If U Seek Amy
Britney Spears Lyrics


La, la, la, la-la, la, la, la
La, la, la, la-la, la, la, la
La, la, la, la-la, la, la, la
La, la, la, la-la, la, la, la

Oh baby, baby, have you seen Amy tonight?
Is she in the bathroom, is she smokin' up outside? (Oh!)
Oh baby, baby, does she take a piece of lime
For the drink that I'mma buy her, do you know just what she likes? (Oh!)
Oh (Oh)
Tell me have you seen her, cause I'm so (Oh)
I can't get her off of my brain
I just wanna go, to the party she gon' go
Can't somebody take me home?
Haha, hehe, haha, ho

Love me, hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy

Love me, hate me
But can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy

(Love me, hate me) La, la, la, la-la, la, la, la
La, la, la, la-la, la, la, la

Amy told me that she's gonna meet me up
I don't know where or when and now they're closin' up the club (Oh!)
I've seen her once or twice before she knows my face
But it's hard to see with all the people standin' in the way (Oh!)

Oh (Oh)
Tell me have you seen her, cause I'm so (Oh)
I can't get her off of my brain
I just wanna go, to the party she gon' go
Can't somebody take me home?
Haha, hehe, haha, ho

Love me, hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy

Love me, hate me
But can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy

(Love me, hate me) Ohhhh, say what you want about me
Ohhhh, but can't you see what I see?
(Love me, hate me) Yeahh, say what you want about me
(La, la, la, la-la, la, la, la)

So tell me if you see her
(Let me know what she was wearing and what she was like)
Cause I've been waiting here forever
(Let me know where she was going I don't mind)

Oh baby, baby, if you seek Amy tonight (Oh!)
Oh baby, baby, we'll do whatever you'll like
Oh baby, baby, baby
Oh baby, baby, baby...

La, la, la, la-la, la, la, la
La, la, la, la-la, la, la, la
La, la, la, la-la, la, la, la
La, la, la, la-la, la, la, la

Love me, hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy

Love me, hate me
But can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy

Love me, hate me
Say what you want about me (Yeaaaah)
(La, la, la, la-la, la, la, la) (Yeah)

Love me, hate me
But can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy

(Love me, hate me) Ohhhh, say what you want about me
Ohhhh, but can't you see what I see?
(Love me, hate me) Yeahh, say what you want about me

All of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Kobalt Music Publishing Ltd., Warner Chappell Music, Inc.
Written by: ALEXANDER ERIK KRONLUND, MARTIN SANDBERG, SAVAN KOTECHA, JOHAN KARL SCHUSTER

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Comments from YouTube:

C h i l l C r a v e

I don’t understand why this song got so much backlash? It’s just a clever twist on words. If parents didn’t want their kids listening to this then they shouldn’t of played it in front of their kids? I mean duh.

Judas

parents want others to do the parenting for them i guess

Toxic Zombie Wolf

Bruh I just now learnt what ot meant after years of listening 💀

aarswft

It didn't. People who didn't listen during this time just make shit up afterwards. This got virtually no radio time. There was zero outrage.

Espo 718

@Jose Mendoza does 12 year old you finally understand what "If you seek Amy." stands for? When you get older girls, or boys(it is 2022 I don't want to offend anyone) will hopefully be telling you this. It's easier when you say it fast.

274 More Replies...

Agustin Burgos

A message to the future generations. Don't let this song die.

Maria Alves

Of course I will not let this die , this is in my heart 💖💖

TheYakkoManGuy

I've been seeing this on every Queen song. I first saw it on the We Will Rock You official video.

Christian Vairo

don't worry lol i listen to this every day

Boiledtoast1 1

We don't plan on it 😌😌

9 More Replies...
More Comments

More Videos