Left Alone
Flume [feat. チェット・フェイカー] Lyrics


We have lyrics for 'Left Alone' by these artists:


9s†yl.e Good feelings void Seems like I got no one I wanna be…
Abbey Lincoln Where's the love that's made to fill my heart? Where's the…
Airixis Another think I never known I′m stuck and left alone I've be…
Alainite 'Cause I've never thought I'd be left on my own…
Allan Rayman Sweet thing, lay down Let me show you cold dirt, this…
Bachelor's Grove The moment that the masses try To try to change my…
Blacklisted Times ain't easy, we find ways to get out, what…
blink-182 Eyes are, open words are spoken Here's to the sunrise Head i…
C.L. Ryderz You never believed me, how I can complain I'm tired of…
Chet Faker feat. Flume This is the sound beating of my loves This is the…
Chet Faker Flume This is the sound beating of my loves This is the…
Chet Faker; Flume This is the sound beating of my loves This is the…
Clon 누가 날 기억하나요 어린 날에 거리에 버려져 잊혀져 간 내 모습을 이국만리 머나…
Darkseed A shining star it sinks and spreads it's last silver rays A…
Domain Been stranded here, on the shores of this island And what…
Echo 7 Did you leave me here, To die amongst my friends? Did you…
Fiona Apple You made your, made your overtures When you were a chauven'd…
Flume This is the sound beating of my loves This is the…
Flume Chet Faker This is the sound beating of my loves This is the…
Flume / Chet Faker This is the sound beating of my loves This is the…
Flume Chet Faker This is the sound beating of my loves This is the…
Flume feat. Chet Faker, Flume & Chet Faker It's just a sound beating of my lobes It's just a…
Flume featuring Chet Faker This is the sound beating of my loves This is the…
Flume(Flume;Chet Faker) This is the sound beating of my loves This is the…
Flume/Flume This is the sound beating of my loves This is the…
Frank McComb He holds her hand while they walk through the park…
Gravel Kings I'm left alone, Outside the walls that make up what you…
Houses LEFT ALONE It aint you, Or anybody else's business, What…
Hudson Taylor she says he's going straight to nowhere he should buy a…
K7D Un Real Oh (woah) oh (uh oh) woah (uh oh) Just leave me…
Last Of Our Kind No one was there You turned your back Left me alone Alone in…
M-One I have no idea why I can't seem to get by When…
Mal Waldron Billie Holiday / Mal Waldron Where's the love that's made t…
Marlene meets Masato Honda B.B. Station Aye I just wanna be left alone Know what I'm sayin'? Leave m…
max roach & abbey lincoln Where's the love that's made to fill my heart? Where's the…
Of the Vine You left alone I saw you leave I saw you leave You left…
Ouijabeard I'm running I'm running They are after me The night has only…
Paindivision We try to take the path we think that is…
Secret Keeper You chew me up And spit me out I've always cared It's myself…
Sleeping with Sirens There's nothing really left to say And I don't need you…
Sleeping with Sirens/MusicFire.in There's nothing really left to say And I don't need you…
Souleye Satisfaction is always guaranteed / Whether walking on land …
South 59 You said you know i got to go, this whole…
Squad Five*o When your heart dies A little each day And your mouth's open…
The Big Nose Attack Come on baby, why do you feel left alone? You know you…
The D.O.T. When your heart dies A little each day And your mouth's open…
The Pigeon Detectives Show me people you know It don't impress me They're gonna …
Triphon Gone, I need to break away Gotta try and go break…
Vince Vaccaro How many times...am I going to lie? Am I going to…
Without Mercy Humming all day, I whistle away the nightmare Moving from to…
Wolfgang Crippled now my hands as my days fade away Once lived…
XY&O When your heart dies A little each day And your mouth's open…


We have lyrics for these tracks by Flume:


Bring You Down Hush now, you're standing on a land mine Tread lightly, get…
Close You told You told me to, me to stay To stay, to…
Counting Sheep feat. Injury Reserve Yeah Chip shoulder with your chest out, yeah Your tall tales…
Drop the Game I've been seeing all, I've been seeing your soul Give me…
Ecdysis Hi this is Flume…
flume Hi, this is Flume And you're listening to my new single Tap…
FRIENDS Pressure on me Put that on me, you did Build up slowly Explo…
Get U Get you off my Get you off my Get you off my Get…
Hi This Is Flume Hi, this is Flume And you're listening to my new single Tap…
High Beams We'll live when I flip the clutch Days when I wasted…
Highest Building Baby, baby, I've been where you told me All the way…
Holdin To keep on holdin' on, holdin' on Holdin' on, holdin' on Hol…
Holdin On Feat. Freddie Gibbs To keep on holdin' on, holdin' on Holdin' on, holdin' on H…
Holdin’ On To keep on holdin' on, holdin' on Holdin' on, holdin' on Hol…
How To Build A Relationship Jungle juice music Uh, new whips, new whips, uh New whip wit…
Hyperreal We pulled into the back road Shimmering this way forth Weari…
Innocence When you hold me All your innocence, something broken All yo…
Insane You don't have to be afraid You don't even have to…
Insane feat. Moon Holiday You don't have to be afraid You don't even have to…
Intro All you niggas days is numbered I'm speeding past niggas: Da…
Is It Cold In The Water Is it cold in the water? Is it cold in the…
Left Alone This is the sound beating of my loves This is the…
Let You Know You wanna let me know now that you've let me…
Lose It Put away your inhibitions Let the beast in you just get…
Love Light Love longer, love longer Love longer, love longer Love longe…
Never Be Like You What I would do to take away this fear of…
Numb & Getting Colder Make your decisions now Weight it up Facing a long road down…
On Top All that I want in this life is the chance…
Only Fans Hi, you're calling to Virgen Maria's hotline How can I help…
Over You When we met you said you felt again You told me…
Palaces I thought beyond the exit There would be palaces And so ther…
Rushing Back I always let the days slip away, I should have…
Say It Feeling the song, party done, shadows walking home Walking w…
Say Nothing As far as summer goes, I'm not even close, mmm To…
Sintra Left me lying here on the floor Left me lying here…
Sirens And if I could I'd raise my arm And wave a wand To…
Sleepless My rhymes so unspeakable My dreams so unreachable Give it a …
Sleepless feat. Twin Shadow & Jezzabell Doran My rhymes so unspeakable My dreams so unreachable Give it …
Smoke You ain't got no money, I ain't got no time All…
Some Minds In our home all day I waited for the change Something…
Stay Close You told You told me to, me to stay To stay, to…
Take A Chance So you feel all your powers unfold Stretching your big wings…
The Difference Ooh The difference in between All the faces you read When t…
Tiny Cities Can I, should I, find my way home? Or did I,…
Tiny Cities. Feat Beck. Headphone Activist Remix. Can I, should I, find my way home? Or did I,…
Upgrade Yep Yeah Yep Yeah yeah, yeah Yep, yeah yeah, yeah Yep, yeah …
v Yeah Chip shoulder with your chest out, yeah Your tall tales…
Voices Voices sing, until the moment gonna be love When it falls…
Warm Thoughts feat. Grande Marshall & Goldie Glo Feel like jacking of the party, Hoes in the apartment.…
What About Us You can run again when it's dark I don't want to…
What You Need Waiting to love you I've got what you need Waiting to love…
You Get you off my Get you off my Get you off my Get…
You & Me Gonna be you and me Gonna be everything you, you've ever…



Zimbabwe let's board a plane without no destination Taking time and g…


The lyrics are frequently found in the comments by searching or by filtering for lyric videos
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comments from YouTube:

@abe3781

Lyrics
[Intro: Chet Faker]
It's just a sound beating of my lobes
It's just a sound beating of my lobes
It's just a sound beating of my lobes
It's just a sound beating of my lobes
It's just a sound beating of my lobes
It's just a sound beating of my lobes

