Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

The Box
Roddy Ricch Lyrics


Pullin' out the coupe at the lot
Told 'em, "Fuck 12, fuck SWAT"
Bustin' all the bales out the box
I just hit a lick with the box
Had to put the stick in a box, mm
Pour up the whole damn seal, I'ma get lazy
I got the mojo-deals, we been trappin' like the '80s
She sucked a nigga soul, gotta Cash App
Told 'em wipe a nigga nose, say slatt, slatt
I won't never sell my soul, and I can back that
And I really wanna know, where you at, at?

I was out back, where the stash at
Cruise the city in a bulletproof Cadillac (skrrt)
'Cause I know these niggas after where the bag at (yeah)
Gotta move smarter, gotta move harder
Niggas tryna get me for my water
I lay his ass down on my son or my daughter
I had the Draco with me, Dwayne Carter
'Lotta niggas out here playin', ain't ballin'
I done put my whole arm in the rim, Vince Carter (yeah)
And I know Papi get a key for the quarter
Shawty barely seen the double C's I bought her
Got a bitch that's lookin' like Aaliyah, she a model
I got the pink slip, all my whips is key-less
Compton, I'm about to get the key to the city
Patek like the sea, forget it

Pullin' out the coupe at the lot
Told 'em, "Fuck 12, fuck SWAT"
Bustin' all the bales out the box
I just hit a lick with the box
Had to put the stick in a box, mm
Pour up the whole damn seal, I'ma get lazy
I got the mojo-deals, we been trappin' like the '80s
She sucked a nigga soul, gotta Cash App
Told 'em wipe a nigga nose, say slatt, slatt
I won't never sell my soul, and I can back that
And I really wanna know, where you at, at?

Ha-ha-ha, I been movin' 'em out
If Steelo with me, then he got the blues in the pouch (yeah)
Took her to the forest, put the wood in her mouth
Bitch don't wear no shoes in my house
The private I'm flyin' in, I never wanna fly again
I take my chances in traffic (yeah)
She suckin' on dick no hands with it
I just made the Rollie plain like a landing-strip
I'm a 2020 president candidate
I done put a hunnid bands on Zimmerman shit
I been movin' real gangsta, so that's why she pick a Crip
Shawty call me Crisco, 'cause I pop my shit
Got it out the mud, there's nothin' you can tell me, yeah
When I had the drugs, I was street-wealthy, yeah

Pullin' out the coupe at the lot
Told 'em, "Fuck 12, fuck SWAT"
Bustin' all the bales out the box
I just hit a lick with the box
Had to put the stick in a box, mm
Pour up the whole damn seal, I'ma get lazy
I got the mojo-deals, we been trappin' like the '80's
She sucked a nigga soul, gotta Cash App
Told 'em wipe a nigga nose, say slatt, slatt
I won't never sell my soul, and I can back that
And I really wanna know, where you at, at?

Lyrics © Peermusic Publishing, Kobalt Music Publishing Ltd., Warner Chappell Music, Inc.
Written by: Rodrick Moore, Samuel Gloade, Adarius Moragne, Aqeel Tate, Larrance Dopson

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Most interesting comment from YouTube:

Agung Prayoga

B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G —L—o—V—e—S—e—X—————۞————————————

livegirls19. com 》》 𝙊𝙣𝙡𝙮 𝘼𝙙𝙪𝙡𝙩 《《







!❤️ 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。

說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木

來調味食物煮的時候

1618748476



All comments from YouTube:

Roddy Ricch

Please Excuse Me For Being Antisocial
https://roddyricch.lnk.to/PleaseExcuseMeForBeingAntisocial
https://ricchessentials.com

Groovy

we accept the excuse

DILER DILERON

Yeee

Fresh Fruit

woah


https://soundcloud.com/rockstarjt123/stick-feat-mainmain-scootie?in=fresh-fruit-recruits/sets/post/s-FMvAKOm3vb1

Hoax

F

Sanjay Patil

500th

500+ More Replies...

Vaz Apolline

Producer: how many scenes you want? Roddy Rich: Yes

ProgamerSehaj

Its Ricch

Fr0st B1ght3

@Yung Ghutta how did the visual not connect? The name of the SONG is THE BOX the idea behind it is that he refused to be put in a box. Either known for more then one thing or can be more then one thing hince all the different shit in the video. Its only you worried about the price tag of the shit you're seeing instead of the msg being conveyed.

JUAN

Yes

More Comments

More Videos