Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Everybody Hates Me
Tom MacDonald Lyrics


Na-na-na na, na
Na-na-na na, na
Na na-na, na na-na, na-na

Uh, yeah
White people hate me
They say that I'm usin' my privilege for evil, I get it, hey
Black people hate me
They say that I'm racist
My feelings don't match with their message, woah
Feminists hate me
Because I believe that their movement is angry and sexist, woo
My girlfriend hates me
And I don't know why, but I love her, whatever, forget it, yeah

And gay people hate me
'Cause when I see somethin' I don't like I say that it's gay
Straight people hate me
For havin' the balls to go say what
They think and that makes 'em afraid
Dumb people hate me
For makin' 'em music and painting the truth to expose all the ways
The government robs 'em, the pop culture kills 'em
The rappers convince them to ruin their brains

Go ahead and say all of that wild shit online man
You might need a Dr. Phil if you catch me outside and
I will not apologize if you ain't one of my fam'
I could not afford to give a fuck if it was financed

They been, hatin'
I think it's stupid funny
Haters, fake friends
Makin' me stupid money
They been, hatin'
Makin', me famous
Keep hatin', you're wastin'
All of your energy on me

Everyone hates me for somethin'
Or makes somethin' up when they hate me for nothin'
They claim I'm a Satanist, Hitler's my cousin
I beat up a kid, I killed Bambi while huntin'

Hey, I heard he's Illuminati
Hey, I heard he's related to Trump
Whoa, I heard he's reptilian prolly
Hey, I heard he kills kittens for fun

All lies, all lies, all lies
Y'all fall I rise, yeah
Y'all phony tough, and I'm blowin' up
And that's your fault, not mine, yeah

Everybody Hates Me
And I only know 'cause I read it
And I'd hate you too if that bothered me
But honestly I don't let it, yeah

Go ahead and say all of that wild shit online man
You might need a Dr. Phil if you catch me outside and
I will not apologize if you ain't one of my fam'
I could not afford to give a fuck if it was financed, woo!

They been, hatin'
I think it's stupid funny
Haters, fake friends
Makin' me stupid money
They been, hatin'
Makin', me famous
Keep hatin', you're wastin'
All of your energy on me

Y'all wastin' energy, y'all look just like enemies
Only goal is stoppin' mine, y'all gon' need some better dreams
I been on the grind, looks like y'all been on your knees
Talkin' wild while you're online, hatin' who you'll never be
Y'all are thirty-five, actin' like you're seventeen
Workin' late at nine-to-fives, jealous I just rap and sleep
You're angry at your life, got a job, forgot to leave
Now you're growin' older in the only time you'll ever see

They been, hatin'
I think it's stupid funny
Haters, fake friends
Makin' me stupid money
They been, hatin'
Makin', me famous
Keep hatin', you're wastin'
All of your energy on me

They been, hatin'
I think it's stupid funny
Haters, fake friends
Makin' me stupid money
They been, hatin'
Makin', me famous
Keep hatin', you're wastin'
All of your energy on me

Writer(s): Nova Paholek, Tom Macdonald

Contributed by Kaitlyn C. Suggest a correction in the comments below.
To comment on specific lyrics, highlight them
Most interesting comments from YouTube:

Tammy Dietz Clement

@Iron Patriot
"SAPPY POST😭❤️ This is Jacob. He’s a big fan and he recognized me at the mall the other day. He was on his lunch break so we walked around together for a bit.

Getting recognized in public is always a little strange…and it’s kinda freaky not knowing if the person loves you or hates you…but interactions like this one make my day.

I hope you guys know how much you mean to me. I’ve NEVER looked at you as views or streams or dollars or downloads or tickets…I don’t even like looking at you as “fans”. You guys are my friends. You guys are my family.

You did A LOT more then make some kid a famous rapper…you SAVED HIS LIFE. I will always be so grateful for that…and for all of you.

I love you so much. I’ll continue trying to repay you ❤️🙏🏻"



jason stranthon

@Michael Mcdaniel Em's escaped to his cave,
bowed out,
taken his money and run.

I used to think he was the god rapper when I was 17 (right when he released the way I am) now he just a shill......

Tom's the new em....
Nahhh thats insulting to tom....
Tom's the new age rapper.



All comments from YouTube:

Edward Keller

I’m bi, and I couldn’t give 2 shits if someone says “that’s gay”. I appreciate your message, Tom. Keep up the great work!

Noose_GamingYT

Queer

Cody Huskey

Good man

ThatCowFromTheStars

Same man like its kinda funny watching people get overly offended over someone saying "thats gay" like how tf can 2 words effect someone so much like get over it

102 More Replies...

Brett Cupstid

I freakin love this guy 🤣 seeing how much he triggers people bc he speaks his mind is just pure gold!

Tammy Dietz Clement

@Iron Patriot
"SAPPY POST😭❤️ This is Jacob. He’s a big fan and he recognized me at the mall the other day. He was on his lunch break so we walked around together for a bit.

Getting recognized in public is always a little strange…and it’s kinda freaky not knowing if the person loves you or hates you…but interactions like this one make my day.

I hope you guys know how much you mean to me. I’ve NEVER looked at you as views or streams or dollars or downloads or tickets…I don’t even like looking at you as “fans”. You guys are my friends. You guys are my family.

You did A LOT more then make some kid a famous rapper…you SAVED HIS LIFE. I will always be so grateful for that…and for all of you.

I love you so much. I’ll continue trying to repay you ❤️🙏🏻"

Iron Patriot

@Tammy Dietz Clement it’s so bad. Aside from lyrics what do you like

Tammy Dietz Clement

@Iron Patriot I think you made that clear from jump.

Iron Patriot

@Tammy Dietz Clement this music is horrendous.

32 More Replies...

Joseph Davis

Not everybody hates you, brother!
Keep it up!! You're great!!

More Comments

More Videos