Genre not found
Artist not found
Album not found
Song not found

New Life
Ice-T Lyrics


We have lyrics for 'New Life' by these artists:

01.New Father, so loved the world That You gave us Your one Your…
8-Bit Operators Patokai I woke up this morning wondering what was the point…
A. Perry & L. Delacour He knows every single sorrow He knows all the pain you've…
A.Z. {Singer} Birds flyin' high you know how I feel Sun in the…
Akon I got my back to the wall Hands to the sky Tryna…
Alex Ernst I woke up this morning Ready, to live in the light I'm…
Antestor Insanity look for yourself, satan rules this world destruct…
Arwen Broken promised and lies for a different world living lock…
AZ Birds flyin' high you know how I feel Sun in the…
B.A.S.P I want to be loved by you, just you, And nobody…
B.A.S.P. This is the end of the road All there ever was…
Beth Marie Anderson I packed a few things in my car, some said…
Blind Melon Suddenly everyting is fainting Falling from a broken ladder'…
Bobby Rock I feel, i guess, not much to say We gotta peak…
Brianna Lea Pruett Boarded up a greyhound bus she did / for Californio to…
Brush The Green I've made, the best of what i've been dealt in…
Chyna What we want is a brand new year Open your heart…
Craig T. Cooper I woke early this morning, my whole world had changed…
Cultivated Bimbo I stand still stepping on a shady street And I watch…
Dany P I want to be loved by you, just you, And nobody…
Depeche Mode I stand still, stepping on the shady streets And I watched…
Depeche Mode (Jonathan's CD Collection) I stand still stepping on the shady streets And I watched…
DGM Catastrophic way to live your life until the end Walking upo…
DJ Quicksilver New life, new life, new life, new life, new life, new…
DJ Wolftron hehe sowwy criminalkatic here on ig check me out cause i roc…
Dreamtale Come on lady, take my hand It's time to let the…
E-Mac-U-Let I was feeling so blue going through the motions I would writ…
Eiffel 65 Baby, I Need A Miracle, I'm Searching To Find A Way…
Ektomorf I feel no fear and I see Beautiful life and it´s…
Explosive Ear Candy El sol está besando mi cara Tú sabes qué dicen ellos Necesit…
Fedde Le Grand & Funkerman I feel the vibes of new life I was born again…
Fort Hope There's something I'm keeping that's lost all its meaning An…
Fuel Fandango You should know my life is out of tune I have…
Gaia Epicus [Words & Music: Hansen] I feel it, I hear it, I…
GReeeeN .: Atatakai hikari ga sashikomu toki no naka de Hadazamui k…
Handsome Poets Midnight show Up in flames Blows my mind Roll away Ris…
Har-El Last night I nearly died Today am feeling so alive The last…
Hi-Standard I'm living in the city, it has everything. Many cultures, m…
Intro Every once in a while, just when you think things…
J. Vague This is the end of the road All there ever was…
John P. Kee Oh what a change Has come over me My life has detoured A…
Kawika Katoa I was going round in cirlcles Dizzy in my head Lost without…
Lets Grow I never thought that there's sun in hell That birds are…
Linda Leen كيفك انت واظنك مثل ما اذكر تغيب سنين وعلى رجعة دقايق…
Louis Yoelin (verse 1) Warm breath is all it takes To feel the rush…
Lovkn "Hold on Just hold onto me," I heard You say with clarity It…
Lucki & Chuck L.I. fold your arms like an aeroplane cast over seas you could…
Matteo Brancaleoni Du du du du di a I'm wasting time alone tonight And…
Midnite Look what jah jah gave me New life, a brand new…
Monica Hello? Hey, mary Oh what's goin' on sis'? Nothing just think…
Moonlight You taught me how to see And not to be…
Nero Welcome to second reality Live the life you've always dream…
New Life Father, so loved the world That You gave us Your one Your…
New Life Community Choir Oh what a change Has come over me My life has detoured A…
O S I still like the sound of the rain On my roof…
Olan Monk Wake up Or you will stay asleep Slow down Getting it all out…
Olivia Branch Walker I moved from my old house I moved from my old…
Overcome Seperation from this world. I'm sick of my ways. And…
Paul Westerberg Well, we made a mad dash for the good life And…
Phillip Sandifer Phillip Sandifer Running hard without direction Can tend to …
Principe Valiente The city lights are shining down on me but I don't know…
Sailing To Nowhere A new life! A new life! A new life! A new…
Scream Silence On a picture wink his eyes Remembrance of him makes you…
SEU Worship We find our strength in the power of Your name We…
Sick on the Bus Suddenly everyting is fainting Falling from a broken ladder'…
Spoken Just for a second my friend, don't walk away from…
stammas Got me feeling dumb, coz I thought you were the…
Teen Daze How do I get closer? What do I need to…
The Dust of Basement I think it´s Time to start a new Life where everything…
The New Life Community Choir feat. John P. Kee Oh what a change Has come over me My life has detoured A…
The Wannadies (The cover version of the Depeche Mode song, from 'Might…
Three Minute Poetry I'm waiting.for everything to change.a whole new life. That…
U.P.I. Oh what a change Has come over me My life has detoured A…
Upstate Rubdown Well I'm stuck in a situation where I'm losing my,…
Various Artists You should know my life is out of tune I have…
Venemy his is real now Another day is the only thing holding…
Volturian It ran too fast We were too blind too see it Too…
Wild Beasts Warm and blind Groping in the briny deep The tide washing th…
Wild Beasts㐀 Warm and blind Groping in the briny deep The tide washing …
Within Y In this search of man He returns into the shadows After sh…
wldflwr I woke up The day felt different (different) Even in my soul…
X There's a little girl dancing out on the street You can't…
yabin innato d.j. Talking bout sides who what when and why Everyone always say…

