Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

SUPER STAR
G-Dragon Lyrics


We have lyrics for 'SUPER STAR' by these artists:

8P-SB Kore de mata futari Negaigoto kanawazu ni Soshite ima mata d…
???(??) Sound over image; risk over fashion Still ain't got no…
Amir Khalvat هیپ هاپ چی داره که هی میری پشت تهش چی دیدی…
Carpenters Long ago, and, oh, so far away I fell in love…
D.J.RICH feat. Tailbros. 365日の中で 片手で収まるくらいの a little break time 約束も返事も“about”なのに You …
Frank Edwards Ei ei ei ei ei ei na naa na Every night…
Han Seung-yeon You're My superstar Namanui meotjin heoniheoniheoni Eonje eo…
Heartsdales (R) Step to the step in the name of love,…
Insane Clown Posse If I had things my way, I wouldn't be a…
J.ae(제이) 365日の中で 片手で収まるくらいの a little break time 約束も返事も“about”なのに You …
J.J.Express 365日の中で 片手で収まるくらいの a little break time 約束も返事も"about"なのに You …
Jewelry Nunul to soril nophyobwa do kuge wechyobwa guden super star …
Jiyeon, 효린 & Ailee Illest collabration You know who it is Say Hershe I know yo…
KOHH クラブで酒よりあの子んちで見る DVD 高級ホテルより昔からの友達んち 知らない有名人よりいつもの仲間達 yeah 何十…
Lady Gaga Everybody wants the lights, lights All the flashes 'Cause …
Lucky Kilimanjaro 僕が貴方を忘れてから どれだけ汚れて行ったろう 何かを夢みていたのは ずっとずっと昔の事のよう 大人になった振りをして …
Lupe Fiasco (Feat. Matthew Santos) If you are what you say you are A super star Then…
Lupe Fiasco Feat. Young Jeezy & T.I. [Chorus]: If you are what you say you are A super star …
Majestic 12 bsbrygganoNfhwvhrswbm gsvfhsb thidbrjsnrusjefjdbbrfj hsbdvh …
Matshikos My friend is a superstar No mater what you do No matter…
P.A. (Swaggie Piffin) Ghost, let me know who to haunt today Ain't Houston, but…
PENGUIN RESEARCH 僕等の夢を覚えてる? 怖いものなんて無くて まるで星も掴むつもりで 冗談めかして挙げたスーパースター あの日あの街の僕に…
Richie Stephens Whoa oh, whoa oh, whoa oh, woii Super star Yeah, yeah, eh…
S. H. E SUPER STAR S.H.E S.H.E-奇幻乐园台北演唱会 笑 就歌颂 一皱眉头就心痛 我没空理会我 只感受你的感…
S.H.E 作詞:施人誠 作曲:Jade&Geoman From Sweetbox 編曲:五月天 笑 就歌頌 一皺眉頭就心痛 …
Super star (Voice of Judas) Ev'ry time I look at you I don't understand…
The Carpenters Long ago, and, oh, so far away I fell in love…
Vybz Kartel My girl tell you friend di teacha want har Baby look…
長渕剛 裏街の片隅で くの字にぶったおれちまった ドラム缶の油の臭い 目が覚めれば明日を夢見た 高層ビルを見上げ あの時の俺をに…
쥬얼리(Jewelry) Nunul to soril nophyobwa do kuge wechyobwa guden super star …

We have lyrics for these tracks by G-Dragon:

1년 정거장 Malhal suga eopseo neol butjabeul suga eopseo Ddullideon ip…
A Boy Put your hands in the air How y'all feeling out there We…
Black 내 심장의 색깔은 black 시커멓게 타버려 just like that 틈만 나면 유리를…
Breathe I can't breathe I can't breathe I can't breathe no more…
Butterfly It’s all about you a Butterfly Every time I come close…
COUP D'ETAT People The revolution will not be televised The revolution…
Cray'on Get your crayon Get your crayon 머리 어깨 무릎 발 swag check…
CROOKED 영원한 건 절대 없어 결국에 넌 변했지 이유도 없어 진심이 없어 사랑 같은…
Gossip man Emergency, emergency Emergency, emergency Hey, man 오늘의 가십…
Heartbreaker A yo! Finally! Is this what you've been waiting for? Brand…
Hello Let's go You ain't got a girl right now (no) Well,…
Korean Dream Korean Dream yes we are (기계음) eeee 날좀내버려두세요 eeee 내맘…
Light It Up Bul butyeobwara uh Bul butyeobwara uh Hmm nae nuneul bwara M…
Missing You Yeah 아무 생각 없이 평소와 같이 보통 사람들과 만나 웃고 말하지 밤이 되면…
NILIRIA G-Dragon, hot 뜨거운 냄비 이것은 힙합, 우리나라 민요에 래핑 얼씨구 절씨구, 잘도…
One Of A Kind I'm just wild and young I'm just wild and young, do…
R.O.D. 네가 바로 내 기쁨 어린 아이 된 기분 네 생각 안 하고…
Runaway One, two, three, four, oh That's me (oh), G-Dragon (yeah…
SHAKE THE WORLD 세상을 흔들어, 세상을 흔들어 세상을 흔들어, 세상을 흔들어 Yeah, I'm back I'm ba…
She's Gone Oh she’s gone yeah Oh she’s gone yeah Oh she’s gone yeah …
That Xx 우연히 길을 걷다 네 남잘 봤어(Yea I saw him) 혹시나 했던…
THAT XX M/V 우연히 길을 걷다 네 남잘 봤어(Yea I saw him) 혹시나 했던…
THATXX 우연히 길을 걷다 네 남잘 봤어(Yea I saw him) 혹시나 했던…
The Leaders The Leaders (leaders), wassup wassup You don't really get b…
The Leaders feat. Teddy CL Don’t really get better than this Don’t act like you ain’t…
This Love This love (yeah, yeah, yeah) This love in my thuggin' G's…
Today 난 오늘도 아무렇지 않게 얘길 하죠 여자친군 없다고 말하며 몰래 전화길…
WHO YOU Baby, I love you 이렇게 말하지만 마음은 왠지 하나도 좋지 않아 I…
WHO YOU? Baby, I love you 이렇게 말하지만 마음은 왠지 하나도 좋지 않아 I…
Window Tyler we ah, I know it's short notice but I…
Without You Love is painful all the love is painful 바보처럼 반복 That's…
결국 Love is painful all the love is painful 바보처럼 반복 That’s…
무제 나에게 돌아오기가 어렵고 힘든 걸 알아 이제 더는 상처받기가 두렵고 싫은 걸 알아 네가…
소년이여 GD, Yo choice drop it on me Bameun gipeottneunde jameun a…
크레용 Get your crayon Get your crayon 머리 어깨 무릎 발 swag check…

The lyrics can frequently be found in the comments below, by filtering for lyric videos or browsing the comments in the different videos below.
Most interesting comments from YouTube:

악쓰연

얼마전까지 지디라는 사람, 아예 연예인에 관심도 없었는데 무제라는 곡을 오랜만에 들으니 너무 좋더라고요. 그래서 노래를 정주행 하다보니 무도에서 형용돈죵 영상이 떴고 그걸 보다가 많이 놀랐어요.

지디? 하면 무대에서 표정을 찡그리고 미친듯이 뛰어다니는 화려한 스타라 생각했는데, 그게 제 색안경이라 놀랐고, 형돈님과 함께 있을때 배려심 많고 잘 웃는 사람이라 놀랐고

악플이 너무 많은 사람이라 또 한번 놀랐어요.
마약은 10년 전 고의가 아닌 '실수'로 폈다고 하고, 결과적으로 '기소유예'를 받아 범죄자가 아닌 사람을, 군대에 대해 '오보' 난걸로 억울하게 욕 먹는 사람을 뭐가 그리 싫다고 칭찬하는 댓글만 있으면 욕하는 사람들 때문에 많이 힘들 것 같아 제가 더 미안해지더라고요.

어쩌면 나도 자극적인 기사에, 악플에도 꿋꿋할 것 같다는 위험한 생각에 휩쓸려 밑도끝도 없는 선입견을 가지고 있었나보다, 싶어서요.

그런데 생각해보니 이런 악플에도 휩쓸릴 필요가 없더라고요. 조금만 눈을 돌리면 지디라는 사람을 응원하고, 믿어주는 사람이 많은데 말이에요.
그리고 이 생각을 다 거친 뒤 VIP가 되고 말았네요..ㅎㅎㅎ 가사처럼 연예인이라 더 공허하고 외롭고 쓸쓸할 수도 있고 아니면 화려한 생활을 즐길 수도 있기에 뭐라고 말하기는 조심스럽지만 전 영원히 지디라는 사람을 응원할거에요.



Intan S

Verse 1]
(I need some)
Things that I want in my life now
I own so many things
But I have even more to lose
(I need some)
A big house, super car, money, honor, girls
Yeah, a ghetto super star
(Self-made; built my own home and fortune)

[Verse 2]
The art that fills the walls of my room
The galleria in my home
The Seoul garden is my garden
Feel free to visit comfortably
The Mille that sits lightly on my wrist
Where’s Wally? Here’s Billi’
Skinny for a guy
Besides one, the rest all dig me

[Pre-Chorus]
I’m just livin’ like I used to
My childhood wish
Even though I’m now living
Like the people I used to see on TV
I’m sad for some reason
The loneliness lingers
A part of my heart is empty
Chorus]
I need somebody
I ain’t got nobody
I need somebody
Any god damn body
(Hello?)
I need somebody
I ain’t got nobody
(There's nobody)
I need somebody
Any god damn Body
(Hello?)

