
9 Milli Bros ) [RZA] Bob Digi, U G.O.D, Raekwon the Chef, the Inspektah De…
9 Milli Bros. The burners in the stash, we about the cash We got…
9 Milli Bros. (feat. Wu-Tang Clan) Intro: (RZA) Bob Digi, U G.O.D, Raekwon the Chef, the…
9 Milli Niggaz The burners in the stash, we about the cash We got…
9mm [Intro: (RZA)] Bob Digi, you G.O.D, Raekwon the Chef, the…
After party (feat. Method Man) [Intro: Method Man] Damn... yo, yo …
After The Smoke Is Clear Yo, god, show these niggas how we get deep, down,…



After the Smoke Is Clear (feat. RZA, Raekwon & The Delphonics) Intro: Ghostface Killah, The Delphonics () (After the smoke…
After The Smoke Is Clear fea The Delphonics Yo, god, show these niggas how we get deep, down,…
Alex Yea... that's right Hardy Boys shit...uh huh Smoke a Winst…
All That I Got Is You What dey gives you blood? Three months man Whatchu doin in h…
All That I Got Is You (Feat Te What dey gives you blood? Three months man Whatchu doin in…
All That I Got Is You (feat. Popa Wu & Mary J. Blige) Intro one: - What they gives you blood? - Three months man.…
All That I Got Is You ) What dey gives you blood? Three months man Whatchu doin in h…
All We Got Is Us What's today's Sunz-ematics? Date of birth, '92, the first …
Apollo Kids Uh-huh, uh-huh, motherfucker, uh-huh Yeah, I see that, I see…
Assassination Day It's assassination day, I stalk I move through the third wo…
Assassination Day (feat. RZA, Raekwon, Inspectah Deck & Masta Killa) (Raekwon: What? Hey yo!) Intro: [from the motion picture "T…
Assassination Day feat Raekwon The RZA & Inspectah Deck It's assassination day, I stalk I move through the third wo…
Baby "Together baby together baby" "Baby just you and me (just yo…
Back Like That Come through the block in the brand new Benz Knowing that…
Back Like That (feat. Ne-Yo) [Intro: Ghostface Killah] Damn, damn, ma, we ain't even have…
Back Like That ) Come through the block in the brand new Benz Knowing that…
Bad Mouth Kid [ghostface:] hey, yo that's soul right there don't touch tha…
Bad Mouth Kid (skit) ghostface: hey, yo that's soul right there don't touch that…
Bamboo's Lament Never wanted to get left alone I didn't know how to…
Barbershop Ah didn't I tell you don't touch the sides? I'm…
Barbershop ) Hey yo man, what's the deal fam (yo yo) Yo stay…
Be Easy Yeah, what's happening New York City? It's ya boy Ghost…
Be Easy (feat. Trife) [Intro: Ghostface Killah] Yeah... what's happpening New York…
Be Easy ) Yeah, what's happening New York City? It's ya boy Ghost…
Be This Way Hey yo, hey yo, what up, yo What up, y'all, this…
Beat The Clock Aiyo, Ghost, what's up nigga? This "Supreme" talkin' to you…
Beauty Jackson Standing at the bus stop I heard a voice behind me…
Beauty Jackson ) Standing at the bus stop I heard a voice behind me…
Belt Holders [Intro: Ghostface Killah] Yeah, uh-huh, yo, yo [Ghostface K…
Beware of the Stare He spares no one, he was forgotten But he was somewhere So…
Big Girl Yea, it was them cute pretty bitches that was smelling…
Big Girl ) Every girl that's guilty of waiting so long sometime So it…
Biscuits Yo, who the fuck brought me this chocolate shit, man? I…
Biscuits (feat. Trife) (feat. Trife) [Intro: Ghostface Killah] Yo... who the fuck …
black cream [Intro: Ghostface Killah *talking to himself*] Aiyo, what's…
Black Jesus Hit me, hit me, hit me, hit me I don't wanna…
Black Jesus (feat. Popa Wu, Raekwon & U-God) Raekwon: Hit me, hit me, hit me, hit me I don't wanna…
Black Jesus feat Raekwon Hit me, hit me, hit me, hit me I don't wanna…
Black Out Yo, Kane, let's get 'em I'm talking blackout Put lives to a…
