Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Woman Like Me
Little Mix [feat. Nicki Minaj] Lyrics


We have lyrics for 'Woman Like Me' by these artists:

Adele You're driving me away Give me a reason to stay I want…
Beyoncé VERSE 1: Do you think You could fall for a woman like…
Little Mix I always say what I'm feeling I was born without a…
Little Mix & Nicki Minaj I always say what I'm feeling I was born without a…
Little Mix (feat. Nicki Minaj) I always say what I'm feeling I was born without a…
Little Mix - Topic I always say what I'm feeling I was born without a…
Little Mix feat Nicki Minaj I always say what I'm feeling I was born without a…
Little Mix Feat. Nicki Minaj I always say what I'm feeling I was born without a…
Little Mix Nicki Minaj I always say what I'm feeling I was born without a…
Little Mix/Nicki Minaj I always say what I'm feeling I was born without a…
Little Mix; Nicki Minaj I always say what I'm feeling I was born without a…
Miraa May You're so addictive, like drugs It's a rush, I'm in love But…
Paleo Woman like me Woman like me I like you Woman trust me Woman…

We have lyrics for these tracks by Little Mix:

A Different Beat Say yeah, yeah (Yeah, yeah) Say ooh, ooh, ooh, yeah (Ooh, oo…
A.D.I.D.A.S All day I dream about sshh with you (you, ooh,…
About the Boy Something about Something about the boy Something about Some…
Always Be Together We are, friends for life Hold that, deep inside Let this, be…
American Boy Singing, singing, singing Ooh la la, he breaks my heart I kn…
Beep Beep Beep beep Beep beep I'm stuck in traffic, bumper to bumper …
Black Magic All the girls on the block knocking at my door Wanna…
bOunce bAck Steady, are you ready? (are you ready?) What's goin' on? (wh…
Boy Do you remember what he said? I do, he told you,…
Break Up Song This is not a second chance, no, no, baby This is…
Breathe My baby don't love me no more And it hurts like…
Cannonball There's still a little bit of your taste in my…
Case Closed Hits when I'm asleep right through I'm cold when I wake…
Change Your Life She captures her reflection then she throws the mirror to…
Clued Up Hey, yeah, no oh oh, yeah Mmm, listen I used to dress…
Competition Yeah, you're such a gentleman You always open doors for me B…
Confetti We wanna celebrate like we in the club every day Got…
DNA Does he tell you he loves you when you least…
Down & Dirty I'm tasty, delicious, I'm rough around the edges My mind is…
F.U. All damn night I was here waiting Cooked your favorite, dres…
Freak You don't get these kisses for free It's getting late baby…
Going Nowhere Sick of you playing on the Xbox thing You're never gonna…
Good Enough I am the diamond you left in the dust I am…
Grown Hold up, wait, you used to be a frenemy Back then…
Hair When you drop it low, and shake it, girl you…
holiday Boy, have I told ya? I swear you put the sun…
How Ya Doin Hey, how ya doin'? Sorry you can't get through Why don't…
I Love You Uh oh, uh oh, here I go again, baby, baby I…
If I Get My Way This night, no, I don't wanna talk about her Tonight, I…
is your love enough Is your love enough? Come on make me believe it Is your…
Joan of Arc Hey, hey Damn One foot in the club everybody watch me One p…
Lightning I'd cross a desert and an ocean To get away from…
Little Me She lives in the shadow of a lonely girl Voice so…
Love a Girl Right Oh, that boy so scandalous Yeah he broke my girl's heart,…
Love Drunk Can't breathe, can't sleep, crazy, what you do to me Head…
Love Me Like You Sha la la la Sha la la la Sha la la la He…
Love Me Like You (7th Heaven Remix) L-O-V-E, when you're with me L-O-V-E' when you're with me' b…
Love Me Like You (Bimbo Jones Remix) Can't love me like you You might got the biggest car Don't…
