Rhythm of the Night
El DeBarge Lyrics


When it feels like
The world is on your shoulders
And all of the madness
Has got you goin' crazy

It's time to get out
Step out into the street
Where all of the action
Is right there at your feet,
Well

I know a place where we can
Dance the whole night away
Underneath the electric stars
Just come with me and we can
Shake your blues right away
You'll be doin fine once the music starts, oh!

To the beat of the rhythm of the night
Dance until the morning light
Forget about the worries on your mind
We can leave them all behind
To the beat of the rhythm of the night..
Oohh the rhythm of the night, ooohh yeah

Look out on the street now
The party's just beginning
The music's playing
A celebration's starting

Under the streetlights
The scene is being set
A night for romance
A night you won't forget, so

Come join the fun
This ain't no time to be staying home
Mmm, there's too much going on, oh!
Tonight is gonna be a night like you've never known
We're gonna have a good time the whole night long, oh!

To the beat of the rhythm of the night
Dance until the morning light
Forget about the worries on your mind
We can leave them all behind
To the beat of the rhythm of the night..
Oohh the rhythm of the night, ooohh yeah

Come join the fun
This ain't no time to be staying home
Mmm, there's too much going on...oh!
Tonight is gonna be a night like you've never known
We're gonna have a good time the whole night long, oh!

To the beat of the rhythm of the night
Dance until the morning light
Forget about the worries on your mind
We can leave them all behind
To the beat of the rhythm of the night..
Oohh the rhythm of the night, ooohh yeah

Oohh baby, aww darlin, oohhh baby, wooooooooo

la la la la la la la
La la la la la la la la la la
The music's playin!
It's a celebration!
The music's playin, everybody dance!

To the beat of the rhythm of the night
Dance until the morning light
Forget about the worries on your mind
We can leave them all behind
To the beat of the rhythm of the night..
Oohh the rhythm of the night, ooohh yeah

Lyrics © BMG Rights Management, Universal Music Publishing Group
Written by: DIANE WARREN

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comment from YouTube:

Luis Bucchi

When it feels like the world is on your shoulders
And all of the madness has got you goin crazy

It's time to get out, step out into the street
Where all of the action is right there at your feet
Well

I know a place where we can dance the whole night away
Underneath the electric stars
Just come with me and we can shake your blues right away
You'll be doin fine once the music starts...oh!

To the beat of the rhythm of the night
Dance until the morning light
Forget about the worries on your mind
We can leave them all behind
To the beat of the rhythm of the night
Oohh the rhythm of the night...ooohh yeah

Look out on the street now, the party's just beginning
The music's playing, a celebration's starting

Under the streetlights, the scene is being set
A night for romance, a night you won't forget, so

Come join the fun, this ain't no time to be staying home
Mmm..there's too much going on... oh!
Tonight is gonna be a night like you've never known
We're gonna have a good time the whole night long... oh!

To the beat of the rhythm of the night
Dance until the morning light
Forget about the worries on your mind
We can leave them all behind
To the beat of the rhythm of the night
Oohh the rhythm of the night...ooohh yeah

Oohh baby, aww darlin, oohhh baby, woo

La la la la la la la
La la la la la la la la la la
The music's playin!
It's a celebration!
The music's playin, everybody dance!

To the beat of the rhythm of the night
Dance until the morning light
Forget about the worries on your mind
We can leave them all behind
To the beat of the rhythm of the night
Oohh the rhythm of the night...ooohh yeah



All comments from YouTube:

ohohota

You're perfect, you're beautiful, you look like El Debarge, you're a model.

Willomina Balasco

Hey!........El DeBarge is really old now...

Dawn Morgan

Oooo

Yosef Ben Yeshua

😄😄😄😄😁😁😁

Amaya Williams

LMAO

Aiicandii

Did you cut that mullet yourself, omg you’re smiling

24 More Replies...

hodgepodge

I literally searched "crystal methyd mullet song" and it actually worked lmao

Jack Slater

Oh it actually works

MZMayhem

🤣

Garrett Carr

Rhythm Of The Night

More Comments

More Videos