Black Tequila Where's my horns? Andale! Andale! Yo Throw me in a mosh…
Block Rock [Intro: scratched up samples] "You out there, on now" "Sorry…
Blood in the Streets Yo Gas Mask down It's revenge mode I gotta level my levels S…
Blue Armor [Intro: Ghostface Killah] Uh-huh [Ghostface Killah] Greasy,…
Box In Hand Get all my peoples, get all my peoples headphones All of…
Box in Hand (feat. Raekwon & Method Man) featuring Raekwon, Method Man Intro: *sung* Wu Tang will s…
Box In Hand feat Method Man & Street Wu Tang will survive no no no no no no…
Box in the Hand Get all my peoples, get all my peoples headphones All of…
Buck 50 Who I'm is? The phenom, them niggas can't live Who I'm…
Buckingham Palace Hunnid Gs Bone crusher, I'm like the hood's top celebrity Lo…
Burner to Burner Yeah, baby You know what it is, Yap City (all day) Come…
C.R.E.A.M. So I mean after over 25 years in the game Man…
Call My Name I grace the block with my presence All praises do now…
Camay You know how we do! Yo, what's the deal Goldilocks? Ain't n…
Camay (Feat Raekwon and Cappad Intro: Ghostface (sample is Teddy Pendergrass) What's hap…
Camay feat. Raekwon & Cappadonna You know how we do! Yo, what's the deal Goldilocks? Ain't n…
Can Can It's the remix son Can it be, act like you know Check…
Cartel Gathering Ay yo we four or five niggas with furs on Up…
Center of Attraction Did you feel the wind this time? Did you see the…
Charlie Brown Yo, hand me my surfboard I'mma surf on these niggas real…
Cher Chez La Ghost Tommy Mattola, lives on the road He lost his lady, two…
Cherchez Laghost Tommy Mottola, lives on the road He lost his lady, two…
Chez Chez La Ghost Tommy Mattola, lives on the road He lost his lady, two…
Child's Play Pretty little Sally sat up by the tree trunk White miniskirt…
Clipse of Doom Ayo, turn those lights down while I'm recording! Matter 'fac…
Clipse of Doom (feat. Trife) (feat. Trife Da God) [Ghostface Killah] Aiyyo, turn those l…
Clipse of Doom ) [Ghostface Killah] Aiyyo, turn those lights down while I'm r…
Clyde Smith My name is Knuckles nigga Niggas call me Knuckles straight u…
Cobra Clutch Yo, yeah bitch Aiyyo, motherfucker Aiyyo, swallow it Aiyyo …
Cocaine Trafficking Yeah Agent Burke here (Check this shit out, nigga, I got…
Columbus Exchange / Crack Spot [Ghostface Killah] Aiyyo, make sure y'all turn that water d…
Columbus Exchange (skit) / Crack Spot [Ghostface Killah] Aiyyo, make sure y'all turn that water do…
Come On Oh, what do ya know? He comes Down, like water, fresh…
Conditioning Yo, you could throw me in a lineup, rough beard Thick…
Crack Spot Yo, make sure y'all turn that water down What y'all watchin…
Criminology Yo, first of all son, peep the arson Many brothers I…
Criminology II What you think I'm a fucking worm like you? I told…
Daytona 500 We are the G, O-D's And we came to rock, the…
Daytona 500 (feat. The Force M.D.s, Cappadonna & Raekwon) featuring Raekwon the Chef, Cappadonna [singing] We are the…
Do Over This is a story of a player from the Island That…
Dogs of War Yo, I'm talking bags of heavy coke, bracelets on every…
Dogs of War (feat. Raekwon, Trife, Cappadonna & Sun God) [Intro: Ghostface Killah (movie sample)] Just keep away (jus…
Dogs Of War ) Yo, I'm talking bags of heavy coke, bracelets on every…
Double Cross Cleaned up, now I gotta find Bamboo I changed shit on…
Drama Ayo, where the fuck is that blunt at? Where y'all niggas…
Drama ) Ayo, where the fuck is that blunt at? Where y'all niggas…
Drama Feat Joell Ortiz and the Game Aiyo, where the fuck is that blunt at? Where y'all niggas…
