Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

I Was Made for Lovin' You
Sershen&Zaritskaya Lyrics


We have lyrics for 'I Was Made for Lovin' You' by these artists:

@ Жива Версія: Kiss Do, do, do, do, do, do, do, do, do Do, do,…
Anna Vissi Tonight I want to give it all to you In the…
damon paul feat. beccy Tonight I wanna give it all to you In the darkness There′s…
Kate the Cat Tonight I wanna give it all to you In the darkness There's s…
Killing Heidi (Paul Stanley, Desmond Child, Vini Poncia - KISS) As part o…
Kiss Hmm, yeah Ha, do, do, do, do, do, do, do, do,…
Kiss The Melbourne Symphony Orchestra Do, do, do, do, do, do, do, do, do Do, do,…
Kiss & Melbourne Symphony Orchestra Hmm, yeah Ha, do, do, do, do, do, do, do, do,…
Kiss & The Melbourne Symphony Orchestra Do, do, do, do, do, do, do, do, do Do, do,…
KISS - Topic Hmm, yeah Ha, do, do, do, do, do, do, do, do,…
Kiss / Melbourne Symphony Ensemble Hmm, yeah Do, do, do, do, do, do, do, do, do Do,…
Kiss / Melbourne Symphony Orchestra Hmm, yeah Ha, do, do, do, do, do, do, do, do,…
Kiss / Symphony Alive IV 2003 CD2 Hmm, yeah Do, do, do, do, do, do, do, do, do Do,…
KISS feat. The Melbourne Symphony Orchestra Do, do, do, do, do, do, do, do, do Do, do,…
Maria Mena Tonight I want to give it all to you In the darkness There's…
Mysterio Tonight I wanna give it all to you In the darkness,…
Old School Brothers I was made for lovin' you, baby You were made for…
Paulina Rubio Do, do, do, do, do, do, do, do, do Do,…
Rock Stars Do, do, do, do, do, do, do Tonight I wanna give…
Scooter Tonight I want to give it all to you. In the…
Άννα Βίσση Tonight I wanna give it all to you In the darkness…
Хиты 80-90-х . Scooter Tonight I want to give it all to you. In the…
♫ Kiss Do, do, do, do, do, do, do, do, do Do, do,…
Kiss Hmm, yeah Ha, do, do, do, do, do, do, do, do,…

We have lyrics for these tracks by Sershen&Zaritskaya:

Barracuda So this ain′t the end I saw you again today I had…
Stayin' Alive Well, you can tell by the way I use my…

The lyrics can frequently be found in the comments below or by filtering for lyric videos.
Most interesting comment from YouTube:

Yamileth Escudero

Tonight, I want to give it all to you
In the darkness, there's so much I want to do
And tonight, I want to lay it at your feet
'Cause girl, I was made for you
And girl, you were made for me

I was made for lovin' you, baby
You were made for lovin' me
And I can't get enough of you, baby
Can you get enough of me?

Tonight, I want to see it in your eyes
Feel the magic, there's something that drives me wild
And tonight, we're gonna make it all come true
'Cause girl, you were made for me
And girl, I was made for you

I was made for lovin' you, baby
You were made for lovin' me
And I can't get enough of you, baby
Can you get enough of me?

I was made for lovin' you, baby
You were made for lovin' me
And I can give it all to you, baby
Can you give it all to me?

Oh, can't get enough
I can't get enough
I can't get enough

I was made for lovin' you, baby
You were made for lovin' me
And I can't get enough of you, baby
Can you get enough of me?

Oh, I was made
You were made
I can't get enough
No, I can't get enough

I was made for lovin' you, baby
You were made for lovin' me
And I can't get enough of you, baby
Can you get enough of me?



All comments from YouTube:

Halocene

Thank you for letting me join you guys on this song!! You're all so amazingly talented and it was an honor ❤

BOO Boo

@Sershen & Zarítskaya hey

Bruce Nicholson

You are all talented

Нет Войне

@Антон Мищенко нашли отдельно от видео звук?

HARDCORE Studios- VOICE IN THE WELL

@Sershen & Zarítskaya nice job as always guys never saw this till now not the biggest kiss fan lol but always proud of you daria and your influence and support xx much love

Peggy Mishoe

Rock on Ladies, Fabulous 🔥🔥😓

92 More Replies...

Master Mason E.K.

for the record, i am a huge KISS fan and i have NEVER heard a better version of this song!!!

Алекс Кузя

Да. Мало качественных каверов на просторах. Но, девочки, вы лучшие. Не перестаю восхищаться Вами. И отдельный респект музыкантам, парни вы монстры :-)))

Kirill966

Да... Чумовые девчонки 👍😀😈

Станислав Баранов

Силензиум...

More Comments

More Videos