Gladys Knight & The Pips, Get a Hold of Yourself: We need your help!

  • I can comment on it

  • I know the meaning

  • I can review it

  • I can add the lyrics

Skip to video »
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Get a Hold of Yourself
by Gladys Knight & The Pips

We have lyrics for 'Get a Hold of Yourself' by these artists:

Jamie Cullum As I sit and wait for some answers The questions go…
JTS Ronneby I remember back when everything was fine, we said this is…
Sugar Jesus How do you do Just nice to meet you And I can…

We have lyrics for these tracks by Gladys Knight & The Pips:

A Friend of Mine Good morning Mary Ann And how are you upon this bright And…
Ain't No Sun Since You've Been Gone Into my life You brought a glowing love Like a ray…
All I Could Do Was Cry I heard church bells ringing, I heard a choir singing. I saw…
All I Need Is Time All I need is time Until I get over you A little…
And This Is Love And this is love, this is love The apple tree That stood…
Ave Maria Ave Maria, Ave Maria Ave Maria, Ave Maria Ave, Maria, Av…
Away in a Manger Away in a manger, no crib for his bed, the little…
Baby Don't Change Your Mind Ooh, your ex is back in town What you gonna do…
Baby I Need Your Loving Baby, I need your lovin' Baby, I need your lovin' Although…
Best Thing That Ever Happened to Me I've had my share of life's ups and downs But fate's…
Between Her Goodbye And My Hello I wish I could have met you In a year or…
Bourgie, Bourgie Ooh Livin' the life You're a jet-setter Livin' the life You…
Can For once in my life I have someone who needs me Someone…
Choice Of Colors People must prove to the people A better day is coming But…
Cloud Nine Childhood part of my life, it wasn't very pretty. You see,…
Come Back and Finish What You Started come back and finish what you started and don't leave me…
Come See About Me I've been crying 'Cause I'm lonely (for you) Smiles have all…
Come Together Here come old flattop he come grooving up slowly He got…
Daddy Could Swear Oh, oh, yeah Yeah, oh my mercy Ooh, how I remember daddy He…
Daddy Could Swear, I Declare Oh, oh, yeah Yeah, oh my mercy Ooh, how I…
Didn't You Know I saw my love walking down the aisle And as he…
Do You Hear What I Hear Do You Hear What I Hear? Said the night wind to…
Don't Let Her Take Your Love From Me Baby, baby, baby, baby, baby You don't have to…
Don't Turn Me Away No no no No no no My world has fell apart…
Either Way I Lose If I stay, I know I'm that I'ma share your…
End of Our Road I've gotta get away from you fast as I can Oh…
Every Beat Every Beat Of My Heart Rod Stewart Through these misty e…
Every Beat of My Heart In every beat of my heart There's a beat for you In…
Every Beat Of My Heart (Re-Recorded / Remastered) Through these misty eyes I see lonely skies Lonely road to…
Every Little Bit Hurts Every little bit hurts Every little bit hurts Every night …
Everybody Need Love Say you wanna be loved But you won't let me love…
Feeling Alright Seems I've got to have a change of scene 'Cause every,…
Fire And Rain Just yesterday mornin', they let me know you were gone Suza…
For Once In My Life For once in my life I have someone who needs…
Friendship Train Calling out to everyone across the nation Said, the world i…
Giving Up Givin' up is hard to do When you really love someone Givin…
Good Lovin' Ain't Easy To Come By Good lovin' ain't easy Good lovin' ain't easy Good lovin' ai…
Goodnight My Love Goodnight, my love Pleasant dreams and sleep tight, my love…
Got Myself A Good Man Sunshine blue skies please go away The girl has found anothe…
Heard It Through The Grapevine I bet you're wonderin' how I knew 'Bout your plans to…
Heavy Makes You Happy Ahh, whoa--great gosh a mighty... (Sha-na-boom boom, yeah…
Help me make it throug the night Take the ribbon from my hair Shake it loose and let…
Hero It must have been cold there in my shadow To never…
Home Is Where the Heart Is Home is where the heart is When I spread my wings…
I It's sad to think we're not gonna be here And it's…
I Don't Want To Do Wrong Um I don't want to do wrong But you've been gone…
I Feel A Song Ooh, I loved you so But why I loved you I'll…
I Got Rhythm I've really got to use my imagination To think of good…
I Heard It Through The Grapevine I bet you're wonderin' how I knew, baby, baby, baby 'Bout…
I Really Didn I told my girl bye-bye (bye) And I really didn't…
I Will Fight I will fight to the end If it means our love…
I Wish It Would Rain Sunshine blue skies please go away The girl has found anothe…
I'm Gonna Make You Love Me I'm gonna do all the things for you A girl wants…
I'm Losing You Your love is fading I can feel your love fading Woman…
I've Got to Use My Imagination I've really got to use my imagination To think of good…
If I Were Your Woman If I were your woman And you were my man You'd have…
If You Gonna Leave Take the ribbon from your hair Shake it loose and let…
It Should Have Been Me I saw my love walking down the aisle And as he…
It Takes A Whole Lot Of Human Feeling Tare gin gin yaad ch teri main tan jaagan raatan noo rokh…
It's Bad For Me To See You Well, well, well, well Seems like it was only yesterday Wh…
It's Gotta Be That Way Now if I should walk away From this freedom I now…
It's Summer Outside my window A robin builds a nest At last, winter's …
