Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Hank Williams Jr. Lyrics


127 Rose Avenue Somewhere in the cradle of the deep south Magnolias sway in…
A She's got soft finger tips and a warm red ruby…
A Country Boy Can Survive The preacher man says it's the end of time And the…
A House Of Gold People steal, they cheat, they lie For wealth and what it…
A Little Less Talk I was getting kinda tired of her endless chatter Nothing I…
A Rainy Night in Georgia Hoverin' by my suitcase Tryin' to find a warm place to…
A Whole Lot of Hank I'm an outlaw from the south Got country in my mouth I'm…
A-EEE She's got soft finger tips and a warm red ruby…
After All They All Used To Belong To Me I guess I'll get a cab and go by in…
After All They Used to Belong to Me I guess I'll get a cab And go by my…
Ain Listen to the rain a-fallin' Can't you hear that lonesome so…
Ain't Makin No Headlines Ain't makin' no headlines here without you You do for me…
Ain't Misbehavin' No one to talk with, all by myself No one to…



Ain't Much More Lord, I've lost at cards, I've lost at dice But I…
Ain't Nobody's Business One day I have ham and bacon And the next day…
Ain't That A Shame A different boss at work That might do me well 'Cause I'm…
Air That I Breathe If I could make a wish I think I'd pass Can't…
All by Myself When I was young i never needed anyone And making love…
All For The Love Of Sunshine The darkness of my world was all cleared away The flowers…
All I Can Give You Is My Heart Let's take the final step and get married cause a…
All In Alabama I just had to show 'em I didn't need 'em. And so…
All Jokes Aside You think this band, on my left hand Don't really mean…
All My Rowdy Friends All my rowdy friends have settled down And it seems to…
All My Rowdy Friends Are Comin Over Tonight I got ketchup on my blue jeans, I just burnt…
All My Rowdy Friends Are Coming Over For Monday Night Football I got ketchup on my blue jeans I just burnt my…
All My Rowdy Friends Are Coming Over Tonight I got ketchup on my blue jeans, I just burnt…
All The Roads I went down to the river to watch the fish…
Almost Persuaded Last night all alone in a barroom Met a girl with…
Alone and Forsaken We met in the springtime when blossoms unfold The pastures w…
Always Loving You The evening is lonesome babe and the dead of night…
America Will Survive People think we're nearing the end of time But we've had…
American Dream Too many lawyers in football, baseballs gotta few The pitche…
American Offline Three million megahertz, super-duper processors Gotta two h…
Amos Moses Amos Moses was a Cajun and lived by himself in…
Angels Are Hard to Find Lord I'm singing you this message up to heaven Asking…
Anymore Love Songs There's been some things that I've wanted to say a…
Are You Sure Hank Done It This Way Lord it's the same old tune, fiddle and guitar Where do…
Attitude Adjustment Now I met an old friend In the bar the…
Ballad Of Hank Don tell us how it really was when you was…
Ballad of Hank Williams (Don, tell us how it really was when you was…
Be Careful Who You Love The old guitar picker had run out of liquor So I…
Before You Fell Out of Love With Me Where is the love that we once knew There were no…
Between Heaven and Hell Well I've seen the devil And I've seen the light And I…
Big Fool Of The Year All the big fools in town got together Every  hopeless lovin…
Big River Well I taught the weeping willow how to cry And I…
Big Top Women A is for apricot B is for blossom C is for cantelope D…
Blue Jean Blues I done ran into my baby And finally found my old…
Blue Lady in a Red Mercedes There's a blue lady In a red mercedes Driving down from her…
Blue's My Name I've got a blue love in my heart What can I…
Born To Boogie Well my momma met my daddy down in Alabama They tied…
Both Sides of Goodbye When you pack your clothes tonight don't pack up all…
Buck Naked I got a rock in my shoe My jeans are cutting…
Building Memories I don't have to tell you what I've got on…
Cajun Baby Way down yonder in the bayou country in dear old…
Can I can't get you off of my mind When I try,…
