Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Code Red
Token Lyrics


We have lyrics for 'Code Red' by these artists:

AC/DC Loading up the battery, raising up insanity Beating out the …
Casket Lottery Do you feel sorry for yourself? when you make the…
DJ JAZZY JEFF & THE FRESH PRINCE Here's a little story 'bout a Friday night, Buckwild, 'caus…
Dr. Phonics Alright that's surfers I whimping the champion? Heyy...…
Dr.Phonics Alright that′s surfers I whimping the champion? Heyy... Code…
Excuse 17 I have a shameful something i want to share with…
James DH Falling for your heart now I want mine back My brain…
Jay Rock (What's up, Jay Rock?) Shit, just the same old same…
Kwengface It's me, big muhfuckin' Ryde (Razz, Razz, Razz) So…
Little Violet Each day′s a drag The moments lag Can't seem to find peace…
M.S.S Project 深紅の視線は 僕の心を貫いた その身が果てれば 何処か消えていく 何時か魂は 焔に焼かれ情火する 争いは続く 正義、悪も…
Monica I does what I does, do what I do Your hustle…
Monica Feat. Missy Elliott & Laiyah I does what I does, do what I do Your hustle…
Nonpoint Taking the world on, taking the world on by yourself. When w…
Omarion Omarion 253! Its a code red A code red A code red Its a code…
Remedy (feat. Lounge-Lo, Solomon Childs, RZA) [Intro: sample scr…
Screaming Headless Torsos CODE RED At night in my head, sirens haunt my dreams At…
Sodom Belonging to an alliance For better or for worse Disloyalty …
Soundscape Soul Watching You, Watching Me Feeling our tensions rising You …
Supernatural Code red, this is an emergency In bed, temperature's at 103…
The Boxer Rebellion Tell me again, Yeah I'm losing you. Caught snagged in a li…
The Business News break on the radio There's a helicoptor raid We've got …
The Casket Lottery Do you feel sorry for yourself? when you make the…
Tori Amos Some say that I will and some say I won't Victory…

We have lyrics for these tracks by Token:

#BadMemory Cocky son of a semi-automatic (whaddup) Your body language …
Destination Nightmare Dark streets, the shadows are haunting you down (down to…
Doozy When it comes to the way I act bro, got…
Exception There they go again, harassing this kid so easily His name…
FBI Yeah, turn it up, up, up Okay, okay Ayy I walk on stage…
Flamingo Incognito (-nito) Don't know where that he go (he go) She go…
Flamingo Video Shoot I used to promise you I'd keep you out my…
Happiness Ripped jacket with the stains on the surface He was the…
Household Name Can't go to my house 'cause I wanna be a…
How Does it Feel Somehow it's plain to see that you care for me But…
Human I try not to live my life in sin My time…
Just a Couple More Words First off, I'm sorry to my grandma I know I said…
Last to Know The first time I realized what it's all about Anxiety insi…
Little Boy Come, they told me pa-rum pum pum pum Our newborn King…
Lost I was never the kid beggin' for help Always thought I…
Mass Reform Now recently a lot of people have opened my eyes…
Method (Work hard, work smart, fuck sleep) And nobody in this bitch…
Mom Would Agree Yeah, yeah, yeah I deserve all of the love (yeah) I deserve…
Mommas Favorite Chair I sit in my home, butt naked, in my mommas…
Necessary Evil Jesus Christ, I can see in his eyes that he's…
No Game Yeah, yeah (Daytrip took it to ten) Aye yeah, okay Thirty t…
No Sucka Mcs Contest I was at my crib alone scrambling through comments and with …
Real Man Verse 1 Residing in a town where weed is glorified It was…
Self Taught I've been working in my bedroom for a decade, that…
Someone's Watching One look over the shoulder it feels like something's around…
Speechless An early morning in December a light broke through the wint…
Stop Hitting Me I feel on top of the world! I swear to god,…
The Lion Sleep Tonight A-weema-weh, a-weema-weh, a-weema-weh, a-weema-weh A-weema-w…
Treehouse Do it Yeah Ay Hello motherfucker hey hi how ya doing? Every…
Waist Down Back in the day, all anyone did was overlook me Now,…
YouTube Rapper Yeah, when I was younger, I didn't know what to…

The lyrics can frequently be found in the comments below or by filtering for lyric videos.
Most interesting comment from YouTube:

CupcakeHall

Lyrics:
[Verse 1]
I think I'm a role model to anyone who ask
Teacher think I'm cheating, and she kick me out of class
Daddy think I'm grown up, and I'm really kicking ass
Mommy think I'm baby, and I really need a nap
Grandma think I'm a good boy, and I'm witty when I rap
But she don't know what the fuck I'm saying, she can't hear me, I'm too fast
And if she found out what I was saying, she would whip me on my ass
And she would probably fall to the ground with a mini heart-attack
Fans think I'm talented and nifty with the craft
Haters think I'm corny, and I'm cringy, and I'm trash
Labels think I'm selfish, and I'm stingy with the cash
I think they don't like me, they can kiss me on my ass
Sister think I'm preoccupied, she miss me way too bad
But she don't want to give me a call, 'cause I'm too busy doing raps
Doing tracks, doing shows, doing hoes from the back
Doing this, doing that, doing great, doing bad

