Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

JPEGMAFIA & Danny Brown Lyrics


Burfict (You think you know me) Like NASCAR (check) Nigga, you bett…
Burfict! (You think you know me) Like NASCAR (check) Nigga, you bett…
Fentanyl Tester I know you want it The thing that makes me You know…
Garbage Pale Kids Niggas don't rap no more, they just sell clothes So I…
God Loves You Lift me up, turn me around now Turn me around, lift…
Guess What Bitch We Back Hoe! No, you ain't Check Throw it back for a thick boy I'm opp…
Hermanos I've named this one JPEG, because I like JPEGs, uh For…
HOE Yeah, my bitch, she's so perfect and bad And I love…
Jack Harlow Combo Meal Check I done bossed up on a bitch, bounced on that…
Kingdom Hearts Key (You think you know me) Just one time, bitch, think All tha…
Lean Beef Patty (In the morning) maybe we could start a family (I…
No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No turning back When I was just eighteen, the judge put…
Orange Juice Jones You think you know me Wrote you a hundred times before,…



Run The Jewels (You think you know me) I feel like, I feel like…
SCARING THE HOES Let me see some Every time (you think you know me) Every…
Shut Yo Bitch Ass Up / Muddy Waters Shut the fuck up talkin' to- I don't rap circles 'round…
Steppa Pig Check Uncut with the topside (style) My brain fried, don't d…
Tell Me Where To Go Tell me where to go when your heart ain't in…
UNTITLED Because I like JPEGs Ay, yeah Uh Damn, how ya want it then?…
Where Ya Get Ya Coke From? (I've named this one JPEG) Okay, my bitch, she bad She got…


We have lyrics for these tracks by JPEGMAFIA:


100 EMOJI! I feel like- All my- Foreigns all in the garage Remember my…
1488 One, two Sh, shit Show us, yeah (damn, Peggy) Oh, you ain'…
1539 N. Calvert One, one Yeah (she wanna sit on my lap) Yeah, she wanna…
All My Heroes Are Cornballs One, two JPEG, because I like JPEGs (say) Um, for the resolu…
ARE U HAPPY And you're with me tonight, take it (One, two) There will co…
Ash My Blunt on a Suspended License (GET READY TO KICK BUTT!) Ash the blunt on a suspended…
Baby I Let that shit run Uh, fuck! Fuck is, fuck Alright, alright, …
BALD! Yeah Fuck that, whoa, uh Fuck that bitch, I changed the pla…
BASICBITCHTEARGAS I know, I know, I know, I know Shit is…
Bbw You think you know me, oh It's stupid, but I will…
Beta Male Strategies Ain't no details, ain't no conversation Ain't no real money …
BMT Right, go left, right Go left, right Go left, right Go left,…
BODYGUARD! Called me on the phone (step it up) Yo Who gon' hold…
BURFICT! (You think you know me) Like NASCAR (check) Nigga, you bett…
Buttermilk Jesus Type Beat We gon' get real (nasty) in this motherfucker tonight (get…
Call Me Maybe I threw a wish in the well Don't ask me I'll…
Covered In Money! Whoa, yeah Sorry babe, sorry Yeah, one-two, one-two, one (so…
Cuckold Scary Real fucking scary Safe, safe, safe Safe, safe, safe S…
Curb Stomp (Niggas right there probably thinking I'm loud as shit) (Ask…
CUTIE PIE! Yeah, yeah Whole time I got the vice grip (yeah) Triggers b…
DAM DAM DAM Some of you niggas isn't like that So I can't, I…
Dayum Damn, I'm awake Damn, I'm Damn, I'm awake Damn, I'm awake, I…
DD Form 214 Say it baby Say it baby You know it baby Say it baby Say…
DIKEMBE! Então você vai ver Você vai ver e vai voltar Então você…
DIRTY Come in the backroom Backing up like, I don't give a…
DJ Snitch Bitch Interlude Hulk Hogan, known to keep the thang smokin' Steady fuckin' w…
DOTS freestyle I stuff a Glock in my bitch pocket (hey) Bitch stop…
drake era It′s real, it's real (Coughing and mumbling) Yeah, uh You s…
END CREDITS You pull up to a red light A man jerks your…
FEED HER! You at the crib with no money, no bitch and…
FENTANYL TESTER I know you want it The thing that makes me You know…
FIX URSELF! Said, "Baby, it's all" And we're way on Say, "We'll all be…
Free the Frail You think you know me (You think you fucking know me) Don't…
GARBAGE PALE KIDS Niggas don't rap no more, they just sell clothes So I…
Germs Let me call you right back Whoa, what What, what, whoa, what…
GOD DON'T LIKE UGLY! Be blessed by the Lord I know, I know, I know Dawg,…
GOD LOVES YOU Lift me up, turn me around now Turn me around, lift…
Grimy Waifu Yo, I met that nigga Liv Whoa That nigga died on them Sure …
Guess What Bitch We Back Hoe! No, you ain't Check Throw it back for a thick boy I'm opp…
HAZARD DUTY PAY! You think you know me In the morning There's a fear of…
HERMANOS I've named this one JPEG, because I like JPEGs, uh For…
HOE Yeah, my bitch, she's so perfect and bad And I love…
I Cannot Fucking Wait Til Morrissey Dies I do it, I do it, do it (it really…
i just killed a cop now i'm horny "Sir, step back here to me. Come on back here for…
i smell crack You niggas delusional trying to vote for Bernie Sanders. Tha…
INTRO! Said, "Baby, it's all" And we're way on Say, "We'll all be…
jack harlow combo meal Check I done bossed up on a bitch, bounced on that…
Jerrys Ain′t no thing like a chicken wing baby Yeah Gotta get some…
Jesus Forgive Me I Am A Thot You think you know me When we rapping? Pray, pray, pray Pra…
Jpegmafia All Caps No Spaces Money talks Niggas walk Young Reagan I'll be damned if I tak…
JPEGMAFIA TYPE BEAT You think you know me No chance to win that's what…
