my strange addiction
Billie Eilish Lyrics


No, Billy, I haven't done that dance since my wife died
There's a whole crowd of people out there who need to learn how to do the Scarn

Don't ask questions you don't wanna know
Learned my lesson way too long ago
To be talkin' to you, belladonna
Shoulda taken a break, not an oxford comma
Take what I want when I wanna
And I want ya
Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

I'm really, really sorry
I think I was just relieved to see that Michael Scarn got his confidence back
Yeah, Michael, the movie's amazing
It's like, one of the best movies I've ever seen in my life

Deadly fever, please don't ever break
Be my reliever 'cause I don't self medicate
And it burns like a gin and I like it
Put your lips on my skin and you might ignite it
Hurts, but I know how to hide it, kinda like it

Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

Bite my glass, set myself on fire
Can't you tell I'm crass?
Can't you tell I'm wired?
Tell me nothin' lasts
Like I don't know
You could kiss my askin' about my motto

You should enter it in festivals
Or carnivals
Thoughts?
Pretty good reaction
Pretty cool, right?

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

Did you like it? Did you like that?
Um, which part?

Lyrics © Kobalt Music Publishing Ltd.
Written by: Finneas Baird O'Connell

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comments from YouTube:

JANNAT_KZ OFFICIAL

Don't ask questions,
you don't wanna know
Learned my lesson way too long ago
To be talkin' to you, belladonna
Shoulda taken a break, not an Oxford comma
Take what I want when I wanna
And I want ya

Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

"I'm really, really sorry, I think I was just relieved to see
that Michael's Scarn got his confidence back"
"Yeah, Michael, the movie is amazing"
"It's like, one of the best movies I've ever seen in my life"

Deadly fever, please don't ever break
Be my reliever 'cause I don't self medicate
And it burns like a gin and I like it
Put your lips on my skin
and you might ignite it
Hurts, but I know how to hide it, kinda like it

Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

Bite my glass, set myself on fire
Can't you tell I'm crass? Can't you tell I'm wired?
Tell me nothing lasts, like I don't know
You could kiss my as-king
about my motto

"You should enter in festivals or carnivals"
"Thoughts? Pretty good reaction"
"Pretty cool...right?"

You - my strange addiction
You - my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you - my strange addiction



qq84

Billie Eilish - my strange addiction

[Intro]
No, Billy, I haven't done that dance since my wife died
There’s a whole crowd of people out there who need to learn how to do The Scarn

[Verse 1]
Don't ask questions you don't wanna know
Learned my lesson way too long ago
To be talkin’ to you, belladonna
Shoulda taken a break, not an Oxford comma
Take what I want when I wanna
And I want ya

[Pre-Chorus]
Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

[Chorus]
You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

[Interlude]
I'm really, really sorry, I think I was just relieved
To see that Michael Scarn got his confidence back
Yeah, Michael, the movie is amazing
It's like, one of the best movies I've ever seen in my life

[Verse 2]
Deadly fever, please don't ever break
Be my reliever ’cause I don’t self medicate
And it burns like a gin and I like it
Put your lips on my skin and you might ignite it
Hurts, but I know how to hide it, kinda like it (Teh)

[Pre-Chorus]
Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you’re the fuse
Just add some friction

[Chorus]
You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

[Bridge]
Bite my glass, set myself on fire
Can't you tell I'm crass? Can’t you tell I'm wired?
Tell me nothing lasts, like I don't know
You could kiss my— asking about my motto

[Interlude]
You should enter it in festivals or carnivals
Thoughts? Pretty good reaction
Pretty cool... right?

[Chorus]
You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

[Outro]
Did you like it? Did you like that?
Um, which part?



Valen Campo

No, Billie, I haven't done that dance since my wife died
There's a whole crowd of people out there who need to learn how to do the Scarn

Don't ask questions you don't wanna know
Learned my lesson way too long ago
To be talking to you, belladonna
Shoulda taken a break, not an oxford comma
Take what I want when I wanna
And I want ya

Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

I'm really, really sorry
I think I was just relieved to see that Michael Scarn got his confidence back
Yeah, Michael, that movie is amazing
It's like, one of the best movies I've ever seen in my life

Deadly fever, please don't ever break
Be my reliever 'cause I don't self medicate
And it burns like a gin and I like it
Put your lips on my skin and you might ignite it
Hurts, but I know how to hide it, kinda like it

Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

Bite my glass, set myself on fire
Can't you tell I'm crass?
Can't you tell I'm wired?
Tell me "Nothing lasts"
Like I don't know
You could kiss my as-king about my motto

You should enter it in festivals
Or carnivals
Thoughts?
Pretty good reaction
Pretty cool, right?

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

Did you like it? Did you like that?
Um, which part?



All comments from YouTube:

Neerajaa Kadam

This song is my strange addiction

kïttyxkåt

@Michelle Castro Yea, u did, all they said was the song was there addiction, it's a play on words

kïttyxkåt

@Forest rat Queen

kïttyxkåt

@Isla Lillian WHY DOES NO ONE KNOW WHAT THEY MEAN

kïttyxkåt

@Ok T.T BRUH, THEY MEANT THAT THIS "SONG" WAS THERE ADDICTION

kïttyxkåt

@Ericka Cristal Ortíz Ramírez bruh, they meant that this song was there addiction

87 More Replies...

JANNAT_KZ OFFICIAL

Don't ask questions,
you don't wanna know
Learned my lesson way too long ago
To be talkin' to you, belladonna
Shoulda taken a break, not an Oxford comma
Take what I want when I wanna
And I want ya

Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

"I'm really, really sorry, I think I was just relieved to see
that Michael's Scarn got his confidence back"
"Yeah, Michael, the movie is amazing"
"It's like, one of the best movies I've ever seen in my life"

Deadly fever, please don't ever break
Be my reliever 'cause I don't self medicate
And it burns like a gin and I like it
Put your lips on my skin
and you might ignite it
Hurts, but I know how to hide it, kinda like it

Bad, bad news
One of us is gonna lose
I'm the powder, you're the fuse
Just add some friction

You are my strange addiction
You are my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you are my strange addiction

Bite my glass, set myself on fire
Can't you tell I'm crass? Can't you tell I'm wired?
Tell me nothing lasts, like I don't know
You could kiss my as-king
about my motto

"You should enter in festivals or carnivals"
"Thoughts? Pretty good reaction"
"Pretty cool...right?"

You - my strange addiction
You - my strange addiction
My doctors can't explain
My symptoms or my pain
But you - my strange addiction

Mrs Panda of India but I have an anime girl dp

Thx u

Habiba Zaman

Cool

~Vanya~

I don't know why ppl love wasting their time?

More Comments

More Videos