[Verse 1: Chet Faker]
Goin' down but not for long
Got no love to be someone
Goin' down, but that’s alright
All I want is to be left alone
Left alone, left alone, left alone
Left alone, left alone, left alone
Left alone, left alone, left alone
Left alone

[Verse 2: Chet Faker]
Cannot swallow blue found proud
More than that, my sleep is wild
All I need is softened bones
Breathe in sorrow
Gonna watch you fake it now
Will I freak, can I calm down?
And I take it all at a loss
Breathe in sorrow
Gonna watch you fake it now
Will I freak, can I come down?
And I take it all at a loss
Breathe out sorrow

[Verse 3: Chet Faker]
Gonna find them peaks and lows
Holding by the knees and vow
I can't always feel this proud
Breathe out sorrow
Oh, I tell you something more
What my brain is bleeding for
And it hurts, my darling
But breathe out sorrow
Gonna find them peaks and lows
Holding by the knees and vow
I can't always feel this proud
Breathe out sorrow
Oh, I tell you something more
What my brain is bleeding for
And it hurts, my darling
But I breathe out sorrow



@makaylarencher5948

Lyrics for those who need them:

This is the sound beating of my loves
This is the sound beating of my loves
This is the sound beating of my loves
This is the sound beating of my loves
This is the sound beating of my loves
This is the sound beating of my loves

Good down, I’m for long
Got my word to be someone
Good down, that’s alright
All I want is to be left alone
Left alone, left alone, left alone
Left alone, left alone, left alone
Left alone, left alone, left alone
Left alone,

Cannot swallow blue found vow
More than that my sleep is wild
All I need is suffering bones
Breathe in sorrow
Gonna watch you fake it now
Will I freak can I calm down
And I take it all at a loss
Breathe in sorrow
Gonna watch you fake it now
Will I freak can I calm down
And I take it all at a loss
Breathe out sorrow

Gonna find them peace in loss
Holding by the knees and vow
I can always feel this proud
Breathe out sorrow
Oh I tell you something more
What my brain is bleeding for
And it hurts my darling, but breathe out sorrow
Gonna find them peace in loss
Holding by the knees and vow
I can't always feel this proud
Breathe out sorrow
Oh, I tell you something more
What my brain is bleeding for
And it hurts my darling, but breathe out sorrow



@TheJalexx

+Makayla Rencher Almost completely wrong. Were you trying to get them wrong on purpose or something?

It's just a sound beating of my lobes(x6)

Goin' down but not for long
Got no love to be someone
Goin' down, but that’s alright
All I want is to be left alone
Left alone(x10)

Cannot swallow blue found vow
More than that, my sleep is wild
All I need is softened bones
Breathe in sorrow
Gonna watch you fake it now
Will I freak, can I come down?
Well I take it all at a loss
Breathe in sorrow
Gonna watch you fake it now
Will I freak, can I come down?
Well I take it all at a loss
Breathe out sorrow

Gonna find them peaks and lows
Hold them by the knees and bow
I can't always feel this proud
Breathe out sorrow
Oh, I tell you something more
What my brain is bleeding for
And it hurts my darling, but I breathe out sorrow
Gonna find them peaks and lows
Hold them by the knees and bow
I can't always feel this proud
Breathe out sorrow
Oh, I tell you something more
What my brain is bleeding for
And it hurts my darling, but I breathe out sorrow



All comments from YouTube:

@unicornslayer6979

When I'm happy, I listen to the music, when I'm sad, I listen to the lyrics.

@sumsarrren4649

+1

@kierangeiger2768

+Unicorn Slayer sick

@kqidontknow7706

+Unicorn Slayer wow

@Holly-uc1zt

Everyone says that.

@livhickford

cuz its true

9 More Replies...

@m-6820

How does a sad song sound sexy and why is this one so sexily sad?

@valeriegil6019

M - I SWEAR LMFAO

@mynameisnotkinsley7061

Makes me wanna pole dance and cry at the same time

@FartsCutely007

@@mynameisnotkinsley7061 🤣🤣🤣 I just fantasize about that while cleaning and crying lol

More Comments

More Versions