Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Famous
Kanye West Lyrics


Man I can understand how it might be
Kinda hard to love a girl like me
I don't blame you much for wanting to be free
I just wanted you to know
Swizz told me let the beat rock

For all my Southside niggas that know me best
I feel like me and Taylor might still have sex
Why? I made that bitch famous (God damn)
I made that bitch famous
For all the girls that got dick from Kanye West
If you see 'em in the streets give 'em Kanye's best
Why? They mad they ain't famous (God damn)
They mad they're still nameless (talk that talk, man)
Her man in the store tryna try his best
But he just can't seem to get Kanye fresh
But we still hood famous (God damn)
Yeah we still hood famous

I just wanted you to know
I loved you better than your own kin did
From the very start
I don't blame you much for wanting to be free
Wake up, Mr West! Oh, he's up!
I just wanted you to know

I be Puerto Rican day parade floatin'
That Benz Marina Del Rey coastin'
She in school to be a real estate agent
Last month I helped her with the car payment
Young and we alive, woo
We never gonna die, woo
I just copped a jet to fly over personal debt
Put one up in the sky
The sun is in my eyes, woo
Woke up and felt the vibe, woo
No matter how hard they try, woo
We never gonna die

I just wanted you to know

Bam bam, bam bam
Bam bam dilla, bam bam
'Ey what a bam bam
How you feeling right now? Let me see your lighters in the air
Bam bam dilla, bam bam
Bam bam eh
Bam bam, bam bam
Let me see your middle finger in the air
Bam bam, bam bam
Bam bam dilla, bam bam
Let me see you act up in this motherfucker
'Ey what a bam bam
Bam bam dilla, bam bam
How you feelin', how you feelin, how you feelin' in this mother-? God damn
Bam bam
One thing you can't do is stop us now
Bam bam, bam bam
Bam bam dilla, bam bam
You can't stop the thing now
'Ey what a bam bam
Man it's way too late, it's way too late, it's way too late you can't fuck with us
Bam bam dilla, bam bam
Bam bam, bam bam
Bam bam, bam bam
To the left, to the right
Bam bam dilla, bam bam
I wanna see everybody hands in the air like this
'Ey what a bam bam
Bam bam, bam bam
Bam bam dilla, bam bam

I just wanted you to know
I loved you better than your own kin did
From the very start
I don't blame you much for wanting to be free
I just wanted you to know

Lyrics © WARP MUSIC LIMITED, CONCORD MUSIC PUBLISHING LLC, Iricom US Ltd
Written by: Andrew Dawson, Chancelor Bennett, Cydel Charles Young, Enzo Vita, Ernest Brown, Giampiero Scalamogna, Jimmy L. Webb, Kanye Omari West, Kasseem Dean, Kejuan Waliek Muchita, Luis Enrique Bacalov, Michael G. Dean, Noah D. Goldstein, Patrick Reynolds, Ross Ma

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Comments from YouTube:

DinoCola

how big is that mothefuckin bed?!

Daisy Thompson

Its probs loads of matresses

Loredana Zefi

There's an arab version of kim kardashian in loredanazefi22 profile on tiktok !!!

Sturmp

nvm

Sturmp

queen size

Murder Gang

It’s big af size

51 More Replies...

FBI

This is the weirdest shit I’ve ever seen I’m not investigating shit I’m out 🚪 🚶

Jessica Cashley Tigno

traumatized.

Thaw

Fr

Thaw

@fat cat in a jean jacket kk

More Comments

More Videos