Cherokee Well, a Cherokee chief as he dances along He does an…
Clovis New Mexico Well me and Billy We left Boulder City Decided that we'd h…
Cold Cold Ground Oh the clock here in the barroom says its half…
Cold Cold Heart I tried so hard my dear to show that you're…
Come And Go Blues People say you're no good I couldn't cut to loose…
Come On Over To The Country You said you'd never be caught dead Listening to people sing…
Country Love When the nighttime comes fallin' down I jump in my…
Country Music I been travelin' down the highways with my guitar for…
Country Relaxin' I like driving down those Old dirt country roads I love to…
Country State of Mind That hot, old summer sun Make you beg for your…
Cross on the Highway There's a cross on the highway where the tragic wreck…
Cry Cry Darling Cry, cry, darling, that's what I'll do If you should leave…
Cut Bank Montana It was colder than a well digger's ankles in Cutbank,…
Daddy All you want to do is sit around and pout And…
Daytona Nights I got some sun tan oil And a rebel flag Stuck a…
Detroit City I wanna go home, I wanna go home Lord, how I…
Devil in the Bottle I Come Home Late At Night With My Boots In My…
Dinosaur Hey man them ain't high heeled sneakers And they sure don't…
Dirty Mind Well I just got back from the liquer store, I bought…
Divorce or Destroy We've lived together for a long time but now the…
Dixie On My Mind All the stations up here don't sign off with Dixie The…
Don I just don't like this kind of livin' I'm tired…
Don't Give Us A Reason Hey ole' Saddom you figured wrong When you thought the whole…
Early in the Morning and Late at Night She's got sexy eyes and crazy lips She's got magic in…
Eleven Roses I guess you noticed there is only eleven roses I chose…
Endless Sleep The night was black, rain falling down Look for my baby,…
Everything Comes Down to Money and Love Sitting at the kitchen table Monday afternoon house is so…
Everytime I Hear That Song I heard cowboys should never cry But there are some things…
Eyes of Waylon When it comes to real rounders, there's only one That was…
Family Tradition Country music singers have always been a real close family B…
Farm Song Let me tell you about the farm, all my friends…
Fat Friends Why do the best lookin' girls have real ugly friends? It…
Fax Me A Beer Well here we are smack in the middle of the…
Feelin' Better Moved on down to Sweet Home Alabama in 1974 Had to…
Finders are Keepers You're one in a million, a hundred to one shot. I…
Footlights I live the kinda life most men only dream of I…
Forged By Fire It was hard for him to get out of bed When…
Free Born Man I was born in the Southland! Twenty some odd years…
Future On Ice "I got a past That'll last me forever And enough memories fo…
Games People Play Oh, the games people play now Every night and every day…
Getting Over You I sold my car to buy more wine I hocked my…
Gibbonsville Gold My name is Bill Harlan. I'm a God fearin' man From…
Give A Damn I've got some things to say About the American way And a…
Go Girl Go Well the mustang pulled in a no parkin' zone Out stepped…
Gonna Go Huntin' Tonight I'm gonna shine up my boots pick out my best…
Good Friends Good Whiskey Good Lovin' One thing's for sure we're All just passin' through No we're…
Greeted in Enid Well if your from Texas it's more or less a…
Guess What That My blood pressure worked no normal My temperature started t…
Guitar Money I had a nine to five day job at kentucky…
Gulf Shore Road I want to live on Gulf Shore Road And lighten up…
Hamburger Steak Holiday Inn Hamburger steak, Holiday Inn That's the kinda world that I…
Hank They say Hank was a mighty Heavy drinker I don't know They…
Hank Hill Is The King He's got the whitest legs this side of Montana Never seen…
Hank Williams Jr Don't tell us how it really was When you was working…
Hank Williams Jr. I like Charlie Daniels and I love big John Cash And…
Harvest Moon The night was mighty dark So you could hardly see For the…
Heaven Can't Be Found I looked over at my pillow but your face wasn't…
Here I Am Fallin' Again Here I am fallin' again, in places that I've already…