[Verse 2]
Ayy!
Tell 'em I got the remedy and the potion (Yeah)
I just taught myself how to better breathe in the ocean (What?)
I be swimming through with the melody and the flow shift (Woah)
When I pull up, all of the enemy they go, "Oh shit!" (Brr!)
Everything I do is dark and it tend to lead to commotion (Yeah)
Then I be taking your heart, it's a felony for emotion (Ah)
I do it all for the art, but I presently got impulsion (Yeah)
Profit, pussy, power, I definitely am indulging (Yeah)
Definitely took my focus, definitely is the show biz
Definitely lying to you, is definitely not the motive (Nope)
Definitely know some rappers who always study my flows, and
Actin' like they don't know me, they definitely went and stole it
Biting my shit little appetite bitch
You would owe me quite a bag if I patented that shit
Rapping ass kid with an ugly demeanor
Like "Fuck my teachers," now I fuck my teachers (Fuck, fuck)
I don't bust my heater, I'm a young mind-reader (No)
I can tell you a bitch, I ain't a tough guy either (I ain't a tough guy either)
I was just a little boy with a plus-sized feature
I don't ever get touched, I don't trust my preacher (Haha)
Nuts hang low 'till they touch my sneakers
My socks on Ralph and my boxers on Tom (Yeah)
Yeah, they told me that I got it all wrong
Yeah, I can't hear you, "La, la, la, la"
Need some money for my daddy and a lot for my mom
Got the pressure on my shoulders, but I'm walking all calm (Woo)
I think all the spotlight, make me wanna cause harm
So it's always on-sight, that is not a dot com (Yeah)
Not too common commercially, y'all take longer to worship me
I'll be all in the murder scene, call a cop for security (Uh, uh)
Y'all don't want to encourage me, I'ma follow the person
Who causing all of the murders like Holocaust did to Germany (Brr, ayy)
Y'all impostors are irking me, costume on like you're working (Ayy)
At Comic-Con or the circus, but I'm the opposite, heard of me? (What?)
I'm the guy to fuck you up, then walk you off to emergency (What?)
Just to impersonate as the doctor promptin' the surgery (Ayy)
Knuckle up to maturity, toughen up to authority (Yeah)
I don't want to kill all of 'em, just the fucking majority (What?)
Run amok on the orderly, motherfuckers ignoring me (What?)
I might even be wearing a button up, do it formally (Bla)
Formerly known as: "Kiddie with no class" (Ha, huh)
"Kiddie with no bitches", "Kiddie with no cash" (Nope)
Kiddie was so sad, give him a Prozac (Huh)
But he never took it, now he act how the pros act (Ayy, ayy, ayy)
Now he's a known act, giving out toe tags (Fuck, fuck)
Fuck a co-sign, I'm too cold for the collab (Brr)
Who will oppose that? I need to know that (What? Huh?)
'Cause what’s a bullet if you got nowhere to blow at? (Brr- bla!)
[Verse 3]
Y'all softer than a cookie dough
If it means war, I'll be following the bullet holes
Fuck you mean I shouldn't go? You know what they say, right?
Better safe than sorry, better sorry than a pussy, though (Pussy)
Huh, all of y'all softer than a tootsie roll
If that cost a pretty penny, my shit gon' be beautiful ([?])
I'ma do it all alone but if I hit the jackpot?
I'ma thank God, like "Halle-fuckin'-lujah, ho!"
Yeah, halle-fuckin'-lujah, ho!
I just hit the jackpot, halle-fuckin'-lujah, ho!
I was always yellin' and suckin' on a titty as a two-year-old
Ain't shit changed, that's beautiful
Halle-fuckin'-lujah, ho— how the fuck you doin', ho?
Oh, I'm doin' good, I'm just plotting out your funeral (Yeah)
I said, "I'ma kill 'em in the studio"
And they said, "Over my dead body", I said, "Boy, that's doable!" (Boy!)
Uh, y'all sweeter than a sweet potato
I know they depressed like every time I see a hater
Fighting with yourself, well, I can be the mediator (Oh)
Shut your fuckin' mouth and maybe try to feed it later
Maybe try to get inspired instead of all the jealous anger (Uh-huh)
Maybe try to save a little instead of spending all your paper (Uh-huh)
Maybe try to buy a crib instead of livin' in a trailer
Maybe try to pull a chick instead of tryna pull a favor (Oh!)
Uh, y'all softer than a Chia Pet
Pussy like a Cheetah Girl, I hope you don't PMS (Oh!)
I hope it won't be a mess, I know that you see I'm next
I know that you dream about me, wonder if you pee your bed (Psss)
Wonder when I'm gonna put my feet up on your seat and desk
Wanna kick me out? Nah, that ain't the way to treat a guest (Nah)
I am not a old head, I am not a new head
I am just a code red, code red



All comments from YouTube:

Crypt

Absolutely phenomenal.

CoolDom

Dude U have 1m subs 11 reply
Then chanel with 110k Gets 150 replys

Rebecca Greenberg

Omfg

Kzrxy

Yoo

Zi zz

CRYPT THIS IS YOUR GIRLFRIEND WITH A NEW CHANNEL

Christopher Montano

your vid brought me here

6 More Replies...

RedLemons

Can we take a moment to admire the badassery in the dog scene?

Hunter Soto

@RedLemons we are not at the top of the food chain bud you could never be more wrong

Inflatable Friends

Yes all of them

GOSHA RAJPUT🎭🕯️

@PlumpBird 200 lol

More Comments

More Videos