Brothers and Sisters
Coldplay Lyrics


Brothers and sisters unite
It's the time of your lives its the time of your lives
Break down, break down
Got to spread love around, got to spread it around

Brothers and sisters feel fine
It's the time of your lives, it's the time of your lives
There's no sound, no sound
Like this feeling you found like this feeling you found
But just stay down
Cause sometimes you feel
So stay down
And sometimes you feel
And it's me they're lookin' for
And it's me, I will never survive
But we'll be around some more

Brothers and sisters unite
It's the time of your lives, it's the time of your lives
Breakdown, breakdown
Got to spread love around, got to spread it all around

But just stay down
And sometimes you feel
So stay around
And sometimes you'll feel
And it's me they're looking for
And it's me, I will never survive
But well be around some more

It's gonna be alright
It's gonna be alright
It's gonna be alright

Lyrics © Universal Music Publishing Group
Written by: CHRISTOPHER ANTHONY JOHN MARTIN, GUY RUPERT BERRYMAN, JONATHAN MARK BUCKLAND, WILLIAM CHAMPION

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comment from YouTube:

Jorge Villanueva

Brothers & Sisters - LYRICS


Brothers and sisters unite.
It's the time of your lives,
It's the time of your lives.
Breakdown, breakdown!
Gotta spread love around,
gotta spread it around.

Brothers and sisters feel fine.
It's the time of your lives,
it's the time of your lives.
There's no sound, no sound
like this feeling you found,
like this feeling you found...

But just stay down,

'cause sometimes you'll feel.

So, stay down,

and sometimes you'll feel...

(Ahhh, ooohhh nooo)

And it's me they're looking for,
and it's me, I will never survive.
But we'll all be around so long.



Brothers and sisters unite.
It's the time of your lives,
it's the time of your lives.
Breakdown, breakdown!
Gotta spread love around,
gotta spread it all 'round.

But just stay down...

...and sometimes you'll feel.......

(Yeaahhh...)

So, stay 'round

and sometimes you'll feel...

Ahhh,
Oooohhhhhhhh...!!!

And it's me they're looking for.
And it's me, I will never survive,
but we'll all be around so long.

And it's gonna be alright. (X3)



All comments from YouTube:

Esau Calderón Hdz

Better version for me.

Retro VZQZ

@vaporwavewlw Yep, rerecorded for the b-side of Trouble

vaporwavewlw

There's another version?? Lmao

Carlos Rodríguez

The Two versions are goods 👍👍

Peppersnoop

@TheRunner75 lol no

TheRunner75

No: The one below is better.
https://www.youtube.com/watch?v=mAXGON5P3Vk

rubysnips

Why did I have the urge to listen to this at 11 pm...?

Leonader

Me every night

The Gaming Fool

Weird I just had the same exact experience right now.... and I haven't listen to this song since 2010

Disposable Collapsible

look how far you've come,coldplay

More Comments

More Videos