Love Me Like You (Christmas Mix) Sha-la-la-la Sha-la-la-la Sha-la-la-la He might got the big…
Love Me Like You (J-Vibe Reggae Remix) He might got the biggest car Don't mean he can drive…
Love Me Like You Do Sha la la la Sha la la la Sha la la la He…
Love Me Or Leave Me You used to tell me that you loved me once What…
Madhouse I feel a strange sensation taking over from my head…
Make You Believe Ah ah ah Ah ah ah Ah ah ah I'll make you believe…
More Than Words When you think, when you think, when you think you're…
Move Mmh, mmh Mmh (ah), mmh (ah) Mmh (ah), mmh (ah) Mmh Hey, bab…
mové Hey baby Tell me your name I got a fever for you I…
Mr Loverboy You can be my lover I can be your love You can…
My Love Won't Let You Down If you're cold and alone when you wake Making all of…
No More Sad Songs I keep trying, nothing's working I still wanna know, if you'…
Nobody Like You I'm alive, and living's just a beating heart 'Cause we won'…
Not a Pop Song They look for picture perfect Don't look deeper than the sur…
Nothing Else Matters Sometimes we take it too far and go in at…
Nothing Feels Like You I could have all the money All the fancy treasures in…
OMG Oh my gosh, I did it again I don't even know…
Only You Dancing with your silhouette in the places that we met Ooh,…
Oops Oops, my baby, you woke up in my bed Oops, we…
Power Hold up, no you didn't bow, bow I ain't the chick…
Pretend It's OK What would you do? What would you say? How does it…
Private Show You got my adrenalin, pumping when you stand so close I…
Radio Ga Ga / Telephone (medley) All we hear is radio ga ga Radio goo goo Radio ga…
Red Planet In your heart, I found mine Fill me with your life Boy…
Reggaetón Lento Boy, I can see The way you're dancing, move that…
Rendezvous Tension, I need your attention Lately you've been slippin' B…
Salute Ladies all across the world Listen up, we're looking for rec…
Secret Love Song When you hold me in the street and you kiss…
Secret Love Song Pt. II We keep behind closed doors Every time I see you, I…
Secret Love Song: Part II We keep behind closed doors Every time I see you, I…
See Me Now Uh-o-o-o-o Uh-o-o-o-o Uh-o-o-o-o Uh-o-o-o-o Uh-o-o-o-o Uh-o…
Shout Out To My Ex This is a shout out to my ex Heard he in…
Stand Down Let me start it by telling you something I think there's…
Stereo Soldier Boy step a little closer Cause I don't think you've heard…
Strip Take off all my make-up 'cause I love what's under…
Sweet Melody Doo-doo, doo-doo-doo-doo Doo-roo-doo-doo, doo-roo-doo-roo Do…
The Beginning Ah, ha Ah, ha Let's take it back to where we first…
The Cure I lost my faith, made my mistakes Gonna find a way…
These Four Walls I feel so numb Staring at the shower wall It's begun, The fe…
They Just Don Daddy doesn't think that you'll be good enough for me Mama…
Think About Us When you dancing in the club And the nights are getting…
Touch You and I and nobody else Feeling feelings I never felt The…
Towers You turn, and I learned that the wall comes falling…
Turn Your Face In my memory, all the small things, like daggers in…
Une Autre Personne Yeah, you got me going into deep trouble Sometimes I'm lost…
Wasabi Stick like toffee, sip like coffee Wake up, change your mind…
We Are Who We Are Momma, momma, momma made me the way I am My face,…
We Are Young Tonight We are young So let's set the world on fire We can…
Weird People When I was just a little kid, I was sitting…
Wings Mama told me not to waste my life She said spread…
Woman Like Me I always say what I'm feeling I was born without a…
Woman's World Every day she tells her daughter "Baby, you're not just a…
Word Up W-o-r-d we're coming up K-k-k-k-keep it keep it coming up So…
You Gotta Not Call your momma "mommy" (you gotta not!) Askin' her for mone…
Your Love Luxurious lovin' like Egyptian cotton If I ain't got nothin…

