Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Knock Knock
Mac Miller Lyrics


(Dum, da-dum)
(Da-da-da-da-da-da-da-da-da)
(Dum, da-dum)
(Da-da-da-da-da-da-da-da-da)

Bum, bum-bum
This is gonna feel real good, aight?
Most Dope
Everybody please put a thumb in the air (hey, hey)

One, two, three, four
Some crazy-ass kids come to knock up on your door so
Let 'em in, let 'em in
Let 'em in (hey)
One, two, three, four
Some crazy-ass kids come to knock up on your door so
Let 'em in, let 'em in
Let 'em in (hey)

I feel like a million bucks
But my money don't really feel like I do
And from the ground, I built my own damn buzz
People was amazed I was still in high school
But now I'm out, and money what I'm 'bout
Tryna get so much that I can't keep count
New kicks give me cushion like Whoopie
Keep a smile like a Eat'n Park cookie
Everything good, I'm white boy awesome
Up all night, Johnny Carson
I ain't got a Benz, no, just a Honda
But tryna get my money like an Anaconda,
Real, real long, 'cross the country
Smoke joints in the whip, no cop can bust me
Drivin' to the stage, they applaud and scream
All them pretty little girls come and flock to me
Yeah, I rock the beat

One, two, three, four
Some crazy-ass kids come to knock up on your door so
Let 'em in, let 'em in
Let 'em in (hey)
One, two, three, four
Some crazy-ass kids come to knock up on your door so
Let 'em in, let 'em in
Let 'em in (hey)

And I like my rhymes witty, all my dimes pretty
If you got weed, you can come fly with me
I don't take pity on them silly little hoes
Milly Vanilly but this is really how it goes
Mouth my words, don't say shit
Shh, shut up, bitch, and ride this dick
I'm just playin', let's have a ball
All we need is some weed, hoes, and alcohol
Hey, don't forget it when I'm wreckin' it
Etiquette for the hell of it
Smellin' it when the L is lit
I'm flyer than a pelican
Young, fresh, but I'm so damn intelligent
Girls givin' brains 'cause I'm actin' like a gentleman
In deeper than the water Michael Phelps was in
Finna have a party, baby, you can tell your friends
We the type, lookin' right still settin' trends
Fuck a job, I'ma get these dead presidents

One, two, three, four
Some crazy-ass kids come to knock up on your door so
Let 'em in, let 'em in
Let 'em in (hey)
One, two, three, four
Some crazy-ass kids come to knock up on your door so
Let 'em in, let 'em in
Let 'em in (hey)

Not a day goes by
When I ain't gettin' high, they wonder
Why don't I go get myself a job so I can make them bucks
But I don't give a fuck
No, I feel great
Bitch, I feel great

One, two, three, four
Some crazy-ass kids come to knock up on your door so
Let 'em in, let 'em in
Let 'em in (hey)
One, two, three, four
Some crazy-ass kids come to knock up on your door so
Let 'em in, let 'em in
Let 'em in (hey)

(Dum, da-dum)
(Da-da-da-da-da-da-da-da-da)
(Dum, da-dum)
(Da-da-da-da-da-da-da-da-da)
(Dum, da-dum)
(Da-da-da-da-da-da-da-da-da)
(Dum, da-dum)
(Da-da-da-da-da-da-da-da-da)

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC
Written by: Eric Allan Dan, Malcolm James McCormick, Jerome Kern, Oscar II Hammerstein

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

bignoknow - Noah Thomas

Thinking bout this man today. Hate he lost the addiction battle. He was one of the good ones. This was one of the first songs I ever heard from him. So much fun.

SPORTS HIGHLIGHT TV

U only know what they tell u fool.

B Funk

Machine Gun Kelly is the reason he overdosed. That garbage make anyone die.

AmyZing Grace8133

Definitely a really good kid!!! He was 💯 % ☝️ of the good ones!!! Respectful, kind, funny and definitely knew his music 🎶 RIP MAC

somecausticand bloodhound main

@Alejandro Chaves damn your right sorry about that my guy

Alejandro Chaves

@somecausticand bloodhound main yes I said the comment was shitty not fake

23 More Replies...

Taco Stacks

He was the legend of 2010-2012 underground youtube rappers. If you know you know.

Lea Schofield

Fuck yeah

czarassoo

❤️❤️❤️

Edward Desterdick (Eddie)

Much more than that. But yeah.

More Comments

More Videos