Adamski, I Like It (ATTAR! remix): We need your help!

  • I can comment on it

  • I know the meaning

  • I can review it

  • I can add the lyrics

Skip to video »
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
I Like It
by Adamski

We have lyrics for 'I Like It' by these artists:

6:33 & Arno Strobl This is another day I rebuild myself There is another way Ri…
A.K. Soul I like to move it, move it I like to move…
Abege Where they at? If you want to go and take a…
Abege feat. Kaysha I'm here for you and that's forever. Stay true to me…
Al Green Going to Paradise No looking back No time for thinking twi…
Amanda Perez Ohh I like it Oo I like it when you lick right…
Angel Moraes Isso é uma Guerra civil camuflada pela novela Ditadura econô…
Audio Push I like it Ooooh I like it Ooooh I like it I like…
Aztek Trip Behold the truth of your dreaming come true Inside your min…
B.A.G. What's happenin main? This B Gizzle Your number one original…
Baghdaddies vs Mandragora Oh, that's the way, uh-huh uh-huh, I like it, uh-huh, uh-hu…
Bangtan Boys Rep. Dom Thought I wouldn't go Thought I wouldn't go Be exactly who…
Beal & Ras feat. Troo.L.S Do it like me baby Lean wit' me rock wit' me…
Bes Too many nights I stayed awake until the dawn Since I've…
Big Bad Voodoo Daddy From the moment that I wake up Until deep in the…
Black and White I can laugh about it now, But couldn't then You made me…
Blackstreet 1 - Whenever you want it I'll give it to you Whenever…
Brand New Heavies The Ladies and gentlemen, Welcome to the People's Summernight…
C. Bass T.N. [You want me to say it now? c'mon let's…
Cameo Oh, that's the way, uhh huh, uhh huh I like it,…
Cardi B Yeah baby, I like it like that You gotta believe me…
Cheryl Must be somethin' in the air (You you you you) You know…
Cheryl Cole I feel something in the air, you, you You know what…
Chocolat Nan neomu hetgallyeo ginji aninji Nan neomu dapdaphae soksem…
Code Beat feat. Snoop Dogg T.I. & Beat Frequency Snooooooooooop Snooooooooooop When the pimp's in the crib m…
CooBee Coo I like it You know I like it I like it I said…
Crystal Kay * Yo shorty the way we flow is OSHARE You better watch…
D.J. H Feat.Stefy Yeah baby, I like it like that You gotta believe me…
Das Moon you think of me me maybe you freeze thinking of all…
Dave Valentin / Grover Washington Jr. / Paquito D'Rivera / Ray Barretto / Sheila E. / The Blackout A I like it like that Yeah baby I like it like that I…
DeBarge I've been thinkin' 'Bout you for quite a while You're on my…
Delinquent Habits [Verse 1] This be for the hard-core O.G. real funk fans The…
Denny Tsettos I hate the treadmill everyday I hate the mundane things the…
Depeche Mode I see a river It's oceans that I want You have to…
Devvon Terrell I'm on the rise, I ain't tryin' to fall They bangin'…
Dino Get up on it Let's do it That's nice I like it (CHOR…
Dixie Chicks Some people think I'm crazy But try to understand I…
DJ Abilities Yeah Ladies and gentlemen, I've found him I want you to me…
Dj B.R.N. [You want me to say it now? c'mon let's…
DJ Flava & Dj Marc W Feat. M. Angelo Unemployment at a record high People coming, people going, p…
DJ Lam.C I like, I like, I like, I like, oh My dreams…
El DeBarge I've been thinkin' 'Bout you for quite a while You're on my…
Enirque Iglesias ft. Pitbull One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Enrique One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
Enrique ft Pitbull One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Enrique Iglesias One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
enrique iglesias feat pitbull One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Enrique Iglesias Enrique Iglesias One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
Enrique Iglesias feat. Pitbull One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Enrique Iglesias feat.Pitbull One love, One love. Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wha…
Enrique Iglesias Feat.Pitbull (enrique.sub.ir) One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
Enrique Iglesias Featuring Pitbull One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Enrique Iglesias ft. Pitbull | www.yourRNBStylez.com One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
Enrique Iglesias(??? ??.. One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Enrique Iglesias/Musicfire.in It's my time, it's my life, I can do what…