We have lyrics for these tracks by Nicki Minaj:

#Twerkit Big man! When I talk, hear weh yuh fi do? Shut…
'Roman In Moscow' I’m big willie, no bike gear I told you bitches last…
02 I Lied Oh oh oh Oh oh oh Oh oh oh Oh oh oh I lied,…
1234 (just nicki's verse) It's Barbie Bitch! I'm the Barbie…
2 Lit 2 Late Interlude I said I'm cool on it, baby, yeah, I'm straight He…
2012 Oh oh 2-0-1-2 Oh-yeah It's alright, Oh It's alright You know…
23. Born Stunnas Born stunna I’m a born stunna Huh born stunna Money money m…
3. Kill The Dj Hey,hey,hey You know it just dawn'd on me I am Nicki Minaj…
40 Bars Fitted down and I'm reddii 2 play When yo album gon'…
64. I Aint Thru Ohh-whoa, yeah, yeah, yeah, yeah (Young Money) Oh, yeah See…
67. I Don't Give A Wake up ex-wife This is your life Children on your own Turni…
7. Bottoms Up Yeah Oh oh oh oh (This mister steal your girl) Oh oh…
70. I Luv Dem Strippers Let's play big bank take little bank You are looking at…
74. Take It To The Head Another one DJ Khaled Working all winter Shining all summer…
76. Take It Off Them girls like them bad boys Them girls like them bad…
83. Best I Ever Had Baby you my everything You're all I ever wonted We can do…
89. Beauty And A Beat Yeah Young Money Nicki Minaj, Justin Show you off, toni…
All I Do Is Win D-J Khaled Hey, yeah (we the best) All I do is win…
All I Do Is Win [feat. T-Pain Diddy DJ Khaled Rick Ross Busta Rhymes Fabolous Jadakiss Fat Joe & Sw D-J Khaled Hey, yeah (we the best) All I do is win…
All Things Go Yo, I had to reinvent, I put the V in…
Anaconda My anaconda don't, my anaconda don't My anaconda don't want …
Autobiography [Nicki Speaking] This is the autobiography of Nicki Maraj …
Automatic I can't control the way I'm movin my hips Bet you…
Baddest Bitch Uh-huh... [Verse 1:] Now every club promoter wanna bid like…
Barbiana ft. Cardi B Bust down, Barbiana, bust down, Barbiana Bust down and pick …
Barbie Dreams Uh R.I.P. to B.I.G Classic shit I'm looking for a nigga to …
Barbie Girl Whats a barbie to do i mean it's like, it's…
Barbie Tingz Dem-dem-dem-dem dem-dem Dem-dem-dem-dem Dem-dem-dem-dem dem-…
Barbie World Hi Barbie Hi Ken Do you wanna go for a ride Sure Ken Jump…
Beam Me Up Scotty You know they say who, who is Nicki Minaj and…
Beautiful Nightmare Turn the lights on! Every night I rush to my bed With…
Beautiful Sinner South Africa is where I come from Get me my banjo,…
Beauty and a Beat Yeah Young Money Nicki Minaj, Justin Show you off, tonight …
BED Got a bed Wit' your name on it Wit' your name on…
Bed Of Lies Do you ever think of me when you lie? Lie down…
BedRock I-I-I-I can make your bed rock (Young Money) I-I-I-I can mak…
BedRock ft. Young Money I-I-I I can make your bed rock (Young Money) I-I-I I…
Beef Stew Just when they thought I was done for the summer Came…
Bees in a trap Yo, man, man, uhh Bitches ain't shit and they ain't saying…
Beez in the Trap Yo, man, man, uh Bitches ain't shit and they ain't saying…
Beez in the Trap feat 2 Chainz Yo, man, man, uhh Bitches ain't shit and they ain't saying…
Best It was back in '07 did a couple of tapes Did…
Best I Ever Had Yo it's The Aphelliates nigga, pay attention (yeah) Nicki Mi…
Big Daddy You hear that right there? That sound like, but that three…
Black Barbies Mike Will Made It nigga Sremm Life Black Barbies in the city…
Blazin I fly, I fly high, I'm blazing, I'm blazing, feels like…
Blazin' I fly, I fly high, I'm blazin', I'm blazin', feels like…
Blow Ya Mind She said her name was Nicki She came to play, and…
Born To Be Wild [Sean kingston] I was just a player in the game of…
Boss Ass Bitch I'm a boss ass bitch Bitch, bitch, bitch, bitch, bitch, bitc…
Boss Ass Bitch Remix Feat. PTAF I'm a boss ass Bitch, bitch, bitch, bitch, bitch, bitch, bit…
Bottom's Up Yeah Oh oh oh oh (This mister steal your girl) Oh oh…
Bottoms Up Yeah, come here, ooh This mister steal your girl This mist…
Bottoms Up ft. trey songs Yeah Oh oh oh oh (This mister steal your girl) Oh oh…
Brraaattt (Nicki Minaj) Tell These Bi***es That iM Not The One, Some…
Brraattt uck x8 Take that with you on the way down Buck x8 Up…
Bust Down Barbiana Bust down, Barbiana, bust down, Barbiana Bust down and pick …
