Forgot About Dre
Dr. Dre Lyrics


Y'all know me, still the same O.G.
But I been low-key
Hated on by most these niggas with no cheese
No deals and no G's
No wheels and no keys
No boats, no snowmobiles, and no skis
Mad at me 'cause I can finally afford to provide my family with groceries
Got a crib with a studio and it's all full of tracks
To add to the wall full of plaques
Hanging up in the office in back of my house like trophies
Did y'all think I'ma let my dough freeze?
Ho please
You better bow down on both knees
Who you think taught you to smoke trees?
Who you think brought you the oldies?
Eazy-E's, Ice Cubes, and D.O.C's
The Snoop D-O-double-G's
And the group that said, "Motherfuck the police"
Gave you a tape full of dope beats
To bump when you stroll through in your hood
And when your album sales wasn't doing too good
Who's the Doctor they told you to go see?
Y'all better listen up closely
All you niggas that said that I turned pop, or The Firm flopped
Y'all are the reason that Dre ain't been getting no sleep
So fuck y'all, all of y'all
If y'all don't like me, blow me
Y'all are gonna keep fucking around with me
And turn me back to the old me

Nowadays everybody wanna talk like they got something to say
But nothing comes out when they move their lips
Just a bunch of gibberish
And motherfuckers act like they forgot about Dre

Nowadays everybody wanna talk like they got something to say
But nothing comes out when they move their lips
Just a bunch of gibberish
And motherfuckers act like they forgot about Dre

So what do you say to somebody you hate (What?)
Or anyone tryna bring trouble your way?
Wanna resolve things in a bloodier way? (Yup)
Just study a tape of N.W.A
One day I was walking by with a Walkman on
When I caught a guy, gave me an awkward eye (What you looking at?)
I strangled him up in the parking lot with his Karl Kani
I don't give a fuck if it's dark or not
I'm harder than me tryna park a Dodge
When I'm drunk as fuck
Right next to a humongous truck in a two-car garage
Hopping out with two broken legs, trying to walk it off
Fuck you too bitch, call the cops
I'ma kill you and them loud-ass motherfucking barking dogs
And when the cops came through
Me and Dre stood next to a burnt down house
With a can full of gas and a hand full of matches
And still weren't found out (Right here)
So from here on out, it's The Chronic II
Starting today and tomorrow's anew
And I'm still loco enough to choke you to death with a Charleston Chew
Slim Shady, hotter then a set of twin babies
In a Mercedes Benz with the windows up
When the temp goes up to the mid-80's
Calling men ladies, sorry, Doc, but I been crazy
There's no way that you can save me
It's okay, go with him Hailie (Dada?)

Nowadays everybody wanna talk like they got something to say
But nothing comes out when they move their lips
Just a bunch of gibberish
And motherfuckers act like they forgot about Dre

Nowadays everybody wanna talk like they got something to say
But nothing comes out when they move their lips
Just a bunch of gibberish
And motherfuckers act like they forgot about Dre

If it was up to me
You motherfuckers would stop coming up to me
With your hands out looking up to me
Like you want something free
When my last CD was out, you wasn't bumping me
But now that I got this little company
Everybody wanna come to me like it was some disease
But you won't get a crumb from me
'Cause I'm from the streets of Compton (Compton)
I told 'em all
All them little gangsters, who you think helped mold 'em all?
Now you wanna run around talking bout guns, like I ain't got none
What you think I sold 'em all?
'Cause I stay well off?
Now all I get is hate mail all day sayin' Dre fell off
What, 'cause I been in the lab with a pen and a pad
Tryin' to get this damn label off?
I ain't havin' that
This is the millennium of Aftermath
It ain't gon' be nothin' after that
So give me one more platinum plaque and fuck rap, you can have it back
So where's all the Mad Rappers at?
It's like a jungle in this habitat
But all you savage cats
Know that I was strapped with gats
While you were cuddling a Cabbage Patch

Nowadays everybody wanna talk like they got something to say
But nothing comes out when they move their lips
Just a bunch of gibberish
And motherfuckers act like they forgot about Dre

Nowadays everybody wanna talk like they got something to say
But nothing comes out when they move their lips
Just a bunch of gibberish
And motherfuckers act like they forgot about Dre

Nowadays everybody wanna talk like they got something to say
But nothing comes out when they move their lips
Just a bunch of gibberish
And motherfuckers act like they forgot about Dre

Lyrics © Kobalt Music Publishing Ltd., Warner Chappell Music, Inc.
Written by: Andre Romell Young, Marshall Mathers, Melvin Bradford

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Comments from YouTube:

1,300 Subscribers With 0 Videos

I'm here and only leaving this comment to prove that I have definitely not forgot about Dre.

Brandi

👌🏾

Zel Zel

never forget about Dr dre

durpy cat

Me neither

Unknown

I can forgive him , but forget?

392 More Replies...

100K With 0 Video Challenge

This song never gets old. No matter how much I listen, I never get bored

Aaden Oleary

It doesn't get old I love hittmens version

Sean Charlie84

Haven't heard this tune in so many years but I randomly started singing it. I bought the 2001 album as a teen

Roger Negrete

New era started.

Roger Negrete

This song killed it.

More Comments

More Videos