Giggs, Another Quick One (feat. Killa Ki Fix Dot'm): We need your help!

  • I can comment on it

  • I know the meaning

  • I can review it

  • I can add the lyrics

Skip to video »
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Another Quick One
by Giggs

We have lyrics for these tracks by Giggs:

(Is It Gangsta?) Yes Yes Yes Right now I'm gonna gass up cassava (cassava) Pecknam back u…
187 (Machine baby) Let's a-go! (Machine baby) Let's a-go (yea…
Best Pussy I wanna drop it like I'm not just local. Try across…
Birthday Come closer, I don't really like the distance, Girl i beg…
Breathe They say that I'm lucky to be alive Life's mad hard…
Bring The Mac Verse 1 Its about 2 get gritty on a late night Imma…
Bus Commercial Niggas hate me I'm like 'fuck it, hate' Bring it to…
Don't Go There Y'all man ain't no massive, is a boy like we We…
Don't Go There feat. B.O.B Well, people gon' be people, ain't nobody gon' change But w…
Don't Go There feat. B.O.B. Y'all man ain't no massive, is a boy like we We…
Don’t Go There [Chorus: B.O.B] Well people gon be people ain't nobody gon c…
Gargoyles I'm a humble G, but got younger G's (yeah) Middle of…
Get Your Money Up Mino] Geoul soge nae moseubeun Teong bin geotcheoreom gonghe…
Hard I think that this the life that mummy wanted for…
Hustle On Pablo productions, Grime, Gangsta Imma hustle don, I will h…
Intro Stop assuming I was in the trap, nigga, the trap was…
Linguo Shout out to my niggas on the wing though My niggas…
Lock Doh Damn, I got these bitches on lock doh Damn, I got…
Look Over Your Shoulder (Example) You gotta look over your shoulder Cos remember t…
Look What The Cat Dragged In Yeahh Yeahh Yeahh Look what the cat dragged in Look wh…
Middle Fingers Chorus Put your middle fingers up x3 And scream fuck y'all…
Monsta Man Tell me what she wants from me Tell - tell me…
Open Up Walked in the party gone and I notice talkin da…
Out There Im out there i, i, im out there Im out…
Outro I 'member back when I used to get schooled Talking bout…
Play It Loud Yeah, yeah, listen Just came home from the dirtiest prison …
Rat-a-Tat-Tat *Intro* [Giggs] Simple. Giggs. Kyze. SN1 from top t…
Saw Aaahhh! Boom Productions! The G woke up phone right by h…
Signs I see the signs from this crooked life Fuck my future,…
Slow Songs They talk about they wanna cut crime down, I do something…
Talking The Hardest If you're talking the hardest Giggs better pop up in your…
Talking the Hardest (TwoFace remix) If your talkin the 'Ardest Giggs betta pop up in your…
The Blow Back (Beam me up Scotty) (Yeah) Man better know that (What?),…
The New Shit Maddened from the trauma Man, I'm on the corner Man are ge…
The Way It Is She put all of her eggs, her eggs in his…
Tick Tock Bayoz Music! Tick tock, man's tip top The fed's rolled up, …
Uummm!! [Talking - Joe Grind] Yo, Hollowman... These brehs are tal…
Whippin Excursion Whippin' Excursion I've gotta pick up that person In the t…
You Raised Me Yeah, Hollow Boom productions (How did you know? Might be co…

The lyrics can frequently be found here (check the full description and comments) or by filtering for lyric videos.

Help us build the world's largest lyrics collection by contributing lyrics in the comments below.

More Videos