Sandman
AKA AKA & Joachim Pastor Lyrics


We have lyrics for 'Sandman' by these artists:


A$AP Rocky Uh, A$AP, yeah Welcome back We've been missin' you This what…
AKA AKA & Joachim Pastor feat. Florence Bird Ehm, okay Right before the you close your eyes Whispering yo…
Aleph-1 Listening to ambient records Radiant In radiance Inside this…
America Ain't it foggy outside All the planes have been grounded Ain…
Ariela Jacobs I thought I heard you talk to me last night Maybe…
Asd Samy: Ich sage Ein Zwo, Eins Zwo dies ist der Shit…
B.J. Thomas There was a time I knew my mind And needed no one…
Beatallica Let me tell you how shit will be Better grip your…
Brazzaville Hills facing east The slums have a view Of the sea Towards A…
BRONCHO Oh, man Oh, mister sandman I want it in bed Or nothing at…
Cadio SISTER, STRATCH YOUR HAND TO ME. I AM SO TIRED NOW. I…
Capolow Chorus Pool stick, 8 ball in the corner pocket, Sandman,…
DINING ROOM - Ed Sheeran You were loved before you had arrived And every day that…
Doliros Liros like a sandman Sonhos dentro dessa wave Faço a nuvem…
Doug Gray Play me a song, Mr. Sandman Play me a song, Mr.…
Downloaded from RnBXclusive.se Is there someone who really cares? Is there someone who real…
Ed Sheeran You were loved before you had arrived And every day that…
F.O.D (Facez Of Def) Mr. Sandman, bring me a dream (bung, bung, bung, bung) Make…
F.O.D. (Facez of Def) / Ninjustice Yeah Yeah[00:10.67]Yeah Yeah[00:20.56]Red Fendi mask shootin…
G.w.M. О, Песочник, сон подари – Мечту, что будет прекрасней других…
Grace Gaustad Cotton candy skies Only sugar highs I don't know goodbyes On…
Hoodbaby Peppa Yeah On God Yeah, she ain't wanna fuck then Wanna fuck now O…
Hurts I spend these waking hours looking for the Sandman I spend…
J.Trautmann There was a time I knew my mind And needed no one…
James Hitching a ride with the sandman He'll bury your head in…
Javii Had a fallen-out with the sandman It wasn't the plan Had a…
Jim Sullivan Here I am at your... Back post door, If kindly…
Joachim Pastor feat. Florence Bird Ehm, okay Right before the you close your eyes Whispering yo…
Joeyy They want my mojo My soles rojo, with my bitch like…
K.I.C.A.J. I need to have a conversation with this "Sandman." Can…
Kin Some fruit A few violet viols all for you Waiting for the…
Kirsty McGee Right before you close your eyes Whispering yours prayers Wh…
Leonard J. Paul Mr. Sandman, bring me a dream Make him the cutest that…
Luquex & Brown Clouds are only dewdrops that once kissed a rose Clouds are…
M.H. Stanley Intermediate School О, Песочник, сон подари – Мечту, что будет прекрасней других…
ManiaXe (A.X.E) Yeah uhuh They ain't except me to come like this huh They…
Marvin Gaye Mr. Sandman, bring me a dream Make her the cutest that…
Melanie Hey you in the distance, you smiled from my past Here's…
Metallica Say your prayers, little one Don't forget, my son To include…
Monsters of Folk The Brakeman is letting off some steam, This has to be…
MVKO Blood moon rise it's a cold cold night Weight on my…
MVZI Chop him up Break his bones cause he talk a lot Tummy…
Mykrodose Don't fall asleep When you don't fall asleep…
Oomph! Europe (Europe) Wake up! (Wake up!) Can't you see your chi…
Pih Dym nad Twoją kamienicą niesie naprawdę złe wieści Patron og…
ROZZ DYLIAMS I don't really give a mother fuck about a dang…
Samsara SANDMAN Hello? Is there anybody home? If it is just me I’ll…
Sandman I'm not concerned with kryptonite I drink water! Water with …
Sandpeople I just can't stop hitting myself I'm part White, part Native…
Sarayasign I bare a cross upon my chest A rosary beside my…
Sillvz Oh Sandman, could you help me sleep? Feel like I’ve been…
Syra First day of love he just wanna get laid Riding on…
Tai Verdes You know my name You know, you know my name You know…
Tameca Jones Sleep flyin' wings in A mercy I wait under suitcase to…
Taylor Pearlstein How many lies does it take to get through a…
Tex Perkins & His Ladyboyz Ain′t it foggy outside All the planes have been grounded The…
The Billy Nayer Show Ain't it foggy outside All the planes have been grounded A…
The Box Tops There was a time I knew my mind And needed no one…
the painter Sandman, sandman, paint me a dream I want to run through…
Trudy and the Romance I'll drop you a line in October I'll save my rock…
Wishhful Thinking So when the Sandman bids me shut my eyes I pray…
Xavier Weeks (Jae did it) (Woah! Woah! Oh, oh oh, oh, oh, oh,…
YOUNG SIZZLE I'm on that sand, man Sandman, I'm on that sand, man That…
Yung Lean Sandman CEO SBE, cash man Damn man, shawty got it bad with…
Yunglean Sandman, CEO SBE, cash man Damn man, Shawty got it back with…
Zer0 The Unknown Every step I take Brings me closer to cracking And I just…
[YUNG LEAN] Sandman, CEO SBE, cash man Damn man, Shawty got it back with…
HURTS I spend these waking hours looking for the Sandman I spend…