KELTEC! (H-E-A-L-T-H, dot, E-A, dot, G-O-V) Send a person baby, sen…
Kenan Vs. Kel Celebration hit, (shit) (Hoo, hoo, yeah, nothin') You think …
Kingdom Hearts Key (You think you know me) Just one time, bitch, think All tha…
KISSY FACE EMOJI! A world premier Please leave your message for 213, 3, 8 Gent…
LAST DANCE! (I'm fucking with it) Uh Woah, on the rebound when I walk…
Lean Beef Patty (In the morning) maybe we could start a family (I…
Libtard Anthem Haard you beat a bitch with a guitar Word on the…
Lifes Hard Here's a Song About Sorreal (Alright, hundred percent) Uh, yeah Switched the quarter to…
living single (You think you know me) You'll always be a part of…
Macaulay Culkin 'Sup? 'Sup? I got my hands on my face like Macaulay Culkin …
My Thoughts on Neogaf Dying Whoa I don't care I don't care I don't care I don't care (I…
NEMO You think you know me Hm, hm Downtown shawty, poke your ass…
NICE! I pump it up (pump it up) Don't let me down…
Og Yes, but you are the hip-hop gangster 'Cause switch around t…
Panic Emoji You think you know me Yesterday I thought I was having…
PANIC ROOM! It's alright, yeah, ayy, yeah Get to work with the Chucks,…
Papi I Missed U You think you know me I-i'm-i'm, I'm pretty sure I coughed…
Post Verified Lifestyle Ford F-250, two of 'em With the Wi-Fi and the nitrous…
Prone! Fuck, fuck You heard what I said little nigga come on Fuck,…
PTSD Don't stop (don't stop), don't stop Ah, nigga, don't stop no…
Puff Daddy You think you know me? Can you hear me? Hi I got…
Rainbow Six Cunty, cunty, cunty, cunty Cunty, cunty, cunty, cun- Cunty, …
Rap Grow Old Peggy eighteen What is it? What is this? I can't hear you,…
Real Nega You think you know me Soft as shit, bitch Wet, wet Wet, wet,…
REBOUND! Yeah, you know the truth is the truth, you know? Yeah,…
Rock N Roll Is Dead (You think you know me) Big Daddy Hoffa coming to you…
ROUGH 7 Check, check, check, check, check Check, will you turn the b…
RUN THE JEWELS (You think you know me) I feel like, I feel like…
Scaring The Hoes Let me see some Every time (you think you know me) Every…
ShUT Yo BiTcH AsS Up / MuDDY WATERS Shut the fuck up talkin' to- I don't rap circles 'round…
SICK NERVOUS & BROKE! You think you- Complete Man Why the fuck you say that shit …
STEPPA PIG Check Uncut with the topside (style) My brain fried, don't d…
SUPER TUESDAY! Yo Yeah How you rappin' all your life and you ain't profit?…
Tell Me Where To Go Tell me where to go when your heart ain't in…
The 27 Club And we on... Welcome to the 27 club And if I die…
THE BENDS! "But the support we're getting from the African-American com…
THE GHOST OF RANKING DREAD! And once you start seeing me training and grinding You gon'…
The Who Ooh, I look the best with these shoes I am a…
THIS ONES FOR US! (Everything all right) Y0 (Yo, yo you good?) Everything abou…
thot jesus You think you know me When we rapping? Pray, pray, pray Pra…
Thot Tactics (Uh, niggas really talk some shit) (Oh it's like an Emoji) O…
THOT'S PRAYER! Makes me feel real good inside, you know, all that…
Thug Tears You're freaking You're a flipper Yeah Whoa, all kinds of shi…
Trust You think you know me I won't even fib Uh These hoes is…
UNTITLED Because I like JPEGs Ay, yeah Uh Damn, how ya want it then?…
WHAT KIND OF RAPPIN (Wrist) wrist, wrist Wrist, wrist, wrist (ah) Wrist, wrist, …
WHERE YA GET YA COKE FROM (I've named this one JPEG) Okay, my bitch, she bad She got…
Whole Foods Sir Man, if I don't-, huh-uh-huh-uh-huh Bitch, I shop at Who…
Williamsburg Selling art to these yuppies, gettin' mixed offers Selling …
😱 I do it, I do it, do it (it really…


