TEEN TOP, 박수 (Clap): We need your help!

  • I can comment on it

  • I know the meaning

  • I can review it

  • I can add the lyrics

Skip to video »
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
박수
by TEEN TOP

We have lyrics for these tracks by TEEN TOP:

Angel [Niel] Girl kkumcheoreom dagaon neol Ireohke kkok jaba nohji…
aRtisT I feel so empty it’s like it’s kinda damn I can’t explain …
Baby U Hoo, Hoo, Hoo, Hoo Hoo, Hoo, Hoo, Hoo [Niel] Oh Baby U Hoo,…
Be Ma Girl [C.A.P] Oh yeah It's goin' down man haha Teen top Brave soun…
Beautiful Girl [C. A. P] Let's go [Niel] Beautiful Girl Baby Beautiful Girl…
Clap [ Niel ] Neol joha haetgie nan baksureul chinda Neogt nagan…
First Kiss [L.Joe] Soljikhi nugabwado neon neomu areumdawo Nae mam hang…
Get Crazy 사랑은 달콤하게 내 맘은 확실하게 내 기분 자유롭게 날아올라 나 지금 너와…
Girl Friend [L.Joe] Aye girl Got somethin' to tell you [C.A.P] Nan neoma…
Hello ¿Qué tal Marilú? Ven a mí Oh Marilú, ¿en dónde…
I Wanna Love [L. Joe] I need a somebody somebody to love Saranghagosipeo …
Let's Dance [C. A. P] Ho! You ready? Let's go [Chunji] Oneul yeogi moin…
Miss Right Yeah Teen top is back 랄랄랄랄랄라 랄랄랄랄랄라 랄랄랄랄랄랄라 어느 날 우연히 너…
Never Go Back Yeah you know what It feel so good Back to be single All…
No More Perfume On You [NIEL] Nunaui hyanggineun neomu neomuna dalkomhae Nae jubyeo…
Party Tonight [L.Joe] Yeah 2012 Summer time baby It's too hot outside I ne…
POPOTITOS Mi amor entero es de mi novia popotitos Sus piernas…
QUE TAL MARILU ¿Qué tal Marilú? Ven a mí Oh Marilú, ¿en dónde…
QUIEN PUSO EL BOMP I'd like to thank the guy Who wrote the song That made…
Rocking Teen top We gonna rock it Drop it top it Hey don't stop…
Supa Luv [Niel] Oh! I got that Supa Luv, that Supa Luv,…
Teen Top Everybody welcome to the Teen top class 가방을 꾸리고 모두 다 여기로 …
To You We gotta go. Teen Top and Brave Sound Uuh uh, uuh…
To You' [C.A.P] We gotta go. Teen Top and Brave Sound Whoo woo…
Where's ma girl [Chunji] Get crazy Get crazy We don’t have much time [C.A.P]…

The lyrics can frequently be found here (check the full description and comments) or by filtering for lyric videos.

Help us build the world's largest lyrics collection by contributing lyrics in the comments below.

More Videos