It`s Gotta Be That Way Now if I should walk away From this freedom I now…
Jingle Bells Dashing through the snow In a one horse open sleigh O'er t…
Just Walk In My Shoes Walk in my shoes This hurt inside is too much for…
Landlord You're the landlord and the keeper of our love You're the…
Let It Be When I find myself in times of trouble, Mother Mary…
Letter Full of Tears Here comes the mailman walking, walking, walking up the stre…
Licence to Kill Ooooh Oh-hooo I feel, I've got to hold on to your love Oooh.…
Love Finds Its Own Way We've come a long way from nowhere The road was often…
Love Overboard They tell me, Gladys, you know you love too hard But…
Make Me The Woman That You Go Home To You promised me things that meant a lot Said so much…
Make Me The Woman You Go Home To You promised me things that meant a lot Said so much…
Make Your's a Happy Home You're just smiling this morning All of your love is wishin…
Medley: Try to Remember / The Way We Were Hey you know everybody's talkin' about the good old days…
Midnight Train to Georgia L.A. proved too much for the man (Too much for the…
Midnight Train To Georgia' L.A. Proved too much for the man Too much for the…
Money Well It don't bother, it don't bother me Money is the…
Mr. Welfare Man Keep away from me, Mr. Welfare They just keep on saying…
Neither One Of Us It's sad to think We're not gonna make it And it's gotten…
Neither One of Us (Wants to Be the First to Say Goodbye) It's sad to think, we're not gonna make it And it's…
Nitty Gritty Yeah, mmm, yeah Do you know that some folks know about…
Nobody But You No one ever made me feel That I could ever make…
Oh! What A Love I Have Found All I need is time Until I get over you A little…
On And On Bet your life I'll be, yeah A better woman you see All be…
One Less Bell To Answer One less bell to answer One less egg to fry One less…
Operator Operator, are you sure That line is busy all this time Won…
Part Time Love I need somebody Who's consistent with me Someone already t…
Perfect Love Old enough To know when I've been wrong Yes and fool…
Put A Little Love In Your Heart Think of your fellow man, lend him a helping hand Put…
Save the Overtime Darling, don't stay too long Pretty baby, I know you're wor…
Save the Overtime (For Me) Darling, don't stay too long Pretty baby I know you're worki…
Sesame Street Theme Sunny day Sweepin' the clouds away On my way to…
Silent Night Silent night, holy night, All is calm, all is bright Round y…
So Sad the Song I know that we both talked it over And said it's…
Sorry Doesn't Always Make It Right No one ever loved you more And you're all I'm living…
Storms of Troubled Times if you ever fall a part troubled times. if you're ever…
Take Me In Your Arms And Love Me Thanks to Char Star for these lyrics. Ooh...ooh... The moo…
Taste of Bitter Love taste of bitter love I can't feel for you or tell…
Thank You Lookin' at the devil Grinnin' at his gun Fingers start sha…
That's The Way Love Is As the bitter tears fall from your eyes a thousand…
The Best Thing That Ever Happened to Me I've had my share of life's ups and downs But fate's…
The Christmas Song Chestnuts roasting on an open fire Jack Frost nipping at yo…
The End Of Our Road I've gotta get away from you fast as I can Oh…
The Going Ups and Coming Downs One day you say you love me The next day its…
The Going Ups And The Coming Downs One day you say you love me The next day it's…
The Long And Winding Road The long and winding road That leads to your door Will nev…
The Look Of Love The look of love Is in your eyes A look your smile…
The Makings of You Add a little sugar, honeysuckle and a great big expression…
The Need to Be To fulfill the need to be who I am in this…
The Nitty Gritty Yeah, mmm, yeah Do you know that some folks know about…
The One and Only When you find the one and only It's like findin' a…
The Operator Operator, are you sure That line is busy all this time Won…
The Tracks Of My Tears People say I'm the life of the party Because I tell…
The Way It Was We've come a long way from nowhere The road was often…
The Way We Were Memories light the corners of my mind Misty water-colored m…
The Way We Were (Try to Remember) Hey, everybody's talkin' about the good old days, right Ever…
The Way We Were / Try to Remember Hey you know everybody's talkin' about the good old days…
To Be Invisible will be my claim- - to fame A girl with no…
Tracks of My Tears People say I'm the life of the party Because I tell…
Try To Remember / The Way We W Hey you know everybody's talkin' about the good old days…
Walk Softly Time is all important to everything It seems to be an…
Way We Were & Try To Remember Hey you know everybody's talkin' about the good old days…
Where Peaceful Waters Flow (Come and walk with me) (We can go where peaceful waters…
Who Is She A man we passed just tried to stare me down And…
Why Don't You Love Um I don't want to do wrong But you've been gone…
You and Me Against the World You and me against the world Sometimes it feels like you…
You Need Love Like I Do Well, well, well, well Seems like it was only yesterday Wh…
You're My Everything You surely must know magic, girl, 'cause you changed my…
You're The Best Thing That Ever Happened To Me I've had my share of life's ups and downs But fate's…