Hey Good Lookin Say, hey good lookin', whatcha got cookin' How's about cook…
Hide and Seek I think uncle sam killed Maralyn Monroe I think there's a…
High and Pressurized It don't take long to get there If you're high and…
High Maintenance Woman Dakara hayaku isshin furan oborete goran Kairaku e to yami e…
Hog Wild Well I was born at A party in A barn, With…
Hold What You've Got You had better hold on Hold on to what you got You…
Hollywood Honeys Everybody needs to have one a Hollywood honey to love I'm…
Homesick Six hours behind, the changes of time Ten thousand miles fr…
Honey Everybody needs to have one a Hollywood honey to love I'm…
Honky Tonk Blues Well, I left my home down on the rural route I…
Honky Tonk Train I've been riding this train a long time And I'm still…
Honky Tonk Women I met a gin soaked, bar-room queen in Memphis I tried…
Honky Tonkin' When you are sad and lonely and have no place…
Hot to Trot Some girls are cute, some girls are not When it comes…
Hotel Whiskey I was born a ramblin' man with Swamp water on my…
House of Gold People steal, they cheat and lie For wealth and what it…
How's My Ex Treating You How's my ex, my ex treating you Has she had time,…
I I'll take you to the picture show and babe I'll…
I Ain't Goin' Peacefully Garth and Clint and Alan Them boys have got it made Cut…
i can Today I passed you on the street And my heart fell…
I Can't Change My Tune Babe, I can't change my tune for you But I'll sing…
I Can't Help It Today I passed you on the street And my heart fell…
I Can't Take It No Longer No I can't take it no longer I'm goin' out…
I Cried Again Here I am fallin' again, in places that I've already…
I Don I just don't like this kind of livin' I'm tired of…
I Don't Care I don't care if tomorrow never comes This world holds nothin…
I Fought The Law A breakin' these rocks in the hot sun I fought the…
I Got A Right To Be Wrong I got a right to be wrong I got a right…
I Hope It Rains Today I had that dream again the same one I've had…
I Just Ain't Been Able I just ain't been able to write no song guess…
I Just Don't Get It No More I woke up with a busted head I could hardly get…
I Know What You've Got Up Your Sleeve Well I noticed you when you walked in Let me tell…
I Like It When It's Stormy Cold heart moved in, And the rain came down. That's the wa…
I Love You a Thousand Ways I love you I'll prove it in days to come I…
I Mean I Love You Don't doubt me every chance you get Don't give me that…
I Really Did You found out I've been cheatin' and then you left…
I Really Like Girls Well, well I really, really, really, really, really, really …
I Saw The Light I wandered so aimless, life filled with sin I wouldn't let…
I Think I'll Just Stay Here and Drink Well, I could be holding you tonight Could quit doing wrong,…
I Was With Red Foley (There′ll be peace in the valley for him how we…
I'd Love to Knock the Hell Out of You Oh I'd love to knock the hell out of you…
I'd Rather Be Gone I feel like a stranger in this home I built…
I'll Be Your Baby Tonight Close your eyes close that door You don't have to worry…
I'll Follow You I've been told my days are numbered soon Mother Earth will…
I'll Never Get Out of This World Alive Now, you're lookin' at a man that's gettin' kinda mad I…
I'll Think Of Something I don't know how I'll get her ioff my mind But…
I'm for Love You've known so long that you were wrong But still you…
I'm Gonna Get Drunk and Hank Williams My good gal left and I can't stand this pain When…
I'm Just a Man I'm just a man.I breath and I bleed yes I…
I'm One of You They say it takes more now To do what our…
I'm So Lonesome I Could Cry Hear that lonesome whippoorwill He sounds too blue to fly Th…
I'm Tired All my life I've been so lonesome If happiness came, I…
I've Been Around I've been around I used to sing songs that were hand-me-dow…
I've Been Down Blew my last twenty dollars On an Oilers football game I onl…
I've Got A Right To Cry I've got a right to cry I've got a right…
I've Got Rights I went down to the Mary Cater Paint Store I said,…
Id Love to Knock the Hell Out of You Oh I'd love to knock the hell out of you…