Drugz [Intro: singer] Them drugs is not mine, them drugs is not…
Drummer [Intro: sample (Ghostface Killah)] I don't want the horns, b…
Emergency Procedure Doctor X enter the crib, worked on the kid Created a…
Event [Intro: Trife Da God] Uh, fuck outta here, yeah, aiyo, aiyo…
Face Off Yeah, CZARFACE, yeah FACECZAR Power, lookin' for a Yeah Ay0…
Fast Life * this cd is censored, no uncensored version available Yeah…
Fire [Intro: sample (Ghostface Killah) {Trife Da God}] Don't pla…
Fish These are the men who lead the crime families of…
Fish (feat. Cappadonna & Raekwon) Interlude- (<hey yo>, You know they're killers…
Fish feat. Raekwon & Cappadonna These are the men who lead the crime families of…
Flex Yeah, nigga I just wanna flex, son Yeah, yeah I just wanna …
Flowers Yeah, yeah, why'know Tranquilise, tranqulise Yeah, yeah Yo G…
Flowers (featuring Raekwon, Method Man & Superb) See me in the club, got a gun on my…
Food I used to rob and steal, now I make food…
Forever Yeah, aiyo it's four in the morning, I decide to…
Four Minutes to Lock Down Get it! Ha ha, Funk Doc in the building, bitch Y'all already…
Freek I wanna freak you I wanna freak you I wanna freak you I…
Freestyle [Big Daddy Kane sample] In control and effect So what the he…
Game Time (feat. Trife Da God & Tommy Whispers) [Intro: Trife Da Good…
Ghetto I was born and raised in the ghetto I was…
Ghetto ) I was born and raised in the ghetto I was…
Ghost Deini Yo, summer time holding the nine, split the Vega in…
Ghost Is Back [Intro: Ghostface Killah (Tracy Morgan)] Listen, man, it's g…
Ghost Is Back ) [Ghostface Killah (Tracy Morgan)] Listen, man, it's going o…
Ghost Showers One goes through this rhyme that you He made up his…
Ghostface Ghostface (yo, yo who's the boss when it comes to…
Ghostface X-mas Holy Jesus, I gotta drop all these toys off Mrs. Claus,…
Girls Callin' Uh huh, ladies can't resist, ladies [Elephant] This is Ele…
Girls Girls Girls Yea, it was them cute pretty bitches that was smelling…
God To God Shake that body, party that bod Shake that body, party that…
Goner This gonna be one of them shits right here, boy Yeah…
Good [Intro: Ghostface Killah (Mr. Maygreen)] Aiyo, what up party…
Good ) [Ghostface Killah (Mr. Maygreen)] Hey yo, what up party peo…
Good Times [Intro: Ghostface Killah] Allah himself Man, woman, child Th…
Gotta Hold On [Shawn Wigs] I know she gone, but I'm still holding on Still…
Gotta Hold On ) [Shawn Wigs] I know she gone, but I'm still holding on Sti…
Greedy B*tches [Intro: Ghostface Killah] Theodore Roosevelt... It's the E…
Grew Up Hard Uh-huh, who, just smoothing it out, right now My nigga Hallo…
Grew Up Hard ) Uh-huh, who, just smoothing it out, right now My nigga Hall…
Guerilla Hood Hook: Ghostface Killah It's a must that I take the streets…
Guest House In the crib on this rainy day, I'm chilling Glass pianos…
Guillotine Allow me to demonstrate the skill of Shaolin The special tec…
Guns N' Razors [Intro: Ghostface Killah] Oh shit, look at them, they runnin…
Gunshowers Simple minds get blown, shattered into pieces My thesis is …
Handcuffin' Them Hoes Yeah, yeah Yeah I cheat and I fuck other bitches Y'all jus…
Heard It All B4 [Intro: Ghostface Killah] Yes, yes, we like to thank you You…
Heart Street Directions "Excuse me, urm, could you tell me how to get…
Heart Street Directions ) Bitch: "Excuse me, urm, could you tell me how to…
Heart Street Directions (skit) (woman) excuse me u can u tell me how to get…
Here I Go Again Yo, I've seen Raj He been a friend for years Now your…
Hidden Darts [Intro: Ghostface Killah] One-two, one-two, yo What the fu…