We have lyrics for these tracks by Ice-T:

08. Bitches 2 I once knew this brother Who I thought was cool with…
10. O.G. Original Gangster Ten years ago I used to listen to rappers flow Talkin' bout…
17-FUNKY GRIPSTA (Intro: Ice-T) Yeah, Ice-T nigga, Seventh Deadly Sin It's …
409 It's time to start the party if ya'll don't mind Me…
6 'n the Mornin' 6 in the morning, police at my door Fresh Adidas squeak…
6 in the Morning I'm six feet below this burning wreckage of the life…
6 N' THE MORNING Yeah, this is a story of a famous dog Of a…
6'n The Mornin' 6 in the morning, police at my door Fresh Adidas squeak…
99 Problems Yeah, last year a lot of motherfuckers asked me Why I…
Addicted to Danger "Yo what's up man? Yeah I gotta trunk fulla this…
Ain't a Damn Thing Changed Ban me? Try it You might cause a riot What the radio…
Always Wanted to Be a Ho [Intro] This goes out to all you ladies out there. A…
Always Wanted To Be A Hoe [Intro] This goes out to all you ladies out there. A lot…
Big Gun It's goin' down. Yo the girl got a gun, Best run.…
Bitches [Ice Cube Talking] Damn, what you doing over here? Whassup?…
Bitches 2 I once knew this brother Who I thought was cool with…
Black 'n' Decker Yeah, uh huh, you know what it is black n'…
Body Count You know, sometimes I sit at home, you know, and…
Check Your Game [Chorus:] It's 99 players check your game Make sure them y…
Check Your Heart [Intro] Yo Ice - We heard what happened man We heard…
CJ Mac Interlude [CJ Mac] I still sell around the club, grips and bloods…
Colors Yo Ease let's do this Colors, colors, colors, Colors, colo…
Common Sense It starts like this Gats hit harder than fists Just…
Cop Killer I got my black shirt on. I got my black gloves…
Cramp Your Style (I cramp your style With a bullet and a smile) --> Onyx […
Dear Homie Dear Homie, what's the hap, since your up in the…
Depths of Hell "Depths of Hell" (feat. Daddy Nitro) [Daddy Nitro] Now …
Disorder War!!! Our government is fucked Sure to bring us down …
Don't Hate the Playa (Intro: Too $hort) Yeah man we just sittin' back, chillin' B…
Drama Cruisin' for a bruisin', I'm talkin' no crap Pipe bomb in…
Ed Let me tell ya a little story Bout my homeboy Ed Use…
Escape From the Killing Fields Here we go I'm movin' off death row Ya gotta keep up…
Evil E Yo shut up, this is Ice muthafuckin' T And I've been…
Evil E - What About Sex? Evil E: Yo, Ice, Man, we halfway done with the album,…
Evil E-What About Sex? Evil E: Yo, Ice, Man, we halfway done with the album,…
Exodus Yeah, This is Ice-T You've just been listening to the…
Eye of the Storm [Intro: KAM] Aiyyo this is Kam representin' Watts in Compto…
First Impression Upon initial contact with Ice-T's music, I had envisioned hi…
Fly By Everybody step back from the mic As I set it off All…
Forced To Do Dirt Ice-T back in that ass Return of the real Muthafuckas fakin …
Freedom of Speech A-yo Ice, man. I'm working on this term paper for…
Freestyle Oh, it's a relief When I smoke this green Car push to…
Fried Chicken Yo nigga, yo momma got two feet growing out her…
Fuck It Dub-see from the Westside Connect Gang Dub-see from the Wes…
Funky Gripsta (Intro: Ice-T) Yeah, Ice-T nigga, Seventh Deadly Sin It's al…
