Buckshot & 9th Wonder, No Future: We need your help!

  • I can comment on it

  • I know the meaning

  • I can review it

  • I can add the lyrics

Skip to video »
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
No Future
by Buckshot & 9th Wonder

We have lyrics for 'No Future' by these artists:

Amoral My god, I think I did it again Let my guard…
Anialator The Streets are filled with crime. People dying all the…
Anti-Flag Everything that i see There is no future for me Everything…
B.D.S. (To the beat ch'all) --> Flavor Flav Ah yeah (Ya don't sto…
Beneath the Massacre I walked the path you chose for me Enlightened by your…
Beyond Decay Working away at my study in tha heat Despite what they…
blink-182 She said "Tonight's a waste of time" The next day, the…
Bootleg (feat. MC Breed) (M.C. Breed talking) M. Breed Bootleg …
Cattle Decapitation Get set to self destruct [x3] No hope, no hope at…
Cirrhosis Try to understand a little of Brazil Where present, past an…
Cloud Nothings Give up Come to know We’re through Give up Come to kno…
Craig Finn By the way that you picked up the phone I could…
Darkbuster It's hard to believe that there ain't anymore You're ash to…
Die Ärzte (A-One, A-Two - A-One, Two, Three, Four) Du sitzt allein zu…
EAST END Feat. RIP SLYME 未来永劫 続く栄光 なんてもんはどこにもねえぞ だから叫べよ hey 叫べよ ho 止まらないでその一つ上を 未来永劫 …
F.Y.L. (To the beat ch'all) --> Flavor Flav Ah yeah (Ya don't sto…
Franti Il sole scalderà gli ultimi piani sotto casa c'è disperazio…
Helia We are lonely souls Who burns your every breath Like a bro…
I.N.F.A.N.T.R.Y. (To the beat ch'all) --> Flavor Flav Ah yeah (Ya don't sto…
Mark Lind Lonely nights shaped me And a dead end job saved me Death…
Mesita Future, no future, there is no future, future left for me…
Rudiments You'll be the death of me, cut myself to make…
SeX PisTOLs God save the Queen The fascist regime, They made you a mor…
Sex Pistols God save the queen her fascist regime It made you a…
T.F.V. (To the beat ch'all) --> Flavor Flav Ah yeah (Ya don't sto…
The Pretty Things Honey remember me, I'm the one you brought home Do you…
Titus Andronicus Just give me a suitcase And I'll promise to not look…
Udo Lindenberg Du sagst: No Future! Nur noch drei Jahre, dann werden wir…
Udo Lindenberg feat. Max Herre Du sagst: No Future! Nur noch drei Jahre, dann werden…
Whole Wheat Bread Seems like its going nowhere Breaking the rules Sick of st…
Wingnut Dishwashers Union I've got no future I suppose besides this road With a…

We have lyrics for these tracks by Buckshot & 9th Wonder:

Chemistry 101 (Verse 1) Mix a pound of underground, a cup of Buck A…
Food For Thought [Verse 1] Damn Can I get a piece of bread? Without somebo…
Out Of Town Out Of Town" (feat. Joe Scudda , L.E.G.A.C.Y.) [L.E.G.A.…
Side Talk [Chorus: repeat 2X] Listen, this is side talk You side-step …
The Ghetto "How do you make your bread in the ghetto? Baked…
U Wonderin (Buckshot) & (Big Pooh) Yeah (Yeah) They wonderin' Ayo Po…

We have lyrics for these tracks by Buckshot:

Boom Bye Bye I'm about to be a millionaire, money on the street,…
Breath Control [Buckshot] Feavin ass, creepin ass, my man's black path, eas…
Chemistry 101 (Verse 1) Mix a pound of underground, a cup of Buck A…
Clear Light Okay that shit that you talkin is outdated It’s a whole…
Feel It Yo, take a walk through the Terror Dome Instead of duckin'…
Final Words [buckshot] People say a 'thug' is somethin I shouldn't be So…
Flute You know, story of the hoAnnotateod And, it gets a little…
Follow With Pride [Buckshot] Buckshot rip the body apart Come through wit the …
Food for Thought [Verse 1] Damn Can I get a piece of bread? Without somebo…
Glide With Me [Buckshot] Get ready for this, stop ya pettiness Steadiness,…
Heavy Weighters [buckshot] Clack clack clack, clack clack clack clack Fuck w…
I'll Be Damned [swan] It's platinum baby, a/k/a bj, so got them goin crazy …
Killuminati Okay that shit that you talkin is outdated It’s a whole…
Ladies N Gentleman [Intro] Party people in the place to be Party people in the…
My Bitches & My Niggaz [harly hearts] My bitches rock wit me, potato in the sock…
Out Of Town ft. L.E.G.A.C.Y. & Joe Scudda Out Of Town" (feat. Joe Scudda , L.E.G.A.C.Y.) [L.E.G.A.…
Take It To The Streets [half a mill] Take it to the streets, snakes with heat…
Take Your Time I invited you to the club so what, so what Don't…
Trapped [Buckshot] It was a puff of black smoke, in the air I…

We have lyrics for these tracks by 9th Wonder:

A Letter to Sick Lay down your sword Come settle down, settle down Let loose …
A Letter to Sick (1980-2001) Lay down your sword Come settle down, settle down Let loose …
At Night I saw you stepping you over there I wanna get to…
Band Practice Pt 2. Ft. Phonte & Median They ask me what I think about the competition And I…
Brooklyn In My Mind Brooklyn! Ready, ready for action Intimate swift like a cas…
Enjoy Ft. Warren G Murs & Kendrick Lamar Yeah give respect to the [?] finger I've been pushed that…
Keep It Thoro We keep it going Day and night, night and day They all…
Murs Day What up though? Murs, 9th Wonder Murray's Revenge! Y'all kno…
One Night Ft. Terrace Martin Phonte & Bird and the Midnight Falcons I saw you stepping you over there I wanna get to…
Thats Love Love song, aha 9th wonder, come on It ain't cool to make…

The lyrics can frequently be found here (check the full description and comments) or by filtering for lyric videos.

Help us build the world's largest lyrics collection by contributing lyrics in the comments below.

More Videos