Holla I'm from a place where fish was made Corduroy Baley's, sport…
Homicide This nigga Tony think he back? Fuck that, I'ma fold…
House Of Flying Daggers Featuring Inspectah Deck Ghostface Killah & Method Man He he he he, nobody is going to save you…
How You Like Me Baby Hey miss what up Tone got luck I wore a lot…
Hustle Hard (feat. Trife Da God) A nigga like me, man, I love…
I Think I Saw a Ghost Let's get this money, yeah nigga Uh, shit is rockstar shit R…
I'll Be That [Chorus] I could be your friend, I could be your tease I…
I'll Die For You [Intro: Ghostface Killah (sample)] (What did I do? Was the t…
Ice Ma, Ma Throw down some money The ice cream man is coming Yo…
ice water Tommy Hil' rockin' ice niggas Tommy Hil' rockin' niggas who …
In Tha Park Yeah, niggas don't know about Fatback With the different co…
In The Parks Yeah, niggas don't know about Fatback With the different col…
Interlude Yo.. one-two.. Yo; aiyyo he said I had fly ankles Plus my…
Intro Tony Stark makes you feel He's a cool exec with a…
Intro /Album Version [Intro: Ghostface Killah] Oh shit, look at them, they runnin…
Introduction Yeah, yes, You hear that motherfuckin' soul shit? You hear…
Investigative Reports Rugged rhymsters, crooked crimesters Dime droppers, Twenty-f…
Iron Maiden Yo, Gambino niggas who swipe theirs Deluxe rap cavaliers Mid…
Iron's Theme Wu-Tang Clan Wu-Tang Clan and Iron Man Lead us to the promis…
It's a Thin Line Between Love and Hate It's a Thin Line Between Love and Hate It's a Thin…
It's Over Yo, ayo this joint right here is about When you goin'…
It's That Wu Shit ) O, most of the time, yo, I'm flicked up Stepping out…
It´s Over Yo, ayo this joint right here is about When you goin'…
Jealousy (Jealousy) What made you get the same shoe as mine? (Jealous…
Jellyfish Ayo Here's a little story ghetto love situation 'Bout a girl…
Jellyfish ) Hey yo Here's a little story ghetto situation 'Bout a girl…
Josephine [Intro: Ghostface Killah] God's woman... what's going on? I …
Josephine ) [Ghostface Killah] God's woman, what's going on? I know th…
Keisha's House [Intro: "Keisha" ("Barbara") {Ghostface Killah}] Boy get you…
Killa Lipstick [Intro: Ghostface Killah] Yeah, yeah... we gon' high to thi…
Killah Intro Hahahaha Ghostface Killer I bet you'd forgotten me, maybe th…
Kilo All around the world today, the Kilo is the measure (Whoever…
Kilo (feat. Raekwon) (feat. Raekwon The Chef) [Ghostface Killah] (Yo, Oh, Yo Rae…
Kilo ) Talking (clearly making coke) "chorus" - -- I think! All ar…
Kilo Remix Yo, Oh, Yo Rae... I can't feel my face My heart…
Kilo's All around the world today, the Kilo is the measure (Whoever…
Kunta Fly Sh** Yo Lord did you peep that That nigga pussy, that's why…
Kunta Fly Shit [Ghostface Killah] Yo Lord did you peep that That nigga puss…
La La La Tommy Mattola, lives on the road He lost his lady, two…
LAST NIGHT (Telephone rings 6x) Yeah.. I dunno no that bitch bugged out…
Last Night (skit) [Intro: Ghostface Killah (samples)] *phone rings 6 times* Ye…
Let's Stop Playin' All I'm saying, come here, lady I can't take it, let's…
Like That Come through the block in the brand new Benz Knowing that…
Liquid Sword When the MCs came to live out the name and…
Live from the PJ's [sample] One two, one two, one two, one two So you wanna…
Lonely Don't be surprised, when you see me 'round town Walking arou…
Love Love So many things I've got to tell you But I'm afraid…
Love Don't Live Here No More Feelin' fresh, walkin' down the block 'Bout to see my boo,…
Love Session [Ghostface] Just like a fresh pair of Royals on the first…
