Permission To Dance
BTS Lyrics


It's the thought of being young
When your heart's just like a drum
Beating louder with no way to guard it
When it all seems like it's wrong
Sing along to Elton John
And to that feeling, we're just getting started

When the nights get colder
And the rhythm's got you falling behind
Just dream about that moment
When you look yourself right in the eye, eye, eye
Then you say

I wanna dance, the music's got me going
Ain't nothing that can stop how we move, yeah
Let's break our plans and live just like we're golden
And roll in like we're dancing fools
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight
'Cause we don't need permission to dance

There's always something that's standing in the way
But if you don't let it faze ya, you'll know just how to break
Just keep the right vibe, yeah, 'cause there's no looking back
There ain't no one to prove we don't got this on lock, yeah

The wait is over
The time is now, so let's do it right, mm
Yeah, we'll keep going (going)
And stay up until we see the sunrise (yeah)
And we'll say

I wanna dance, the music's got me going
Ain't nothing that can stop how we move, yeah
Let's break our plans and live just like we're golden
And roll in like we're dancing fools
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight
'Cause we don't need permission to dance

Da, na-na, na-na, na, na
Da, na-na, na-na, na, na
Da, na-na, na-na, na, na
No, we don't need permission to dance
Da, na-na, na-na, na, na (hey)
Da, na-na, na-na, na, na
Da, na-na, na-na, na, na

Well, let me show ya
That we can keep the fire alive, mm
'Cause it's not over
'Til it's over, say it one more time
Say

I wanna dance, the music's got me going (music's got me going)
Ain't nothing that can stop how we move (hey), yeah
Let's break our plans and live just like we're golden (ooh)
And roll in like we're dancing fools (like we're dancing fools)
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land (we know how to land)
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight (ooh)
'Cause we don't need permission to dance

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc.
Written by: Edward Christopher Sheeran, Jenna Lauren Andrews, Johnny McDaid, Steven McCutcheon

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

ermelinda

i love bts jungkook v yjin jimin rm suga j-hope

ermelinda

i love it's musici

Most interesting comments from YouTube:

Sriwargi Astuti

BTS have worked hard all their life! Every
single year, every single day without all the
a break until recentiy. They deserve all the
Iove in this world. They don't need to try
harde they already are the best of th try
I'm so proud of them! I feel so small about
this world proud of them! I feel so small abest!
this world that doesn't deserve BTS l purple
them! 😎😎😎😎😍😍😍😎😎😎



Adriana Alaves Kim

CREO EN LOS VOCALES DE ORO DE KIM SEOKJIN.

CREO EN LOS HERMOSOS Y PROFUNDOS VOCALES DE V.



CREO EN LOS BELLOS VOCALES DE JIMIN Y JUNGKOOK.





CREO EN LA VOZ ESTABLE DE HOSEOK.



CREO EN EL RAP POTENTE DE SUGA.



CREO EN EL RAP Y EL BAILE DE KIM NAMJOON (RM).



Adriana Alaves Kim

CREO EN LOS VOCALES DE ORO DE KIM SEOKJIN.

CREO EN LOS HERMOSOS Y PROFUNDOS VOCALES DE V.



CREO EN LOS BELLOS VOCALES DE JIMIN Y JUNGKOOK.





CREO EN LA VOZ ESTABLE DE HOSEOK.



CREO EN EL RAP POTENTE DE SUGA.



CREO EN EL RAP Y EL BAILE DE KIM NAMJOON (RM).



All comments from YouTube:

mint nyx

"We don't need to worry 'cause when we fall we know how to land."

Don't worry, ARMYs. We did our best and we didn't fall actually because we did our best! Str3aming this song is also about appreciating BTS. PTD is a wonderful gift from them. We just need to continue str3aming and enjoy the whole 5 mins music video. Don't be sad, okay? You did your best and I'm always proud of you, ARMY!

Reagan Michaelis

I watch it over and over always cheers me up

بتس تاج راسي . ي غصبا عليك

I love it

• STREAM BUTTER TILL IT TURN TO 1B •

PSY ft. SUGA 'That That' goal : 20M views in 24 hours!

Felicity Spencer

guys y'all too slow this song needs to get to 500M before your new mv comes , let's get there

Trusfrated Bunny💜

Don't Stop streaming everyone, Longevity matters the Most....So, We have still many records to break..keep Streaming!

9 More Replies...

Kim Taehyung 🅥

BTS have worked hard all their life! Every single year, every single day without taking a break until recently. They deserve all the love in this world. They don't need to try harder they already are the best of the best! I'm so proud of them! I feel so small about this world that doesn't deserve BTS! I purple them!

Sriwargi Astuti

BTS have worked hard all their life! Every
single year, every single day without taking
a break until recentily. They deserve all the
love in this world. They don't need to try
I'm so proud of them! I feel so samall about
this world that doesn't deserve BTS! I purple
them! 😍😍😚😚😘😘😎😎😍😍

More Comments

More Videos