G Style Intro: Yeah! Right about now motherfuckers is layin for a…
Gangsta Rap Whassup, Whassup?! Westside !! Here we go, Another one,…
Get My Cash On Some don't think I can flow So here we go To a…
Get Your Money Man (Erick Sermon) Yo whassup, this the E-Double, Green-Eyed-Ba…
Girls L.G.B.N.A.F 1-2, 1-2-1-2-3, I'm the emcee called Ice-T That's DJ Evil E…
Girls L.G.B.N.A.F. 1-2, 1-2-1-2-3, I'm the emcee called Ice-T That's DJ Evil E,…
God Forgive Me Ride as my jabos, cocked my straps watcha back You know…
Gotta Lotta Love [ VERSE 1 ] Woke up the other mornin, I heard…
Grand Larceny Stick up, hands in the air You move, you lose 'cause…
Hardcore (Intro: Ice-T) Yeah, Ice-T nigga, Seventh Deadly Sin It's al…
Heartbeat Once again, my friends, it's time to rock it 'til…
High Roller Speed of life, fast, it's like walkin' barefoot over broken…
Hit the Deck I'm the minstrel man, the cleaning man The pole man, the…
Hit the Fan (feat. Shawnie Shawn) [Shawnie Shawn] Yo, what's goin on…
Home Invasion All right! When we go up in this goddamn house all…
Home of the Bodybag Syndicate fool L.A. Home of the Bodybag Ice-T A young pla…
How Does It Feel Yo Rich man, these girls ready to get busy? [ Big…
I Ain't New Ta This Come on Come on [ VERSE 1 ] Do this, ugh, come on,…
I Ain't New to This Come on, come on Do this, ugh, come on, come on Time…
I Love Ladies Ya heard the Ice was rockin', ticket sales were high Bought…
I Must Stand Nobody ever said life was gon' be easy But damn.. [ VERSE…
I'm Your Pusher Yo, it's time for me to pump the volume No problem,…
Ice Baby Yo, VIP Let's kick it Ice ice baby Ice ice baby All right s…
Ice M.F. T Yeah! 1993, I'm back motherfucker, this is Ice T. Got…
Ice's Exodus Yeah, This is Ice-T You've just been listening to the Sevent…
Ice's Exodus ft Top Gunz Yeah, This is Ice-T You've just been listening to…
Ice-T Yo, VIP, let's kick it! Ice ice baby Ice ice baby All r…
Im Your Pusher Yo, it's time for me to pump the volume No problem,…
Inside of a Gangsta Yeah This is Ice-T I'ma slow it down for a minute I…
Intro You already know ice is here Dunt scare no fear I'm just…
Intro/Rhyme Pays A child was born in the East one day Moved to…
It's All Love Put it on me like you want it all Put it…
It's Goin' Down Meet me in the trial ! Its goin down ! Meet me in the…
It's On Yo, Ice The organization say they can't stay in business wit…
It's The Gangsta Sound Blame me You niggas know my pyroclastic flow You niggas kno…
Killers A man took an ad on T.V. To enrol in the…
Lane [ CHORUS ] The fast lane, half heart, half money Ain't nobod…
Lethal Weapon E-V-I-L E and Ice-T are on a jack move Layin down…
Lifestyles of the Rich and Infamous It's eight a.m. I roll out my silk sheets Get fly…
Lifestyles of the Rich and Infamous (remix) {Yo yo Ice whats poppin' G I'm just coolin' out Shinning…
M.V.P.s Yo Yo whats up this is mc ice t..im here…
Make it Funky (Make it funky) So the people can get down to the…
Make the Loot Loop Yeah This is goin out to all those muthafuckas That like to…
Medley: O.G. Original Gangster Ten years ago I used to listen to rappers flow Talkin' bout…
Message to the Soldier Yo, Ice, you been down with the struggle for a…
Mic Contract Brainstorm microphone napalm This is it, words from a timebo…