Love Session (featuring Ruff Endz) Just like a fresh pair of royals on the first…
Loyalty Like a plague, dope and them pushers, they'll destroy us,…
Majestic Accolades Yeah, yo, yo Close your eyes, let the track just play…
Major Operation Late night, at Tony Stark's enterprise There's a major opera…
Malcolm Hey yo I'm like Malcolm, out the window with the joint Hoodi…
Malcom [Ghostface] Ayo I'm like Malcolm out the window with the j…
Mama (feat. Keyshia Cole) [Intro: Ghostface Killah (Keyshia Cole…
Man Up [Intro: Ghostface Killah (Trife Da God)] Where the DJ's at?…
Marvel Yeah Word, these bitches be bugging God Reason why ain't go…
Marvel (feat. RZA) [Ghf] Yeah [RZA] Word... these bitches be buggin God Reason …
Maxine [Raekwon] You got your hands on Moony shit [Ghostface] Say…
Maxine (feat. Raekwon) [R] You got your hands on Moony shit [G] Say "word&…
Mean Streets Featuring Inspectah Deck & Ghostface Killah For these mean streets from Cali to New York Who could…
Metal Lungies World, world, world, premiere, premiere, premiere World, wor…
Mighty Healthy Both hands clusty, chillin' wit' my man Rusty low down Blew…
Mighty Healthy / Cam'ron Both hands clusty, chilling with my man Rusty Low down, blew…
Mighty Healthy / Cam'ron - That's Me -My God, so they are killers. I've heard lots of people…
Mighty Healthy-Cam'ron Both hands clusty, chillin' wit my man Rusty low down Blew…
Miguel Sanchez Thirty thousand feet up in the air, up in the…
Milk 'Em (featuring Myone & Trife Da God) [Ghostface Killah] [Ghost…
Milk Crates "I've got the feeling.. I hear the sound" [Ghostface Killah]…
Milk Em (featuring Myone & Trife Da God) [Ghostface Killah] [Ghost…
Missing Watch Oh shit, fuck is my watch at? Shit man, fuck Nah…
Momma Damn, this is for all my women thats been going…
Momma ) [Ghostface] Damn, this is for all my women thats been going…
Motherless Child (Sometimes I feel, like a motherless child) (Yo yo guzzling …
Motherless Child (feat. Raekwon) featuring Raekwon the Chef * originally appear on the Sunse…
Mrs. Fat Booty Modern girls I know, I can't afford to stop For a moment,…
Ms. Fat Booty 2 Modern girls!! [sung] I know, I can't afford to stop For a …
Ms. Sweetwater If they're spending a long and involved evening with Layana…
Murda Goons [Intro: Ghostface Killah] Yeah, testing one-two, one-two T…
My Guitar [Intro: Ghostface Killah *talking to himself*] Aiyo, what's…
Never Be The Same [Ghostface Killah] Yeah, damn mom It's gone be alright, don'…
Never Be the Same Again (feat. Carl Thomas & Raekwon) [Carl Thomas harmonizing] [Ghostface Killah] Yeah, damn mom…
Never Be The Same Again. [Ghostface Killah] Yeah, damn mom It's gone be alright, don'…
New World Put the mic on Alright, cool Yeah, yeah, ayo Feelin' like O…
News Report News alert, police wanna find those responsible for murderin…
No More Feelin' fresh, walkin' down the block 'Bout to see my boo,…
Not Your Average Girl Whoa, oh, whoa Shareefa, oh From the blocking, to the dropp…
Nuggets of Wisdom From the righteous mind of the law, he powers my…
Nutmeg Scientific, my hand kissed it Robotic let's think optimistic…
On My Knees I can't fall down on my knees (I thought you…
One Let's get this money, yeah nigga Uh, shit is rockstar shit R…
Ooh Wee Yo, what's the deal, nigga? Ain't nuthin' pa, we just here…
Out Yo, Kane, let's get 'em I'm talking blackout Put lives to a…
Outroduction Yo, Ghost Killah Lost Tapes, You hear that dusty shit You…
Outta Town Sh*t I'm six foot two and a half With shoes on make…
Outta Town Shit I'm six foot two and a half With shoes on make…
