Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

New Rules
Dua Lipa Lyrics


One, one, one, one, one

Talkin' in my sleep at night
Makin' myself crazy
(Out of my mind, out of my mind)
Wrote it down and read it out
Hopin' it would save me
(Too many times, too many times)
My love, he makes me feel like nobody else
Nobody else
But my love, he doesn't love me
So I tell myself, I tell myself

One, don't pick up the phone
You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You'll have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him
You ain't getting over him

I got new rules, I count 'em
I got new rules, I count 'em
I gotta tell them to myself
I got new rules, I count 'em
I gotta tell them to myself

I keep pushin' forwards
But he keeps pullin' me backwards
(Nowhere to turn, no way)
(Nowhere to turn, no)
Now I'm standing back from it
I finally see the pattern
(I never learn, I never learn)
But my love, he doesn't love me
So I tell myself, I tell myself
I do, I do, I do

One, don't pick up the phone
You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You'll have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him
You ain't getting over him

I got new rules, I count 'em
I got new rules, I count 'em
I gotta tell them to myself
I got new rules, I count 'em
I gotta tell them to myself

Practice makes perfect
I'm still tryna learn it by heart (I got new rules, I count 'em)
Eat, sleep, and breathe it
Rehearse and repeat it 'cause I (I got new, I got new, I)

One, don't pick up the phone
You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You'll have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him
You ain't getting over him

I got new rules, I count 'em
I got new rules, I count 'em
I gotta tell them to myself
I got new rules, I count 'em (baby, you know I count 'em)
I gotta tell them to myself
Don't let him in, don't let him in
Don't be his friend, don't be his friend
Don't let him in, don't let him in
Don't be his friend, don't be his friend
You ain't getting over him

Lyrics © BMG Rights Management, Peermusic Publishing, Warner Chappell Music, Inc.
Written by: Caroline Ailin, Emily Warren, Ian Kirkpatrick

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them

Fart forever

YASSSS gurl

Doliotis Kostas

kostas doliotis

Most interesting comments from YouTube:

LUA JULIETA SALAZAR RUIZ

Dua Lipa: Don't pick up the phone!

Ariana Grande: I'm picking it up.

Adele: Hello?

Stevie Wonder: I just call to say: I love you.

Taylor Swift: We never ever getting back together!

Paramore: I'm still into you.

Charlie Puth: You just want attention.

Avril Lavigne: Why'd you have to go and make things so complicated?

Shawn Mendes: I know, what you did last summer.

Justin Bieber: What do you mean?

John Newman: Cheating.

Britney Spears: Oops, I did it again.

Kelis: I hate you so much right now.

Justin Bieber: I'm sorry.

Demi Lovato: Sorry, not sorry.

Carly Rae Jepson: Call me maybe...

Katy Perry: I just wanna throw my phone away.

Ariana Grande: One last time...

Harry Styles: Just stop your crying!

Sia: Big girls cry when their hearts are breaking.

The Weeknd: Save your tears for another day!

Ariana Grande: No tears left to cry.

Avril Lavigne: Why should I care?

Lady Gaga: I want your stupid love!!!

Charlie Puth: We don't talk anymore.

Depeche Mode: Enjoy the silence!



Ayako Hanami

Lyrics (Credits: Google)