Buy a Heart (You should say it right now) Anybody wanna buy a heart? An…
Can Anybody Hear Me [ VERSE ] I push, p-p-push it, I p-p-push it like…
Can't Stop Won't Stop Goodmorning New York, Good Afternoon New Orleans, Goodnight …
Catch Me Extracurricular, parallel and then I am perpendicular Hit …
Champion This a celebration, this is levitation Look at how you winni…
Check It Out Stepped in the party like my name was "that bitch" All…
Chi-Raq Mmh uh Ain't yellin' cut when it's shootin' time Sign up, i…
Chun Li Ay yo Look like I'm goin' for a swim Dunked on 'em,…
Chun Swae Fall off in the spot All you niggas do is run…
Chun-Li Ayy, yo Look like I'm goin' for a swim Dunked on 'em,…
Clappers Don't mind me baby, heh We takin over summer Young gettin it…
Click Clack A lot of rap niggas be trynna play hard I was…
Coco Chanel (Whole lotta gang shit) Oh, uh, ugh, ay yo Chun, uh Ay…
Come on a Cone Bitches ain't serious, man, these bitches delirious All thes…
Come See About Me Come, come see what I've been up to Come, come see…
Crocodile Teeth Mmh, mmh Ayo First thing I'ma do when I pop out is…
Cuchi Shop [Talking:] Welcome to Star Box Yeah shawty I'm tryna get m…
Cupid's Got A Gun [shanell] You watched me fall Stood over me as I hit the…
Curious George .Nicki Minaj. Yo why these bitches in the game gettin' seri…
Dance Ass ass ass ass ass Ass ass ass ass ass Ass ass…
Dang A Lang I just want him for his, I just want him…
dead wrong You be yellin boom boom when ya really poom poom You…
Dear Old Nicki Maybe you died 'cause everybody ask me where you at I…
Did It On Shitted on 'em Man, I just shitted on 'em Shitted on 'em Put…
Did It On 'em Shitted on 'em, Man I just shitted on 'em Shitted on 'em, Pu…
Did It On’em Shitted on 'em Man, I just shitted on 'em Shitted on 'em Put…
Did It On’em ) Shitted on 'em, Man I just shitted on 'em Shitted on 'em, Pu…
Dilly Dally [Talking:] Nicki Minaj, Dirty Money, I don't think y'all un…
do we have a problem I just told Pee, "This really niggas' worst nightmare, man T…
Do We Have A Problem? I just told P, "This really niggas' worst nightmare, man The…
Doin' It Well (Go ahead) See you can't just do it (Go ahead) You gotta do…
Dopeman Dopeman please can I have another hit Dopeman Dopeman Dopem…
Dreams As I sit back, relax, crack jokes for minute I think…
Dreams '07 As I sit back, relax, crack jokes for a minute…
Dutty Dutty Hey yo Sean, you Mister Kingston Dutty dutty dutty love lov…
Ease Up [Hook] Where my niggas that getting they G’s up (G’s up) I…
Easy [Verse: Gucci Mane] Hot dammit it's a miracle, Please adj…
Eazy [Verse: Gucci Mane] Hot dammit it's a miracle, Please adjust…
Encore '07 [Intro] Thank you Thank you for comin' out tonight Ladies…
Envy Nigga holla at your boy See I think y'all see the…
Familia Father, father, unforgivable This is my house, you made it p…
Favorite I don't want no drama I just wanna be your diamond,…
Favorite Feat Jeremih I don't want no drama I just wanna be your diamond,…
Feel Free [Nicki Minaj:] Hopped off the boat, I am such a immigrant …
Feeling Myself Yo B, they ready Let's go Feelin' myself, I'm feelin' mysel…
Feeling Myself ft. Beyoncé Yo B, they ready Let's go I'm feelin' myself, I'm feelin…
FEFE It's fuckin' TR3YWAY! It's King of New York, lookin' for the…
Finale What it do nigga This your nigga T-Streets bang bang In the…
Fire Burns Mmm, you shoulda left the other day You let me beg…
Firm Biz 08 Nicki Minaj: Your girl been hot since corduroys Since quar…
Five Star Chick Tunechi Barbie Young Money I been smokin' gas, killin' bitc…
Five-O This is another banger Turn the fuck up This is a world…
Five-O ft. Jae Millz [Chorus:] Where my straitjacket at... I'm a psycho Where t…
Flawless Dum-da-de-da Do, do, do, do, do, do (Coming down, dripping c…
Fly I came to win, to fight To conquer, to thrive I came…
Four Door Aventador Plenty more for you, boy We in the funky four door,…
Fractions I fell back, I had a baby, you know I did…
Freaky Girl (feat. Lil Kim) [Talking:] Oh I Get It Oh Okay Niggas Tr…
Freedom They'll never thank me for opening doors But they ain't even…
Freestyle I don't want to sound mad though I don't want to…