Paisley Darts Yo, yo, yo, yo, yo, yeah, yo, yeah, yo Catch me…
Paisley Darts ) [Intro: Ghostface Killah] Yo, yo, yo, yo, yo, yeah, yo, yea…
Paragraphs Of Love Her face glow like I was exposed to sunlight She's happy,…
Party Over Here Haha (yeah) Tony starks, nigga I ain't going nowhere (yeah) …
Pay Checks [Intro: girl] It's all right -- yyyyeaaaaaaaaah! [Ghostf…
Paycheck [Intro: girl] It's all right -- yyyyeaaaaaaaaah! [Ghostface…
Pieces to the Puzzle Ayo a knight locked up in the cage, I'm enraged But…
Pimpin' Chipp Yeah, them niggas talking bout y'all always want some lyrics…
Poisonous Darts So what the fuck I got to lose ha? Word to…
Pokerface This is why the World Series of Poker Is decided over…
Pokerface ) This is why the World Series of Poker Is decided over…
Purified Thoughts Take my hands out my pockets you can see my…
Purified Thoughts ) "Am I a good man? ..." Take my hands out my…
Push [Intro: Missy Elliott] Oohhh... This that fire! Ghostface an…
R.A.G.U Hold it! Now you get out of here, I'm warning you (You…
R.A.G.U. Hold it! Now you get out of here, I'm warning you (You…
R.A.G.U. (feat. Raekwon) (feat. Raekwon) [Intro] Holllllllld it! Now you get out of …
R.A.G.U. ) Hold it! Now you get out of here, I'm warning you (You…
Ragu Hold it! Now you get out of here, I'm warning you (You…
rainy dayz It's a mystery inside Of how I'm gonna get mine I'm thinkin'…
Ray Gun Yo, yo Back in black, it's your local superhero from the…
Rec-Room Therapy Ight, now, this is how we gon' do this shit Youknowhatimsayi…
Reflections of C.R.E.A.M. So I mean after over 25 years in the game Man…
Return of the Iron Man I believe I believe Tto neomeojiji anha I believe I believe …
Return Of The Savage In the beginning, it's time for a new chapter Twelve more…
Revenge Is Sweet ft. Masta Killa and Killa Sin Bells of glory, please remain the same Winds of fury, cycle…
Revolution And you talk about black criminals Baby, no, we haven't had…
Rise of the Black Suits Young aggressor, born into the life of crime I would walk…
Rise of the Ghostface Killah Medusa stare, my guns bust in silence I'm a black vigilante…
Run Aiyo, I jumped from the 8th floor step, hit the…
Run (feat. Jadakiss) (feat. Jadakiss) [Intro: Ghostface Killah] Pss.. yo, yo, yo…
Run 4 Cover Yo yo, enta, enta, enta, enta yo It's the synical, lyrical…
Run ft. Jadakiss [Street Life] Yo yo, enta, enta, enta, enta yo It's the sy…
Run Ft. Jadakiss Madlib Remix Aiyo, I jumped from the 8th floor step, hit the…
Run Pt. 2 Record spins, I'm going in I don't shoot to kill, I…
Saian Aww, hey, see'est le Saian, Saian Supa Saian, Supa Saian Got…
Saigon Velour Okay, yeah, yo yo Son I walk down the block like…
Saturday Night Yo Saturday night, Uptown Riding past Kansas Fried Chicken W…
Save Me Baby You got it (baby) You got it (uh huh) Her name was…
Shakey Dog Yeah, what's the deal? What's the deal y'all? I need y'all…
Shakey Dog Starring Lolita I had my eyes squinched up tryin' to get through…
She's A Killah Ether Boy, Def Jam, Ghostface, Ron Browz Oh, oh, oh It's no…
Silent Yeah, six o'clock in the morning That's right, we gotta get…
Six Degrees Yeah yo, aye yo Dangerous thoughts, mind of a militia Bottle…
Slept On Tony [Intro:] Never under estimate Tony Stark [Chorus:] You done…
Slow Down This life will fade away so I would appreciate, Each moment…
Smith Brothers [Intro: Ghostface Killah] Uh huh, ba-by, ba-by, uh, it's goi…
Smooth Sailing Yo, behind those mahogany walls Indoor pools with steel door…
Sour Soul Yo, cleanse me, clean me of my sour soul, I'm…
