With You
Drake Lyrics


It's about us right now, girl, where you going?
It's about us right now, girl, where you going?
I'm with you

Yeah, I can't get enough of you, babe
Bottles open up so you can try and open up for me, baby
M.I.A. in the MIA
You do you, girl, the haters gon' hate
Cut them off like you a sensei, girl, oh
I know you feel what I feel
Breaking you off, it's so real
I can't fake that, babe
My love's locked down and you cuffing it
You're the only one I trust with it
You're the only one that stuck with it

It's about us right now, girl, where you going?
It's about us right now, girl, where you going?
I'm with you
It's about us right now, girl, where you going?
It's about us right now, girl, where you going? Yeah
I'm with you

Yeah, linking me down on my line
Busy as usual but we should make some time
Looking for things you can find
Just so you can have something to bring up when it's time
Mixing vodka and emotions, tapping in to your emotions
Dry cry 'cause I'm hopeless
Choosy your lover for the moment
Different story when I leave you
Story up just to keep you
I need you around, I need you, oh

It's about us right now, girl, where you going?
It's about us right now, girl, where you going?
I'm with you
It's all about us right now, girl, where you going?
It's all about us right now, girl, where you going?
I'm with you, oh oh oh
I'm with you, oh oh oh

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Warner Chappell Music, Inc., Sony/ATV Music Publishing LLC
Written by: Aubrey Drake Graham, Jahron Anthony Brathwaite, Carl E. McCormick, Shane Lee Lindstrom, Paul Jefferies

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comment from YouTube:

Julian Egoavil

It's about us right now, girl, where you going?
It's about us right now, girl, where you going?
I'm with you (ooh, whoa-oh)
Yeah, I can't get enough of you, babe
Bottles open up so you can try and open up for me, baby
M.I.A. in the MIA
You do you, girl, the haters gon' hate
Cut them off like you a sensei, girl, oh
I know you feel what I feel
Breaking you off, it's so real
I can't fake that, babe
My love's locked down and you cuffing it
You're the only one I trust with it
You're the only one that stuck with it
It's about us right now, girl, where you going?
It's about us right now, girl, where you going?
I'm with you (ooh, whoa-oh)
It's about us right now, girl, where you going?
It's about us right now, girl, where you going? Yeah
I'm with you (ooh, whoa-oh)
Yeah, linking me down on my line
Busy as usual but we should make some time
Looking for things you can find
Just so you can have something to bring up when it's time
Mixing vodka and emotions
Tapping in to your emotions
Dry cry 'cause I'm hopeless
Choosy lover for the moment
Different story when I leave you
Story up just to keep you
I need you around, I need you, oh
It's about us right now, girl, where you going?
It's about us right now, girl, where you going?
I'm with you (ooh, whoa-oh)
It's all about us right now, girl, where you going?
It's all about us right now, girl, where you going?
I'm with you, oh-oh, oh
I'm with you, oh-oh, oh (ooh, whoa-oh)



All comments from YouTube:

foreign doll

Can we have a moment for those who still cant find this...actually nah...shame💀

Sadie Romero

lmfao I had found it on spotify

lawrence miyoba

Just found 😎

braceface 1514

finally i found the real version again!! take me back to 2016!!😩

braceface 1514

@Sangiya Frank nah fr

Sangiya Frank

I'm with'ya 😪😪...took me years to get this .....

braceface 1514

@Rawwbratt._ Ma fr thooo!

braceface 1514

@Dylan Kakfwi nah fr tho

Dylan Kakfwi

GOODTIMES1 whoop

30 More Replies...

bbygirleva

2016 was such a good time in life and for music. shit went by so fast 😤

More Comments

More Videos