Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Famous
Arem Ozguc Lyrics


We have lyrics for 'Famous' by these artists:

21 Savage Zaytoven! Metro Boomin' want some more, nigga Rags to riche…
Aaron Benward You′ve been knocking like Woody Woodpecker for the longest t…
Adam Doleac Must've been living under a rock Must've not left the house…
AI 曾经有过的自怨自哀 这一刻起绝不在 我的生命为音乐绽放 追寻梦想不等待 看那辽阔的天空 蔚蓝的自由 看那深深的海洋 没有…
AI Feat. Shaggy & Yalin Comin' thru the club tonight A.I. A.I. He see me, the bo…
Akon Nick Cannon (ft.Akon) i feel like i'm famous you don't nee…
Apache 207 Worst Apache ist die Clique und meine Kette Gold, Apache De…
Apollo5 We used to talk to 3AM and now I'm stuck…
Archie Now I'm the kind of guy who won't stick around…
Arjun Kanungo आज मुझे याद आया कि मैं famous तेरे साथ रहता तो…
Auburn Orange, red, yellow, white, blue you call it Any colors you…
B3nchMarQ One time let's get lit at the vacay uh Try make…
Balancing the Different I don't wanna wake up and work nine to five And…
Big Time Rush Do you want to Ride in a big limousine Tell me do…
Bis She looks great, she talks nice But she is famous I can…
Bladee ISO Triple Seven YSB, SBE Sadboys Scoo, scoo Goth Money shit…
Bodybangers When will I will I be famous? Be famous You're a slav…
Cassie Steele I will be famous one day The people screaming my name I…
CG5 You need to wake up Get out the bed your lies…
Chad Future Amugeotdo naege mutjima Answer Yasaenge beopchigeun eopseo (…
Chamillionaire In the corridor you see that On the wall over there…
Chamillionaire feat. Famous [gunshot] [Intro - Chamillionaire - talking] (In the cor…
Charli Bored on Friday night, spinning round just like I'm hypnotiz…
Codie Prevost SHE GREW UP DOWN IN GEORGIA WHERE THE PEACHES GROW…
Curren$y And you could tell From distance tryna figure The reals say …
D.C.R. Tell me why these niggas always worried about what polo…
DUEL/AKON Hey yo This is Robert M and Matheo Akon and my sister…
Eli Young Band I wish I was famous Yeah, I wish I was famous 'Cause…
Fifteen I wanna be famous and have my face on TV I…
Finalisten Junior Song Festival 2010 Zo stupid Het is weer zover, kriebels in m'n maag Wat doe…
Finger Eleven Wait if everything's going great Can you remember a day to…
Frances Forever Thursday morning I have my coffee And leave without a glance…
French Montana I hope no one discovers you Hope no one sees her I…
FRND CRCL We all Wanna Be Famous somehow We've got everything to figur…
G.o.D. Jewels & Hero George I don't want to be famous I just want everyone to…
Gloria Estefan What in this world, feels so alive Makes us, then breaks…
Günther Ohh pretty girl, Ooh pretty boy Ohh pretty girl, Ooh pretty…
Hailaker You told that guy Where he could take it You couldn't contai…
Haldolium Want, want, want, want to be famous Want, want, want, want…
I.D.A I believe in the wonder, I believe this new life took…
IAMDDB Ye ye ye ye ye ye ye ye Ye It's OK, bitch My…
Iamsu! Feat. Dej Loaf She just wanna fuck with me 'cause I'm famous Closet full…
Inna Everybody in the club is famous No matter who you are Just…
Isaac Carree With every eye to the sky, and every hand held…
Ivy Adara One day we'll all be famous They'll be knowing what our…
J. Fitts Listen to this track bitch! I just wanna flex on my…
Jazmine Sullivan I used to dream about cars and things. Bout being a…
Jess Moskaluke I've never met a boy that's half as good as…
Jesty Beatz [Jesty:] Now I can tell it by the look in your…
Jimmy James Don't judge me by disarray My life is about to change All…
JME S'appenin' bruv? S'poppin, yeah's big still Lemme get my…
K.i.p I never felt famous Come to the city u know I…
K.R Feeling good cos I got all my people here We don't…
Kanye West Man I can understand how it might be Kinda hard to…
Kanye West Feat. Rick Ross & Rihanna Man I can understand how it might be Kinda hard to…
Kanye West Feat. Rihanna Man I can understand how it might be Kinda hard to…
Kanye West Ft. Rihanna & Swizz Beatz Man I can understand how it might be Kinda hard to…
Kanye West Ft. Young Thug Man I can understand how it might be Kinda hard to…
Kanye West; Rihanna; Swizz Beatz Man I can understand how it might be Kinda hard to…
Kanye West;Swizz Beatz;Rihanna Man I can understand how it might be Kinda hard to…
Katy Tiz Not even thirty second You're asking Lord a question You're …
Keith Sweat (I can make you famous) (I can make you famous) (I can…
Kelleigh Bannen You swept me off my feet from the moment I…
Key! [Hook] Yeah. Okay, If I ever, ever make it then I gotta…
Le.Funk 曾经有过的自怨自哀 这一刻起绝不在 我的生命为音乐绽放 追寻梦想不等待 看那辽阔的天空 蔚蓝的自由 看那深深的海洋 没有…
Lil Wayne feat. Reginae Carter Welcome to your name in lights All the lighters in the…
Lil' Wayne Okay I sip that get back im intact. infact he…
Lime Cordiale Baby, recently Iʼve been looked at differently And trust me,…
Lissa Lauria Just turn the music on You know that it's my song So…
Luke Christopher I just wanna drink this drink And she just wanna smoke…
Luni Yeah Tout pour toi, tout de toi, je veux connaître Je te…
Lyfe Jennings She just wanna be… She just wanna be… She just wanna be…
M.B.E. Real recognize real Aye if you my dog If you my dog…
M.pyre "World... world... world... world..." Whattup? Aight? …
Marmalade Souls Oh yeah, you wanna be famous You're gonna sell your…
Marques Houston Hit the lights I'm bout to set that move This is…
Mason Ramsey Don't get me wrong, it's pretty cool to be on…
Matt Beilis I don't mean to brag but I got to show…
Migos Rich then famous Nigga I'll rather be rich than famous R-Ri…
Mike Falzone I've been thinking in between breaks from drinking About the…
Monstah FAMOUS!!!! her ajer jvehr hahf jafef jj aj aj ja jafj…
Morten Breum feat. Joachim S I believe in the wonder, I believe this new life took…
Mozzy Ju-Ju-June on the beat June on the beat She just wanna fuck…
Nathan Sykes I really believe in love I really believe in love that…
Nick Cannon Yeah eh yea, I feel like I’m famous {Cheyah} You don’t n…
Nick Helm I′m fudging famous bitch I'm also stupid rich You see my pla…
Octavian It's sweet Ever since you got famous (famous) Whole bunch o…
PARTYNEXTDOOR [Chorus] Expose you to real, now you hate lames You ain't ev…
Play You want to ride in a big limousine I know you…
Princess Superstar I wanna be famous do you know how famous I am tv…
Puddle of Mudd Hollywood Hills Pocketful of shells Sunset drag I haven't ev…
Puddle+of+Mudd Hollywood Hills Pocketful of shells Sunset drag I haven't…
Regurgitator i don't wanna be famous and get my picture in the…
Rich The Kid Feat. Migos Rich then famous Nigga I'll rather be rich than famous R-Ri…
Robert M & Matheo feat. Akon & Tony T & Desa Hey yo This is Robert M and Matheo Akon and my sister…
Roman Clarke Trying to be a little more deliberate Trying to say exactly…
Rozes Oh I, I, I feel like a diamond But I ain't…
Saydie Creeping like a spider Ignore the marks that evil has left…
Scouting for Girls Staying in again on a Saturday night, I'm going to settle…
Shal Marshall Intro Dem restless people, dey always talkin bout meh Watch…
Sho Baraka Iiiiiiiii Just wanna make you famous Just wanna make you f…
Shyler Living like I'm famous Baby know I ain't shit Tried my best…
SICKBOYRARI ISO Triple Seven YSB, SBE Sadboys Scoo, scoo Goth Money shit…
Skillet I testify, this is not a secret meant to keep Your…
Sophie Rose See it all in my head Castle in the air, it′s…
Sullivan Jazmine I used to dream about cars and things. Bout being a…
Super Deluxe you ask me if i notice all the things you…
Superorganism Feeling like a boss, and Staring at the stars, it Doesn't ma…
Surfaces & Kid Indigo Oh I don′t want to be famous Money and cars they…
Taelor Gray You would not know it if I'm lying to you Got…
Taemin Yeah, no drama, no drama No drama キョウレツに watch me 歓声で awaken…
The Commander-In-Chief It's a question of stuffing My slippery daguerreotypes Down …
The Divine Comedy I know you've tried I know you've cried I know you've died…
The Ex-Men Today is Friday I know is my day Tomorrow I'll can…
The Lascivious Biddies Copper comes from Arizona Peaches come from Georgia And lobs…
The Magnetic Fields I know you've tried I know you've cried I know you're died A…
Tinchy Stryder [Chorus: x2] I know your hating on me cause I'm famous…
Tom.DJ [ chorus ] I hop into the hot tub To lay back…
Trey Songz (songbook baby) Fasho mama, no lie, a look (verse 1) Walkin…
Ty Dolla $ign Everybody wants to be famous, yeah, yeah Everybody wants to …
UnoTheActivist Hey, what's going on? See it in your face, I got…
Vertical Horizon Oh I know Things are gonna change The only thing for certain…
xcx Bored on Friday night, spinning round just like I'm hypnotiz…
XUITCASECITY I'mma drive my fast car, slow up in the hills Don't…
Young P&H Niggas claim to be my friends 'til my paper rose…