Fuck the B.S. Uhh, uhh Yo, yo Let us begin with a bad lil' specimen Bal…
Fuck U Silly Yo Cassie You a bad bitch I'mma call you Lassie Just left…
Ganja Burn Ayo, as the world turns, the blunt burns (Who you gettin'…
Get It All I want you give it all to me (Mavado) I want…
Get Low Lemme see you Get it low, to the floor Lemme know, what's…
Get On Your Knees Get on your knees, get on your knees, get on…
Get Silly Holiday Season, Aye! (Holiday Season ... Trapaholics) Na…
Gettin' Paid I dont care what you haters say , im gettin…
Getting Paid It's going down, down Barbie Pushing a pink Ferrari I race…
Girl On Fire Spirit of Marilyn callin' me, audibly Bawlin' she, said that…
Girlfriend This for my girlfriend (girlfriend) This is for my, this is…
Girls Brixton girls dem ah pat the pum pum Dem ah whine…
Girls Fall Like Dominoes These girls fall like dominoes, dominoes These girls fall li…
Girls Fall Like Dominoes /Album Version These girls fall like dominoes, dominoes These girls fall l…
Girls Kissing Girls ft. Gucci Mane Brixton girls dem ah pat the pum pum Dem ah whine…
Go Hard Pay attention (yo) Sb (Holiday Season, nigga) I think it's …
Go Hard (feat. Lil' Wayne) Lyric…
Go Hard Feat. Lil' Wayne Pay attention (yo) Sb (Holiday Season, nigga) I think it's …
Good Form (Eardrummers) Mmm, hm, uh-huh, mmm, hm) Uh, yo, hold up, hol…
Grand Piano Am I just a fool? Blind and stupid for loving you Am…
Grindin [Talking:] Ok, ok, ok... chea, come on, come on, uhuh, liste…
Grindin' This my nine-to-five Still livin' all that I like Grindin'…
Gun Shot Mi man, mi say nuff gyal a road a chase…
Handstand We like them boys with them rubber band bands He move…
Hard White Work hard, just to get half back (Used to) work hard,…
Haterade We've evolved from small to tall And shall not stall, been…
Hell Yeah What we do when we go high? We doin' it all…
Hello Good Morning Yeah, yeah Yeah, yeah Hello, good morning Lets go, lets rid…
Here I Am Why is it that you could only see the worst…
Here I Am ) Why is it that u can see the worst in…
Hey Mama Be my woman, girl, I'mma Be your man Be my woman, girl,…
High He said he came from Jamaica, he owned a couple…
High As A Kite Weezy: Hello world! Young moola baybee! Nikki: Murda dem Mu…
High School He said he came from Jamaica, he owned a couple…
Hold Yah Intro: Gyptian (Nicki Minaj) Ooooooohhhhh ooooooooohhhhh oo…
Hood Story Lemme tell a lil' story about this dude I knew He…
HOV Lane Zipping, I'm zipping, I'm zippin' Soon as they come out, I'm…
HOV Lane - Album Version (Edited) Zippin', I'm zippin', I'm zippin' Soon as they come out I'm…
I I lied, I lied, I lied To keep you from breaking…
I Ain Ohh-whoa, yeah, yeah, yeah, yeah (Young Money) Oh, yeah See…
I Ain't Thru So ain't nobody iller than me And I ain't being cocky…
I Am Your Leader Uh look sucker, this my gun butter Street fighter bitches, t…
I Be On That Ass so fat I need a lap dance Somebody tell the…
I Bought That Say what? OK Say what? OK I'm that chick (say what?) I-I'm…
I Don't Give A Wake up ex-wife This is your life Children on your own Turni…
I Endorse These Strippers Uh huh Uh Uh huh Now, I endorse this message, I endorse thi…
I Feel Free (Nicki Minaj) I am not Jasmine, I'm Aladdin So far…
I Get Crazy Aphilliates, nigga, pay attention, biatch See I know you did…
I Get Crazy (feat. Lil' Wayne) [Hook:] I gets crazy I I gets crazy I I gets…
I Get Crazy ft. Lil Wayne Aphilliates, nigga, pay attention, biatch See I know you did…
I Get Crazy! I just came out of the mutherfuckin old school Got my…
I Get Dat Ass so fat I need a lap dance Somebody tell the…
I Get Money Aphilliates, nigga, pay attention, biatch See I know you did…
I Lied Oh oh oh Oh oh oh Oh oh oh Oh oh oh I lied,…
I Love You ((?) on the track) She's so pretty She know they want her…
I Luv Dem Stippers Let's play big bank take little bank You are looking at…
I Wanna It ain't nothin' for me to ball on you It ain't…
I'm Cumin' [Verse 1:] Okay okay okay okay (I'm comin') Now whose hot,…
I'm Legit I'm legit With no makeup Don't have to curl my hair up All…
I'm Legit ) I'm legit With no makeup Don't have to curl my hair up Al…
I'm Out Ladies, it's your song So as soon as this come on You…