If Heaven Ain If ain't a lot like Dixie I don't wanna go If Heaven…
If Heaven Ain't a Lot Like Dixie If heaven ain't a lot like Dixie, I don't wanna…
If Heaven Aint A Lot Like Dixie If ain't a lot like Dixie I don't wanna go If Heaven…
If It Will It Will When I was a boy in school Learning the Golden Rule I…
If the Good Lord's Willin' If the good Lord′s willin' and the creeks don′t rise I'll…
If the Good Lords Willin If the good Lord's willing and The creeks don't rise I'll be…
If The South Would Have Won If the South woulda won we woulda had it made I'd…
If the South Woulda Won If the South woulda won, we woulda had it made I'd…
If You Don I like Charlie Daniels and I love big John Cash And…
If You Don't Like Hank Williams I like Charlie Daniels and I love big John Cash And…
If You Wanna Get to Heaven I never read it in a book I never saw it…
Im One Of You They say it takes more now To do what our…
Im So Lonesome I Could Cry Hear that lonesome whippoorwill He sounds too blue to fly Th…
Im Tired All my life I've been so lonesome If happiness came, I…
In the Arms of Cocaine Some ladies love diamonds Fast cars and freedom Trips to the…
In the First Place Well listen to me woman I ain't gonna change for…
Introduction: The Star Spangled Banner There's a star spangled banner waving somewhere In a distant…
It First chorus Intro: [d] ...[a7] ...[d] ... [d7] Yea! my bu…
It's a Start There's a big old smokin' crater Where our house used to…
It's All Over But The Crying It seems that you've changed in these past few days For…
It's Different With You Today I passed you on the street And my heart fell…
Jambalaya Goodbye Joe me gotta go, me oh my oh Me gotta…
Just Enough to Get in Trouble I've been down my share of Country roads, boulevards, and i…
Just Like Me I just don't like this kind of livin' I'm tired of…
Kaw-Liga Kaw-Liga was a wooden Indian, standin' by the door He fell…
Keep The Change I'll keep my freedom I'll keep my guns Try to keep my…
Keep Your Hands to Yourself I got a little change in my pocket going jingle…
Knoxville Courthouse Blues I'm sittin' in Knoxville courthouse ain't got a thing to…
La Grange I had a dream last night I heard momma talkin' to…
Last Driftin' Cowboy 1949 sure was a way back when But that's when they…
Last Pork Chop Well you know you get the hots for some gal,…
Lawyers Guns and Money I went home with the waitress the way I always do How…
Least Of All You Let's take the final step And get married cause A true love…
Leave Them Boys Alone Now they say, Hank Jr. has strayed away Of all them…
Liquor to Like Her It takes a whole lot of liquor To like her…
Little Drummer Boy Come, they told me pa-rum pum pum pum Our newborn King…
Living Proof I'm gonna quit singin' all these sad songs 'Cause I can't…
Lon Gone Lonesome Blues I went down to the river to watch the fish…
Lone Wolf There ain't no man gonna invade my territory There ain't…
Lonesome Whistle I was riding Number Nine Heading south from Caroline I heard…
Long Gone Lonesome Blues I went down to the river to watch the fish…
Long Way to Hollywood Oh babe, I hate to leave you here Down in this…
Looking At The Rain Looking at the rain feeling the pain Of love lost running…
Loser Play that song again about the loser the same one…
Losin You Well I told you once and I told you twice And…
Losin' You Well I told you once and I told you twice…
Losing You Sometimes I want to throw my arms around you Then I…
Love M.D Knocked out of my breath Since I fell for you Now I've…
Love M.D. Knocked out of my breath Since I fell for you Now I've…
Lovesick Blues I got a feelin' called the blues, oh, Lord Since my…
Low Down Blues Lord, I went to the doctor, he took one look He…
Lyin' Jukebox Well, I've been sittin' here listenin' To your songs all ni…
Made in the Shade Well when the show's over me and the boys get…
Major Moves I took a job in the city And I left my…
Man of Steel Now my daddy died when I was three My momma didn't…
Mansion On The Hill Tonight down here in the valley I'm lonesome and oh how…
medley You know I ain't crazy 'bout nothing But money, women, and…
