Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Lips Of An Angel
by Hinder

Honey, why are you calling me so late?
It's kinda hard to talk right now
Honey, why are you crying, is everything okay?
I gotta whisper 'cause I can't be too loud

Well, my girl's in the next room
Sometimes I wish she was you
I guess we never really moved on
It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words - it makes me weak
And I never wanna say goodbye
But, girl, you make it hard to be faithful
With the lips of an angel

It's funny that you're calling me tonight
And, yes, I've dreamt of you too
And does he know you're talking to me?
Will it start a fight?
No, I don't think she has a clue

Well, my girl's in the next room
Sometimes I wish she was you
I guess we never really moved on
It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words - it makes me weak
And I never wanna say goodbye
But, girl, you make it hard to be faithful
With the lips of an angel

It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words - it makes me weak
And I never wanna say goodbye
But, girl, you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
(And I never wanna say goodbye)
But, girl, you make it so hard to be faithful
With the lips of an angel

Honey, why are you calling me so late?

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC
Written by: Austin Winkler, Brian Howes, Lloyd Garvey, Mark King, Michael Rodden, Ross Hanson

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

AVIK

Anyone else on an oldschool video spree?

Brenda Nuss

@Teoman Efe Aycan qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

Matheus Santberg

Me. 4y after

Thelma Uduji

Ahhhh that’s literally me!!!!😂❤️❤️

Robert M.

Drunk as hell too lol

Chalsie Morgan

because new music sucks

337 More Replies...

The Man Behind The Scenes

Hidden meaning: The girl in black and white footage is dead , his
talking to himself on the phone. He puts his mind in a delusional
scenario where he dumped her for another girl, and she's with another
man because its easier for him to think of her death this way.
He can't handle the fact that she's dead.

There are many indications for this:


1) The candles in the video clip seems important, candles usually
symbolize funeral and grief.

2) The name of the song "lips of an angel", people who die are refferred
to as angels by their loved ones, meaning that they died and became
angels.

3) For the people who are wondering " how come the blond girl doesn't hear him
on the phone? ". The most likely scenario : the new girlfriend knows that
his hallucinating, she knows his imagining things. Talking to his dead girlfriend on the phone. She knows that this is not a real phone call. Just notice her looks, she's not angry at him ? she looks jealous of course but not angry ? why is that ? She seems worried about him, she wants to make him forget but she's failing.

4) The picture on his desk, when people die you keep
their pictures right ? Otherwise why would he have this picture ? why keep a
picture of his ex while living with his new girlfriend ? isn't he
afraid that his blond girlfriend will see it ?

5) Song lyrics : " LET HER DIE DON'T WANT TO SAY GOODBYE " he
doesn't want to say goodbye. His ready to feed himself anything to justify her absence. Anything ! He doesn't want to acknowledge that she's dead.
.... his state of mind is so focused to make this fiction real, that he
even got the audience to believe that this a typical love
triangle about unfaithfulness and betrayal. He got you to believe his
dellusions, so it can be as real as possible. but THE TRUTH : SHE'S
DEAD.
"its funny that you're calling me tonight" : its funny because this the
same day she died. It's the anniversary of her death.

This interpretation makes the song more romantic, it's about the love you have for someone who died. He's not unfaithful he's actually very loyal to the girlfriend who died. Just look at his face expression his in severe emotional pain.

Bruh T

Wow the whole time I misunderstood this song

Mica Guntang

brilliant mind lol

gash masiglat

Tell me some other songs that has a hidden meaning bro.

More Comments

More Videos