We have lyrics for these tracks by AKA AKA:


Andromeda No matter where you are I'm close, you're far Behind the sta…
Faces I can tell you don't know me Obviously you don't Can you…
Glow Baby, I got the drip & they just want to fight Shorty,…
Home Success means you are living your life to your full…
Like a Punk I move it like a punk Every time that I get…
Music of the Future This is the music of the future This is the music…
The Edge Living on the edge Living on the edge Living on the edge…
True Mi sentivo bullo dalle strade …
True feat. Chasing Kurt Mi sentivo bullo dalle strade …
Who the Fck Are You Who the f*ck are you? Who the f*ck are you? Who the…


We have lyrics for these tracks by Joachim Pastor:


All Alone I'm All Alone I'm All Alone I'm All Alone I'm All Alone I'm …
Be Someone We could go somewhere We could leave someday I could be some…
By Your Side By Your Side Verse Oh I know that we are scared of…
Fever Never know how much I love you Never know how much…
Right Now is like the chances, we make This feeling right now, is like…
Something You Need I got something you need I got something you need I got…
Wayfaring Stranger In that bright land To which I go I'm only going To see…
Wayfaring Stranger [AKA AKA & Thalstroem Remix In that bright land To which I go I'm only going To see…



Wayfaring Stranger feat. Florence Bird In that bright land To which I go I'm only going To see…


The lyrics are frequently found in the comments by searching or by filtering for lyric videos
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Comments from YouTube:

@user-iq6bl8ji7t

Magnifique Son, et quelle voix!!!

@fawazfawaaaz9774

Its really nice song , the first I heard this song i was in ibiza 😭❤️

@tektus123

möge dieses Stück bald mehr als 100.000 Aufrufe haben

@barts9083

Beautiful Relaxing Awesomenes...

@editorinlaw2154

nice

@victorpulido2112

nmms crei que la habias bajado te amo

@DG-ef7bo

переведите кто на русский пожалуйста

@karlyost3572

Sir what are you watching this for I thought you said you were a Christian this is the last of the eye the less of the flesh and the pride of life that is not of God if you so to the flesh you'll reap corruption but if you sow to the spirit your weep eternal life repent and turn to Jesus and he'll receive you and he'll forgive you over your sins and wash them with his precious blood from Calvary pray and read the word and then get through with the holy Spirit and then endure because we will go through much tribulation so turn away from these worldly things they'll only destroy you and damn you and the devil don't care if you're thrown in hell cuz that's where he's going and he hates God and he hates all those things that God created amen repent now Jesus loves you he really does amen,

@cornemouton2740

You also watched it if you're here, hypocrite.

@karlyost3572

@Corne Mouton you can call it what you want but since the Lord is merciful and longsuffering and he wants to reach you and touch you it doesn't mean that I'm doing anything that's not right because to the pure all things are pure and I don't have to look at it in a lustful way the way you think and I don't even have to listen to the whole thing or or look at it because the Lord gives me discernment so just think he loves you so much he chose you to speak to so if that ain't love I don't know what is so if you want to call me a hypocrite or whatever you want to that's fine but the Lord knows he knows my heart so turn to him why will you die he's a long suffering merciful god not willing that any should perish and I'm not saying that hey when I was a sinner I done many things also but when I repent and ask Jesus in my heart he helped me everyday and I had a crucify the old man the old nature every day and walk with the Lord and he empowered me by his holy Spirit after being baptized so thank you very much and I pray for you I pray for your soul that you will receive him in Jesus name amen,

More Comments