Enrique Iglesias;Pitbull One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
Enrique Iglesias›Â One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Enrique Inglesias ft Pitbull Pitbull One Love, one love Enrique Iglesias,…
Far I heard about your last words and I can't say I'm…
Flexx aka XX feat. Ms. Thing Horses in my dreams Like waves, like the sea They pull out…
Foxy Shazam Big magic woman Oh you got me Under your spell You hypnotize…
Gerald & Eddie Levert Where they at? If you want to go and take a…
Gerry I like it, I like it I like…
Gerry & The Pacemakers I LIKE IT Gerry And The Pace Makers (Murray) I like it,…
Gerry and the Pacemakeres I like it, I like it I like…
Gerry and the Pacemakers I LIKE IT Gerry And The Pace Makers (Murray) I like it,…
Grand Puba Yeah Ladies and gentlemen, I've found him I want you to meet…
Grand Puba / Brandy / Dj Image Yeah Ladies and gentlemen, I've found him I want you to me…
Grand Puba feat. Sadat X Intro: Yeah Ladies and gentlemen, I've found him I want y…
Grand Puba/Sadat X Yeah Ladies and gentlemen, I've found him I want you to me…
Holly and the Woods If I could stick my pen in my heart And…
Houston feat. Chingy Nate Dogg & I-20 [Chorus] Whooa whooo I like that I like that Girl twirk…
Houston Marques [Chorus] I like it with your tight jeans on I can see y…
Hum I like it when you spread your wings And you cover…
I.B.G. それは一瞬だったんだ 恋に落ちていったんだ モルゲッソ モルゲッソ モルゲッソ モルゲッソ モルゲッソ モルゲッソ (l…
Iglesias Enrique Ft. Pitbull One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Intrigue Sunshine blue skies please go away The girl has found anothe…
Jamaram I like it, when the crowd a go jumpin' Good body…
Jermaine Stewart You always said that you make me do Everything you told…
Jessica Ashley Held up a strong grudge, yeah on love, 'Cause I couldn't…
JLS I dunno why you don't wanna put that dress on? And…
Jomanda Ooh... and I like it (I like it) Woo... ooh... Ooh...…
K I like to move it, move it I like to move…
Kari Kimmel Why are you staring staring at me like that? It should…
KAT-TUN kono shashin no sotogawa de kimi waratta natsu no hi sunaha…
Kaysha Got my swagga right Im off to the club tonight To find…
Kidz Bop Let's get it on, yeah, y'all can come along Everybody drink…
KIDZ BOP Kids Yeah baby, I like it like that You gotta believe me…
Ksandra Give me back my lollipop You my treaser, you my hope. Even…
Lacuna Coil Everything is different today I like it, like it I feel ve…
Lady Gaga Your love is nothing I can't fight Can't sleep with the…
Laura Dawn/Moby Oh Oh I Like it I like it a lot Oh I like it a…
Lil Wayne Feat. Boo & Mack Maine I stepped on a flower, foot on the petal Good wasn't…
Lil Wayne Feat. Boo and Mack Maine Ok I'm sippin' on the syrup Got a n**** moving slow I'm…
Lords of Acid I like it! Hey, hey, hey I like it! He's kinda…
Mandy Moore You are the perfect one in my life (my life)…
Marques Houston [Chorus] I like it with your tight jeans on I can see y…
Meek Mill ft Mac Miller I did it for my dawgz (I did it for…
Meek Mill Ft. Mac Miller [Hook: Meek Mill] I was fucked up, but bitch I'm back I…
Michael Carreon What a lovely day to see your face its been one long…
Moby Oh Oh I Like it I like it a lot Oh I like it a…
MONORAL Please, believe yourself to carry on. How can I resist from…
Mostack I sound drunk right now, but I like it I sound…
Mr. Lucci Another day, another dollar Still ridin' round in my Impala…
Ms Krazie As long as I got you by my side I…
N T [You want me to say it now? c'mon let's…
Najwa I can't contain my love for you I wouldn't mind, fighting Fo…
Narcotic Thrust I hate the treadmill everyday I hate the mundane things they…
Narcotic Thrust feat. Yvonne John-Lewis I hate the treadmill everyday I hate the mundane things the…
Neil Christian And The Crusaders Come on baby, get with me You got that special energy Let's…
Nicole Wray [DJ Clue] New Missy Featuring Mocha Nicole D-J-Clue …
No Authority I've been thinking 'bout you, for quite a while You're on…
O.v.e I like to move it move it I like to move…
Odarama Dreams Yeah Ladies and gentlemen, I've found him I want you to me…
Overweight Pooch feat. Ce Ce Peniston Finally it has happened to me right in front of…
Pacemakers I LIKE IT Gerry And The Pace Makers (Murray) I like it,…