Midnight Midnight Blue! Take you out See the midnight blue Take your …
Mind Over Matter It's been a long while Since I hit ya with freestyle High…
money power women [Chorus x2] "You gotta make the money first" "Then when yo…
My Baby โว้โอ้ โอ โฮ้ว โว้ โว้ นานะนาว นานะนาว นานะนาว ทุกครั้ง ที่…
My Word Is Bond Let me tell you what happened to me The other day…
New Jack Hustler Hustler, word, I pull the trigger long, Grit my teeth, spray…
NY NY The seventh baby... [Chorus:] I represent from LA All the w…
O. G Mè dzè egɔme tso areeba spacefon kple buzz be gàmè Five…
O. G. Ten years ago I used to listen to rappers flow Talkin' bout…
Our Most Requested Record [Opening Skit: Evil E as Mickael] [Phone beeped] Come On!!…
Outro Yo, i knew it i knew it, this tape was…
Pain Deuce,deuce revolver was my problem solver Had a def girl,re…
Peel The Caps Back Coolin in my crib, cold video dubbin FBI wanted? Huh,…
Peel Their Caps Back Coolin in my crib, cold video dubbin FBI wanted? Huh,…
Personal Emcee's no time out, it's time to rhyme out You've dug…
Pimp Anthem '96 Ah shit Ice-T back Representin, nigga, once again That r…
Pimp Behind the Wheels Yo shut up, this is Ice muthafuckin' T And I've been…
Pimpin' Ain't Easy My lifestyles crazy,I'm luxury lazy So much gold that jewel…
Playaz Club Me and my homies, we tighter than a glove We chop…
Power ママはいつもうるさいの ゛男の子はあぶない″って 土曜の夜の合図は クラクション 3 CALL 今夜も行くわ ごめんねマ…
Prepared to Die Watch me flip and rip On the freedom tip Open your mind See…
Pulse Of The Rhyme Just checkin' my microphone once As I check your audio Incre…
Pusherman Yo, it's time for me to pump the volume No problem,…
Race War Yeah Yeah Check this out: now I'm black But black people t…
Racewar Yeah Yeah Check this out: now I'm black But black peo…
Radio Suckers People, it's time for the Ice crush So listen to my…
Rap Game's Hijacked Yeah Too many hardcore mothafuckas out here in this business…
Real Money the only option Pop out with 2,000 in my jeans…
Reckless Hey, boy! Once upon a time a DJ's task Was just to…
Retaliation Every year the same shit happens More fuckin' funerals, dead…
Return of the Real Yo, what's up with all these niggas On these muthafuckin rec…
Ricochet (intro) Yeah,Syndicate's in the house Yeah,Geto Boys in th…
Sex I wanna have sex with a socialist, a socialist I wanna…
Shit Hit the Fan Shawnie Shawn ] Yo, what's goin on Ice? [ Ice-T ] Yo what's…
Shut Up Be Happy We interrupt this program with a special bulletin: America …
Six 'n' the Mornin' 6 in the morning, police at my door Fresh Adidas squeak…
Six In The Morning I'm six feet below this burning wreckage of the life…
Somebody Gotta Do it My lifestyles crazy,I'm luxury lazy So much gold that jewelr…
Sondoobiest AAAAAAWWWWWWWOOOOOOOOOO!! [Sondoobiest] Mic smugglers, hust…
Sondoobiest Interlude AAAAAAWWWWWWWOOOOOOOOOO!! [Sondoobiest] Mic smugglers, h…
Soul on Ice It was a Saturday night on the streets of Cali Threw…
Squeeze the Trigger Squeeze the trigger Rampage on stage,my crews in a…
Straight Up Nigga Yo check this out A lot of people get mad cause…
Street Killer (feat. Bodycount) [Intro: Ice-T Talking] This next track…
That's How I'm Livin' I was born in new jersey, I said it before But…
