Trainwreck
Classic Jack Lyrics


Look at the mess you made
I pray to god you waste away
Every day that you're alive
Makes me feel so dead inside

You're so worthless
Far from perfect
Don't know why I ever cared

Always hopeless
Up for purchase
I think you were made from hell

It's hard to talk when you wanna scream
And suffocate when you wanna breathe
You'll never fly if you're clipping your wings
But you'll never be good enough for me

Look at the wreck you caused
I crave the day your black heart stops
Every day that I'm alive
Makes me want to fucking die

So imperfect
On the surface
Don't know what we ever shared

You deserve this
Go to church bitch
Maybe then you'll find some help

You act like you're loved
Sent from heaven above
But you're worthless and cheap
Don't mean nothing to me

Contributed by Alyssa J. Suggest a correction in the comments below.
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Comments from YouTube:

planet zero

Does this remind anyone else of bring me the horizon?

Preston Dumont

fuck yeah man thatโ€™s why i love this band lmao

Brent Jackson

You a piece of crap

Richard Franklin

Yeah but Jack still has his voice for the hard part that we all love ๐Ÿ’ž

Dwฤ—sk

this is like Sempiternal meets That's The Spirit lol.

Classic Jack

You guys are all the best!

Roslene V

Fuck yeah! Now if only BMTH would actually do this. But then again I do prefer those older albums.

Sleepy Domz

Dwฤ—sk YESSS

LKAChannel

@Dwฤ—sk
he posted that comment in the shoutbox

Dwฤ—sk

LKAChannel wat

5 More Replies...
More Comments

More Videos