One
Talkin' in my sleep at night, makin' myself crazy
(Out of my mind, out of my mind)
Wrote it down and read it out, hopin' it would save me
(Too many times, too many times)
My love
He makes me feel like nobody else, nobody else
But, my love
He doesn't love me, so I tell myself, I tell myself
One: Don't pick up the phone
You know he's only callin' 'cause he's drunk and alone
Two: Don't let him in
You have to kick him out again
Three: Don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the mornin'
And if you're under him, you ain't gettin' over him
I got new rules; I count 'em
I got new rules; I count 'em
I gotta tell them to myself
I got new rules; I count 'em
I gotta tell them to myself
I keep pushin' forwards, but he keeps pullin' me backwards
(Nowhere to turn) No way
(Nowhere to turn) No
Now I'm standin' back from it, I finally see the pattern
(I never learn, I never learn)
But, my love (Love)
He doesn't love me, so I tell myself
I tell myself, I do, I do, I do
One: Don't pick up the phone
You know he's only callin' 'cause he's drunk and alone
Two: Don't let him in
You have to kick him out again
Three: Don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him, you ain't gettin' over him
I got new rules; I count 'em
I got new rules; I count 'em
I gotta tell them to myself
I got new rules; I count 'em
I gotta tell them to myself
Practice makes perfect
I'm still tryna learn it by heart
(I got new rules, I count 'em)
Eat, sleep and breathe it
Rehearse and repeat it, 'cause I
(I got new, I got new, I...)
One: Don't pick up the phone
You know he's only callin'
'Cause he's drunk and alone (Yeah, alone)
Two: Don't let him in
You have to kick him out again (Oh, ooh)
Three: Don't be his friend (Again)
You know you're gonna wake up
In his bed in the mornin' (Bed in the mornin')
And if you're under him, you ain't gettin' over him
I got new rules; I count 'em
I got new rules; I count 'em
(Whoa-ooh, whoa, whoa)
I gotta tell them to myself
I got new rules; I count 'em
(Baby, you know I count 'em)
I gotta tell them to myself
Don't let him in, don't let him in
Don't, don't, don't, don't
Don't be his friend, don't be his friend
Don't, don't, don't, don't
Don't let him in, don't let him in
Don't, don't, don't, don't
Don't be his friend, don't be his friend
Don't, don't, don't, don't
You gettin' over him



Lorna Harding

Talkin' in my sleep at night, makin' myself crazy
(Out of my mind, out of my mind)
Wrote it down and read it out, hopin' it would save me
(Too many times, too many times)

My love
He makes me feel like nobody else, nobody else
But, my love
He doesn't love me, so I tell myself, I tell myself

One: Don't pick up the phone
You know he's only callin' 'cause he's drunk and alone
Two: Don't let him in
You have to kick him out again
Three: Don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the mornin'
And if you're under him, you ain't gettin' over him

I got new rules; I count 'em
I got new rules; I count 'em
I gotta tell them to myself
I got new rules; I count 'em
I gotta tell them to myself

I keep pushin' forwards, but he keeps pullin' me backwards
(Nowhere to turn) No way
(Nowhere to turn) No
Now I'm standin' back from it, I finally see the pattern
(I never learn, I never learn)

But, my love (Love)
He doesn't love me, so I tell myself
I tell myself, I do, I do, I do

One: Don't pick up the phone
You know he's only callin' 'cause he's drunk and alone
Two: Don't let him in
You have to kick him out again
Three: Don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him, you ain't gettin' over him



Edwin Urco

Todas estas canciones tienen videoclip oficial y son súper recomendables:

- Levitating feat DaBaby
- Break My Heart
- Physical
- Don't Start Now
- Be The One
- Scared To Be Lonely
- Electricity
- IDGAF
- No Lie
- One Kiss
Y si quieres escucharla en vivo, te recomiendo mejor su presentación en el canal de Youtube NPR music Dua Lipa. Es lo mejor si quieres descubrirla cómo cantante y sin videoclip.



All comments from YouTube:

Dua Lipa

Thank you to all friends old and new, to love, happiness and keeping an open heart. WELCOME TO FUTURE NOSTALGIA 🔐🌕💛 out now on all streaming services!!!!!! https://dualipa.co/futurenostalgia

iancu

yes

SON OF GOD EDY

to put my second death fixed in dua lipa amen

UJin. H

Omg Dua lipa I’am such a big fan omgggggg ahhhhhhhhhhh ekkkkkk 😍😅😆

Abdou Lpti

Toop

Sharief Leech

°~° gurl yasss 👁️👄👁️

464 More Replies...

Taco Stacks

life was better when this song was everywhere

Andrés Maximo Rojas

Yes

More Comments

More Videos