We have lyrics for these tracks by Danny Brown:


- Die Like A Rockstar Brown bless the mic like gesundheit Bud 'bout the size of…
25 Bucks 25 bucks, mama braid your hair Sit on the porch she'll…
30 Sent ya bitch a dick pic and now she need…
Adderall Admiral Eating on an Adderall, wash it down with alcohol Writing hol…
Ain Verbal couture Parkour With the metaphors The flow house of …
Ain't My Concern Like a moth in a flame, when you burn, you…
Bag Pack I lived my whole life for a green piece of…
Baseline [Verse 1] Ho, the only thing you gotta know My dick touch…
Bass Jam Hold up, that my shit Play it one mo' 'gain, play…
Best Life La la la la la, la la la La la la…
Blunt After Blunt Kush got a nigga feeling awesome Ate that bitch pussy 'til…
Break It (Go, Go, Go, Go, Go, Go) Don't stop 'til you break…
Bruiser Brigade Bruiser! That's my crew Bruiser! But don't forget the brew …
Celibate If I knew you, I would send you to the…
Change Up They thought I was gone, back from the grave Mind of…
Clean Up The thoughts all cloudy In the marijuana sky, but it started…
Combat Twelve-gauge shotguns, I seen twelve-gauge, um, pumps I don…
Contra From the hood where them niggas pack fullys Turn an ounce…
Dance Can you work it Can you work it Break it down And just…
Dark Sword Angel (Quaranta) We doin' this even without a record deal Half th…
Detroit 187 The way these bitches on my cock You'd swear it was…
Detroit 187 feat. Chip$ The way these bitches on my cock You'd swear it was…
Detroit187 The way these bitches on my cock You'd swear it was…
Die Like a Rockstar Brown bless the mic like gesundheit Bud 'bout the size of…
Dip Dip, I dip, you dip, dip, I dip, you dip,…
Dirty Laundry The Hybrid, I'm telling you, try again Sleep with the beast,…
DNA It's in my DNA 'cause my pops like to get…
Dope Fiend Rental Trail of blood on that baggie I done scraped myself with…
Down Wit It What the fuck I'm 'posed to do now? All alone, now…
Downward Spiral I'm sweating like I'm in a rave Been in this room…
Drinks on Me You got your neice to babysit ya baby Toes lookin' right…
Dubstep I was thinkin' 'bout somethin' But I ain't worried 'bout not…
EWNESW I was born one day before Saint Pat I guess a…
Exotic [Verse One] [Danny Brown]: I blow three blunts before lunch…
Expertise Smoking blunts Wiping ashes off designer jeans I'm like a ki…
Fields When money talk only broke people listen Ain't gotta pot to…
Float On Backwood of that good to the pain for the brain A…
From The Ground 8 balls wit a safety pin I deserve the finer things Told…
Gametime Before a blunt I blow a newport like an appetiser Grab…
Generation Rx Lookin' at this pill in the middle of my palm Pop…
Get Hi I'm blowing on some Miles Something Kinda Blue The kinda dop…
Golddust Bust it open Flake looking like gold dust Nigga get a whiff…
Greatest Rapper Ever My homie's a magician with the Tec Make your chain disappea…
Gremlins I know some lil' niggas that thirst cream That pop a…
Grown Up Remember when my first meal was school lunch Now I spit…
Guitar Solo My love nigger 14, got his hand on the forty…
Hanami They say age catchin' up, so I'm runnin' from death I…
Handstand Check! I will eat on them pajamas Bite all on it like…
Hell for It Holy spirit When I look I cannot see Reflection in the mirro…
High Indo, kushed out Trillest nigga living ever pushed out Never…
I Will Put a cup up Put a four up in it Sixes on…
I'm Out I had to be like 15 My dog ain't have his…
Jenn’s Terrific Vacation Who's that peeping in my window? I don't really know what…
Juno Detroit so crazy, feel like Pac Brenda's got a (baby) Beca…
Kool Aid You fruits get pints to stir up, bust your girlfriend…
Kush Coma Close my eyes, feel like I'm going down In an elevator…
Lie4 I'm balling now (stop) Yeah just like Kobe You calling now (…
Lonely Hé bien peut-être l'oiseau L'oiseau qui dormait en chacun de…
Lost I'm like Kubrick With 2 bricks And hoes on the strip Off a…
Molly Ringwald Check You're now listening to Araabmuzik Poppin' pills get …
Monopoly The Hybrid smoking on Papaya That give you niggas bronchitis…
Need Another Drink Hybrid When It's Hot You need another drink What cha' think …
Negro Spiritual I'm on par like Tiger Woods with two white broads…
New Era Niggas out here snitchin, do my dirt all by my…
Nosebleeds Business cards from her attorney Got probation cause the par…
Nowhere 2 Go I'm in the truck sitting high like proper etiquette Iller t…
Oh Hail No Ever notice when you talk I just cut myself? On some…
on my s All my niggas really want the money We don't want nothing…
Outer Space (Meet the future face to face) (It makes you feel like…
Pac Blood The Shakespeare of 16's, dipping my ink pen Made a sculpture…
Party All the Time Uh Yeah Uh Yeah Uh Always wanna go Always tell her, "Yes" …
Pneumonia Made 30 bands in 30 minutes Before I count it, I…
Quaranta Say "forty" in Italian In Italian, forty is "quaranta" (Quar…
Radio Song This is anti-clean rap Nigga where the green at? Risks I tak…
Re-Up Used to get domed up by crackheads And still got my…
Really Doe You niggas don't even know All that talk then no show Cannot…
Red 2 Go Codeine in my cereal, always behind a smokey I'm sorta like…
Rolling Stone You know I'm living like a rolling stone But don't feel…
S O S I act like I'm that baby Brenda threw away But I…
Savage Nomad Fuck school, stole the scales out of chemistry class (style)…
Scrap or Die We been lookin at the house for a bout a…
Shakedown Boss up and shakedown Gotta boss up and shakedown You ain't…
Shootin' Moves Piranhas, stay on my toes like orthodontists Dopeman Nikes, …
Shouldn't Of [Verse 1] Drunk as fuck, high as shit, bitch suck my…
Side A In the kitchen, oven open for the heat Got my young,…
Side B 31 years old so I done been through all that…
Six Degrees Yeah yo, aye yo Dangerous thoughts, mind of a militia Bottle…
Smokin & Drinkin Check A-Trak, what up? Drop a deuce in that soda Tell your …
Step Every time I see you in the world, you always…
Submission Don't try to hide away You know you've been on Though I'm…
Tantor Reach one, teach one (style) Can sell you to the water,…
Tell Me What I Don Street smart, Ph.D Dropped out for a slanging degree 9 on me…
Thank God Ain′t no more food stamps, man they been stopped that Give…
The Nana Song Tell me why my dimes look pregnant That niggas know my…
The Return See they think I'm a fuck nigga But if they ever…
Theme Song You can act stupid if you want to Never play by…
Today Watch who you 'round Gotta watch they mouth When them guns c…
Torture Remember one time, dawg, this fiend owed the boss Put Peanut…
Way Up Here Bitch, I'm way up here Can't hear what you're saying Gone wi…
When It Rain With a bat Go dangerous on that cat Go Traxman, hit it…
White Lines Smoke so much I faint Drink so much You'll think I'll make…
White Stripes Check Nigga get a life, ten deep crewneck Blunt to the face…
Wit It What the fuck I'm 'posed to do now? All alone, now…
WitIt [Hook] She rubbin' all on them titties like my name was…
Wonderbread On my way to get Wonderbread I swear I just want…
XXX 30 Check Colder than them grits they fed slaves Me to rap i…
Y.B.P. (Uno, do it, uno, quatro) When me change the channel with…


More Versions