Space Cadet Can't stop spacing, oh no Can't stop spacing, on a daydream …
Stand Up Be friends wit'cha gram! I want everyone to stand up and…
Stapleton Sex You can put my, dick in your mouth and play…
Starkology Yo, yo Y'all respect my tour bus We got whores with no…
Starkology ) Yo, yo Y'all respect my tour bus We got whores with no…
Stay Stay, a little longer (come here, ma, stay for a…
Stay True Oh yeah, motherfucker It's real Y'all niggas hold your guns …
Strap Take me across her lap, she used to whip me…
Strawberry I want you, you've got to, stop your storm babe I…
Street Bullies Geah! Aiyyo Starks, what up? What it do family? [Chorus] We…
Street Bullies ) Geah! Aiyyo Starks, what up? What it do family? [Chorus]…
Street Chemistry [Ghostface] Uh-huh.. yeah.. Aiyyo, aiyyo big wearhousin sh…
Street Knowledge Made money, watch for the cops that go a hundred,…
Street Opera Sun God get 'em I stay far from my opponents, pardon…
Street Opera ) [Sun God] Sun God, get 'em, official [Sun God] I stay…
Stroke Of Death [Solomon's Child (formerly known as Killa Bamz)] Yeah, Solo…
Struggle All my life, it's been one big struggle Born and raised...…
Summertime Yeah There′s three things I like about the summertime Drop t…
Sun Yeah, good mornin' Good mornin', time to get up Look at the…
Supa GFK [Intro: people whispering] Is it a bird? Is it a plane?…
Supa GFK ) [Intro: people whispering] Is it a bird? Is it a plane?…
Superstar He's a superstar, yeah He's a superstar, yeah (Told y'all!) …
Superstar ) He's a superstar, yeah He's a superstar, yeah (Told y'all!…
Tha Game [raekwon] Wall to wall.. that's my word I want approximately…
The Battlefield Ayo, i'm back after nine years, that's 36 seasons Shit is…
The Center of Attraction Did you feel the wind this time? Did you see the…
The Champ This guy is a bulldozer with a wrecking ball attached He'll…
The Champ ) [Dialogue borrowed from a "Rocky" movie] This guy is a bulld…
The Champ Remix "The Champ" [Dialogue borrowed from a "Rocky" movie] This g…
The Champion [: RZA and Ghostface, Raekwon () and somebody Word. Man…
The Chase Speed up, Lord, they moving on us Unmarked cars with dogs,…
The City [Intro: Ghostface Killah] [church bell ringing] Yeah, yeah, …
The Dogs of War Yo, I'm talking bags of heavy coke, bracelets on every…
The Drummer I don't want the horns, blowing... I don't want the streets…
The Faster Blade Ay yo, movin' on these niggas like they old soul,…
The Forest [Raekwon] I see buds that are green, red roses too I see…
The Grain Do you want to see it? Do you want to see…
The Hilton This Nigga just bought eleven machine guns And he brought th…
The Ironman Takeover Once again, Ironman has taken over to change this cruel…
The Juks Yo roll, yo' roll My roll, my roll Aiyo Maurice go to…
The Mask Head on straight, mask on crooked Exit stage left with the…
The Odd Couple [Intro: Cappadonna] Yo yo word up! Look who's back in the jo…
The Prayer Sometimes I feel like He don't hear me Sometimes I wonder,…
The Prayer ) Sometimes I feel like He don't hear me Sometimes I wonder,…
The Return Of Clyde Smith My name is Knuckles nigga Niggas call me Knuckles straight u…
The Rise of the Ghostface Killah Medusa stare, my guns bust in silence I'm a black vigilante…
The Soul Controller Whoa oh, oh It's been a long, long A long time coming A…
The Splash [Intro: sample (Ghostface Killah)] We-we-we sound and tell …
the Sun Yeah, good mornin' Good mornin', time to get up Look at the…
The Sure Shot Record spins, I'm going in I don't shoot to kill, I…
The Watch Oh shit, fuck is my watch at? Shit man, fuck Nah…
