Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Deep Cover
Hotline Miami Soundtrack Lyrics


We have lyrics for 'Deep Cover' by these artists:

Big Pun & Fat Joe Ready for war Joe, how you want to blow they…
Dr Dre & Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr Dre & Snoop Doggy Dog Snoop Hit this motherfucker, G Dre No, naw …
Dr Dre (feat. Snoop Dogg) Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr Dre and Snoop Doggy Dogg Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr Dre ft Snoop Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr Dre ft Snoop Dog Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr Dre Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr Dre/Snoop Doggy Dogg Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr. Dre Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr. Dre & Snoop Dog Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr. Dre & Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr. Dre & Snoop Doggy Dog Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr. Dre + Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr. Dre and Snoop Doggy Dog Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr. Dre f. Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr. Dre f/Snoop Doggy Dogg Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr. Dre feat. Snoop Doggy Dogg SDD) {*Snoop inhales*} Hit this motherfucker G (Cop) No, naw…
Dr. Dre feat. Snoop Doog Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr. Dre ft. Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr. Dre Ft. Snoop Dogg & DJSNT Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr. Dre Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr. Dre Snoop Doggy Dogg Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr. Dre&Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr. Dre/Snoop Doggy Dogg Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr.Dre Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr.Dre & Snoop Dog Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr.Dre & Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr.dre & Snoop Doggy Dog Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr.Dre + Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr.Dre Feat Snoop Dog Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr.Dre feat. Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr.dre feat. snoop doggy dogg Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Dr.Dre feat.Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Dr.Dre/Dr.Dre Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
DRE and Snoop Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Fat Joe Ready for war Joe, how you wanna blow they spot I…
Gargantua Soul You said I was a hypocrite, but you didn't get…
Man Man Deep Cover Is not a place It's a state of mind To have…
Snoop Dog & Dr. Dre Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…
Snoop Dogg Tonight's the night I get in some shit (yeah) Deep Cover…
Snoop Doggy Dogg Dr.Dre Tonight's the night I get in some shit [Yeah] Deep…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Most interesting comment from YouTube:

David

I went to Miami once.
I saw no mobsters.
no russians.
no russian mobsters.
no serial killers.
no people with pig masks and a bat.
no awesome music.
no apartments filled with corpses.
no apartments filled with russian mobsters.



All comments from YouTube:

Stix N' Stones

Being in Jacket's apartment with this music feels like a depression simulator. Just alone in a messy apartment with no clear idea what you're doing with your life.

Samet Acar

@Blackadder xd

Blackadder

story of my life

The guy with the shades

Hate that this fits.

Inkhater

@Matt Bunn A soldier lol

Matt Bunn

Yep the game is trying to put you in the shoes of a unsecure, disturbed, and probably depressed phycopath!

JustASnack

Every day I wake up and there's this damn song in my head.

_?0ßßy ?0Th_

Is this song still in your head when you wake up

Leber Power

Yep, this is a good song for wake up in the morning before an hard day of work

Windy 25

I listen to this music every morning

More Comments

More Videos