Midnight Rider Well I've got to run to keep from hidin' And I'm…
Mighty Oak Trees Like mighty oak trees They line a shaded well worn path Th…
Mind Your Own Business If the wife and I are fussin', brother that's our…
Moanin When my baby moved out and the blues moved in There…
Mobile Boogie If the South woulda won, we woulda had it made I'd…
Montana Song I'm going to Montana to spend the winter I hear the…
Montgomery In The Rain You don't have to hide your baby, you don't have…
Move It on Over Came in last night at half past ten That baby of…
Mr. Lincoln Mr. Lincoln I wish you were here The Republic's changed a…
Mule Skinner Blues Well good morning captain Good morning to you sir hey hey…
My Girl I've got sunshine on a cloudy day When it's cold outside…
My Girl Don't Like My Cowboy Hat My girl don't like my cowboy hat She says that it's…
My Name Is Bocephus I just came in here to have some whiskey and…
Naked Women and Beer Well you head on out in the jungle Lookin' for the…
New Orleans Well, come on everybody, take a trip with me Down the…
New South Last fall we elected the man from plains And there…
Nobody Ev'rybody's lonesome for somebody else But nobody's lonesome…
Nobody's Child I'm nobody's child I'm nobody's child I'm like a flower…
Norwegian Wood I once had a girl Or should I say she once…
Now I Know How George Feels I was all dressed up like Buffalo Bill I thought I…
O.D'd In Denver We started the tour out in Denver Colorado I made the…
Old Flame New Fire Old flame new fire let the good times roll while…
Old Habits I kicked the habit, of smoking back some time ago And…
Old Nashville Cowboys The old Nashville cowboy was burdened with time He was bent…
Old School I remember a young Johnny Cash waiting in the wings 'Cause…
On Susan Like crippled ships that made it through the storms and…
On the Banks of the Old Pontchartrain I traveled from Texas to Old louis-anne Through valleys, o'e…
Once And For All Time is catchin' up with me cause I've been on the…
One Night Stands I've just been to heaven with someone so true I…
One Out of Three Ain't Bad Well, I ain't got it all that bad There's tougher lies…
Only Daddy That Will Walk The Line Everybody knows you been steppin' on my toes and I'm…
Only Daddy That'll Walk The Line Everybody knows you've been stepping on my toes And I'm get…
Orange Blossom Special Look a-yonder comin' Comin' down that railroad track Hey, lo…
Outdoor Lovin' Man I'm an outdoor kinda man and I really love the…
Outlaw Women She works in a bank and she works in a…
Outlaw's Reward I've always been labeled, As a rip roarin Hell Raisin…
Outlaws Reward I've always been labeled as a rip-roarin' Hell raisin' kind …
Pan American I have heard your stories about your fast trains But now…
Paying on Time I'm sure that I won't be your first or your…
Please Make Up Your Mind When I agree with you baby it makes you mad And…
Practice What I Preach People I think it's time we stop this runnin' around This…
Pressure Is On I got someone at home Don't know what's going on Thinks I…
Pride I wish you'd look Who's crawling back to you I never thoug…
Promises I don't care if you never come home. I don't mind…
Queen of my Heart I just wanted to tell you what I think about…
RAININ' IN MY HEART Rainin' in my heart Since we've been apart I know I was…
Rainy Night In Georgia Hoverin' by my suitcase Tryin' to find a warm place to…
Ramblin I can settle down And be doin' just fine 'Till I hear…
Ramblin Man I can settle down And be doin' just fine Til I hear…
Ramblin' in My Shoes Sometimes I wake up And drag my sorry ass out of…
Ramblin' Man I can settle down And be doin' just fine 'Till I hear…
Red White I used to love this Town and this neighborhood The streets w…
Red White and Pink-Slip Blues Verse 1 I used to love this town, and this neighborhood, th…
Removing the Shadow I'm slowly removing the shadow that endangers the future we…
Rock In My Shoe I've met a girl or two in my lifetime and…
Satin Sheets Satin sheets to lie on satin pillows to cry On still…
Shadow Face Shadow face a little boy out on the stage Oh his…