We have lyrics for these tracks by Gladys Knight:

10 License To Kill Ooooh Oh-hooo I feel, I've got to hold on to your love Oooh.…
16 Make Yours A Happy Home You're just smiling this morning All of your love is wishin…
Ain Into my life You brought a glowing love Like a ray…
Ain't Nobody's Business There ain't nothin' I can do, or nothin' I can…
Ain't Nothing Like The Real Thing Ain't nothing like the real thing, baby. Ain't nothing like …
Baby Don't Change Your Mind Ooh, your ex is back in town What you gonna do…
Best Thing That Ever Happened to Me I've had my share of life's ups and downs But fate's…
Better Love Next Time Better Love Next Time I wish I could have given you Everyt…
Between Her Goodbye and My Hello I wish I could have met you In a year or…
But Not For Me Old man sunshine listen you Never tell me dreams come true …
Choice Of Colors People must prove to the people A better day is coming But…
Come See About Me I've been crying 'Cause I'm lonely (for you) Smiles have all…
Come Sunday Ooh Lord, dear Lord above, God almighty, God of love, pl…
Daddy Could Swear I Declare Oh, how I remember daddy He was young and had a…
Didn I told my girl bye-bye (bye) And I really didn't…
Didn't You Know Remember when you left You had your own rules about playing…
Do Nothing Till You Hear From Me Do nothing till you hear from me, Pay no attention to…
Do You Really Want To Know When we talk it's right When we kiss you know that…
Double or Nothing Double or nothing you've gotta have a partner Or your…
Either Way I Lose If I stay, I know I'm that I'ma share your…
End Of Our Road I've gotta get away from you fast as I can Oh…
Every Beat In every beat of my heart There's a beat for you In…
Every Little Bit Hurts Every little bit hurts Every little bit hurts Every night …
Everybody Needs Love Say you wanna be loved But you won't let me love…
For Once In My Life For once in my life I have someone who needs…
Friendship Train Calling out to everyone across the nation Said, the world i…
Giving Up Givin' up is hard to do When you really love someone Givin'…
Gladys Knight / Best Thing That Ever Happened To Me I've had my share of life's ups and downs But fate's…
God Bless The Child Them thats got shall get Them thats not shall lose So the…
Good Morning Heartache Good morning heartache You old gloomy sight Good morning h…
Goodbye It's sad to think We're not gonna make it And it's gotten…
Grandma Baby don't you run so fast (She was always giving us…
Grapevine I bet you're wonderin' how I knew, baby, baby, baby 'Bout…
Greatest Love Of All I believe the children are our are future Teach them…
Guilty Shadows falling, baby, we stand alone Out on the street any…
Help Me Make It Through the Night Take the ribbon from your hair Shake it loose and let…
Home Alone Being alone can be so very painful Sometimes you don t…
I Don Gave you the best Best years of my life and I Gave…
I Don't Want To Do Wrong Um I don't want to do wrong But you've been gone…
I Don't Want To Know Gave you the best Best years of my life and I Gave…
I Feel A Song Ooh, I loved you so But why I loved you I'll…
I Got It Bad Never treats me sweet and gentle The way that he should I've…
I Heard It Through the Grapevine Ooh, I bet you're wond'rin' how I knew Baby, baby, baby,…
I Hope You Dance I hope you never lose your sense of wonder You get…
I Really Didn't Mean It I told my girl bye-bye (bye) And I really didn't…
I Said You Lied Tell me what's on ya mind and, baby, don't try…
I Wanna Be Loved Why do I feel like my heart gets broken Whenever I…
I Who Have Nothing I, I who have nothing I, I who have no one Adore…
I Wish It Would Rain Sunshine blue skies please go away The girl has found anothe…
I'll Be Seeing You I'll be seeing you in all the old familiar places That…
I'll Fall In Love If You Hang Around What can I say Didn't plan things this way Never knew this…
I've Got to Use My Imagination I've really got to use my imagination To think of good…
