Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Pro Nails
Kid Sister Lyrics


Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got, got her toes do up with her fingernails matchin'
Toes, toes done up with her fingernails matchin'

Shake it up, up rock ya body
Make it knock, knock when you partyin'
Take a break, break in the audience
Do ya footwork break and stop again

I'm lookin' sharp, you can't compete with the champ
Steady flickin', I'm holdin' done that layaway rack
Aye, rhinestones all in they face, gold charms and paper chase
Talk smack from around the way

Gotta put these chickenheads in they place
I ain't rockin' no stupid, babes, ain't trippin', I juke all day
I ain't slippin' 'cause either way
When I hit the block all the people say

Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got, got her toes do up with her fingernails matchin'
Toes, toes done up with her fingernails matchin'

Aye yo this mothafucka jammin', I'm on it, it's a anthem
Who is that in the Phantom? Please no cameras
They gone have me on concrete, loot in my pajamas
To hide the goods, I would need pants big as Hammer's

I be tippin' them dancers, they be sayin' I'm handsome
I was pretty before the dough but now I'm just the man
You remind me of my old chick on that '84 shit
Oh shit, did you see the way she got her toes did?

Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got, got her toes do up with her fingernails matchin'
Toes, toes done up with her fingernails matchin'

Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got, got her toes do up with her fingernails matchin'
Toes, toes done up with her fingernails matchin'

Girls be so thirsty, thirsty, fast forward to the end of my song
And say third verse me, verse me whenever I hit the block I see
Tricks try to rehearse me, hearse me
From manicure sets to silky weaves

They be so grimy, nasty, bogus, turkey, germy, dirty
Uh oh, Shol' did, you ain't slick
(Naw)
Let the pioneer blast my shit, wait a minute, hold up

Bubble letters on my butt say 'Fresh'
Oops, I'ma go, nails like whoa, acrylic base top all gold
Clothes on my back to the paint on my toes
Stay fresh 'cause I'm accustomed to gold

Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got her toes done up with her fingernails matchin'
Got, got her toes do up with her fingernails matchin'
Toes, toes done up with her fingernails matchin'

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, BMG Rights Management, Kobalt Music Publishing Ltd.
Written by: Alain Macklovitch, Jordan Houston, Kanye West, Melisa Young, Patrick Houston, Paul Beauregard

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

Brittanya Burgos

2020 anyone ?? I miss the nail salon LMAO

Kimboze

Ray Chris ok cool.

Ray Chris

Kimboze u already !! I’m listening to hella old music right now lol connect w me @errbodyloveray on ig fam! Good vibes

Kimboze

@Ray Chris Yeah!!!! Cool to see you're still active here.

Ray Chris

Kimboze facts bro!!

Kimboze

This song is still a banger to this day.

1 More Replies...

Stacks DeBuerre

why isnt anyone talking about how she says the word fleek in her first verse, way before that other person who claims she started it. btw they both from chicago.

Leilani SB

@Lebogang Seleleko the eyebrows on fleek vine girl

Manny Duran

@Lebogang Seleleko Kanye West

Lebogang Seleleko

Who's the other person?

More Comments

More Videos