We have lyrics for these tracks by Arem Ozguc:

Infinity Baby this love, I'll never let it die Can't be touched…
Rampapapam Ben sensiz boşluklarda (ey) Ruhum karanlıkta (ey) Aklım nere…

The lyrics can frequently be found in the comments below or by filtering for lyric videos.
Comments from YouTube:

Sultan Korkmaz

Obje her yere yakışıyorsun

Yigit Sürekli

@Sercan Demirkol efe

Sercan Demirkol

Obje nedir birader?

Hasan Altun

Güzel iğnelemişler mesaj yerine ulaştı.. Böyle çalışmalar görmek gurur verici Tebrikler!

KOJIN

Mesaj ne

Songül Dream

Bence çok iyi. Umarım Dünya müzik piyasasında Türk'ün gücünü görürüz. Bence istenildikten sonra Türkler her şeyi yapabilirler. Yolunuz açık olsun. Başarılar.

Necmettin Sancak

Muhteşemsiniz. Türkiye de müzik kalitesini yüksektiyorsunuz. Ve yakında Dünya müzik piyasasında büyük bir etkiniz olacağına inancım tam. Tebriklerrrr

Sevde Karakuş

Klip olarak da sound olarak da muhteşem bir iş resmen. Sizi çok seviyoruz. Duruşunuzla, müziğinizle hep arkanızdayız!
Ellerinize sağlık, Arem & Arman <3

Bilge Su Işık

Bağımlılık yapar dikkat edin!! ⚠️😛

papatya Turkmen

sen vardın cunku. sjsjskdjfjfjf

More Comments

More Videos