Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

Chandelier
Darren Espanto Lyrics


We have lyrics for 'Chandelier' by these artists:

Andrea Faustini Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
B.o.B Hold me when I'm down Bury my soul underneath the ground Let…
B.o.B & Lauriana Mae Hold me when I’m down Bury my soul underneath the ground L…
be.my Hold me when I'm down Bury my soul underneath the ground Let…
Bonfire City Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Curren$y Out here there are no stars Out here we are stoned Chand…
Currensy [Intro: Curren$y] Out here there are no stars Out here we ar…
Elha Nympha Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Emily West Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Hotspur You've made it crystal clear You are a chandelier I am the…
Idlewild You've gotta put on a punk overcoat if you want…
Jean Kelley Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Jordan Smith Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Karen Gillan / The Wind and The Wave / Sia Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Kevin Vásquez No puedo lamentar por que ya lo se nunca aprenderé Cayendo…
Kina Grannis Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
MISIA 本気なほど 夢中になる 願いは 一つと 誰が決めた 真実も どんな嘘も 見つめ合うときの あのビートみたいに 夢見る わ…
Musicless Musicvideo / SIA Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Normandie Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Psyched Up Janis Our cabin candle-filled Orgasms tripped and fell Embrace t…
Puddles Pity Party Scott Bradlee's Postmodern Jukebox Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
PVRIS [Verse 1] Party girls don't get hurt, Can't feel anything, …
Renacer Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Rockwell Church i'm finding this a little ironic in a morissette kind of…
Senses Fail This head is haunted by a chorus in the sky The…
Seratones Here she comes Movin' slowly Shake like a chandelier Shimmy …
SHORELINE MAFIA AceTheFace Diamond wet, diamond clear On my wrist, on my ea…
Sia Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Stan Walker Whoa oh oh Whoa oh oh Chandelier.. Now that we are face…
The Wind and The Wave Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…
Twisted Measure I'm holding on for dear life, won't look down won't open…
www.viperial.com/B.o.B Hold me when I’m down Bury my soul underneath the ground L…
→SIA Party girls don't get hurt Can't feel anything, when will I…

We have lyrics for these tracks by Darren Espanto:

7 Minutes You push me away as you slam the door You're screamin…
Ah! Basta Gusto Kita Nang minsan kang matitigan ay Di na makalimutan Ang taglay m…
Alam Oh oh oh Iwas tingin at pilit na ngiti Parang ayaw akong…
Believe In Christmas We've all been hiding Time stopped turning And thought we co…
Build a Girl Hey girl with the pretty pink polka dot bikini I don't…
Diamonds Shine bright like a diamond Shine bright like a diamond Find…
Domino I'm feeling sexy and free Like glitter's raining on me You'r…
Dying Inside To Hold You It's turning out just another day I took a shower and…
Ewan Ko Tuwina pag naaalala ka'y nangingiti ako May kaba dito sa Pus…
Gotta Give a Little Extra You're my heart my love from the start correct? (yes) True…
Hanggang Hi Hello HANGGANG HI HELLO Hindi ko alam kung anong sasabihin sayo B…
Home Everyone sees such a strong voice in me But sometimes they…
I Believe In Me Like an island all alone In this ocean that is so…
In Love Ako Sa 'Yo Oh Mula nung makilala ka Lagi na lamang naiisip ka Ang yung …
Locked out of Heaven Oh yeah yeah Oh yeah yeah yeah Ooh! Oh yeah yeah Oh yeah yea…
Makin' Moves I took a look at your photograph The one you posted…
My Girl Di mo ba napansin Nagpapa-cute ako sa'yo't panay ang tingin …
Ngayon Ngayon ang simula ng hiram mong buhay Ngayon ang daigdig mo'…
One Moment In Time Each day I live I want to be a day to…
Parachute What if, my pattern was a prison cell What if, I…
Puppy Love And they called it puppy love Oh, I guess they'll never…
Shake Your Body I don't know what's going happen to you, baby But I…
Shake Your Body (Down to the Ground) I don't know what's going happen to you, baby But I…
Somebody To Love For you I'd write a symphony I'd tell the violin it's…
Starlight If you wanna fall in love, Then you gotta take a…
Stuck I was too dumb to notice That there's something about you Wh…
Talking Bout Love They don't think we've got What it takes for us to…
Wanna Be Startin Somethin I Said You Wanna Be Startin' Somethin' You Got To Be…
You Are the Only One Girl you are my number one You can never be undone You…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Most interesting comment from YouTube:

angelia c

Party girls don't get hurt
Can't feel anything, when will I learn
I push it down, push it down

I'm the one "for a good time call"
Phone's blowin' up, they're ringin' my doorbell
I feel the love, feel the love

One, two, three, one, two, three, drink
One, two, three, one, two, three, drink
One, two, three, one, two, three, drink

Throw em back, till I lose count

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier

And I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
Help me, I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
On for tonight

Party girls don't get hurt
Can't feel anything, I push it down, push it down

I'm the one "for a good time call"
Phone's blowin' up, I feel the love, feel the love
I feel the love, feel the love

Sun is up, I'm a mess
Gotta get out now, gotta run from this
Here comes the shame, here comes the shame

One, two, three, one, two, three, drink
One, two, three, one, two, three, drink
One, two, three, one, two, three, drink

Throw em back till I lose count

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier

And I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
Help me, I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
On for tonight 
On for tonight

Lyrics by Chandelier



All comments from YouTube:

sandy broñola

his voice is higher than my salary

Markyi Nina

🤣🤣🤣

Joy Cimatu

🤣

walesbrixx

Dead hahaha

Arlene Lyn

Musit🤣🤣🤣🤣...

siti khoir

🤣🤣🤣 Best coment

102 More Replies...

Aldo Novendi

Who already hear his version of A Whole New World, then come to this video to compare his voice 😂

Claudemir Alves Garcia Garcia

@Tupah Mulhakim jjjjj JJ kkkk ir no Io Io jii Io Io jii oiiii oiiii oiiii

Mariz Mendi

Me I thought he had that average voice till I heard this 😍

Son Gusmedison

I don't even care. I love his voice and whole him from the first place 🥰

More Comments

More Videos