I'm That Chick Say what? OK Say what? OK I'm that chick, say what? I'm…
I'm the Best It was back in '07 did a couple of tapes Did…
Ice Cream Man Ch-ch-ch-cherries on the top man B-butterscotch jam P-put me…
Im That Chick Say what? OK Say what? OK I'm that chick, say what? I'm…
In My Head [Chorus:] I done put two sticks in my bun So they recognize…
Inspirations Outro Capleton, Beenie Man, Mavado, uh-oh Sizzla Kalonji, Kartel, …
Intro You know, a lot of people ask me why I feel,…
ittY biGGY PiGGY The Aphelliates, nigga (pay attention) (Trapaholics) We maki…
I’m Legit I'm legit With no makeup Don't have to curl my hair up All…
I’m The Best It was back in '07 did a couple of tapes Did…
Jump Off '07 Queens, Queens Ayo Fendi this the Jump Off right here nigga…
Keys Under Palm Trees Hear the Devil callin', I can hear 'em It's like I…
Kill da DJ Aphelliates nigga, pay attention Hey, hey, hey You know it …
Knockout Uh, Yeah, Uh oh, Yea Hey Barbie, ah, ah, ah, are you into bl…
Last Chance Yeah, yeah Ooh, yeah Yo I could've been had fame Jump shot …
Lay It Down Verse YMCMB, bitches call me Tunechi Lee I be with niggas that…
Letcha Go [VERSE 1:] Babe boy you must got Nicki twisted I would've …
Letting Go Hey yo Sean, you Mister Kingston Dutty dutty dutty love lov…
Like a G6 Poppin bottles in the ice, like a blizzard When we drink…
Lil' Freak Yeah, yeah man Aye polo, they aint ready for this one lets g…
Livin' It Up I don't believe in much but I believe in you I…
LLC I just took her name and made the bitch a…
Lollipop [INTRO:] Ow, Uh huh No Homo I said he so sweet make her…
Long Time Comin' [ verse 1 ] Patty cake, patty cake I mean really what…
Lookin Ass Look at y’all niggas Niggas Look at y’all niggas Niggas Loo…
Lookin' Ass (All I, all I know is there should be no…
Love More 'Til we get it, I'ma get it 'Til we get it, 'Til…
Majesty Whatever you say, Mrs. Majesty (Oh, oh) Whatever you want, …
Make Love Uh, Gucci Wanna make love, love, love King of the skreets A…
Make Me Proud (feat. Nicki Min I like a woman with a future and a past A…
Marilyn Monroe I can be selfish Yeah, so impatient Sometimes I feel like Ma…
Masquerade Feel the beat of the drum Move like ya really wanna…
Massive Attack It's Barbie bitches We got Tom Tom's over here bigger than…
Massive Attack (Ted Smooth Re It's barbie We got tom tom's over here bigger than a…
Massive Attack Dirty It's Barbie bitches We got Tom Tom's over here bigger than…
Massive Attack feat. Sean Garrett It's barbie b****es We got tom tom's over here bigger than…
MEGATRON Brra, ta, ta, tat Brra, ta, ta, tat They call me Megatron J…
Mercy Well! It is a weeping and a moaning and a…
Mi Casa [Nicki] I got that hard Gucc You know these bitches easy …
Miami I ain't really finna' tell y'all how to get away…
Mind On My Money I got my mind on my money, and I'm not…
Momebt 4 Life I fly with the stars in the skies, I am no…
Moment 4 Life I fly with the stars in the skies I am no…
Moment 4 Life (Morrison's Moom Nicki Minaj: I fly with the stars in the skies, I a…
Moment 4 Life ) I fly with the stars in the skies, I am no…
Moment for Life I fly with the stars in the skies I am no…
Mona Lisa You make me so, you make me small You make me (I…
Monster I shoot the lights out Hide 'til it's bright out Oh, just…
Muny Oh no, we don't play with silly girls All I know…
Murda Murda Out in the street They call it murder Up (in the street) Gun…
My Chick Bad My chick bad My chick hood My chick do stuff that your…
N.I.G.G.A.S. This is for my niggas that did bids All uh…
New York Minute (New York, New York, New York, New York) (New York, New…
Nicki Minaj You know, when I went out to Ohio, there was…
Nicki Speaks Holiday, Holiday, slow that shit DOWN! C'mon now, they done…
Nicki_Minaj_-_Itty_Bitty_Piggy Mmhm, mmhm Yo, ayo I was on the plane with the…
Niggas Look at y'all niggas Niggas Look at y'all niggas Niggas Loo…
Nip Tuck Gave you everything, everything, everything, everything, eve…
No Flex Zone Won a gold medal, and a gold bezel I treat it…
No FRauDS I don't need no, frauds I don't need no, drama when…
no love August (she said she understands yeah) Young Money (I don't …