[Verse 3]
(I need some)
Petrus Latour Margaux
Conti Jayer
I obsess over 1988 vintage
(I need some)
Friends who are the same age as me
Instead I pour my own glass and drink by myself

[Verse 4]
I work, I produce songs
And film lined-up commercials
I tour the world
(I need some)
I know that your words are right
I'm full, yes
I'm tired, I am
Today, tomorrow, everyday is filled with work
But if there wasn't anything tomorrow it'd be strange
(I wouldn't want to be out of work)
Pre-Chorus]
I’m just livin’ like I used to
My childhood dream job
Even though I’m now living
Like the people I used to see on TV
I choke and tear up for no reason
The sadness lingers
A part of my heart is empty

[Chorus]
I need somebody
I ain’t got nobody
I need somebody
Any god damn body
(Hello?)
I need somebody
I ain’t got nobody
(There's nobody)
I need somebody
Any god damn body
(Hello?)

[Bridge]
Hello, is anyone there?
(Hello?)
No one answers
I say "hey” and “what's up” to myself
(Hello?)
I’m not alone, no I'm not
Good job, be nice, be admirable
Softly, softly come on over here
Don’t cry, why are you crying?
Why are we both crying?
(I need some)
Ask the stars, ask them
(Meow meow meow)
You're being tinged by the moonlight, hide
Outro]
I need somebody
I ain’t got nobody
I need somebody
Any god damn body, hello
I need somebody
I ain’t got nobody
I need somebody
Any god damn body, hello



A

(I need some)
Things That I Want In My Life Now
가진 게 너무나 많아
잃을게 그보다 더 많아
(I need some)
큰 집, Super Car, 돈, 명예, 여자
Ye a Ghetto Super Star
(자.수.성.가.)
내 방 벽들을 가득 채운 Art
우리 집 Galleria
'서울숲' My garden
편하게 놀러 와
손목에는 가볍게 Mille
Where’s Wally? Here’s Billi’
남자치고는 Skinny
하나 빼고는 Dig me?

I’m just livin’ like I used to
어린 시절 나의 소원
TV 속에 그들처럼
지금 살고 있는데도
왠지 슬퍼 외로운 건 여전해
마음 한구석이 허전해

I need somebody
I ain’t got nobody
I need somebody
Any god damn Body
(Hello?)
I need somebody
I ain’t got nobody
(There's nobody)
I need somebody
Any god damn Body
(Hello?)

(I need some)
Petrus, Latour
Margaux, Conti, Jayer
1988 Vintage에 집착해
(I need some)
동갑내기 친구가 돼
막 혼자 따라 주고 받기 짠해
작업해 곡 작업
밀린 광고 촬영
세계를 투어 다녀
(I need some)
나도 알아 네 말이 맞아
배불러 그래
(힘들어 그래)
오늘도 내일도 매일 다
내 일 없으면 또 그래
(그건 좀 그래)

I’m just livin’ like I used to
어린 시절 장래희망
TV 속에 그들처럼
지금 살고 있는데도
괜히 울컥 서러운 건 여전해
마음 한구석이 허전해

I need somebody
I ain’t got nobody
I need somebody
Any god damn Body
(Hello?)
I need somebody
I ain’t got nobody
(There's nobody)
I need somebody
Any god damn Body
(Hello?)

여보세요 거기 누구 없소?
(Hello?)
아무도 대답이 없어
“야!” 하고 “왜?” 하고 있어
(Hello?)
난 혼자가 아니야 아이야
옳지 착하지 예쁘지
사뿐사뿐히 이리 이리 온나
울지 마라 울긴 왜 울어 우리 둘 다
(I need some)
별들에게 물어봐 물어봐
(Meow Meow Meow)
달빛에 물들어가 숨어봐

I need somebody
I ain’t got nobody
I need somebody
Any god damn Body
(Hello?)
I need somebody
I ain’t got nobody
(There's nobody)
I need somebody
Any god damn Body
(Hello?)



권사포사랑해

권지용은 내가 아는 사람들중 가장 외로운 사람이야
팬으로써 아무것도 못해준다는거랑
직접적으로 위로해줄수도 없다는거
그냥 노래를 좋아하는 걸로밖에
못하는 것같아
그냥 한번이라도 권지용한테
행복하라고, 그냥 다 필요없고, 너 좋아하는 사람들이랑
그렇게 살라고 말하고싶다.
다시 컴백하는게
양날의 검이 되겠지
하고싶은 노래를 하면서도
그에게 달리는 악플도 보면서
참 무슨생각을 할까



All comments from YouTube:

Haleef Hanif

G-Dragon is the King of Kpop ❤️

Christoph Brückner

always has been

DANISH HAKIM

PERIOD!!!

Rohit Roy

Of course. No.debate

김민규

뭘 좀 아시네요

ɨֆǟɮɛʟʟǟ ʍɛʀǟʀɨ

Yes 😺💙👑🐲

222 _

개인적으로 이 노래가 가장 숨겨진 띵곡이라 생각함 ㅇㅇ

o o

@룸뮤직 무제 앨범 개소리 최고에요 19금

신재용

씹 ㅇㅈ

임동균

ㅆㅇㅈ 2년째 듣고 있음

More Comments

More Videos