Paul and Johnny This gal just a walk in her jeans and she…
Pete Oh, I am feeling good tonight Let me say this now Here…
Pete "El Conde" Rodriguez Come on (come on let me show you where it's…
Pete Rodriguez Oh, I am feeling good tonight Let me say this now Here…
Pitbull & Enrique Iglesias One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
Pitbull (Feat. Enrique Iglesias) One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Pitbull Ft. Enrique Iglesias One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
Pitbull Ft. Enrique Iglesias & Afrojack One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know what…
Plushgun You make me, shake me, you tear me in two You…
Punish Yourself One sex Two sex Sex ain't no crime One sex Two sex Sex…
R.A.Y She's been known to wander off into imaginary places She's b…
RAINBOW feat. Will Boulware I don't wanna live through winter I can't stand to see…
Rezillos I like it I like it I like the way you run…
Richard Vission & Static I like that My body rocks a rhythm You beat my drum…
Sa.Du If I could stick my pen in my heart And…
Sammie Girl I wish that I could spend time with you…
Sammy She was sitting at our table In our favourite old cafe (?)…
SCRIPT The and WILL.I.AM Ladies x3 Here we go? Baby where'd you get your body fro…
Sevyn Oh, I think I might need a cigarette 'Cause we'd be…
Silver Convention Darling, I like it, I can't deny it Darling, I like…
Solid Base I like it la di da di dum [Repeat: x2] You'll…
Sound of R.E.L.S. Well, here it is, another day, so dark and gloomy My…
St. Martin If your love is meant for me What are the questions…
T.O.K feat. Ms Thing Horses in my dreams Like waves, like the sea They pull out…
Take That Oh there are people here So many people here looking back…
The Blackout Allstars I like it like that Yeah baby I like it like that I…
The Brand New Heavies Ladies and gentlemen, Welcome to the People's Summernight…
The Crystal Method Another time In the age of wonder Another world Another …
The debarge I've been thinkin' 'Bout you for quite a while You're on my…
The Rezillos I like it I like it I like the way you run…
The Slick [Slick Rick] Well I'ma tell you a story and I come…
The Tuesday Something just ain't right, As I turn out the light And go…
The Watchmen I'm not done yet 120 soaking wet A little piece of home To…
Tim McGraw Spent forty-eight dollars last night at the county fair I…
Trick Daddy feat. Trina You must have it twisted or have a shortage I ain't…
Various Artists Girl please excuse If I'm coming too strong But tonight is t…
Vivian Green Yes I like it But I don't need it 'Cause I like…
W.H.A.N.Ds [You want me to say it now? c'mon let's…
Watchmen I'm not done yet 120 soaking wet A little piece of home To…
We Cry Diamonds I like it I like it I love it I…
We the Kings You've got a tendency in taking all your clothes off Oh…
White Brothers C.A.M. Unemployment at a record high People coming, people going, p…
www.music-place.net Enrique Iglesias ft. Pitbull One life, one love Enrique Iglesias, Pitbull Y'all know wh…
Young & Company You make me happy when we're together (Send chills up and…
陶喆 How can I help you What can I do for ya Looking…

We have lyrics for these tracks by Adamski:

Back to Front I'd say to play this game again but every way just…
In the City Look at the people, everywhere Ridin' the subway, to Times …
Killer Brother, brother Sister, sister It's the loneliness that…
Killer (feat. Seal) It's the loneliness that's the killer So you want to be fre…
Killer ft. Seal Brother, brother Sister, sister It's the loneliness that…
Space Jungle Well, bless my soul, what's wrong with me I'm itchin' like…
The Sky Is Falling Down Baby, are you down? Down, down Even if the sky is…
The Space Jungle Well, bless my soul, what's wrong with me? I'm itchin' like…

The lyrics can frequently be found here (check the full description and comments) or by filtering for lyric videos.

Help us build the world's largest lyrics collection by contributing lyrics in the comments below.

Latif

on Election by Culture

I cry when I listen to you culture, we love you

Natali

on Zaronit cu na dah by Boris Ostric i Ribari

Super!!!!!!

Thiloshnee Pillay

on One Voice, One Spirit by Praise Africa

Awesome song

DJ kleczkowski

on KILL THIS LOVE by BLACKPINK

love it

Muchui Thambura

on mulosi by Luhya

Nice

More Videos