The World Put the mic on Alright, cool Yeah, yeah, ayo Feelin' like O…
Theodore [Twiz (Ghostface Killah)] Generals on deck, what's up, son? …
Theodore (featuring Trife & Twiz) Generals on deck, what's up, son? (Yeah, yeah, yeah... come …
Theodore Unit [Intro: (Trife Da God) Ghostface Killah] (Uh what you got he…
Think It Over Yo, ah-yo this joint right here is about When you goin'…
Three Bricks Today's agenda, got the suitcase up in the Sentra Go to…
Three Bricks (feat. Notorious B.I.G. & Raekwon) (feat. Notorious B.I.G., Raekwon) [27 seconds of street noi…
Thrilla Come on, uh-huh, yeah, all right Yo, yo Tonight, I'm feelin…
Together Baby If its a boy his swag and ditty bopll be…
Tones Rap Ayo, ayo, bitch, what the fuck? I got lint on…
Toney Sigel [Ghostface Killah] Yo, straight out the ghetto, I'm damn hoo…
Tony/Montana I play hard for nine innings dressed in fine linen Cause…
Tooken Back "Take me back, take me back, take me back." [Repeats] [Ghos…
Troublemakers We in the cabin playing backgammon Gorilla monster slam this…
Troublemakers ) We in the cabin playing backgammon Gorilla monster slam thi…
Troublemakers Feat Raekwon Method Man and Redman We in the cabin playing backgammon Gorilla monster slam this…
Tush Oh, this that fire! Ghostface and Missy Somebody tell that …
Underwater Yo, ayo, I'm lost underwater, I see a pink dog…
Underwater ) Yo, aiyo, I'm lost underwater, I see a pink dog…
Verbal Intercourse No tricks, no tricks, baby (yeah) No tricks, no tricks y'all…
Verbal Intercourse 2006 Through the lights cameras and action, glamour glitters and …
Waffles & Ice Cream Ma, Ma Throw down some money The ice cream man is coming Yo…
Walk Around [Intro] (I walk around) Keep the mic on (acting strange, lik…
Walking Through The Darkness [Ghostface] Yeah you are now listening to the sounds of Ghos…
We Celebrate Oh yeah, as we celebrate hip hop, baby Yeah, it's Ghostface…
We Made It Make me wan' pop sumthin', no champagne Two-five on me, weed…
Whar You ain't sayin' nothing slick to a can of oil Tell…
What The Blood Clot All I hear is gun shots Can I touch something? What…
Whip Me With A Strap Take me across her lap, she used to whip me…
White Linen Affair [skit plays for first minute or so of track] [Ghostface Kil…
White Linen Affair ) [skit plays for first minute or so of track] [Ghostface K…
Who Would You Fuck Rain, rain, go away, come back some other day Rain, rain,…
Who's The Champion [: RZA and Ghostface, Raekwon () and somebody Word. Man…
Wildflower I'm mind shocking, body rocking, earth shaking, money making…
Windpipe featuring Ghostface, RZA, Ol' Dirty Bastard [RZA] Yo Yo Yo…
Winter Warz Yes the shit is raw, coming at your door Start to…
Winter Warz (feat. Cappadonna, Raekwon, Masta Killa & U-God) * originally appeared on the Don't Be a Menace soundtrack I…
Winter Warz Feat Cappadonna U-god & Masta Killa Yes the shit is raw, coming at your door Start to…
Wisdom Body No, man, all bitches are the same, just like my…
Wise You alive, man? What's goin' on, man? What's goin' on today?…
Woodrow The Basehead Hey, Brother Stark! (What up, 'Dro?) Ayo, what up, my…
WU BANGA 101 [GZA] Yo, too advanced, Digi' stance, made the CD enhanced I…
Yapp City [Intro: Ghostface Killah] [church bell ringing] Yeah, yeah, …
Yolanda's House [Joi Starr (Ghostface Killah)] I, can't, leave these streets…
Yolanda's House ) [Joi Starr (Ghostface Killah)] I, can't, leave these street…
You Know I'm No Good Meet you downstairs in the bar and heard Your rolled up…
Youngstown Heist For the city, to get this money, Vegas, yo, yeah Here's…


More Versions