Everything I Wanted
Billie Eilish Lyrics


I had a dream
I got everything I wanted
Not what you'd think
And if I'm being honest

It might've been a nightmare
To anyone who might care
Thought I could fly (fly)
So I stepped off the Golden, mm
Nobody cried (cried, cried, cried, cried)
Nobody even noticed
I saw them standing right there
Kinda thought they might care (might care, might care)

I had a dream
I got everything I wanted
But when I wake up, I see
You with me

And you say, "As long as I'm here
No one can hurt you
Don't wanna lie here
But you can learn to
If I could change
The way that you see yourself
You wouldn't wonder why you hear
They don't deserve you"

I tried to scream
But my head was underwater
They called me weak
Like I'm not just somebody's daughter

Coulda been a nightmare
But it felt like they were right there
And it feels like yesterday was a year ago
But I don't wanna let anybody know
'Cause everybody wants something from me now
And I don't wanna let 'em down

I had a dream
I got everything I wanted
But when I wake up, I see
You with me

And you say, "As long as I'm here
No one can hurt you
Don't wanna lie here
But you can learn to
If I could change
The way that you see yourself
You wouldn't wonder why you hear
They don't deserve you"

If I knew it all then would I do it again?
Would I do it again?
If they knew what they said would go straight to my head
What would they say instead?
If I knew it all then would I do it again?
Would I do it again?
If they knew what they said would go straight to my head
What would they say instead?

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Kobalt Music Publishing Ltd.
Written by: Billie Eilish O'Connell, Finneas Baird O'Connell

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Billie Eilish fan

I love this song ❤️♥️

yes

I had a dream

Hey There, It is i, yes I fink personallee that wee wee die rash is referncing the great Martin lufer kin with this wonderful analogy right at]th] eht the very start of the song. And what a beautfiful one it ws! so many instruments and pineapples. It rally did ] open up my minds 12th eye and as I voice crack into puberty, let me sing you out after reading a very hearfelt review. Never gonna give you up Never gonna gangnam style Welcome to the nut zone Only nut inside of squirrells homes Pressure cook my delicious chickem. Mail your mum pieces of my love for her. Nutty bottom nutella Stitch my wound shut. Three little words, Uh oh stinky. Thnak you yes it was me Kind regards, ¬And all of my love for eeryone ever Yes.

Comments from YouTube:

nadia

OMG the “but my head was underwater” part was executed perfectly

Tomas

@Just._. Ruru yeah man, I don't get the "joke" either🤷‍♂️ I'm either dumb af or it just isn't funny lol

Olayinka Daramola

Just imagine what she went through "I tried to scream but my head was underwater" This reminds me of my mental illness in highschool

Sergio Arias

"Me seeing this comment" OMG BEST COMMENT

A

@New York Palm Trees i don’t know why you’re pissed at people appreciating the work

mahrah🥱♥️

@Supreme Leader Jim Pickens fr

19 More Replies...

person Cool

June 2021, let’s see how many people are still listening to this masterpiece

Gacha always💛💛

Mehh

More Comments

More Videos