If I Were Your Woman If I were your woman And you were my man You'd have…
It Should Have Been Me I saw my love walking down the aisle And as he…
It's Better Than a Good Time (Walter Gibbons Mix) it's a better than good time it's a better than good…
Just Walk In My Shoes Walk in my shoes This hurt inside is too much for…
Landlord You're the landlord and the keeper of our love You're the…
Let It Be When I find myself in times of trouble, Mother Mary…
Letter Full of Tears Mm Here comes the mailman walking up the street And it loo…
Licence To Kill Ooh ooh-ooh-ooh ooh ooh ooh-ooh-ooh Oh oh oh oh I need, I…
License to Kill Ooh Oh oh I feel, I need, I've got to hold on…
Love Finds It's Own Way We've come a long way from nowhere The road was often…
Love Hurts Sometimes love can feel Like the closest thing to heaven S…
Love On The Rocks Love on the rocks, ain't no surprise Pour me a drink…
Love Overboard They tell me, Gladys, you know you love too hard But…
Lovin' On Next To Nothin' Ooh You're holdin' back on me That ain't the way it used…
Make Me The Woman That You Go Home To You promised me Things that meant a lot Said so much you …
Make Yours A Happy Home You're just smiling this morning All of your love is wishin…
Makings of You {From to Claudine} Add a little sugar, honeysuckle and a great big expression…
Men I was talking to my girlfriend just the other day I…
Midnight Train To Georgia L.A. proved too much for the man (Too much for the…
Misty Look at me, I'm as helpless as a kitten up…
Money Well It don't bother, it don't bother me Money is the…
My Guy Nothing you could say could tear me away from my…
Neither Of Us It's sad to think we're not gonna be here And it's…
Neither One of Us It´s sad to think We´re not gonna make it And it´s gotten…
Next Time I wish I could have given you Everything you need The powe…
Nitty Gritty THE NITTY GRITTY Gladys Knight and the Pips Yeah, mmm, y…
Nitty Gritty The Yeah, mmm, yeah Do you know that some folks know about…
On & On Bet your life I'll be...yeah A better woman you see All b…
On and On Bet your life I'll be... yeah A better woman you see All …
Operator Operator, are you sure That line is busy all this time Won…
Part Time Love I need somebody Who's consistent with me Someone already t…
Rose Bouquet We were somethin', you and me Yeah, we had ?em rollin…
Send It To Me Somebody’s got a magical touch Somebody just can’t get enou…
Since I Fell For You When you just give love and never get love You'd better…
So Sad the Song I know that we both talked it over And said it's…
Somehow He Loves Me Somehow he loves me With all my faults, he finds virtue…
Someone To Watch Over Me There's a saying old says that love is blind Still were…
sorry doesn't always make it right No one ever loved you more And you're all I'm living…
Stormy Weather Don't know why, there's no sun up in the sky Stormy…
Superwoman Early in the morning I put breakfast at your table And…
Take Me in Your Arms and Love Me Thanks to Char Star for these lyrics. Ooh...ooh... The moo…
The End of Our Road I've gotta get away from you fast as I can Oh…
The Look of Love The look of love Is in your eyes A look your smile…
The Man I Love Someday he'll come along, The man I love And he'll be…
The Nitty Gritty THE NITTY GRITTY Gladys Knight and the Pips Yeah, mmm, y…
The Operator Operator, are you sure That line is busy all this time Won…
The Way We Were Memories light the corners of my mind Misty water-colored m…
This Bitter Earth This bitter earth Well, what fruit it bears What good…
Waiting On You Waiting, waiting, waiting, waiting, waiting I'm waiting on …
Walk Softly Time is all important to everything It seems to be an…
Way We Were/Try to Remember Hey you know everybody's talkin' about the good old days…
Where Peaceful Waters Flow [Come and walk with me] [We can go where peaceful waters…
You Need Love Like I Do Well, well, well, well Seems like it was only yesterday Wh…
You're The Best Thing That Eve I've had my share of life's ups and downs But fate's…