Only Yo, I never fucked Wayne, I never fucked Drake All my…
Out My Face It's not chipped We're not cracked Oh, we're shattered Eh…
Out of My Mind I'm, I'm, I'm, I'm I'm out of my, out of my…
Out Of My Mind Feat. B.o.B It's not chipped We're not cracked Oh, we're shattered Eh…
Outro Capoten, Beenie Man, Mavado, uh-oh Sizzla Kalonji, Kartel, B…
Pills 'N' Potions Pills and potions We're overdosin' I'm angry but I still lov…
Pills N' Potions Pills n potions We're overdosin' I'm angry but I still lov…
Pills ’n’ Potions Pills and potions We're overdosin' I'm angry but I still lov…
Pink Friday Hey its Nicki rolling on a 6 speed If your ready…
Playtime Is Over Just when they thought it was safe to play, I Hit'em…
Ponytail [Nicki Minaj:] Damn right a B*tch Qualified I should work …
Pound the Alarm Oh, oh, oh, come fill my glass up a little…
Press Conference [Charlamagne] Let’s talk about New York City. I actuall…
Put You in a Room Put you in a room You ain't gotta leave You ain't gotta…
Raining Men Eeny, meeny, miny, moe Catcha' player by the toe If you want…
Regret in Your Tears I just wanted memories with you Regret in your tears, know…
Rich Sex Full blown, run rich, Brinx Yo! Mula! Yo! Yeah Ayo I know w…
RIGHT THRU ME You see right through me How do you do that shit? How…
Right By My Side It all comes down to this I miss your morning kiss I…
Right Through Me You see right through me How do you do that shit? How…
Right Thru Me ) You see right through me. How do you do that shit How…
Rite Thru Me You see right through me How do you do that shit? How…
Roger That I'm in the collard green 6, cornbread in the guts Got…
Roman I am not Jasmine, I am Aladdin So far ahead, these…
Roman Holiday Take your medication, Roman Take a short vacation, Roman, yo…
Roman in Moscow I’m big willie, no bike gear I told you bitches last…
Roman Reloaded Bang my shit bang, it bang bang B-B-Bang my shit bang…
Roman's Revenge I am not Jasmine, I am Aladdin So far ahead, these…
Roman's Revenge ) I am not Jasmine, I'm Aladdin So far ahead, these bums…
Roman's Revenge Ft. Eminem I am not Jasmine, I am Aladdin So far ahead, these…
Run & Hide Don't be goofy, bring some passion to the table, what…
Save Me I drove for miles just to find you and find…
Saxon [Chorus] I am g-going home (home) [x3] I shut it down alre…
Seeing Green Yeah, yeah, yeah (yeah, yeah, yeah, yeah) Yeah, yeah, yeah (…
Set If Off [Talkin: Nicki Minaj] Chea, NICKI MINAJ, DIRTY MONEY, YOUNG …
Set it Off Them girls like them bad boys Them girls like them bad…
Sex In Crazy Places I wanna do you at cho momma house,on the couch, Do…
Sex in the Lounge I think I gave him a discrete name, he replied…
Shakin' It 4 Daddy Daddy, oh daddy Papi oh papi Sup, I wanna dance, yeah Caus…
Shanghai On the real nigga, I'm a real nigga I run around…
She Likes Me I always say what I'm feeling I was born without a…
Shopaholic [Gucci Mane:] Ah ah ah ah ah ah ah Yyyeeeeeeeeaaaaaaa Ah …
Single Ladies Ha, by popular demand Sasha Fierce, Nicki Minaj, let's go Y…
Sir Damn, damn, damn right Huh? Pluto, yeah I can see it All thi…
Slumber Party It's Gucci Man La Flare It's Gucci Banana boat full of blow…
Slumber Party ft. Gucci Mane Banana boat full of blow, Banana clip to cut ya throat, Ba…
So Special I guess Im wrong for thinking that I can trust…
Starship (RedOne) Uh, let's go to the beach-each Let's go get a wave…
Starships (Edited Version) RedOne Let’s go to the beach, each Let’s go get a wave They…
Starships Pound The Alarm Oh, oh, oh, come fill my glass up a little…
Starships Айя-напа (Red One) Uh, let's go to the beach, each Let's go get…
Sticks In My Bun [CHORUS:] I done put two sticks in my bun So they recogniz…
Still I Rise [Verse 1:] Yea yea uh huh She said FUCK FENDI, but I…
Streets Is Watchin' Yeah, uh huh David Banner on the beat bitch Ha ha ha Young…
Strippin In The Club Nicki's verse: So when they see me They salute the harajuku …
Stupid Hoe Uh, yo, yo I get it cracking like a bad back Bitch…
Sunshine Ayo young money niigga. Hello brooklyn. President carter. Ni…
Supa Hot Okay, okay Me I'm the barbie I'm supahot. When I'm in …
Super Bass This one is for the boys with the booming system Top…