She My blood pressure worked no normal My temperature started t…
She Had Me Comb your hair and paint and powder you act proud…
She Was Just Something to Do I didn't mean to hurt you it was just one…
She's Still the Star Did you say she asked about me today? I guess that…
Simple Man Mama told me when I was young "Come sit beside me,…
Slowly Slowly I'm falling more in love with you And slowly you're…
So Sad We used to have good times together but now I…
Social Call I thought I′d never tear down that wall You had built…
Something to Believe In There ain't too much chance for opportunity In this town tha…
Sometimes I Feel Like Joe Montana I've been to the Big Dance Had my share of fame Sometimes…
Sounds Like Justice He lived right across the street It was on the news…
Southern Thunder Well they call me Southern Thunder Hear me long before I…
Splish Splash Splish splash, I was takin' a bath 'long about a…
St. Louis Blues The night was mighty dark So you could hardly see For the…
Standing In The Shadows I know that I'm not great and some say I…
Stirrin' It Up All the talk shows, you know, geniouses and experts Looking…
Stock Market Blues Hey Charlie Snob, could you make me some investments? I wann…
Stoned At The Jukebox As long as I can keep a lot a friends…
Storms Never Last Storms never last do they baby Bad times will pass with…
Sweet Home Alabama Big wheels keep on turning Carry me home to see my…
Takin' Back The Country I'll go find a network wall To treat me right Y'all can…
takin’ back the country I will find a network, want to treat me right Y’all…
Tear In My Beer There's a tear in my beer 'Cause I'm cryin' for you,…
Tearin' It Up All the talk shows, you know, geniuses and experts Lookin' …
Tee Tot Song Every mornin’ ol’ Tee-tot come ‘round Settin’ up his shoe s…
Tennessee Back about 1825 I left Tennessee very much alive I never…
Tennessee River I was born across the river in the mountains where…
Tennessee Stud Back about 1825 I left Tennessee very much alive I never…
Tennessee Waltz I was waltzing with my darlin' To the Tennessee Waltz When a…
Texas Women I've got some fond memories of San Angelo And I've seen…
Thanks a Lot Thanks, thanks a lot, I've got a broken heart, that's…
That Ain't Good A different boss at work That might do me well 'Cause I'm…
That Old Wheel That old wheel is gonna roll around once more When it…
That's How They Do It In Dixie Cut-off jeans an' cowboy boots, Long blonde hair an' dark…
The "F" Word Well I've been hangin' out with my Rebel son Kid…
The Air That I Breathe If I could make a wish I think I'd pass Can't…
The American Dream Too many lawyers in football, baseballs gotta few The pitche…
The American Way If you fly in from Birmingham, you'll get the last…
The Blizzard There's a blizzard comin' on and I'm wishin' I was…
The Blues Man I'm just a singer, a natural born guitar ringer Kind of…
The Blues Medley You know I ain't crazy 'bout nothing But money, women, and…
The Chair That Rocked Us All I called you all together for in just an hour…
The Cheatin' Hotel When you check in the cheatin' hotel, you'll be back For…
The Coalition to Ban Coalitions This is the coalition, to ban coalitions I ain't a politici…
The Conversation Hank let's talk about your daddy tell me how your…
The Count Song One, two, three more, honey don't get mad and walk…
The Cow Turd Blues There’s some things in this country you don’t mess with And…
The F Word Well I've been hangin' out with my Rebel son Kid…
The Girl On the Front Row At Fort Worth We just touched down in ol' Cowtown When they told me…
The Homecoming Queen They said that she was the prettiest girl in school It…
The Kind Of Woman I Got Kind of Woman I Got (version from Osborne Brothers " Countr…
The Last Love Song I know its over because I don't keep you satisfied…
The Nashville Scene The streets are paved with tourist and the record companies…
The Night Time and My Baby Well I work like a dog eight hours A day you…
The Pressure Is On I got someone at home Don't know what's going on Thinks I…
The Ride Well I was thumbin' from Montgomery Had my guitar on my…