We have lyrics for these tracks by The Pips:

Baby Don't Change Your Mind Ooh, your ex is back in town What you gonna do…
Come See About Me I've been crying 'Cause I'm lonely (for you) Smiles have all…
Every Beat Of My Heart Every Beat Of My Heart Rod Stewart Through these misty e…
Everybeat of My Heart Every Beat Of My Heart Rod Stewart Through these misty e…
Giving Up Givin' up is hard to do When you really love someone Givin…
Happiness I can tell like the ring of a bell A chime…
I've Got To Use My Imagination I've really got to use my imagination To think of good…
If I Were Your Woman If I were your woman and you were my man, you'd…
Letter Full Of Tears Mm Here comes the mailman walking up the street And it loo…
Love You Tonight Well, well, well, well Seems like it was only yesterday Wh…
Midnight Train To Georgia L.A. proved too much for the man (Too much for the…
Neither One Of Us It's sad to think we're not gonna be here And it's…
Room In Your Heart Think of your fellow man, lend him a helping hand Put…
Sesame Street Theme Sunny day Sweepin' the clouds away On my way to…
Since I Found Love All I need is time Until I get over you A little…
The Best Thing That Ever Happened I've had my share of life's ups and downs But fate's…
The Way We Were Try To Remember Memories light the corners of my mind Misty water-colored m…
Whistle My Love Goodnight, my love Pleasant dreams and sleep tight, my love…

The lyrics can frequently be found here (check the full description and comments) or by filtering for lyric videos.

Help us build the world's largest lyrics collection by contributing lyrics in the comments below.

More Videos