and many more tracks by Nicki Minaj.

The lyrics can frequently be found in the comments below or by filtering for lyric videos.
Most interesting comments from YouTube:

S__

10 years of Little Mix
10 years of great songs
10 years of success
10 years of history making
10 years of friendship
10 years of empowerment
10 years of awesomeness
Happy 10 year anniversary Little Mix❤️❤️

Y'all go str3am their new single Love (Sweet Love) it's a banger!!



Calvin Sy

Lyrics!
I always say what I'm feeling
I was born without a zip on my mouth
Sometimes I don't even mean it
It takes a little while to figure me out
I like my coffee with two sugars in it
High heels and my jewelry dripping
Drink and I get all fired up (Hey, hey, hey)
Insecure but I'm working with it
Many things that I could get rid of
Ain't about to give it up
I made a few mistakes, I regret it nightly
I broke a couple hearts that I wear on my sleeve
My mama always said, girl, you're trouble
And now I wonder, could you fall for a woman like me
And every time we touch, boy, you make me feel weak
I can tell you're shy and I think you're so sweet
Spending every night under covers and
Still I wonder, could you fall for a woman like me (A woman)
Woman like me, like a woman like me
La-la-la woman like me, like a woman like me (A woman)
La-la-la woman like me, like a woman like me
La-la-la woman like me, like a woman like me
And baby, just be mine for the weekend
We can get a takeaway and sit on the couch
Or we could just go out for the evening
Hopefully end up with you kissing my mouth, ayy, ayy
You got them blue jeans with a rip up in them
My hair with your fingers in it
Love it when you turn me on
'Yoncé with a little bit of
Love Drunk in the middle with it
Get down to our favorite song
I made a few mistakes, I regret it nightly
I broke a couple hearts that I wear on my sleeve
My mama always said, girl, you're trouble
And now I wonder, could you fall for a woman like me
And every time we touch, boy, you make me feel weak
I can tell you're shy and I think you're so sweet
Spending every night under covers and
Still I wonder, could you fall for a woman like me (A woman)
Woman like me, like a woman like me
La-la-la woman like me, like a woman like me (A woman)
La-la-la woman like me, like a woman like me
La-la-la woman like me, like a woman like me
Yo, woman like me, yes a woman like me (Oh)
Soon as I brush up on him I could tell he like me (Oh)
You know all them mandem, a try fi swipe me (Kyuh)
Knotted up, he could afford to ice me
Tell 'em there's a bad Trini bitch inna your area (Uh)
But the more bad bitches, then the more merrier (C'mon)
Baddies to my left and to the right a little scarier (Uh)
Rude boy, tell me, can you handle all this derrière? (Da derrière, rrr)
Uh, a million I'm getting my billi' on
Greatest of all time, 'cause I'm a chameleon
I switch it up for every era, I'm really bomb
These bitches really wanna be Nicki, I'm really mom (Uh)
Apple cut the cheque, I want all this money
Seven Up, go grip the TEC, and leave all this bloody
I-It's the Queen and Little Mix, skated on 'em, sorry
My daddy is Indian (Swish), a-all this curry (Mhm)
Woman like me, like a woman like me
La-la-la woman like me, like a woman like me
I've made a few mistakes, I regret it nightly
I broke a couple hearts that I wear on my sleeve
My mama always said, girl, you're trouble
And now I wonder, could you fall for a woman like me (Like a woman, like me, yeah)
And every time we touch, boy, you make me feel weak
I can tell you're shy and I think you're so sweet
Spending every night under covers and
Still I wonder, could you fall for a woman like me
(For a woman like me)
La-la-la woman like me, like a woman like me (Oh, woman like me)
La-la-la woman like me, like a woman like me (Uh, na, na, na, na, na)
La-la-la woman like me, like a woman like me (I said woman like me)
Young Money, rrrr



Maniac Vids

Not True


1) Jade and Perrie both get to sing their part 3 times whilst Leigh-Anne and Jesy only got to sing their parts 2 times


2) Jade and Perrie sang Pre-Chorus's while Leigh-Anne and Jesy got verses ( verses are worse then Pre-Chorus)


3) Jade and Perrie got the same line 3 times while Leigh-Anne and Jesy got different verses for each verse they sang (technically this could be better for Jade and Perrie or Leigh-Anne and Jesy, IM GONNA SAY THIS IS BETTER FOR JADE AND PERRIE)


4) ( this one is not that bad ) The song is called 'Woman Like Me' (OBVIOUSLY) In Jade and Perrie's part they say I wonder could you fall for a WOMAN LIKE ME which is the song title and also the main part of the chorus


THIS MAKES IT THAT JADE AND PERRIES GET MORE PARTS THIS IS UNFAIR



iris

I love Little Mix because they’re all about girl power!!! 💕 They also equally sing in their songs so every girl has a chance to sing. Little Mix makes me want to be in a girl group too.

Love you
Perrie
Jade
Leigh Anne
Jesy
Nicki

💗



All comments from YouTube:

91clarie

What I admire about them is that every girl shines equally and there seems to be zero jealousy and bad blood between them and that's why they're still together after almost 10 years

Liss

Didn’t age well

Miata

you jinxed it

cassandra Barrientos

lollllllll now ?

love, Maude

This didn't age well 💀😭

Regina Fa'avae

AHAHHHA.... That 'bond' didnt really age well now did it🤣

217 More Replies...

AJayy Pollock

I loveeeeee this video and this song. The outfits (especially the all black ones in front of the castle) are better than any other video (sweet melody would be 2nd). The whole concept the way they just sat on those incredible vocals ahhh. And it sounds the same live! Not my favorite song, but fav video for sure.

Chuchuchuuu

I really love their concept it makes me believe that a woman should not chase a man, a man should chase me as a beautiful woman

User

@darkstalker get a life it’s always the people like you who think that they are the best thing since sliced bread but in reality your a lonely virgin who still lives with his parents or a kid

Taka

@Anthony Richardson Lets say its the norm. Nearly everyone is nervous of dooing the first step and we just, like as a society, agreed that the man should be the one to get over that nervousity, what is fair I guess.

More Comments

More Videos