Welcome To The Jungle
Guns N' Roses Lyrics


Welcome to the jungle, we've got fun and games
We got everything you want honey, we know the names
We are the people that can find whatever you may need
If you got the money, honey we got your disease

Jungle, welcome to the jungle
Watch it bring you to your shun n-n-n-n-n-n-n-n knees, knees
Uh I, I wanna watch you bleed

Welcome to the jungle, we take it day by day
If you want it you're gonna bleed but it's the price to pay
And you're a very sexy girl, very hard to please
You can taste the bright lights, but you won't get there for free
In the jungle, welcome to the jungle
Feel my, my, my serpentine
Uh, I, I want to hear you scream

Welcome to the jungle, it gets worse here every day
You learn to live like an animal in the jungle where we play
If you got hunger for what you see, you'll take it eventually
You can have everything you want but you better not take it from me

In the jungle, welcome to the jungle
Watch it bring you to your n-n-n-n-n-n-n-n knees, knees
Uh ah, I'm gonna watch you bleed

And when you're high you never ever wanna come down
So down, so down, so down, yeah

You know where you are?
You're in the jungle baby
You're gonna die
In the jungle, welcome to the jungle
Watch it bring you to your shun n-n-n-n-n-n-n-n knees, knees
In the jungle, welcome to the jungle
Feel my, my, my serpentine
In the jungle welcome to the jungle
Watch it bring you to your shun n-n-n-n-n-n-n-n knees, knees
Down the jungle, welcome to the jungle
Watch it bring you to you
It's gonna bring you down, huh

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, SUSSMAN & ASSOCIATES
Written by: W. Axl Rose, Saul Hudson, Duff Rose Mckagan, Izzy Stradlin, Steven Adler

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
To comment on specific lyrics, highlight them
Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found
Most interesting comments from YouTube:

Rebecca Childers

3:42
The dancing on the stage
The arms with the serpentine part
The backing up and toying with the microphone
The dieeeee part
Everything from this part to the end is hot 🥵 to me and I'm not afraid to admit it
Axl rose is and will always be my crush from the hottest lead singer/band member
Anyone who disagrees can find where I asked for your opinion
Edited part 2 :44
This is hot as well
Sorry for the on and on comment but it's my opinion



ThatOne Flygon

"You dare challenge megamind?"
"Well this town ain't big enough for two supervillians!"
"Oh, you're a villian alright. Just not a super one!"
"Oh yeah? Well then what's the difference?"





"PRESENTATION!"



Aashman Thakur

Friend : Who's your favourite guitarist?

Me : Slash

Friend: Who's your favourite musician?

Me : Slash

Friend : Who's your favourite celebrity?

Me : Slash

Friend : Name someone who's not named Slash.

Me : Saul Hudson.

Friend : Who's that?

Me : Slash



Btw Small YouTuber And Musician Here



All comments from YouTube:

Log Zhelebour

🔥🔥🔥❤️🔥🔥🔥

ً

Ngl
Is kinda confusing why tf a comment with only emoji is have lot of likes

Skeleton Boii

yh

Alcazar Martinez Azucena

Oh si me encanta la parte donde dice na nanananana

Why are the replies full of people hitting their keyboards with their head? They into crack?

Donald Vuletić

Lordi 🤘🤘🤘🤘🤘🤘

18 More Replies...

KING BLITZ

Just listened to it for the FIRT TIME in its entirety and WOW!

Aries by sun virgo by moonlight Libra rise

oh my luv, if that's so then its a must ( if u haven't already done it ) listen to " Bohemian Rhapsody" by Queen

Jirouwu

How have you never heard this song until now tf

Mtg Mtg

Where have you been?

More Comments

More Videos