Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

I Don't Wanna Be Me
Type O Negative Lyrics


Ever throwing at his home
Two glass houses, twenty stones
Fourteen yellow, six are blue
Could it be worse quite doubtful

Two steps forward, three steps back
Without warning, heart attack
He fell asleep in the snow
Never woke up, died alone

Please don't dress in black
When you're at his wake
Don't go there to mourn
But to celebrate

Lyrics © Universal Music Publishing Group
Written by: PETER THOMAS STEELE

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Most interesting comments from YouTube:

JABE R WOCK

Ever throwing at his home
Two glass houses, twenty stones
Fourteen yellow, six are blue
Could it be worse quite doubtful

Two steps forward, three steps back
Without warning, heart attack
He fell asleep in the snow
Never woke up, died alone

Please don't dress in black
When you're at his wake
Don't go there to mourn
But to celebrate

I don't want to be me anymore



MJ Gutzmann

Idk what's better:

-A kick-ass and insightful song..
-The sexy, talented and immortal Peter..
-That lovable fellow who clearly is not afraid to make an ass outta himself (but dances like M Jackson just a little too well)..
-That Type O as a whole is comfortable with not taking themselves too seriously and has such good humor?
-The dog watching TV with Peter..

Tough call all around..



GH05TKAT

Legendary Voice of Peter Steele.

I used to see his crazy awesome car an 85’ Grand Prix and was like that is soooooooo Road Warrior.

When I am in Prospect Park , I try to visit his Memorial Tree and Dedicated Bench.

11 years have passed and Peter Steele’s Memory lives on .

Blessed Be Green Man.



All comments from YouTube:

Geks

This song is strangely comforting. It makes me feel like I'm not the only one wishing I could be someone else so I don't have to deal with everything in my life.

Cranium

@Geks this aged well

Blackcat Tarot

ditto.

MurphyFromTheGrave

Spot on

kobold

saaame

Łukasz Żyłka

@Geks That didn't age well ;)

62 More Replies...

Anthony Davis

Can we all just give it up for Dan Fogler's fantastic performance in this music video?

VaguelyInteresting

Lmao this is the first place I saw him, then I watched Fantastic Beasts years later and I was like "I know him from somewhere...oh shit rofl"

SteamzSteamz

Dude, i just put 2 and 2 together. I knew I has seen TWD guy before and ive watched this video like 1000 times

Phantom Echelon

Bravo! 👏 Reminded me a bit of Dave Grohl's dressing up in the Foo Fighters' Learn to Fly video.

More Comments

More Videos