The River Well I taught the weeping willow how to cry And I…
The Same Old Story Hey there lonely girl can I sit with you I've just…
The South I got my mind on Dixie I've got ramblin' in my…
The South's Gonna Rattle Again I got my mind on Dixie. I've got ramblin' in my…
The Souths Gonna Rattle Again I got my mind on Dixie I've got ramblin' in my…
There'll Be No Teardrops Tonight I'll pretend I'm free from sorrow Make believe that wrong is…
There's a Devil in the Bottle I come home late at night with my boots in…
There's a Tear in My Beer There's a tear in my beer Cause I'm cryin for you,…
They All Want To Go Wild Well i have been riding hard and wet You never met…
Thirsty Bartender put a little whiskey in my water Looks like it's…
This Ain This ain't Dallas and this ain't Dynasty This is a real-lif…
This Ain't Dallas This ain't Dallas and this ain't Dynasty This is a real-life…
Three Day Trip I took a three day trip with a one day…
Tired of Being Johnny B. Good I don't like instant ice tea And I ain't crazy about…
To Love Somebody There's a light certain kind of light that never shone…
Tobacco Road I was born in a dump Mama died and daddy got…
Tuesday Train roll on, on down the line, Won't you please take…
Two Old Cats Like Us Hey, I like to do a little rockin' Ray, I get…
Twodot Montana I bet you been wondering why you ain′t heard from…
U.S.A. Today There's homeless on the streets of every city Big city crim…
Uncle Pen Oh, the people would come from far away, To dance all…
Understand Your Man Don't call my name out your window, I'm leavin' I won't…
Video Blues Well the latest craze going around Is called the video…
Wait For The Light To Shine When the road is rocky and you're carrying a load Wait…
Walk This Way Lord it's the same old tune, fiddle and guitar Where do…
Wandering Astray I'm goin' back back home real soon I'm gonna see that…
Warm in Dallas I′m all involved with a lady In a place I've never…
Waylon's Guitar Mr. Cash has got that lick America loves. Hank's songs came…
Waylons Guitar Mr cash has got that lic America loves Hank's songs came…
We Can Work It All Out Wouldn't it be so nice if we could all live…
We Don No nation’s lost more men than Uncle Sam From the fields…
Weatherman Mr Weather man what is your forecast, I need a major…
What You had better hold on Hold on to what you got You…
What It Boils Down To Baby we've been together, now for quite a while. We've been…
What's on the Bar Whats on the movies Whats on the tube Whats on…
Whats On The Bar Whats on the movies Whats on the tube Whats on a woman's…
When Something is Good Coca Cola changed until so many complained They went back to…
Whiskey Bent and Hell Bound I've got a good woman at home Who thinks I do…
Whiskey on Ice Woke up this mornin', Tastin' Jim Beam. Holdin' the answer…
White Lightnin' Well in North Carolina, way back in the hills Me and…
Who's Taking Care of Number One I wanna dedicate this song to every workin’ man and…
Why Can't We All Just Get A Longneck There's crime in the city streets Always trouble in the midd…
Wild and Blue Way across town a phone rings off the wall If you…
Wild Thing Wild thing, you make my heart sing You make everything groo…
Woman on the Run Not gonna be another notch on your gun It's plain to…
Women I've Never Had I like to play my music and have good times I…
Won't It Be Nice Won't it be nice to see you again? Seems I've been…
You Well, why don't you love me like you used to…
You Broke Your Own Heart YOU BROKE YOUR OWN HEART WRITERS HANK WILLIAMS, HANK WILLIAM…
You Brought Me Down to Earth I've been lucky everyday Since I came in this world From a…
You Can't Find Many Kissers When I make love I want a girl that'll kiss me Then…
You Win Again The news is out, all over town That you've been seen,…
You're Cheatin' Heart Your cheatin' heart Will make you weep You'll cry and cry An…
You're Gonna Change Words and music by Hank Williams, Sr. You wore out a…
Young Country We are young country We are the pride The sons and the…
Your Cheatin Your cheatin' heart Will make you weep You'll cry and cry An…


More Versions