The 5th He yo, Ice This guy here say he wants to get…
The 7th (Ant Banks) This is Ant Banks, and it's hella motherfuckin'…
The Coldest Rap I-C-E B-E-R-G What's that spell? Iceberg, nigga, can't you …
The Girl Tried To Kill Me Yo! I met this girl the other night Hype super-dope body…
The House You know the houe down the street Where the kids are and…
The Hunted Child Verse 1 (Today in Los Angeles another youth loses his…
The Iceberg I-C-E B-E-R-G What's that spell? Iceberg, nigga, can't you r…
The Lane [ CHORUS ] The fast lane, half heart, half money Ain't nobod…
The Syndicate Liquid, solid, gas, we'll be kickin ass In any form, or…
The Tower I'm rollin' up in a big gray bus And I'm shackled…
There Goes the Neighborhood There goes the neighborhood. Here come them fuckin' niggas W…
They Want Me Back In [Ice-T] Yeah, Shit is going down again! This motherfuckers w…
This girl tried to Kill me Yo! I met this girl the other night Hype super-dope body…
This One's for Me Yo yo whassup Ice man you look upset brother Yo man,…
Threat Interlude [Threat] What they screamin' when they shout? Who they fie…
Trespass [Ice-T] How many bullets can your back hold, suckin from the…
Valuable Game (Intro: Ice-T) This song is dedicated to my man Tupac Shakur…
Walking in the Rain [Intro: Ice-T Talking] Ooohh, that's what I'm talkin' about…
Warning attention! at this moment you are now listening to an Ice-T…
Watch the Ice Break It's goin down From the Ammo Dump I got my nigga SLJ…
West Coast G Ship Representin' South Centeral Representin' West Coast Ice Cube…
What Ya Wanna Do Party! (Okay party people in the house) Yo yo, in the…
Where the goes down Ice-T, nigga Representin Strictly Westside, nigga South Cent…
Where Ya At? [Ice Cube] So yo check this out This is Ice Cube from…
Wopbabalubop [B-Real] If I drop them dogs a broke nose gets clubed Then…
Ya Played Yourself This is it, dope from the fly kid The Ice mic…
Ya Shoulda Killed Me Last Year Before I go id like to say a few things.…
You Play Yourself This is it, dope from the fly kid The Ice mic…
You Played Yourself This is it, dope from the fly kid The Ice mic…
zip lock Once again I'm back in the place to be The I,…

The lyrics can frequently be found in the comments below or by filtering for lyric videos.
Comments from YouTube:

Anthony Garcia

Ice Berg ya heard Double OOG , only original for the love of family straight outta hell to live well, one individual with regrets to all I was BLIND but now I C my ass , making, waking up and not taking up or trying to be someone else for those who stood by thank you, and for those WHO said they had my back, picture me in my ride getting it, and to my CHILDren I Love all four of you, and especially my grand Daughter Nevaeh, your all my heart beeats 4. ... From a purchase heart ...Love always Joe AKA "ICEBERG JOE" Thanks ICE T

Mat Tiessen

Double OG because he invented and coined the term OG b***ch! I can't believe only 10,000 views...really? This is the most gangsta sh*t to hit the 21st century....I grew up on 6 in the morning, squeeze that trigger E! This new sh*t nowadays is just soft R&B ni**as makin beats man

Nico Sanchez

straight  game   from the  LA player

🔴[V[ICY}KY]

🔴

Pattington Bear

g

More Videos